Kirjoittaja Aihe: Twilight: Minun takiani(Edward/Bella, K-11, Romance, Draama, Angst )  (Luettu 11401 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Ficin nimi -Minun takiani
Kirjoittaja - Lööperiikka
Beta - Lauranood. (Anteeksi etten huomannut kun vasta nyt 2.8 )
Ikäraja - K-11
Tyylilaji eli genre - Romantiikka, Draama ja Angst
Fandom - Twilight
Henkilöt - Volturit, Cullenit ja Bella.
Vastuuvapautus - Juu, Meyerille kuuluu edelleen Twilight. Minä vain leikin ja kidutan hänen keksimiään hahmoja
Mahdolliset varoitukset - Eipä mitään ihmeitä taida olla.
Tiivistelmä - Alice ei tullut forksiin nähtyään Bellan "kuoleman." Edward meni Volteraan ja kuinkas sitten kävikään?

A/N - Eli kuten äsken pienesti ilmoitinkin etsiskelen betaa. Mitä mieltä olette trailerista? En ole kirjoittanut viele yhtään sanaa jatkosta mutta sitä tulee.  ;) Risut, ruusut ja puupalikat ovat tervetulleita.


Vanha tarina… 
“Bella on kuollut.”

…vanhat väärinkäsitykset. 
“Missä Charlie on?”
“Suunnittelee hautajaisia.”
 
Vanhat pelot.
“Edward aikoo tapattaa itsensä koska Bella on kuollut.”

Saavat uuden käänteen.
“Sinusta tulisi hyvä lisä kaartiimme, nuori Edward.”
“Mieluummin kuolen!”
“Epäilenpä ettei sinulle jää vaihtoehtoja.”
“Mitä  sinä tarkoitat?”
“Me emme tapa sinua. Mutta jos lähdet sinun perheesi kuolee.”

Uudet lupaukset… 
“Hyvä on minä jään.”
“Voi kuinka ihanaa, nuori Edward!”

Mitä tapahtuu kun Cullenit tapaavat vanhan tuttavansa?
“Bella? Kuinka sinä olet elossa?”
“Mitä tarkoitat, Alice? Missä Edward on?”
“Edward on kuollut.”

Sekä Edwardin.
“Edward, meille on tulossa vieraita. Perheesi.”
“Mitä?”

Entiset rakastavaiset kohtaavat jälleen…
“Edward!"
“Bella?”
“Niin, minä olen tässä, Edward, minä olen tässä!”
 
Mutta kumpikin on muuttunut…
“Edward, minä rakastan sinua.”
“Mutta Bella, en enää tiedä mitä rakkaus on.”

Syyllistämistä.
“Sinun takiasi hän on tuolainen!”
“Enhän minä tehnyt mitään!”
“Teithän! Tämä kaikki on syytäsi!”

Sekä katumusta.
“Antakaa anteeksi, kaikki. Ilman minua kaikki olisi toisin.”

Miten kaikki päättyy?
“Lupaa!”
“Minä lupaan.”
« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 14:33:43 kirjoittanut Beyond »

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Minun takiani
« Vastaus #1 : 04.07.2010 22:59:53 »
Tää on tosi mielenkiintonen idea. Jään odottelemaan ensimmäistä lukua.

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Minun takiani
« Vastaus #2 : 04.07.2010 23:15:16 »
Kiehtova ficci, ficin nimi kiinnitti huomion. :) ainoa mikä tässä "mättää" on se että oon tainnut Felliltä lukea tämäntyyppisen ficin kerran lukasta :D


En-nu

  • Vieras
Vs: Minun takiani
« Vastaus #3 : 04.07.2010 23:15:29 »
Mielenkiintoista palan innosta lukea ekan luvun =)

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Minun takiani
« Vastaus #4 : 04.07.2010 23:59:47 »
Haa rakastan tätä ideaa!!
(saitko yksärini? kone pelleili)
Jatkoooo!

~Lauranood
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Minun takiani
« Vastaus #5 : 05.07.2010 23:34:34 »
Ayos, kiva että on odottelija.  :) Kiitos kommentista!
Lady Dynamite, no voi ***kele. Fell on aina minua askeleen edellä. Kiva että kommentoit.
En-nu, kiitos sinullekkin.
Lauranood::) kiitos kommentista. Aiotko tosissaan kommentoida jokaista ficciäni?

A/N: yritän saada jatkoa kirjoitettua tämän viikon aikana. Kommentit ovat tervetulleita <33

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Minun takiani
« Vastaus #6 : 05.07.2010 23:40:02 »
Ehkä. Ainakin tähän mennessä olen rakastanut jokaista lukemaani tarinaasi, joten jos jatkat samaa rataa taidankin lukea ja kommentoida jatkossakin.
Olen sinulle silti hyyyyvin vihainen tietystä syystä :D

~Lauranood

Jatkoa odotellen :D
Ai juu, kiituksia kunniasta lukea ne kaikki ennen muita !!! hahaaa
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Minun takiani
« Vastaus #7 : 07.07.2010 18:59:00 »
Hyvältä kuullostaa tämmoinen idea...  :)
Laitappas se ensimmäinen luku piakkoin

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Minun takiani
« Vastaus #8 : 11.07.2010 21:24:29 »
Lauranood, taidan jättää näitten sinun vastaukksien vastaamisen (kuulostaapa järkevältä).  :D
Sarkku, kiva että kuulostaa hyvältä. Kiitos kommentista! <33

A/N: Lupasin nyt etten kirjoita tätä ennenkuin Miss Wolf on kunnialla saatettu loppuun. Kommentit ovat joka tapauksessa rakkaita! <33

Garesu

  • Vieras
Vs: Minun takiani
« Vastaus #9 : 13.07.2010 19:10:09 »
Ooh, kiva idea. Edusta ei saa tulla tylsimystä, eihän? :)

En pysty kirjottamaan mitään järkevää just nyt kun on näin kuuma, mutta toivottavasti tajua idean. Tykkään, haluan lisää, jne?

Garesu

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Minun takiani
« Vastaus #10 : 24.07.2010 18:26:50 »
Garesu, tak tak.
A/N: Vitsi ku tästä tuli lyhyt, surkeaa. Ykkös luvusta tulee sitten pidempi lupaan että tulee vähintään kolmesivua pitkä... Toivottavasti pidän lupaukseni. Kommenttia kiitos. <33

Prologi
 
“Edward, ei sinun tarvitse lähteä!” Esme ruikutti ajatuksissaan ja itki kyyneletöntä itkua. Kyllä, kyllä minun pitää, ajattelin, mutten sanonut mitään. En halunnut satuttaa ketään tämän enempää, Jasper  - johon kaikkien tunteet iskivät voimakkaasti syyllisti itseään ja kelasi traagisen viiltohaavan - niin pieni mutta tuska joka siitä syntyi oli suunnaton. Kuinka hän näki pisaran tippuvan valkoiselle matolle, haistoi huumaavan makean ja lämpimän tuoksun nenässään ja unohti kaiken oppimansa, jonka takia hyökkäsi Bellan kimppuun. Itsekin kelasin ajatuksiani. Muistin sanat jotka olin sanonut tänään aiemmin.
 
“Minäkin lupaan sinulle yhden asian: Lupaan ettet näe minua enää koskaan. Lupaan etten enää palaa. Sinun ei tarvitse enää koskaan käydä tällaista läpi vuokseni. Voit jatkaa elämääsi ilman, että minä sekaannun siihen Aivan kuin minua ei olisi koskaan ollutkaan.” katsoin kuinka sanani upposivat Bellaan ja kuinka hänen silmiinsä ilmestyi kyyneliä. Hymyilin hänelle rauhallisesti - en sitä hänen rakastamaansa vinoa hymyä, kasvoni olivat kivettyneet - toivoen että minulla olisi Jasperin voima saada hänet rauhalliseksi.
“Älä pelkää. Sinähän olet ihminen, ja ihmisen muisti on harva kuin siivilä. Aika parantaa ihmisten haavat”, rauhoittelin Bellaa turhaan, vaikka tiesin, ettei hän kuunnellut, saati sitten rauhoittunut sanoistani.
“Entä sinun muistikuvasi?” Bella kysyi hiljaisella äänellä.
“No -” emmin hetken “ Minä en unohda”, sanoin ja odotin seuraavaa kysymystä. Olin ollut viimeiset kaksi päivää kuin kirjaimellisesti kiveä
“Tässä taisi olla kaikki. Me emme enää häiritse sinua.”
“Alice, hän ei enää palaa?”
“Ei, muut läksivät jo toissapäivänä. Ajattelimme että olisi parempi että menisi kerrasta poikki”, selitin ja olin lisätä. ‘Niin sydämesi palaa joskus takaisi entiselleen.’
“Hyvästi, Bella”, sanoin tyynenä.
“Odota”, Bella kuiskasi ja ojensi kätensä minua kohti. Oli lähellä etten tarrannut hänen käsiinsä ja vannonut vuolaita rakkauden tunnustuksia hänelle, mutta toistin koko ajan mielessäni. Kerrasta poikki.
“Pidä itsestäsi huolta”, henkäisin Bellan ihoa vasten ja painoin suukon hänen otsalleen. Pyrähdin juoksuun. Kerrasta poikki.
 
Pidä itsestäsi huolta. Ne olivat olleet viimeiset sanani elämäni valolle. Toivoin että sen kerran hän olisi kuunnellut minua ja sisäistänyt ne kolme sanaa.
“Edward, anteeksi. Jos minä en olisi käärinyt niitä siihen lahjapaperiin…” Alice valitti ajatuksissaan ja soimasi itseään. Mieleni olisi ärähtää Alicelle jotain sen kaltaista että, “Myöhäistä pyydellä anteeksi!” tai “Älä pyytele anteeksi, et saa!” Mutta tajusin, ettei se ollut Alicen syy. Bella oli vain ihminen.
“Ei se sinun syysi ollut. Bella on vain ihminen”, sanoin Alicelle ja katsoin häntä ensimmäisen kerran moneen päivään.
“Edward, anteeksi. Onhan kaikki olosuhteisiin nähden hyvin?” Jasper kysyi ajatuksissaan.
“Ihan hyvin, olosuhteisiin nähden. Ei tässä riemusta tekisi mieli hyppiä”, vastasin. Jasper nyökkäsi ja jätti asian sikseen.
 
“No minä taidan tästä lähteä”, totesin ja nostin laukkuni maasta.
“Milloin tulet käymään?” Esme kysyi ja nyyhkäisi murtuneena. Hän oli ajatustensa mukaan menettänyt nyt tyttärensä että poikansa”.
“Kahden kuukauden välein. Hän tarvitsee silloin uusia vaatteita”, Alice vastasi puolestani. Hymyilin hänelle pienesti ja nyökkäsin. Enhän minä vaatteiden takia tänne tulisi vaan kysymään Alicella että onko Bellalla kaikki hyvin.
“No hei sitten”, sanoin ja astuin - talon joka ei enää ollut kotini - ovesta ulos.
“Tuleehan hän takaisin?” kuulin Esmen kysymyksen kun olin jo pihanurmikon toisessa päässä.
“Kuten sanoin kahdenkuukauden välein”, kuulin Alicen vastaavan.
“Miksi?”
“Hän tarvitsee vain omaa rauhaa, kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Lyödäänkö vetoa?”, kuulin Emmettin hörähtävän, mutta ei todentuntuisesti.
“Toivotaan niin”, Carlisle sanoi.
“Edward, tule takaisin”, Carlisle ajatteli heti perään. En osannut vastata hänelle, tai ehkei minun ollut tarkoituskaan.
 
Avasin narisevan oven ja astuin sisälle uuteen ‘asuntooni’. Se oli pieni mökki. Olohuone ja keittiö yhdessä, sekä pieni makuuhuone. Mökki oli metsän keskellä jonne ei kulkenut näkyvää tietä. Joten edes autojen äänet eivät kantautuneet tänne. Saisin vajota tällä niin synkkään masennukseen kuin haluaisin. Olisikohan masennus edes mahdollista vampyyrille? Sehän oli mielen sairaus - olin lukenut niin eräästä Carlislen lääkärikirjasta. Samaisesta kirjasta olin lukenut että luut luutuvat paremmin jos ne menevät kerrasta poikki. Kuin yhteydenpitoni Bellaan että perheeseeni.
 
Niin, ehkä kaikki menee paremmin kuin yhteiset haaveet menevät kerrasta poikki.

 


Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Minun takiani
« Vastaus #11 : 24.07.2010 18:39:42 »
Ooh, loistava idea ficille, kerrassaan mahtava! Jään seuraamaan aivan varmasti.

Tässä ei ollut sellaista tunteiden kuvailun ylilyöntiä kuten monissa lukemissani ficeissä, vaan kaikki kuvailu oli juuri oikeassa suhteessa. Esme oli perus Esme, mutta luulisin kuitenkin ettei Emmett edes yittäisi laukoa mitään vitsin tapaista kyseisessä tilanteessa.

Traileri jätti miettimään monia asioita, joihin tahtoisin tulevien lukujen aikana mielelläni saada vastauksen. Siispä jään odottamaan.

Toivottavasti sait kommentistani jotakin irti...  :)

~Salla
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Minun takiani
« Vastaus #12 : 24.07.2010 19:42:37 »
Oii, lisäsit tän <3
Pidin tästä ja haluan lisää, mitään muuta ei nyt irtoa kaikki kommentit on jo jaeltu tänään :D
Jatkoa siis haluaisin, piankin (?)

~Lauranood
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Minun takiani
« Vastaus #13 : 26.07.2010 09:00:57 »
Salla, sain paljonkin irti kommentistasi, kiitos!
Lauranood, jatkoa ei nyt tule kun sitten vasta lauantaina... Lähden helsinkiin siskon luokse enkä siellä aio kirjoittaa...
A/N: Kiitos kummallekkin kommenteista ja kiitettäviä voisi olla enemmänkin.  ;)

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Minun takiani
« Vastaus #14 : 26.07.2010 21:01:12 »
Ihana idea!
(ainakaan minä) en oo lukenu vielä yhtään tän aiheista ficciä, kivaa vaihtelua. Tunnut kirjottavan hyvin, ja virheitä löyty vaan kaks:
Lainaus
Hän oli ajatustensa mukaan menettänyt nyt tyttärensä että poikansa”.
En oo täysin varma kieliopista, mutta mun mielestä sen pitäis olla: sekä tyttärensä että poikansa

Lainaus
vaan kysymään Alicella että onko Bellalla kaikki hyvin.
Alicelta

Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Minun takiani
« Vastaus #15 : 27.07.2010 01:57:54 »
äääääh rakastuin traileriin, ihan loistava idea, ja prologin aikana rupesin jo pillittämään. i'm weak.

hei monta lukua ois tarkotus tulla, mitään suunnitelmia? 50? 100? 200? lupaan lukea joka luvun !
i feel i can fly

Embuu

  • vammanaama
  • ***
  • Viestejä: 76
  • because you are the only exception ♥
Vs: Minun takiani
« Vastaus #16 : 27.07.2010 18:23:46 »
Mä rakastan tätä nyt jo :)
Äkkiä vaan jatkoo tuleen!
...Vaikkei nyt viikkoon oo kiirettä kun majalen metsässä :D
daadaaadaaadaaadaa

Garesu

  • Vieras
Vs: Minun takiani
« Vastaus #17 : 28.07.2010 10:11:06 »
Jatkoa, jatkoa! ^^ Tuo oli kyllä vähän vanhan kertausta, but that's okay, muistuupa asiat mieleen. :)

Lisää luen.

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Minun takiani
« Vastaus #18 : 01.08.2010 13:27:48 »
culliina,kiitos kirjoitusvirheiden huomaamisesta. Pitääkin mennä korjaamaan. Kiitos kommentista! <33
kuppi_kahvia, kymmenen lukua olisi tarkoitus, aluksi oli 13 mutta epäilen että tiivistän tätä. Laitan kahden luvun juttuja yhteen yms. Kiitos kommentista sinullekkin. <33
Embuu, kiva että pidät!  :D Kiitos sinullekkin.
Garesu, toivottavasti enää ei ole vanhan kertausta.  ;) Kiitos sinullekkin!

A/N: Noniin, ykkös-luku vihdoin täällä!
Kommentit mahtavia olisivat jälleen. <33 Vitsi kun en haluaisi kirjoittaa tätä alkua, suoraan vain 4-5 lukuun... No mukavaa kannataa odottaa.

1.Lupaus

Istun lattialla, jonka paksu tomupeite on peitellyt tasaisesti. Hopeinen puhelin on käsissäni. Alice soitti juuri - hän kertoi, että Bellani on kuollut. Olin varmistanut asian ja soittanut Charlielle. Möreä ja kiukkuinen miesääni oli vain vastannut Charlien suunnittelevan hautajaisia.


Hän ei uskonut minua, hän ei ollut tekemättä mitään holtitonta.
 
Repäisin sormeni irti luonnottoman karjaisun mukana. Tästä on tullut lempi tekemiseni silloin kun en ollut metsällä.
Tuska oli pieni siihen verrattuna kuin tieto, Bella on kuollut. Olinhan minä aina tiennyt sen. Hän ei eläisi ikuisuuksia mutta olin toivonut, että niin pitkään kuin mahdollista. Hänen sielunsa ei enää ollut tällä, sillä hän oli lähtenyt nyt ja lopullisesti.
 
Näppäilin perheeni numeron kännykkääni, en voisi lähteä ilman, että olisin hyvästellyt heitä.
 
Ensimmäinen tuuttaus.
“Edward, et mene ilman minua!” Alice kirkaisi.
“Alice, en minä mene päivälliselle”, huokasin tuskaisena. Ääneni oli murtunut, tieto oli sen musertanut.
“Minne olet menossa?” Esme kysyi kuiskaten.
“Edward aikoo tapattaa itsensä, koska Bella on kuollut”, Alice vastasi puolestani, kuulin hänen äänestään vihan, surun, sekä pelon. Esme uikahti kahdesta asiasta, Bella oli kuollut ja minä olin menossa perässä.
“Kuinka?” Esmen nyyhkytti. Tiesin, että jos hän voisi itkeä, hän itkisi. Sen sijaan hänen silmänsä ovat kuivat.
“Joskus toisella kertaa”, Alice mutisi.
“Et kyllä saa mennä tapattamaan itseäsi!” Rosalien tiuskiva ääni kuului puhelimestani. Kohotin kulmiani en ollutkaan tiennyt, että hän välitti minusta enemmän kuin jokaisesta hiuksestaan, mutta samalla tiesin vastauksen - olin perhettä.
“En voi elää maailmassa jossa Bella ei ole”, sanoin ja odotin viimeistä puheenvuoroani. Tällaisia puhelumme olivat olleet, jäykkiä ja väkinäisiä.
“Edward, oletko nyt aivan varma?” Esme nyyhkäisi ja tunsin katumusta. Oliko näin oikein? Satuttaa kaikkia? He tosin kaikki tekisivät saman jos heidän oma rakkaansa kuolisi.
“Hyvästi, ja anteeksi Carlisle”, mutisin ja olin sulkemassa puhelintani. En ikinä ollut pitänyt hyvästeissä.
“Edward, älä pyydä anteeksi”, Carlisle sanoi.
“Älä mene!” Esme parahti epätoivoisena. Suljin vain puhelimen ja sekunnissa olin jo juoksemassa suuntaan missä olisi Italia, Voltera ja Volturit sekä kuolema.
 
Pysähdyin vasta kun näin Volteran kohoavan suurena ja arvokkaan näköisenä. Olin jo hidastanut juoksuni ihmisen nopeudeksi. Kun vihdoin olin Volturien linnan mustien ovien edessä näin kaksi huppupäistä hahmoa.
 
“Tännepäin”, toinen heistä sanoi ja toinen ajatteli;
Ainiaan tätä samaa, Aro sanoi, että hiukan aikaa. Saakeli olen ollut tässä “virassa“ jo kaksi vuosisataa. Tuolla on oudot silmät, aivan kuin. Ei, en saa ajatella. Hän muistuttaa Carlislea kovasti.
“Pääsisinkö Aron puheille?” kysyin kohteliaasti.
“Katsotaan”, toinen miehistä mutisi lähes kuulumattomasti ja lähti kävelemään edelläni viitaten minut mukaansa. Toinen miehistä kulki takanani. Pujahdimme tunnelista joka vei maan alle. Vasta kun olimme piilossa pienimmältäkin valonsäteeltä, miehet laskivat huppunsa. Takanani kävellyt mies oli suurempi kuin Emmett, selvästikin Volturien taistelija, tällä oli mustat hiukset, jotka olivat siistit ja kurinalaiset.
Toinen mies oli hontelompi, hänellä oli vaaleat hiukset. Kumpaakin miestä yhdisti kaksi asiaa, kylmät kasvot, sekä punaiset silmät. Heidän ajatuksensa olivat tyhjät, ajattelivat vain kuka olin.
 
“Toitte vieraan?” pieni tyttö kysyi ylimielisesti, hän oli ilmestynyt eteemme. Hänelläkin oli punaiset silmät, näitä silmiä reunusti tumma meikkikerros, hiukset tytöllä oli tiukalla nutturalla. Hän näytti samalta kuin ne ihmiset, jotka eivät koskaan löytäneet rakastaan. Hän näytti siltä, ettei häntä haitannut lyhyytensä, hän hallitsi ihmisiä, sekä vampyyrejä muutenkin. Tytöllä oli paljon mustempi kaapu kuin miehillä, jotka saattoivat minut tänne mätänevään paikkaan. Kaulassa hänellä roikkui kaulakoru jonka riipuksessa oli Volturien vaakuna. Koru olisi voinut olla kaunis sekä hienostunut jos ei tietäisi että tuo kaulakoru merkitsi valtaa, armotonta kunniaa sekä kuria.
“Tuo haluaa keskustella Herran kanssa”, hontelompi mies sanoi ja nyökkäsi minuun päin.
“Onko Tuolla nimi?” tyttö kysyi ja iski minuun viiltävän katseen.
“Nimeni ei kuulu sinulle”, sanoin. En halunnut tavata koko Volturien-klaania halusin vain, että he tappaisivat minut.
Heti kun tyttö löysi katseeni silmillään, minuun viilsi hirveä tuskanaalto. Kuin minua revittäisiin kappaleiksi, poltettaisiin, kaiken maailman kipua aiheuttavaa tehtäisiin minulle yhtä aikaa. Lyyhistyin maahan karjuin niin kovaa kuin pystyin. Mieleeni ei mahtunut enempää kuin tuska, jonka tuon tytön katse aiheutti.
“Jane, lopeta”, kuului kaukaisuudesta pojan ääni jota Jane totteli. Nousin ylös maasta jonne olin lentänyt suunnattoman kivun voimasta. Jane ei ollut vieläkään siirtänyt katsettaan minusta ja hymyili minulle ylimielisesti.
“Onneton pikku rääpäle, suututtaa nyt Jane.“
“Minulle kuuluu kaikki.”
Volturien ajatukset piirittivät minut. Olinkin jo ihmetellyt kuinka he eivät ajatelleet muuta kuin mustaa. Tai sitä kuka olin.
 
“Minulle kuuluu kaikki”, Jane viilsi minua kylmällä äänellään ja nöyrryin hänen sanoihinsa. En halunnut uutta iskua. Hänen voimansa oli paljon vahvempi kuin Katen.
“Viimeisen kerran kuka olet?” Jane kysyi ja pelkäsin uutta iskua.
“Edward, Edward Cullen.”
“Cullen, seuraa!” Jane puhui kuin koiralle. Jane, sekä poika jolla oli mustat hiukset, yhtä tumma kaapu kuin Janella, ja miehet lähtivät kävelemään. Minä seurasin perässä nöyrtyneenä
Kuljimme pitkin Volturien kiemuraisia ja kylmiä käytäviä. Eihän minua kylmyys haitannut, mutta ilma tuntui erilaiselta verrattuna meidän, tai siis heidän, talonsa kotoisaan lämpöön, sekä kodikkuuteen.
 
“Edward Cullen haluaa tavata sinut, Herra”, Jane tokaisi kun aukaisi mustat ovet. Astuin Janen jäljessä suureen saliin, jonka toisessa päässä oli kolme tuolia -suuria ja valtavia. Kuten kaikki täällä, nekin huusivat valtaa! Kunniaa! Me olemme kuninkaallisia! Inhosin tapaa, jolla ne huusivat.
 
“Edward Cullen?” mies, jonka hiukset oli sliipattu taakse, käveli meitä vastaan kiinnostunut ilme kasvoillaan.
“Hei herra. Aro?” tervehdin kysyvästi. En tiennyt lainkaan kuinka häntä puhutella.
“Nuori herra Edward”, Aro hymisi ja nappasi käteni käteensä. Hänen punaiset silmät lasittuivat hetkeksi jonka jälkeen hän hymyili viekkaasti.
“Sinulla on ihastuttava kyky, nuori Edward”, Aro hymisi eikä laskenut kättään vielä kädestäni
”Tappakaa minut“
“En.”
“Et?”
“Niin, en.”
“Miksi et?”

“Sinusta tulisi hyvä lisä kaartiimme, nuori Edward”,  Aro tylsistyi pelkään ajattelemiseen.
“Mieluummin kuolen!” karjaisin. Minä halusin kuolla!
“Epäilenpä, ettei sinulle jää vaihtoehtoja”, Aro sanoi muka surullisena, mutta hänen silmänsä paljastivat hänet. Hän ei ollut lainkaan pahoillaan.
“Mitä sinä tarkoitat?” kysyin epäilevänä.
“Me emme tapa sinua. Mutta jos lähdet, sinun perheesi kuolee”, Aro sanoi ja katsoi silmiini tiesin, että hän puhui totta. Hänen ajatuksensa olivat miettivät, hän ajatteli mitä Carlislelle kuului ja kuinka häntä surettaisikaan tappaa hänet, sekä perheeni erikoislahjakkuudet.
 
“Jos jään, ette koske perheeseeni ikinä?” varmistin.
“Niin, nuori Edward. Jos he eivät tee mitään lajillemme vaarallista”, Aro sanoi ja nyökkäili innostuneena tietäen mitä oli tulossa.
“Hyvä on minä jään”, sanoin enkä tiennyt mihin olin ryhtymässä.
“Voi kuinka ihanaa, nuori Edward!” Aro kiljaisi innostuneena.
 
Mitä olinkaan mennyt lupaamaan?
Ikuisuuden heidän kansaan?
Ihmisveren juomisen?
Joutuisinko rankaisemaan perhettäni jos he joskus tekisivät väärin?
 
Toivoin, etten mitään niistä.

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Minun takiani
« Vastaus #19 : 01.08.2010 14:23:59 »
Ihana <3 Tietenki ^^
Tykkään hirmusti ja odotan JATKOO!!
Juu, hyppää vaan 4-5 viitoseen, jos kaikki on sitten hyvin nii ei haittaa ::)
Hah, eiku kirjota vaan, kunhan kirjotat.

~Lauranood

Tuolla ei muuten vieläkään lue, että oon beta...?
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko