Kirjoittaja Aihe: Väärille teille, angst, tuplaraapale [K-11]  (Luettu 1264 kertaa)

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Väärille teille, angst, tuplaraapale [K-11]
« : 17.02.2012 16:07:45 »
Ficin nimi: Väärille teille
Kirjoittaja: Death Eater
Tyylilaji: Angst
Ikäraja: K-11
Sanamäärä: 200
Varoitukset: Viittauksia viiltelyyn ja itsemurhaan

A/N: Tämä on hieman vanhempi teksti, jonka löysin äskettäin. Ja se piti sitten myös julkaista, eli lukekaapas tämä nyt ja kommentoikaa, tykkäisin siitä.  ;)

Väärille teille

Tuijotan lumoutuneena kättä, jota pitkin ohut verinoro valuu ja tipahtelee sitten pisaroina valkoisille lakanoille. Minä tiedostan hämärästi, että kasvoillani on hymy ja tiedän näyttäväni vähintäänkin mielisairaalasta karanneelta, mutta en jaksa välittää. En edes jaksa ajatella mitään muuta kuin nyrkkini puristuksessa olevaa veistä ja kauniinpunaista verta rannettani koristamassa, sellaista joka olisi ennen saanut minut huutamaan kivusta.

Joskus yön viimeisinä tunteina minä kadun, silloin kun uni on jo ottamassa minusta vallan. Silloin minä mietin, miten hyvin kaikki voisi olla ja miten minun elämäni voisi olla ihanaa. Silloin minä kadun kaikkea kamalaa ja ajattelematonta mitä olen tehnyt, vaikka tiedän, etten voi saada niitä tekemättömiksi.

Olin joskus onnellinen, mutta silti halusin olla onnellisempi. Lähtiessäni etsimään onnea minä kuitenkin eksyin harhateille ja kadotin turvallisen polun. Minä en enää löytänyt takaisin oikealle tielle, ja tiedän olevani eksyksissä koko loppuelämäni. Tietenkin senkin voisi muuttaa, minä voisin hieman lyhentää päättymättömältä tuntuvaa matkaani. Minä voisin lopettaa kaiken jo nyt, joten miksei?

En ajattele, ettei minua kaivata. Kyllä minua kaivataan, jotkut jäävät kaipaamaan minua. Mutta he jäivät taka-alalle silloin, kun elämäni luisui pois hallinnastani, silloin kun minä eksyin. He eivät seuranneet minua väärille teille, vaikka he yrittivätkin epätoivoisesti saada minut niiltä pois.

He eivät tienneet, ettei se ollut enää mahdollista.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 01:05:00 kirjoittanut Pyry »

NicuQ

  • Vieras
Vs: Väärille teille, angst, tuplaraapale [K-13]
« Vastaus #1 : 18.02.2012 21:16:34 »
Okei, apua.
Lukaisin tämän jo eilen kiireessä ja tämä jäi sitten päähäni pyörimään, eikä ottanut lähteäkseen. Siispä saavuin kommentoimaan.
Teksti kosketti minua syvästi, osittain myös oman tilanteeni samankaltaisuuden vuoksi (tosin en satuta itseäni) ja yksinkertaisesti vain rakastan kuvailuasi.
Kertojan tuntemukset välittyivät selvästi ja surunsekaista välinpitämättömyyttä uhkuen lukijalle, enkä voinut loppupeleissä muuta kuin ihastella.
Hetken ehdin jo ajatella, että olet jonkinlainen telepaatti ja murtautunut mieleeni varastamaan ajatukseni, mutta ethän sinä nyt sentään (kai) ... :D 
Ja lopetus jotenkin vain .. apua, kosketti, kauhistutti, teki olon surulliseksi, kaikkea tuota yhtä aikaa.
Mutta hei, pidin ihan valtavasti tästä ja palailen varmasti vielä myöhemminkin tämän pariin.

Kiittäen tästä ja lopettaen sekavan kommenttinsa.