Kirjoittaja Aihe: Neljä kuukautta, raapalesarja, K11, angst, draama  (Luettu 1292 kertaa)

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Nimi: Neljä kuukautta
Ikäraja:  Korkeimmillaan K11
Tyylilaji: angst, draama
Yhteenveto: Rhoda, 16, saa kuulla, että hänellä on rintasyöpä ja sen mukana vielä neljä kuukautta elinikää. Tyttö pohtii kuukausien ajan, mitä häneltä jää puuttumaan elämästä ja miten hän lopettaa elämänsä kaikista tärkeimmin keinoin.
Oma sana: Tästä tulee todennäkösin tän vuoden raskin projekti, mikä mulla on. Mä en yleensä kirjota tän tyylistä tekstiä, tai joskus, mut nyt musta tuntuu, et uusi aika, uudet kujeet pitää paikkansa. Siksi tämä. Toivottavasti pidätte tästä projektistani ja kommentteja tietysti arvostan aina.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Nimi: Hiljaisuus
 Ikäraja: K-11
 Yhteenveto: Äiti itkee, veli juo, kunnes viina loppuu ja liittyy sitten äidin seuraan, isä hukuttaa itsensä työhön, siskoa ei edes näy. Ja minä. Minä makaan sängyssä ja pohdin, miksi se olen juuri minä.
 Oma sana: Ensimmäinen raapale, olkaa hyvät! Tästä ei ole juuri paljoa sanottavaa, toivottavasti pidätte ja kommentoitte.
Tyynis korjasi ikärajaa

  Hiljaisuus

   Neljä kuukautta, niin lääkäri sanoi. Neljä kuukautta enää aikaa elää, viisi, jos käytän lääkkeitä. Mutta minä en käytä, ei yksi lisäkuukausi merkitse mitään. Sanoin sen jo lääkärillekin, hän hyväksyi päätökseni.

 Äiti itkee, veli juo, kunnes viina loppuu ja liittyy sitten äidin seuraan, isä hukuttaa itsensä työhön, siskoa ei edes näy. Ja minä. Minä makaan sängyssä ja pohdin, miksi se olen juuri minä. Miksi muut saavat elää kahdeksantoista vuotiaiksi, mutta minä kuolen jo ennen kuin kerkeän täyttää seitsemäntoista?

 Hajoan sadoiksi pieniksi palasiksi ja kun se aika tulee, silloin palaseni räjähtävät eikä kukaan voi enää koota niitä yhteen.

 Koska ei silloin ole enää mitään koottavaa.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2013 15:16:59 kirjoittanut Tyynis »
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä