Kirjoittaja Aihe: What The Hell K - 11, drama, oneshot  (Luettu 1263 kertaa)

mrö.

  • lapsenmielinen
  • ***
  • Viestejä: 93
  • love me for who i am
What The Hell K - 11, drama, oneshot
« : 05.02.2012 19:05:38 »
Nimi: What The Hell
Kirjoittaja: mrö.
Ikäraja: K - 11
Tyylilaji: drama, oneshot
Yhteenveto: Rukoilet mua jäämään, mutta haluan olla välillä vapaa

(A/N) Osallistuu Albumihaaste #2


Avril Lavigne - What The Hell


Mielestäsi minä sekoitan pääsi. En tehnyt muuta, kuin pidin hieman hauskaa ystäväsi kanssa, mikä siinä on niin ihmeellistä. Tiedän, tiedän - se on pettämistä plaa plaa plaa. Rakkaus tekee kipeää, se voi satuttaa niin fyysisesti kuin henkisesti. Se satuttaa, oli se oikein tai väärin, sitä ei voi estää.

En voi enää pysähtyä, minulla on liian hauskaa. Haluan elää vapaana, vapaana kuin linnut taivaalla, kuin tuuli joka puhaltaa niityillä. Haluan elää. Olen nuori, minun kuuluu pitää hauskaa, et voi estää. Haluan käydä ulkona seitsemänä iltana viikossa, tuoda kotiin joka ilta uuden miehen. Olen pahoillani, mutta näin sen kuuluu mennä.

Olet polvillasi, rukoilet minua jäämään, mutta haluan olla välillä vapaa. Älä estä minua, muuten pyyhin sinut elämästäni. Tarvitsen elämän ilman sitoutumisia, ilman ihmisiä jotka jäisivät minua kaipaamaan. Tahdon pitää hauskaa, älä sido minua tänne. Haluan matkustaa ympäri maailmaa, älä lukitse minua paikalleen.

Olen ollut hyvä tyttö koko elämäni, haluan muuttua. Mitä teen? Päässäni pyörii vain muutama sana, mitä sitten? Millään ei tunnu olevan väliä, haluan vain pitää hauskaa! Minua ei tosissaan kiinnosta, haluan juhlia ympäri vuorokauden.

Jos rakastat minua, anna tukesi. Kannusta minua, anna minun jatkaa. Jos vihaat minua, älä välitä, kävele pois. Haluan elää elämääni niin kuin haluan, juhlien. Voit pelastaa minut antamalla minun olla rauhassa. Haluan kävellä katuja pitkin vapaana, juosta katujen yli jäämättä auton alle. Pelkäämättä vaaroja.

Olen ollut tähän asti se kiltti, pikkutyttö. Haluan olla oma itseni, en tahdo leimautua sellaiseksi mitä en ole. Olen tyttö, mutten pidä poneista ja vaaleanpunaisista hameista. Pidän farkuista, T - paidoista ja tennareista. En pidä hiuksiani poninhännällä, haluan niiden olevan vapaina ja sekaisin. En lakkaa kynsiäni pinkeiksi, musta on mieleeni.

Mitä sitten vaikka vaihdan miestä joka päivä, se ei ole asiasi. Haluan kokea mahdollisimman paljon, elämä on lyhyt. Et kuitenkaan soita tai kuuntele minua, joten miksi tekisin kaiken niin kuin haluat? Minun elämäni, minun päätökseni. Haluan leimautua hulluksi. Heittelen tavaroita, rikon kitaroita. En halua istua hiljaa paikallaan, esittää kunnon tyttöä - en ole sellainen. Älä luule, että teen tämän vain kapinoidakseni, haluan vain leikkiä hetken. Leikkiä, että olen normaali.

Minun kasvatettiin olemaan kunnollinen, kiltti lapsi. Mutta entä sitten kun olen saanut tarpeekseni? Entä sitten kun on aikani lähteä maailmalle, etsiä töitä ja perustaa perhe? En aio käyttää oppejanne, keksin omani. Riehun ympäriinsä, hankin vaikeuksia. Näytän kaikille, että kanssani ei kannata leikkiä.

Menen juhliin kutsumatta, sotken paikat. Huudan tuntemattomille, ketä kiinnostaa? Voit yrittää pitää minut paikallaan, en suostu siihen. Juoksen kadun yli, jätän sinut taakseni.

Sanot että sekoitan pääsi, en tee sitä tarkoituksellisesti. Olen mitä olen, minua ei voi muuttaa. Hei, pidän sänkysi sekoittamisesta, pyörin lakanoissasi päivät pitkät, öisin sinun kanssasi. Jos sekoitan pääsi olemuksellani, miten sängyllesi käy?

Olen ollut koko elämäni se kiltti tyttö, tahdon olla joku muu. Irrotan kahleet ranteistani, rikon ikkunan. Juoksen karkuun, et voi minua pysäyttää. Millään tavalla en halua sinun olevan enää osa elämääni, olit vain unikaveri, öinen leikkitoveri. Haluan loikkia pitkin katuja, ärsyttää vastaantulevia ihmisiä. En välitä heidän vihaisista huudoistaan, olen mitä olen etkä voi sitä muuttaa.

Anna minun nyt vain olla, elän elämääni, olet sitten osa sitä tai et.


« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 01:07:08 kirjoittanut Pyry »

cross my heart and hope to die
i'm not a toy