Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sanattomat, 6.luku 2.12 (VALMIS) | E/B K-11 6/6 osat  (Luettu 11749 kertaa)

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Sanattomat, 5.luku 9.8
« Vastaus #40 : 14.08.2010 14:27:11 »
P utosin vähän pois kärryiltä tossa mykkäkoulu vaiheessa mitä asioiden muuttuminen ja muu tarkoitti...??? En oo tänää mikää järjen jättiläine ni voisko joku mua viisaampi selventää kiitos? :-[

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Sanattomat, 5.luku 9.8
« Vastaus #41 : 14.08.2010 21:25:24 »
Jatkoa vain! :D En oo tainnu tätä ennen kommata... Mutta siis juu niin että aivan jatkoa! :D

(Olipa taas järkevä kommentti...)

~sajusa

Alice B

  • ***
  • Viestejä: 20
  • :3
Vs: Sanattomat, 5.luku 9.8
« Vastaus #42 : 28.11.2010 22:55:04 »
Oi, niin kaunista! :-X

Nyt se viimeinen luku sieltä ja vähän äkkiä! :D Itkin varmaan miljoonasti!

dramaqueen, siksi niillä oli kai se mykkäkoulu, kun Edward meni sanomaan jtn. siitä, ettei hän pidä Bellasta sillä tavalla. En kyllä sano, että olisin mikään järjen jättiläinen itsekään!  ;D

Alice B

PS. En osaa kirjoittaa pitkiä kommentteja, missä olisi jtn. järkeäkin ;D

2010-2011 mä vietin mun ELÄMÄN tällä foorumilla vau.

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Sanattomat, 5.luku 9.8
« Vastaus #43 : 30.11.2010 20:13:27 »
Tämä ficci ei ollutkaan kuollut kokonaan, mitä epäilin vahvasti :) Ihanaa että lukiat on silti aalloilla, kirjoitan jatkoa varmasti. Viimeinen luku saattaa tulla aivan näillä näppäimillä.

Kiitos :)

dramaqueen: Minun on vaikea selittää, ehkä kirjoitusvaiheessa ajattelin liian monimutkaisesti. Toivottavasti se sinulle kuitenkin aukeaa :)

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Sanattomat, 5.luku 9.8
« Vastaus #44 : 02.12.2010 18:47:31 »
Viimeinen luku, hyvin lyhkänen. Kiitos kaikesta lukijoille, SuEmSalle<3 ja tietenkin kommentoijille :)



6.luku

Meidän viimeinen luku

Edwardin näkökulma:

”Sinun täytyy puhua hänelle”, Carlisle kuiskasi vierestäni. Olin itse jo ymmärtänyt saman, mutta silti Carlislen käsky iski voimakkaasti. Minulla ei ollut ajatustakaan, mitä voisin hänelle sanoa. ”Hei Bella, mites menee? Taidan olla rakastunut sinuun! Anteeksi kun meillä meni jutut vähän huonosti silloin viimeksi, mutta voitaisiinko nyt korjata meidän välit?” Naurettavaa. Vaikka hän oli ollut niin kauan pois, hän sai edelleen sydämeni lämpenemään. Bella oli minun.
Joku mieleni perukoilla sai minut hetkeksi kääntämään pääni Carlislen suuntaan ja nyökkäsin hänelle. Käänsin katseeni nopeasti takaisin Bellaan. Pelkäsin hänen karkaavan, jos en enää katsoisi häneen. Pian hän kuitenkin katsoisi minuun, ja huomaisi minut. En tiedä, mitä sitten tekisin. Huomasin hänen puhuvan isänsä kanssa, Charlie nyökkäili ja sanoi sitten jotain, herkkä kuuloni ei toiminut, olin menettänyt aistini. Onneksi sentään näköni oli tallella. Charlie käänsi selkänsä ja lähti kävelemään aivan eri suuntaan. Pian hän katosi käytävään. Tiesin hetkeni tulleen.
Olin täysin tietoinen ympärilläni seisovista ihmisistä, Carlislen katseista, Sharonista, joka oli palannut jo tiskinsä taakse, ja tietenkin Bellasta. Lähdin kävelemään hänen luokseen.

En ehtinyt ottaa kuin muutaman askeleen, kun hän jo kääntyi minuun päin. Oli suurenmoinen yllätys kohdata hänen katseensa. Se oli aluksi hyvin yllättynyt katse, mutta sitten se vaihtui sääliksi. Mieleeni palasivat kaikki muistot. Kipeät, ja rakkaat. Olisin halunnut vain aina muistaa ne, en koskaan unohtaa, mutta huomasin jo unohtaneeni.

”Hei”, katkaisin lyhyen hiljaisen hetken, joka oli seikkaillut välillämme.
”Hei”, Bella vastasi ja käveli lähemmäs. Nopeasti hän kuitenkin syöksyi syliini ja rutisti hyvin voimakkaasti. Minunkin oli pakko kietoa hänet halaukseen. Olisi tehnyt mieli itkeä, mutta en pystynyt. Vampyyrit eivät itke.
Halaus kesti hetken, se oli liian lyhyt aika. Se loppui Bellan sanoihin:
”Anteeksi, minun on nyt mentävä.”
Mitä? Nyt jo? Olin odottanut meille ikuisuutta, olin luullut että hän jää minun luokseni. Olin toivonut sitä, olin rukoillut sitä. Hän katsoi minua varovaisesti, suukotti poskeani ja kääntyi ovelle.

Pitkä, ruskeaihoinen ja mustatukkainen poika odotti häntä Charlien kanssa. Pojan silmät olivat liimautuneet minuun. Bella tarttui poikaa kädestä, suukotti tämän poskea ja vilkaisi viimeisen kerran. Sitten he lähtivät.
Tunsin hänet.

Jacob,

Jacob Black.

En-nu

  • Vieras
Vs: Sanattomat, 6.luku 2.12 (VALMIS)
« Vastaus #45 : 02.12.2010 20:09:16 »
What ???  :o eihän tää ollu tässä tuleehan jatko osa tai lisää lukuja ihan mitä tahansa !!!!!!!! mut silti kiitos tästä ihanan suloisesta ja surullisesta ficistä.

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Sanattomat, 6.luku 2.12 (VALMIS)
« Vastaus #46 : 02.12.2010 21:18:59 »
 
yllätyin lopusta, mutta en kuitenkaan pettynyt tai mitään.
oikeastaan toi oli tosi kiva noin. realistinen. just sellanen mistä mä tykkään(:
eli siis kiitos siitä ja koko ficistä. toivottavasti jatkoa on tulossa..?
kiitoksia ♥

Deep

  • Vieras
Vs: Sanattomat, 6.luku 2.12 (VALMIS)
« Vastaus #47 : 04.12.2010 09:57:56 »
Tuleehan tälle jatkoo?!

Taidan olla aina ollut ihan hiljainen lukija, en muista oonko kommentoinut yhtään mitään... Anteeks siitä  ::) Loistava fic.

Oon sitä mieltä et tästä kantsis kirjottaa jatko-osa  :) En painosta mihinkään tiettyyn loppuun tms., toivon vaan jotain jatkoo tälle. Tahdon uskoa, et Edward ei jää mädäntymään Forksiin vaan taistelee Bellasta ja haluaisin kuulla lisää Jacobin ja Bellan suhteesta.

Mut tietysti sun oma päätökses  :)
Kiitos ihanasta ficistä!  :-*

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: Sanattomat, 6.luku 2.12 (VALMIS)
« Vastaus #48 : 04.12.2010 11:34:54 »
Suloista ja surullista. <3 (jotenkin vaihtelee tää mun team, mut tässä taidan olla E-team, enkä J-team, liekö olisin kuitenkin E-team 70-prosenttisesti(eikä fifty-fifty-tilannetta, nyyh.)

Okei, asiaan ->
Kirjoitusvirheitä en löytänyt, eikä muutakaan vikaa ficissä(tai siis luvussa) ollut, mutta mielestäni fic jäi vähän keskeneräisen oloiseksi, ja Deepin tavoin haluaisin kuulla lisää Jacobista ja Bellasta. Vaikka Bella-povina ajasta, kun Bella lähti Forksista? Ai niin ja se vielä, että mistä Edward tuntee Jaken?

/nnora

/edit: jee, jatkoa tulee! (:
« Viimeksi muokattu: 04.12.2010 17:07:35 kirjoittanut nnora »
suurin aarre on ymmärrys rajaton

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Sanattomat, 6.luku 2.12 (VALMIS)
« Vastaus #49 : 04.12.2010 16:45:43 »
Ficci jäi siksi tälläiseen kohtaa, sillä tähän on tulossa vielä joskus jatkoa, luultavasti vasta joulun jälkeen :) Kiitos lukijoille.

Prumrose

  • Vieras
Vs: Sanattomat, 6.luku 2.12 (VALMIS)
« Vastaus #50 : 21.12.2010 17:49:08 »
Oi voi!  >:(
Mä niin kauan odotin jatkoa ja hypin täällä pitkin seiniä kun huomasin, että tähän on vihdoin tullut se odotettu viimeinen osa.
And now, my only queston is; WHY YOU DO THIS TO ME?! ???
Noh, luojan kiitos, tähän on tulossa se jatko-osa!
Olet kuitenkin, todella taitava kirjoittaja ja tätä oli oikein miellyttävä lukea. Kirjoituksesi ovat niin elävästi kirjoitettua ja eläydyn niihin niin helposti, että rupesin taas itkemään, monissa eri kohdissa :D Kiitos tästä ja odotan innolla jatko-osaa! :)

~Prumrose