Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Talven riemua, S, Kíli/OFC  (Luettu 1726 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Hobitti | Talven riemua, S, Kíli/OFC
« : 02.02.2016 17:04:49 »
Title: Talven riemua
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairing: Kíli/OFC (Sólveig)
Beta: -
Genre: fluffy
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Sólveig, Kíli, Fíli ja Drengr viettävät aikaa ulkosalla Sinivuorten talvessa.
Challenges: OTP10 #3 (sana: katse), Kirjoitusterttu (suosikkiterttu) ja FF50 (34, lumi)
A/N: Näitä ei varmaan kukaan enää edes jaksa kohta avata, koska minä ja minun Kíli/Sólveigini ei olla kovin suosittuja, mutta siitä huolimatta näitä tulee kuin sieniä sateella aina silloin tällöin… tai kenties jopa juuri sen takia? :D Anyways kuitenkin, OTP10 on pakko saada valmiiksi, joten pari näitä nyt ainakin on vielä tulossa, katsotaan sitten myöhemmin, jos osaan antaa näiden olla, mutten kyllä lupaile mitään, koska siitä ei seuraa ikinä mitään hyvää. :D Tässä kuitenkin taas yksi lyhyt fluffyinen pätkä näistä kahdesta ajalta ennen Ereborin matkaa (jotenkin nämä kaikki tuppaavat sijoittumaan sitä ennen, eikä ikinä sen jälkeen, mistäköhän sekin johtuu? :D).



Talven riemua

Sólveigin katse liikkui ystäviensä ja veljensä välillä. Fíli, Kíli ja Drengr seisoivat Sinivuorten portin pielessä kiireestä kantapäähän lumen peitossa ja jokaisen huulilla loisti valtava virnistys. Sólveig yritti parhaillaan päättää, kuka tomppeleista oli aloittanut lumisodan, mikä oli todennäköisin selitys hänen edessään seisovan kolmikon lumisuudelle. Hän ei kuitenkaan ehtinyt pohtia asiaa kovin pitkään ennen kuin Kíli huomasi hänet. Kääpiöpojan kasvoille kohosi vielä entistäkin leveämpi virne, kun tämä käveli Sólveigin luokse. Hän tarttui tyttöä kädestä ja lähti vetämään tätä perässään suurimpia lumikinoksia kohti.

Sól köpötteli hitaasti Kílin perässä, kunnes tämä äkkiarvaamatta pysähtyi erään valtavan lumikasan eteen. Sitten poika kääntyi ympäri, eikä Sólveig ehtinyt edes ajatella mitään kovin erikoista, kun hänet oli jo kumottu lumikinokseen. Tytön onneksi kasa oli tehty pehmeästä puuterilumesta, mutta hänen huuliltaan karkasi silti pieni kiljahdus äkillisen muksahduksen seurauksena.

Kíli virnisteli varsin leveästi seisoessaan luvatun puolisonsa edessä, ja Sól kuuli Fílin ja Drengrin remakan naurun kauempaa, mutta hän ei aikonut jäädä yhtään Kíliä huonommaksi tässä leikissä. Hän ojensi kätensä tulevalle puolisolleen pyytääkseen tätä nostamaan hänet ulos, ja pahaa-aavistamaton kääpiöpoika tarttui hanakasti ojennettuun käteen. Sitten Sólveig virnisti pahaenteisesti ja vetäisi niin kovaa, että Kíliltä katosi tasapaino ja tämä lensi päälleen lumihankeen. Puuterilumi pöllysi ympäriinsä, kun tummahiuksinen kääpiö ravisti päätään nostaessaan sen kinoksesta. Kauempaa kuului kahden muun kääpiön raikuva nauru entistäkin kovempaa, joten toisilleen luvattu pariskunta katsoi toisiaan ja molempien mieliin nousi ajatus, jonka toinen luki toisen silmistä.

Niinpä Sólveig ja Kíli nousivat yhdessä lumihangesta ja kävelivät kumpikin oman isoveljensä luokse. Epäonnekseen sekä Fíli että Drengr oli niin naurunsa lumoissa, ettei kumpikaan heistä tajunnut vaaraansa ennen kuin Sól oli työntänyt Drenin ja Kíli Fíli suoraan lumihankeen. Hetken aikaa vanhemmat vain töllistelivät ympärilleen istuessaan kinoksessa nuorempien nauraessa vieressä, kunnes Fíli ja Drengr väänsivät itselleen lumipallot ja paiskasivat ne suoraan päin nuorempia sisaruksiaan.

Sen seurauksena Sólveig ja Kíli päättivät liittoutua isoveljiään vastaan ja yhdessä he suojautuivat erään korkeamman kinoksen taakse ja alkoivat sen suojista pommittaa kahta muuta, jotka hakeutuivat itsekin erään kinokseen suojiin. Lumipallot lentelivät ilmassa useamman tunnin ajan, kunnes Bifur tuli viimein etsimään nuoria takaisin sisälle ruoka-ajan saavuttua. Vasta sitten nuoret huomasivat olevansa nälkäisiä kuin mitkäkin, sillä lumisodan lumoissa sitä ei ollut osannut ajatellakaan. Fíli ja Drengr lähtivät suoraa päätä Bifurin perään, mutta Kíli ja Sólveig jäivät vielä hetkeksi lumikinoksensa taakse piiloon.

Kíli kosketti otsaansa hellästi toisen omaa vasten hymyillen varovaisesti. Sólveig vastasi hymyyn leveästi ja hieroi kylmää nenäänsä toisen punehtunutta nenää vasten. Hetken aikaa he lymyilivät sillä lailla kinoksen takana, kunnes Kílin maha murahti ja he molemmat nauroivat. Oli selkeästikin jo korkea aika palata sisälle ja Bomburin ruokapatojen ääreen. Kíli nousi seisomaan, ojensi kätensä Sólveigille ja kiskoi tämän seisomaan ennen kuin he lähtivät käsi kädessä kulkemaan kohti ruokasalia.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Hobitti | Talven riemua, S, Kíli/OFC
« Vastaus #1 : 07.08.2016 22:16:46 »
Lisää ihanaa fluffya. <3 Joo oon täällä taas :D

Lainaus
Sólveig yritti parhaillaan päättää, kuka tomppeleista oli aloittanut lumisodan, mikä oli todennäköisin selitys hänen edessään seisovan kolmikon lumisuudelle.
Ei oo totta, kuinka ihania juttuja löydän täältä. On se vaan hellyyttävää kuulla kuinka ihmisiä kutsutaan tomppeleiksi:) Sólveig on selkeesti mahtava. Mun pääässä on tällä hetkellä tosi hieno kuva tästä ryhmästä, että annan Sólveigille tosi isot aplodit ihan vaan kaiken siitä lukemani takia.

Lainaus
Sitten poika kääntyi ympäri, eikä Sólveig ehtinyt edes ajatella mitään kovin erikoista, kun hänet oli jo kumottu lumikinokseen.
Nuorta rakkautta *Pudistaa päätään typerä hymy huulillaan*

Muksahduksen oli ihan mahtava sana, ja loi mukavan tunnelman. Oon täällä oikeesti hymyillyt kuin idiootti koko ajan kun luen näitä.

Lainaus
Sitten poika kääntyi ympäri, eikä Sólveig ehtinyt edes ajatella mitään kovin erikoista, kun hänet oli jo kumottu lumikinokseen.
Nuorta rakkautta, mitä mä sanoin? *Jatkaa hymyilemistä kuin idiootti*

Lumisota on aina kaikissa tilanteissa aivan mahtavaa ja tykkäsin tosi paljon, kun olit kirjoittanut siitä. Jotenkin näissä sun hobittiteksteissä on vähän sellanen osittain satu osittain täys tolkien tunnelma, ja oon aivan myyty sille. Voisin lukee tällasta fluffya enemmän kuin on ees terveellistä.

Lainaus
Kíli nousi seisomaan, ojensi kätensä Sólveigille ja kiskoi tämän seisomaan ennen kuin he lähtivät käsi kädessä kulkemaan kohti ruokasalia.
<3

Ettäkun nää on vaan söpöjä. Kaikki propsit kun osaat kirjottaa tällasta. Mulla on vähän sanat loppu tän osalta. Tuntuu, että hoen koko ajan, kuinka ihanaa tämä ja tämä on. Mutta toivottavasti se on ihan ok?

Joo tykkäsin tästäkin:D Kun mulla on vähän enemmän aikaa, meen kaivelemaan itelleni lisää tällasia söpöstelyjä sun teksteistä. :D

Ensi kertaan:)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Talven riemua, S, Kíli/OFC
« Vastaus #2 : 08.08.2016 09:18:55 »
Lyra: Fluffy on parasta ja Sólveig on paras! <3 :D Apua, en taaskaan osaa reagoida sun kommenttiin kunnolla, koska oon vaan koko ajan ihan sydänsilmäisenä emojina täällä. :'D <3 Apua, mun tekstiä rinnastetaan Tolkieniin! O_O KIIIIIIIIIIIIIIIIIIITOS!!!!!!!!!! (Muista hei pestä hampaat näiden jälkeen, ettei tuu reikiä tästä sokerin määrästä. ;)) Kíli ja Sólveig on kyllä erittäin söpöjä, sen takia niistä tuleekin kirjoitettua lähinnä pelkästään fluffya... :'D Ja on ihan ok hokea vaan koko aika, kuinka söpöjä nämä on, koska sitä minäkin teen. :D Kiitoksia kommentista taas! (: <3

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid