Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Rakkauden hedelmä, S, Kíli/OFC  (Luettu 1346 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Hobitti | Rakkauden hedelmä, S, Kíli/OFC
« : 24.01.2016 20:33:31 »
Title: Rakkauden hedelmä
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairing: Kíli/OFC (Sólveig), Fíli/Sigrid
Beta: -
Genre: erittäin siirappinen perhefluffy!
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta. Kursiivilla olevat repliikit ovat peräisin televisiosarjasta Poldark (2015 vuoden versio, ekan tuotantokauden viides jakso), enkä siis omista niitä.
Summary: Kílin ja Sólveigin elämässä eletään jännittäviä aikoja…
Challenges: OTP10 #3 (sana: hedelmä), Kirjoitusterttu (suosikkiterttu) ja FF50 (46, elämä)
A/N: Kylläpäs nyt tuli kliseinen nimi tälle, mutta voi voi, meni jo! :D Aihekin saattaa olla hieman kulunut, mutta halusin kirjoittaa jotain übersuperhyperhöttöä tuon edellisen OTP10-tekstini jälkeen, koska se nyt oli kaikkea muuta huin fluffya. Ideasta kiitokset Crystedin lähettämälle OTP10:n sanalistalle, ja omistukset kaikille mun Hobitti-ficceistä (ja etenkin eräästä kääpiöneidosta) tykkääville, koska te saatte mut jatkamaan näiden kirjoittamista kerta toisensa jälkeen! ♥



Rakkauden hedelmä

”Kíli, uzayang, voisitko millään jättää minulle hieman tilaa?” Sólveig kysyi puolisoltaan eräänä aamuna.
”Miksi?” tämä ihmetteli hieman kauhuissaan. Ei kai Sól vain ollut kyllästynyt häneen?
”Koska tarvitsen ILMAA!” nainen räväytti, mutta jatkoi sitten rauhallisemmin, ”äitisi hössöttää ympärilläni jo niin vietävästi, että pääni räjähtää kohta. Joten voisitko mitenkään edes hieman vähentää minun paapomista?”
Kíli katseli vaimoaan päästä varpaisiin harvinaisen kärsivän näköisenä, mutta nyökkäsi kuitenkin hetken pohdinnan jälkeen. Dís oli tosiaan pyörinyt pariskunnan ympärillä kuin paraskin haukka sen jälkeen, kun Sólveig oli tullut raskaaksi. Jos totta puhuttiin, niin Kíliä itseäänkin ärsytti äitinsä hössöttäminen, joten hän ymmärsi kyllä vaimonsa kireyden. Tulisi kuitenkin olemaan varsin hankalaa Kílille olla hössöttämättä Sólveigin ympärillä, koska tämä kantoi hänen esikoistaan.

Koko Erebor oli ollut onnesta sekaisin Kílin ja Sólveigin julkistettua seuraavan prinssin tai prinsessan olevan tuloillaan, mutta Fíli oli edelleen hieman kateellinen siitä, että hänen pikkuveljensä sai omia lapsiaan ennen häntä. Sigrid ei kuitenkaan halunnut hätiköidä asioiden edelle, joten Fíli joutuisi olemaan kärsivällinen asian suhteen. Kääpiökansa seurasikin nyt tiiviisti, mutta kuitenkin sopivan välimatkan päästä, kuinka Sólveigin vatsakumpu jatkoi kasvamistaan. Miehet olivat oppineet olemaan asettumatta Dísin tai Lagnlifin tielle silloin, kun nämä vuorotellen höösäsivät tulevaa ensisynnyttäjää, ja naiset puolestaan kilpailivat siitä, kuka heistä saisi kunnian auttaa seuraavan kääpiölapsen maailmaan.

~♥~~♥~

Paria kuukautta myöhemmin Kíli pyöri hermostuksissaan ympyrää kuninkaallisten asuintilojen lähellä olevassa tyhjässä huoneessa. Fíli, Thorin ja Bilbo seisoivat hänen seuranaan samalla kun Dís, Lagnlif, Sigrid ja Sigrún auttoivat Sólveigia synnytyksessä. Miesnelikosta ainoastaan Thorin ja Bilbo pystyivät olemaan rauhallisina, koska Fílinkin jalka rummutti lattiaa jännittyneenä.
”Kíli, älä panikoi, kaikki menee hyvin! Kolme neljästä Sólin auttajasta on käynyt tämän läpi jo itse, he kyllä tietävät, mitä tehdä!” Thorin rauhoitteli sisarenpoikaansa, joka vain hymähti vastaukseksi ja jatkoi sitten hermostunutta ravaamistaan.
”Jos jokin sattuisikin menemään pieleen, niin kyllä he osaavat hoitaa tilanteen”, Bilbokin yritti, mutta hän oli ilmeisesti valinnut väärät sanat, koska veljekset katsoivat toisiaan paniikissa, ja sitten Fílikin liittyi toisen seuraan ravaamaan ympäri huonetta. Thorin vilkaisi Bilboa, joka katseli veljeksiä kummissaan ymmärtämättä yhtään, mitä oli tehnyt tai sanonut väärin.

Fíli ja Kíli rauhoittuivat vasta, kun Sigrid kurkisti huoneen ovelta ja onnitteli tuoretta isää pienen pojan syntymästä. Kíli ryntäsi äkkiä huoneesta onnen kyyneleet silmissään.

~♥~~♥~

Kíli makoili sängyllä pientä nyyttiä pitelevän Sólveigin vieressä ja ihmetteli tuoreen poikansa pieniä sormia. Ylimääräiset olivat lähteneet huoneesta ja jättäneet tuoreen perheen keskenään uusimman tulokkaan kanssa.
Miten me loimme jotain noin täydellistä?” hän pohti ääneen. Sól ei vastannut mitään, vaan keskittyi parantamaan poikansa asentoa sylissään.
Minä lupaan tehdä maailmasta paremman paikan häntä varten. Minusta tulee parempi kääpiö hänen vuokseen”, Kíli jatkoi, ja tällä kertaa Sólveig kääntyi katsomaan miestään.
Entä minun vuokseni?” hän kysyi.
Minä olen jo parempi kääpiö sinun takiasi”, Kíli vastasi ja painoi lempeän suukon vaimonsa hiuksiin. Sólveig paranteli asentoaan Kílin kainalossa, joka veti perheensä syliinsä suojellakseen heitä ulkomaailmalta.



A/N2: uzayang on khuzdulia ja tarkoittaa suurinta rakkautta. ♥

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 572
  • 707
Vs: Hobitti | Rakkauden hedelmä, S, Kíli/OFC
« Vastaus #1 : 26.06.2016 22:55:34 »
Kommenttivaihdosta iltoja. o/ Jeps, hienosti jätin viimesen päivän viimesille tunneille, mutta ajoissa kuitenkin!

Jee, Hobittia. ♥ Olin hetken aikaa kauhuissani, kun luin alusta "übersuperhyperhöttöä", mutta ei tämä nyt niin pahaa fluffihöttöä ollut. :D Vaan oikein mainio onnellinen ficci pikkuisen prinssin syntymästä.

Tässä oli kivasti otettu tuota raskausaikaa esille, että miten kääpiöiden keskuudessa kuhistiin asiasta ja Dís hössötti. Ja Kílikin. :D Toivottavasti tuleva isä nyt ymmärsi antaa vaimolleen hieman edes lisää tilaa.

Sitten hypättiinkin jo synnytykseen. Olisin ehkä kaivannut hieman lisää odotteluajasta, mutta toimi nämä pätkät näinkin. :) Ihan ymmärrettävää, että veljekset ovat hieman hermona. Tässä on sanottava myös se, että kiva miten Fílikin pääsi mukaan tarinaan, vaikka vilahtikin vain taustalla. Ja Thorin ja Bilbo, jotka osasivat olla viilipyttyjä! (Pääni huusi jo heti Bagginshieldia, vaikkei siihen mitenkään edes viitattu. :D Siitä on tosiaan tainnut tulla mieleen takertunut OTP.)

Loputus olikin sitten sitä fluffia. Mainitsemasi Poldark ei sano kyllä mitään. Oikein fluffuinen lopetus. Ensimmäisellä lukukerralla mietin, että tulee paremmaksi kääpiöiksi, mutta on jo parempi kääpiö. Se oli hieman hassu, mutta kyllä sen sitten ymmärsi. Paremmasta parempi kääpiö. :>

Kiitos tästä! <3 Oli kivaa saada tämä vaihdosta!
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Rakkauden hedelmä, S, Kíli/OFC
« Vastaus #2 : 26.06.2016 23:12:18 »
Odo: Jee, kommentti! <3 Ei tämä ehkä ihan sitä pahinta höttöä ollut, mutta kyllä tämä nyt aika höttöinen kuitenkin mun mielestäni on. :D Mutta siis, onnellisuus kunniaan! <3 Kíli on perinyt hössöttämisen selkeästi äidiltään, joten sitten he molemmat hössöttävät ihan yhtä lailla. Tulevat isät nyt varmaan hermoilevat aina, etenkin jos eivät pääse mukaan hommaan, tässä vaan Fílikin liittyy hermoiluun mukaan. (Ja se Bagginshield saattoi hyvinkin olla siellä rivien välissä, vaikkei siitä mitään mainittukaan... ;)) Poldark on superhieno TV-sarja, suosittelen katsomaan, jos Yle sitä joskus rupeaisi näyttämään Suomen telkkarissa ja tuo mainitsemasi kohta on sarjassa siis "I'll be a better man for her sake" tai jotain vastaavaa, niin tuon mätsääminen kääpiöihin oli hieman haasteellista, sen takia hiukkasen kompasteleva lopetus. Kiva kuitenkin, että tämä maittoi lopun haasteellisuudesta huolimatta! <3 (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid