Kirjoittaja Aihe: Made by laaksokukka: UUSIA 21.4.2013; random + paljon muuta!!  (Luettu 106962 kertaa)

kkat

  • ***
  • Viestejä: 152
  • lost soul
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #100 : 15.07.2010 00:08:20 »
bannereita lähti matkaan <:
Scintilla etiam exigua in tenebris micat.
Avasta kiitos haavalle.

Roshwua

  • Vieras
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #101 : 15.07.2010 01:43:46 »
Muutama noista uusista randomeista matkaan + ihania noi kokis ja Paris -bannut! Kiitoksia vielä : )

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #102 : 15.07.2010 15:11:46 »
Bannuja vein :) Kiitän.
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #103 : 17.07.2010 16:56:08 »
Muutaman bannerin ja pari avaa otin.
Kiitos paljon, kaikki ovat aivan ihania! ♥
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

laaksokukka

  • KRYPTONITE
  • ***
  • Viestejä: 165
    • tumblr
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #104 : 17.07.2010 17:24:52 »
Kiitokset kaikille!<33



Harry Potter



« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 16:51:05 kirjoittanut laaksokukka »

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #105 : 17.07.2010 17:26:10 »
Oli pakko ottaa nuo Ronit tosta :3 kiitän :)
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

laaksokukka

  • KRYPTONITE
  • ***
  • Viestejä: 165
    • tumblr
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #106 : 17.07.2010 17:29:25 »
240x80




Toiveesta:
J.K Rowling


« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 16:52:03 kirjoittanut laaksokukka »

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #107 : 17.07.2010 19:09:58 »
Ihania noi Ronit, nappasin ne mukaan (:



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Paineside

  • ***
  • Viestejä: 215
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #108 : 17.07.2010 21:10:09 »
Otin pari Potteria, kiitos (:
we must all face the choice
 between what is right
 and what is easy

kkat

  • ***
  • Viestejä: 152
  • lost soul
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #109 : 18.07.2010 17:48:41 »
Ei lähteny mitään mukaan, mutta pakko tulla hehkuttaa noitten ihanasta väristä.
Tykkään. Hirveesti.
Eipä mulla muuta  :D


//Edit: Heti tän kirjotettuani yksi voldu hyppäsi matkaan, en voinut vastustaa (;
« Viimeksi muokattu: 18.07.2010 17:51:34 kirjoittanut kkat »
Scintilla etiam exigua in tenebris micat.
Avasta kiitos haavalle.

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #110 : 18.07.2010 20:31:37 »
En ottanut mutta päätin alkaa antaa palautetta avoista :D

ajattelin aluks noista uusimmista että vau, laaksokukka tekee avoja, muokkaa kivasti ja käyttää tekstyyreja ja muokkaa kuvia, käyttää tekstejä ja fontteja mutta sitten... törmäsin samoihin kuviin we♥it comissa ja hiukan harmitti, että nuo oli pelkästään leikattu niistä kuvista ja tavallaan hyväkskäytetty alkuperäsen muokkaajan työtä  :( et kannattaa siis niitä vähän muokkailla, esim Luna-avassa ei ollut kontrastia, valoa ja tummaa päätä tarpeeksi, että sillekin olis ollut varmasti jotain tehtävissä :D samoin kuin pari ron-kuvaa ja Rowlingit jne... isommassa kuvassa värit ja näyttää hyvältä siinä kuvassa, kun kuva on kuvaamisen jälkeen muokattu tietyn säännön mukaan ja nyt kun kuva on pienennetty, se sääntö "muuttuu", eikä värit näytä enää läheskään yhtä hyviltä, vaan hyvin laimeilta ja haaleilta, eli siksi ainakin minä painostan asiaa muokkaa värejä koska se auttaa yllättävän paljon! Terävöittäminen myös esim Rowling-avoihin olis ollut ihan hyvä juttu :D
Mutta kivasti leikattu ja näihin sais omalaatuisuutta ja mielenkiintoo vähän panostamalla ja muokkailemalla, käyttämällä tietynlaisia tekstuureita, tietysti oman maun mukaan jne.

+ picspam-teksti ei oikein tohon yhteen kuvaan sopinut, sen olis voinut vaikka muokata pois :D

toivottavasti auttaa tämä kommentti :)


Cea

  • Vieras
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #111 : 18.07.2010 20:33:56 »
Ihania, napsin muutamia mukaani :)

laaksokukka

  • KRYPTONITE
  • ***
  • Viestejä: 165
    • tumblr
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #112 : 19.07.2010 14:59:47 »
En ottanut mutta päätin alkaa antaa palautetta avoista :D

ajattelin aluks noista uusimmista että vau, laaksokukka tekee avoja, muokkaa kivasti ja käyttää tekstyyreja ja muokkaa kuvia, käyttää tekstejä ja fontteja mutta sitten... törmäsin samoihin kuviin we♥it comissa ja hiukan harmitti, että nuo oli pelkästään leikattu niistä kuvista ja tavallaan hyväkskäytetty alkuperäsen muokkaajan työtä  :( et kannattaa siis niitä vähän muokkailla, esim Luna-avassa ei ollut kontrastia, valoa ja tummaa päätä tarpeeksi, että sillekin olis ollut varmasti jotain tehtävissä :D samoin kuin pari ron-kuvaa ja Rowlingit jne... isommassa kuvassa värit ja näyttää hyvältä siinä kuvassa, kun kuva on kuvaamisen jälkeen muokattu tietyn säännön mukaan ja nyt kun kuva on pienennetty, se sääntö "muuttuu", eikä värit näytä enää läheskään yhtä hyviltä, vaan hyvin laimeilta ja haaleilta, eli siksi ainakin minä painostan asiaa muokkaa värejä koska se auttaa yllättävän paljon! Terävöittäminen myös esim Rowling-avoihin olis ollut ihan hyvä juttu :D
Mutta kivasti leikattu ja näihin sais omalaatuisuutta ja mielenkiintoo vähän panostamalla ja muokkailemalla, käyttämällä tietynlaisia tekstuureita, tietysti oman maun mukaan jne.

+ picspam-teksti ei oikein tohon yhteen kuvaan sopinut, sen olis voinut vaikka muokata pois :D

toivottavasti auttaa tämä kommentti :)
Mun mielestä on tosi hienoa, että joku osaa antaa tuonlaista palautetta! Olen tässä vasta vähänaikaa sitten todellakin alkanut vähän päästä siihen enemmän muokkauksen puolelle, että olen tässä hommassa vielä vähän harjoittelija. :D Löysin eilen muutamia kivoja tekstuureita ja fontteja ja niitä pitäis tänään päästä kokeilemaan, että toivottavasti nyt alan vähän enemmän tehdä niitä avoja. n___n Tollaset kommentit auttaa tosi paljon ja kannustaa enemmän, kiitos siitä! :D

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #113 : 19.07.2010 15:03:39 »
En ottanut mutta päätin alkaa antaa palautetta avoista :D

ajattelin aluks noista uusimmista että vau, laaksokukka tekee avoja, muokkaa kivasti ja käyttää tekstyyreja ja muokkaa kuvia, käyttää tekstejä ja fontteja mutta sitten... törmäsin samoihin kuviin we♥it comissa ja hiukan harmitti, että nuo oli pelkästään leikattu niistä kuvista ja tavallaan hyväkskäytetty alkuperäsen muokkaajan työtä  :( et kannattaa siis niitä vähän muokkailla, esim Luna-avassa ei ollut kontrastia, valoa ja tummaa päätä tarpeeksi, että sillekin olis ollut varmasti jotain tehtävissä :D samoin kuin pari ron-kuvaa ja Rowlingit jne... isommassa kuvassa värit ja näyttää hyvältä siinä kuvassa, kun kuva on kuvaamisen jälkeen muokattu tietyn säännön mukaan ja nyt kun kuva on pienennetty, se sääntö "muuttuu", eikä värit näytä enää läheskään yhtä hyviltä, vaan hyvin laimeilta ja haaleilta, eli siksi ainakin minä painostan asiaa muokkaa värejä koska se auttaa yllättävän paljon! Terävöittäminen myös esim Rowling-avoihin olis ollut ihan hyvä juttu :D
Mutta kivasti leikattu ja näihin sais omalaatuisuutta ja mielenkiintoo vähän panostamalla ja muokkailemalla, käyttämällä tietynlaisia tekstuureita, tietysti oman maun mukaan jne.

+ picspam-teksti ei oikein tohon yhteen kuvaan sopinut, sen olis voinut vaikka muokata pois :D

toivottavasti auttaa tämä kommentti :)
Mun mielestä on tosi hienoa, että joku osaa antaa tuonlaista palautetta! Olen tässä vasta vähänaikaa sitten todellakin alkanut vähän päästä siihen enemmän muokkauksen puolelle, että olen tässä hommassa vielä vähän harjoittelija. :D Löysin eilen muutamia kivoja tekstuureita ja fontteja ja niitä pitäis tänään päästä kokeilemaan, että toivottavasti nyt alan vähän enemmän tehdä niitä avoja. n___n Tollaset kommentit auttaa tosi paljon ja kannustaa enemmän, kiitos siitä! :D
Tosi hyvä et osaat ottaa palautteen vastaan! Ja hatunnostot siitä että aiot muokata enemmän :D pelkillä väriensäädöilläkin saa vaikka mitä ihmeitä aikaan (ja yleensä se kannattaa olla tekstuurien pohjalla, koska muuten tekstuuri vie kuvalta huomion)! Mutta toivottavasti mun kommentista oli edes jotain apua, ja ootan innolla nähdä seuraavia avoja sinulta!  :D


laaksokukka

  • KRYPTONITE
  • ***
  • Viestejä: 165
    • tumblr
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #114 : 19.07.2010 15:54:44 »
Tässä olis nyt sitten 20 avataren setti sekalaista. Toivottavasti tykkäätte! :D


« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 16:54:52 kirjoittanut laaksokukka »

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #115 : 19.07.2010 16:43:14 »
Ooh tulipa nopeasti :) ja minä kommentoimassa jälleen. Jos haluat että lopetan niin voi suoraan sanoa että ei jaksa kuunnella tai jotain, ymmärrän kyllä :D

Nyt huomaa paljon paremmin, että nähty on vaivaa noihin avoihin! Värisäätöjä, fontteja ja jopa pari tekstuuria näen tuolla olevan ja siitä ehdoton plussa! Mind-avasta tykkään erityisesti, vaikka harvemmin tykkään mistään liian vaaleasta, mutta Taylor Momsenin kasvot ja hiukset valtaa avan ja vie huomion itse tyttöön, eikä vaaleaan taustaan joka mua itseäni yleensä häiritsee. Toinen suosikki on avatar20, mutta siihen olisin itse lisännyt tummuutta hiukan ja värikylläisyyttä ja terävöisyyttä ja jättänyt gridmäisen tekstuurin tuohon laittamatta (tosin ei se mitenkään sitä pilaa, mutta :D)

Toinen avoista on vähän likaisen värinen, liian kellertävä. Joskus kellertävä väri sopii avoihin, mutta tosi usein se tekee kuvasta likaisen värisen.
Ja ava, jossa on pari ja ilmapalloja, on muuten oikein mukava väreiltään, mutta taustan vaaleus häiritsee. Se saattaa olla vain musta kiinni, mutta itse aina vältän sitä, että se vaalea tausta vie huomion itse idealta/asialta, mitä se avatar sisältää, ja tuossa se vähän on niin. Tosin en tiedä, että oliko mulla näyttö asetettuna oikein, kun katson alempaa niin näyttää tummemmalta ja kun katsoo ylempää niin vaalealta :D


kkat

  • ***
  • Viestejä: 152
  • lost soul
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #116 : 19.07.2010 17:38:02 »
Mind-ava hyppäs matkaan <:
Scintilla etiam exigua in tenebris micat.
Avasta kiitos haavalle.

laaksokukka

  • KRYPTONITE
  • ***
  • Viestejä: 165
    • tumblr
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #117 : 19.07.2010 17:56:44 »
Ooh tulipa nopeasti :) ja minä kommentoimassa jälleen. Jos haluat että lopetan niin voi suoraan sanoa että ei jaksa kuunnella tai jotain, ymmärrän kyllä :D

Nyt huomaa paljon paremmin, että nähty on vaivaa noihin avoihin! Värisäätöjä, fontteja ja jopa pari tekstuuria näen tuolla olevan ja siitä ehdoton plussa! Mind-avasta tykkään erityisesti, vaikka harvemmin tykkään mistään liian vaaleasta, mutta Taylor Momsenin kasvot ja hiukset valtaa avan ja vie huomion itse tyttöön, eikä vaaleaan taustaan joka mua itseäni yleensä häiritsee. Toinen suosikki on avatar20, mutta siihen olisin itse lisännyt tummuutta hiukan ja värikylläisyyttä ja terävöisyyttä ja jättänyt gridmäisen tekstuurin tuohon laittamatta (tosin ei se mitenkään sitä pilaa, mutta :D)

Toinen avoista on vähän likaisen värinen, liian kellertävä. Joskus kellertävä väri sopii avoihin, mutta tosi usein se tekee kuvasta likaisen värisen.
Ja ava, jossa on pari ja ilmapalloja, on muuten oikein mukava väreiltään, mutta taustan vaaleus häiritsee. Se saattaa olla vain musta kiinni, mutta itse aina vältän sitä, että se vaalea tausta vie huomion itse idealta/asialta, mitä se avatar sisältää, ja tuossa se vähän on niin. Tosin en tiedä, että oliko mulla näyttö asetettuna oikein, kun katson alempaa niin näyttää tummemmalta ja kun katsoo ylempää niin vaalealta :D

Heh, kiitos hienosta kommentista! :D

Muokkasin etusivua selkeämmäksi. :)

Domino

  • Vieras
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #118 : 19.07.2010 18:27:18 »
Muutama random lähti. Kiitos!

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Made in laaksokukka
« Vastaus #119 : 19.07.2010 18:45:28 »
Yksi söpö Ron lähti tänne, tack. ;>

ava © vanilla
banneri © raitis