Kirjoittaja Aihe: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-11) VALMIS 6.9.  (Luettu 27573 kertaa)

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #60 : 06.09.2008 20:01:43 »
Aivan IHANA! :D
Niin söpöä, varsinkin tuo lopetus. :)
Lilyn kommenttikin, ah noin :)

Ylisöpö! 8)

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

Roshwua

  • Vieras
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #61 : 06.09.2008 23:21:51 »
Pakko kommentoida kun luin juuri koko paketin.
Älyttömän ihana idea, Lily ja James olivat niin suloisia! <3333
Pidin kovasti myös siitä miten muut kelmit ja Alice pyörivät lappusten kirjoittelussa mukana. Söpöä oli miten Lily vain jankutti Jamesille takaisin, oli näsäviisas ja sarkastinen.  ;D
Lopetus oli niin mainio, ihanaa että pari sai jotain aikaiseksikin  :D IHANA!!

Larísa

  • ***
  • Viestejä: 70
  • NOH8. com - Equality is for all
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #62 : 07.09.2008 13:39:28 »
IIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAANAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Oi mä rakastan tätä! PAras luku mitän oot kirjottanu!!
En osaa sanoa mitään rakentavaa!! Oon liian shokissa!!

Lainaus
Lily,
anteeksi nyt vain, minä tiedän että meidän on tarkoitus tavata noin kolmen tunnin päästä ja puhua, mutta minun on aivan pakko kysyä tätä jo nyt. Minä en saa syötyä ja Sirius nauraa minulle. Onko ihan varmaa, että sinä et ole kiinnostunut minusta?

James,
ei ole.

*

SARVIHAARA,
MINKÄ HEMMETIN TAKIA EVANS SUUTELI SINUA AAMUPALALLA?

EN malta oottaa seuraavan luvun ilmestymistä!!<3<3
Larissa <3<3

Muoks!
Viimenen osa!!?? Mitä??!!! Eiii sä et voi lopettaa tätä! Mitäs mä nyt luen!?
« Viimeksi muokattu: 07.09.2008 13:43:50 kirjoittanut Larissa »

Sinistra

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #63 : 07.09.2008 14:20:48 »
SUPER AAW, mutta heeeei, eihän se voinut tähän loppua? >=(
Hihii, aivan ihana luku, olet mahtava!
I feel the magic all around you
It's bringing me to my knees
Like I wanna be
I've got to be chained to you

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #64 : 08.09.2008 17:11:48 »
AWWWWWWWWWWWWW

Itken. Ihana! Olet aivan tajuttoman hyvä kirjoittaja!
KIITOS!

<3
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #65 : 08.09.2008 21:01:53 »
Eikai tää loppunu???!?!?!?!?
MITÄ MÄ NYT LUEN!!??!?!?!?!?!  >:(
 ;D ;D ;D ;D




<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Hruuna

  • ***
  • Viestejä: 27
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #66 : 10.09.2008 09:33:21 »
Kiitoksia ihanasta lukukokemuksesta! Mie tykkäsin tästä ihan mielettömästi, ja etenkin viimeinen! ;D

"SARVIHAARA,
MINKÄ HEMMETIN TAKIA EVANS SUUTELI SINUA AAMUPALALLA?
"

Olit mielestäni onnistunut loistavasti tässä tekstissä. Kirjeitse ilmaiseminen ei aina mitään helpointa ole, mutta tämä oli helppolukuinen ja todella... Noh, todella upea! Jotenkin aito ja näin. Piti lukea kerralla putkeen ja laittelin kirjanmerkkeihinkin ylös, että voin tulla lukaisemaan joskus uudestaankin.

(Rakentava häipyi pusikkoon etsimään omaa persoonallisuuttaan ja filosofista substanssiaan)
Your personal stalker.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #67 : 16.09.2008 22:33:32 »
Tämä oli aivan ihana ficci  :D Tosi paljon tykkäsin ja odottelin aina innolla jatkoa, vaikka kommentoiti sitten jäikin vähiin.  Loppui hyvin ja juuri tuosta lopusta pidinkin erityisesti ja tuo lappuidea on edelleen aivan mahtava  ;)

Mullistus

  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #68 : 16.09.2008 22:52:11 »
Ensin pitää sanoa, että ihanan erikoinen idea tämä lappusydeemi :D
Minä pidin tästä ja paljon pidinkin. James/Lily paritus on aina ollut minulle mieluinen. En ole pitkään aikaan kuitenkaan tällä parituksella lukenut. Onneksi nyt luin ^^
Kirjoitus oli selvää ja ihanaa. Melko virheetöntäkin, jos oikein muistan ^^ Mukava oli lukea.
Hahmoilla oli mukavat persoonallisuudet ja ne tulivat hyvin esille. Peter oli kyllä oikeastaan positiivinen yllätys ; D <3
En viitsi lainata tähän mitään parasta kohtaa, koska pitäisi melkeen koko ficci lainata. Joten se siitä xD

Kiitos <3

--Mullistus
School is practice for future, practice makes perfect, nobody is perfect, so why practice?

Cappi

  • Vieras
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #69 : 16.10.2008 14:20:39 »
Ihanaa, söpöä.  :D

Kinuskitoffee

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 82
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #70 : 17.10.2008 11:01:21 »
Lily/James parituksella tämä lappuidea toimii mainiosti. :D Luin vasta kolmatta kertaa "Sateenkaaren tuolla puolen", joka ilmeisesti toimi inspiraation lähteenä tähänkin ficciin. :)

Kiitokset mahtavasta lukukokemuksesta. ^__^

~Kinuski
Say one, more word,
I double-dare you,
It's my world, you're in it,
It'll take it down in a minute

Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #71 : 26.10.2008 10:51:30 »
Täytyy sanoa, että ihan sairaan loistava ficci! :D Tuollaisesta lappusysteemikerronnasta olisi helposti voinut tulla tylsä, mutta kirjoitit sen niin hyvin ja humorisesti, että se oli kaikkea muuta kuin tylsä. Kaikki hahmot olivat täysin omia itsejään ja heidän keskustelunsa olivat mahtavia :) Tässä ficissä ei kyllä ole moitteen sijaa. Tai no muutama virhe kyllä oli, mutta kuka niistä piittaa ;)
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

Leya

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #72 : 14.01.2009 18:04:28 »
Apua, sun täytyy ehdottomasti kirjottaa lisää näitä kelmificcejä!! Yksinäiset sateessa ja tämä on yksinkertaisesti aivan mahtavia...
 Oon kyllä huomannu että suosite Sirius/Remus juttuja mutta minä rukoilen että sä kirjotat lisää J/L ficcejä...

Tämä oli aivan erinomainen, sen olet varmaan jo ymmärtänyt kaikista muista kommenteistaki mitä oot saanu...

poistun etsimään lisää sinun teoksiasi... :)
Kaikkimitämulta löytyy ja kehtaan kertoa

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #73 : 15.01.2009 15:50:02 »
MIKSI TÄN PITI LOPPUA!!!!!

*EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII*

NeitiMusta
<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Ginnysi

  • ***
  • Viestejä: 55
  • Somebody dreams about you every single night<3
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #74 : 15.01.2009 16:03:41 »
voi ei miksi tän piti loppua  ???olin koukuttunu niin pahasti! ;D

oli kyllä paras ja omalaatuisin J/L minkä olen lukenu  :D kiitän siitä!

Herne

  • ***
  • Viestejä: 85
  • hufflepuff
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #75 : 04.02.2009 16:49:05 »
Luin koko ficin, ja oli aivan mahtava. Monelle kohdalle nauroin sydämen pohjasta, ja hihittelin söpöille kohdille, loppu oli aivan mahtava!  Viimeinen lappunen (luultavasti Siriukselat?:D) oli erittäin onnistunut. Lopuksi tuli hirveen haikee olo, kun tää loppuskin jo nyt. En nyt keksi muuta sanottavaa, kuin aws söpöö!<3 Erinomainen oli, eikä muutamat pikkuvirheet haitanneet yhtään.

ava: puolipro (::

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #76 : 04.02.2009 20:03:38 »
Awww.. Luin tän kaiken putkeen,joka ikisen lauseen ja nyt sanon: täydellinen ficci,ihana lukukokemus,parempaa ei voisi olla!! ;D Jos mitenkään mahollista(tiiän,että tää loppu) niin ees vähän vaan jatkoa? Rakastuin tähän tarinaan.. Sori tää ei varmaan ollu hirveen rakentavaa..
« Viimeksi muokattu: 04.02.2009 20:07:24 kirjoittanut Hp-fani4EveR »

lurikko

  • ***
  • Viestejä: 1 392
    • Nyt myös tumblr:issa! Jee!
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #77 : 02.03.2009 23:51:44 »
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

NeitiMusta, kiitos paljon :)

Musta-Anturajalka, kiitos! Niinpä, ikävä kyllä Jamesin ja Lilyn välistä edistystä saatiin odotella aika kauan...

jennimur, kiitos kovasti! Luulisin, että vaikka lopputuloksen tietäville ihmisille eli meille Lilyn lukeminen näkyy sieltä rivien ja lappusten välistä, on varmaan ihan ymmärrettävää loppujen lopuksi, ettei James tajua sitä... Luulen että suurin syy on se, että James ei yksinkertaisesti uskalla toivoa ennen kuin sillä tiedolla käytännöllisesti katsoen hakataan häntä päähän, koska hän on kuitenkin saanut pakit niin monta kertaa, ja vaikka James usein kuvataan sinnikkäänä ja lannistumattomana, kyllä niin monen torjunnan pitää jossain tuntua :/

dobbie, kiitos paljon :)

themarauders, kiitoksia! Olen iloinen että tämä oli söpöä ^^

Roshwua, kiitos! Hih, James ja Lily tosiaan ovat söpöjä, hauska kuulla että se näkyi ficciin saakka :)

Ginevré, kiitos paljon itsellesi kommentoinnista :)

Larissa, kiitos! Hih, tuohon mitäs mä nyt luen -ongelmaan voisin henkilökohtaisesti suositella esimerkiksi Remus/Siriusta, johon olen jostain syystä itse jämähtänyt :D

Sinistra, kiitoksia! Jossain vaiheessa pitää lopettaa :D

Kuura, kiiiitos!

Lacrimare, kiitos! Toki herkkuvatsat ja aamupalahymyt päätyvät mielellään henkilökohtaisiksi viesteiksi jos niille on kysyntää :D Hih, tätä ficciä kirjoittaessa varmaan hauskimpia asioita oli se, ettei tarvinnut pelätä kliseitä, koska kirjoitustyyli ja ficin idea poikkesivat turvallisesti hieman suurimmasta osasta kelmi-ficcejä. Pystyin siis kehumaan Siriuksen ulkonäköä niin paljon kuin halusinkin :D

Jekaterina, kiitos! Ihanaa kuulla, että tätä on suositeltu :) Ja olen iloinen, että tykkäsit. Minulta on aina välillä tosiaan jäänyt tuo osien oikolukeminen ilmeisesti väliin, olen pahoillani siitä...

Hruuna, kiitos kommentista! Olen muistaakseni joskus yrittänyt kirjoittaa tarinaa pelkillä kirjeillä kertoen ja jotenkin tämä lappusten käyttö tuntui siihen yritykseen verrattuna paljon luontevammalta. Kirjeistä tulee jotenkin pitkiä ja raskaita... mutta tässä niitäkin oli loppujen lopuksi kiva kirjoittaa, kun suurimman osan ajasta sai vain lappustella!

Tuhisija, kiitos paljon :) Olen iloinen että tykkäsit, ja eihän sitä aina voi millään jaksaakaan kommentoida :D

Mullistus, kiitoksia! Minäkin tykkään James/Lily-parituksesta! Tosin minulta kesti jotenkin vuosia lämmetä sille, mutta muistaakseni vähän ennen tämän ficin kirjoittamista lopulta tajusin, miten hieno paritus se on :D

Cappi, kiitos!

Kinuskitoffee, kiitoksia! Sateenkaaren tuolla puolen tosiaan inspiroi minua alun perin tämän ficin kanssa. Olin kyllä lukenut The Shoebox Projectia aikoinaan ja onhan siinäkin lappujen vaihtelua, mutta vasta tuon Ahernin kirjan luettuani sain päähäni, että vähän sillä tyylillä voisi kirjoittaa itsekin :) Ja on kyllä loistava kirja!

Mjau, kiitos, kiitos :)

Leya, kiitos! Hih, olen tosiaan vähän profiloitunut Remus/Siriukseen viime aikoina, mutta koetan saada itsestäni etsittyä vielä jossain vaiheessa inspiraation kirjoittaa myös James/Lilyä :) J/L-ficit vaan tuntuvat aina tarvitsevan jonkun lähtöidean, niin kuin tässä tuo lappusysteemi, koska sellaisia ihan vaan kertovia ficcejä on kirjoitettu niin paljon.

Ginnysi, kiitos! Kaikki loppuu aikanaan vai miten se nyt meni :D

Herne, kiitos kovasti! Kyllä minä olen ajatellut, että se viimeinen lappu oli Siriukselta - luulen, että hän olisi ensimmäinen, joka olisi Jamesin kimpussa tuollaisen aamupalalla suutelun jälkeen :D Olen pahoillani noista kirjoitusvirheistä, minun oikeasti pitäisi jaksaa oikolukea teksti aina kunnolla...

Hp-fani4EveR, kiitos paljon :) Jatkoa ei ikävä kyllä ole mahdollista saada, kirjoitin tämän silloin aikoinaan muistaakseni yhdessä päivässä ja se piti lopettaa siinä vaiheessa, kun alkoi kyllästyttää eikä myöskään ollut mitään sanottavaa :D
Avatar: Sokerisiipi
Fikkilistaus

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #78 : 31.03.2009 20:51:26 »
Oiiii!!!! Tää oli tosi hyvä ficcii!!!a<33333 Toi loppu oli varsinkin tosi hyvä. Harmi vaan että et jatka tätä enää :(


~Nennananna~
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Rakkaus kirjekuoressa (James/Lily, K-13) VALMIS 6.9.
« Vastaus #79 : 16.04.2009 22:21:34 »
Ihana kelmi james/lily-ficci!!!
I love it!
ihana oli toi lappu homma
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover