Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Hetki hellyyttä, S, Kíli/OFC  (Luettu 1360 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Hobitti | Hetki hellyyttä, S, Kíli/OFC
« : 24.01.2016 20:28:01 »
Title: Hetki hellyyttä
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairing: Kíli/OFC (Sólveig)
Beta: -
Genre: fluffy!
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Pienen pieni hetki erään pariskunnan elämästä.
Challenges: OTP10 #3 (sana: hiukset), Kirjoitusterttu (suosikkiterttu) ja FF50 (28, sydän)
A/N: Siitä on ihan liian pitkä aika, kun olen viimeksi kirjoittanut kunnollista Kíli/Sólveigia, joten tässä sitä ollaan taas vaihteeksi. :D Jotenkin näiden kahden tuokioista keskenään tulee aina ihan jäätävää sokerisiirappia, mutta ehkä se on ihan sallittua sen jälkeen, mitä mä menin tekemään YVV:ssä..? Tämä on kuitenkin tällainen pieni maistiainen näistä kahdesta yhdessä.



Hetki hellyyttä

Kílin sydän jyskytti hänen rinnassaan tuhatta ja sataa, kun hän katseli vieressään lepäävää kääpiöneitoa. Sólveig oli nukahtanut hetki sitten Kílin kainaloon ja tämän ruskeat hiukset lepäsivät tämän tyynyllä. Kíli seurasi kuinka hänen luvattunsa rinta nousi ja laski tämän hengityksen tahdissa. Hän ei edes muistanut, koska oli viimeksi nähnyt mitään niin kaunista kuin hänen tuleva vaimonsa.

Viimein Kílikin käpertyi neidon viereen. Hän kiersi kätensä tämän ympärille ja työnsi nenänsä tämän kaulakuoppaan. Sólveig värähti hieman kosketuksen johdosta, muttei kuitenkaan herännyt, joten Kíli kosketti huulillaankin tämän kaulaa hellästi ennen kuin sulki silmänsä.

Kílin epäonneksi hän ummisti silmänsä juuri, kun Sólveigin huulille nousi hymy.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Räntsäke

  • Vieras
Vs: Hobitti | Hetki hellyyttä, S, Kíli/OFC
« Vastaus #1 : 04.08.2016 17:55:42 »
Apua, osaankohan mä kommentoida raapaletta yhtään.. : D

Mä luen yksittäisiä sadan sanan raapaleita ihan aniharvoin, ja tää on ehdottomasti ensimmäinen mitä kommentoin. En tiedä, osaanko kommentoida tätä nyt yhtään mitenkään, mut yritän ainakin. : > Olen pahoillani, kun tästä tulee niin tynkä, mut eipä tuota tekstiäkään paljoa ole. Alkutietojen mukaan oot ilmeisesti kirjottanu näistä kahdesta enemmänkin, harmi kun eivät ole entuudestaan tuttu yhdistelmä... Totta kai Kilin tiedän Hobiteista, mut muuten. : D

Oikein kiva pieni rakkauslässypalanen. Tyynylle levinneitä hiuksia, kaulakuoppaan työnnetty nenä... Aws. : > Tekstiä lukiessa mulla oli sellanen tunne, niinku ois ollu aikainen aamu ja auringonsäteet ois loistaneet verhojen läpi sisään... mut jos ne kerta nukkumaan olivat menossa, niin ilta kai se sitten todennäköisemmin on. : D Mut siis airinko tuli vaan tästä tunnelmasta mieleen.

Niin, ja toi lopetus oli tosi kiva. : >

Ohoo, sainhan mä ihan kohtuudella pituutta tähän, vaikka aluksi vähän pelkäsin, ettei tästä tulis mitään! : D

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Hetki hellyyttä, S, Kíli/OFC
« Vastaus #2 : 04.08.2016 18:17:57 »
Räntsäke: Ei raapaleiden kommentointi ole yhtään sen kummempaa kuin pidempienkään tekstien kommentointi. (; Olen kuitenkin otettu, että tämä on se eka raapale, jota kommentoit! (: Ja siis, köh, et voi kuvitellakaan, kuinka paljon mä olen näistä kahdesta kirjoittanut, koska, köh, OTP... :'D Ja eihän sitä tiedä, jos nämä kaksi vaikka olisivat jatkaneet aamulla uniaan, kun eivät ole nukkuneet yöllä yhtään, koska missäänhän ei varsinaisesti sanota, että kyseessä on ilta... :D Kiitoksia kommentista! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid