Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Pieniä pusuja pimeässä, S, Kíli/OFC  (Luettu 1761 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Title: Pieniä pusuja pimeässä
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairing: Kíli/OFC (Sólveig)
Beta: Saappaaton
Genre: fluffy
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Kílillä ja Sólveigilla ovat kaksistaan isoveljien ollessa toisaalla, joten he joutuvat keksimään sitten itse itselleen tekemistä…
Challenges: Kaiken maailman ficlettejä (viikko 19: pusu), Aakkoshaaste (P), FF50 (17, lapset), Kerää kaikki hahmot (Ori) ja Kirjoitusterttu (otsikkoterttu: alliteroiva otsikko)
A/N: Apua, en vissiinkään osaa pysytellä erossa näistä kahdesta söpöliinistä! :D Tästä siis tuli taas jotain ihan liian höttöistä fluffya, että peskää hampaat tämän lukemisen jälkeen, niin ei tule reikiä liiallisesta sokerista. (;



Pieniä pusuja pimeässä

Yhdeksän- ja kahdeksanvuotiaat Kíli ja Sólveig törmäilivät sinne, tänne ja tuonne ympäri Sinivuoria, sillä heillä oli tylsää. Molempien isoveljet olivat sillä hetkellä pajoilla eikä heillä ollut aikaa nuoremmille kääpiöille, joten Kíli ja Sólveig joutuivat sitten keksimään toisilleen jotain viihdykettä. Kaksikko olikin sitten aikuisten suureksi harmiksi päättänyt pitää juoksukisan ja nyt he juoksentelivat joka paikassa.

Ori oli jo kertaalleen kehottanut heitä varovaisuuteen, mutta Kíli ja Sólveig olivat vain kirmanneet tästä ohi niin, että vanhemman kääpiön sanat olivat luikahtaneen saman tien pois mielestä. Jostain kumman syystä nuorisoa ei suuremmin kiinnostanut hidastaa, vaan nämä viilettivät omia teitään ja unohtivat ikinä edes törmänneensäkään Oriin.

Lopulta kaksikko kuitenkin kyllästyi päämäärättömään juoksenteluun, joten he hiipivät ensimmäiseen vastaantulevaan hämärään nurkkaan istuksimaan. Kíli lupasi vanhempana pitää huolen, että kaikki hirviöt pysyisivät kaukana Sólveigista, joka pelkäsi pimeyttä.

Sól istahti ihan Kílin kylkeen kiinni, koska ympäröivä hämäryys hirvitti häntä liikaa, ja Kíli kietoi kätensä ritarillisesti tytön ympärille. Sólveig käpertyi tiiviimmin toisen kainaloon ja nojasi päätään tämän olkapäähän. Tietämättä yhtään mitä oli tekemässä, Kíli käänsi päätään ja moiskautti sitten oikein kunnon mojovan pusun Sólveigin otsalle. Tyttö katsoi hetken poikaa kummissaan, mutta palautti sitten pusun tämän poskelle.

Siitä samaisesta pikkunurkasta Ori löysi Kílin ja Sólveigin muutamaa tuntia myöhemmin istuksimassa vierekkäin pimeää paossa jakamassa toisilleen pieniä pusuja.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Hobitti | Pieniä pusuja pimeässä, S, Kíli/OFC
« Vastaus #1 : 07.08.2016 22:06:07 »
Oi kuinka suloista:)

(Kommentinvaihdosta päiviä, hiukan kesti näiden kommenttien kanssa, kun vaikka mitä iski päälle, mutta en nyt selittele enempää, kun oon vihdoin jotain tänne rustaamassa.)

Oon muistaakseni joskus lukenut tän läpi aikoja sitten(eipäs nähtävästi kauheen aikoja sitten, kun oot tän vasta toukokuussa julkassu) mutta oon joka tapauksessa lukenu tätä läpi jo samanlaisilla fiiliksillä.

Tässä on mun mielestä just sellasta ihanaa aaws pieniä lapsia -fluffyä, joka on aivan ihanaa. En oikeesti osaa kuvailla sitä mitenkään muuten. (Mutta me kaikkihan tiedetään, että lapset on söpöjä?:))

Lainaus
Kíli ja Sólveig törmäilivät sinne, tänne ja tuonne ympäri Sinivuoria, sillä heillä oli tylsää
Jotenkin jo tää oli vaan jotain niin aaws. sinne, tänne ja tuonne on oikeen ihana ilmaisu, harmi kun sitä ei oikeen käytetä usein. sillä heillä oli tylsää oli ensimmäisessä lauseessa jo kruunu koko tarinalle.

Lainaus
aikuisten suureksi harmiksi päättänyt pitää juoksukisan
En tiiä tuleeko tästä nyt kamalasti lainauksia, mutta tääkin oli vaan jotain niin mahtavaa mikä sai mut naureskelemaan itekseni.

Lainaus
Jostain kumman syystä nuorisoa ei suuremmin kiinnostanut hidastaa
Jostain kumman syystä... Eipä siitä sitten enempää :D

Lainaus
Kíli lupasi vanhempana pitää huolen, että kaikki hirviöt pysyisivät kaukana Sólveigista, joka pelkäsi pimeyttä
Aaws, tää osu aika ihanasti muhun, koska oon joskus pelännyt pimeää enemmän kuin mitään. Mullekin olis kelvannu Kíli pitämään musta huolta:)

Lainaus
Tietämättä yhtään mitä oli tekemässä
Älä huoli Kíli rakas, et ole ainoa:)

Lainaus
Siitä samaisesta pikkunurkasta Ori löysi Kílin ja Sólveigin muutamaa tuntia myöhemmin istuksimassa vierekkäin pimeää paossa jakamassa toisilleen pieniä pusuja.
Ja näin pääsen hokemaan vielä lisää aawsia tämän kommentin loppuun, koska tämä on vaan niin suloista.

Siis summattuna, jos et vielä saanut selville, tämä oli ihanan suloinen pikku pätkä, joka nosti hymyn huulille. En oikeen osaa muotoilla tähän mitään muuta, kuin, että tykkäsin tosi paljon:)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Pieniä pusuja pimeässä, S, Kíli/OFC
« Vastaus #2 : 08.08.2016 09:13:33 »
Lyra: Ei haittaa, että kesti, kiva että ehdit tänne kuitenkin jotain raapustella! <3 Joo, pienistä lapsista kirjoitettu fluffy on liian söpöä! :D <3 Musta tuntuu, että vähän kaikille kelpaisi Kíli huolehtijaksi, et ole siis todellakaan ainoa! (; Ihanaa, että tykkäsit tästä, koska tästä tuli omastakin mielestäni tosi söpö! Kiitän myös erittäin paljon kommentista, en nyt osaa vastailla noihin kehuihisi juuri muuta kuin KIITOS, koska mulla meni pasmat sekaisin näin paljosta hehkutuksesta! :'D Jotenjoten, KIITOKSIA TOSI PALJON! <3

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid