Kirjoittaja Aihe: Pois iholtani/raapale/S  (Luettu 1290 kertaa)

Sudari

  • ***
  • Viestejä: 17
Pois iholtani/raapale/S
« : 08.08.2013 15:24:00 »
Nimi: Pois iholtani
Kirjoittaja: Sudari
Ikäraja: S
Beta: Sacrifice aka Rose
Genre: Raapale

A/N: Noniin, eka minkä julkasen täällä erään neitokaisen takia jaja jooh. :3 Tällainen yöllä väkerretty ja seuraavana päivänä hiukan korjailtu raapale, jonka irea tipahti tavaasta. Toivonmukaan tein ny kaiken sit oikein TwT"
Kommenttia saa antaa :D


Pois iholtani


Tulit varoittamatta, kuin äänetön ja silti korvia vihlova huudahdus. Varomattomuuteni kostautui. Pääsit lähelle ja varoittamatta huulesi jättivät näkymättömän jäljen kerran. Olisi pitänyt kieltää, mutta kieltoni hukkui mieleeni ja pääsit tekemään sen uudelleen. Anteeksi siitä rakkaalleni.

Mieleni kieltävät huudot tukehtuivat sinne missä ne syntyivät kykenemättä kantautumaan kenenkään korviin. Syyttävät silmät tuijottivat vastaan peilistä katsoessani sinne. Halveksivat osaamattomuuttani. Etkä sinä tiedä mitään.

Mutta enkelini saapui. Paloi silmissään rakkaus. Saapui ja huulensa suutelivat sinut ja jälkesi pois iholtani. Suuteli itsensä tilallesi ja tuoksunsa syrjäytti omasi. Armaalleni lupaus; että en päästä sinua enää iholleni. Pysyviksi ovat jäävä keholleni nuo rakkaani jättämät sinulle näkymättömät jäljet.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Pois iholtani/raapale/S
« Vastaus #1 : 10.08.2013 22:00:28 »
Voi. Hyvä. Luoja.
Kommenttikampanja IV:stä iltaa.

Tämä järkytti minua sillä tavalla, että rupesin lähes itkemään. Minua pelottaa, koska tämä kuvastaa vähän turhan hyvin erään minulle todella rakkaan henkilön ajatusmaailmaa. Mutta tosiaan, tekstiin. Asetelma oli siinä mielessä jännittävä, etteivät lauseesi olleet kovin tavanomaisia. Piste saattoi olla varsin erikoisessa kohti, lopettaa lauseen kesken, mutta kuitenkin se kävi siihen ihan liian hyvin.
Lainaus
Mutta enkelini saapui. Paloi silmissään rakkaus.
Tämä oli juuri sellainen kohta ja pidin siitä hirveästi. Se kertoi niin paljon enemmän kuin tavallisesti kaksi pientä lausetta voi kertoa.

Muutenkin kuvailusi oli upeaa enkä tosiaan suostu uskomaan että tämä olisi ensimmäinen tekstisi, ensimmäinen julkaisusi vain... Julkaise ihmeessä lisääkin!
Minun kai pitäisi puida tätä hyvin rakentavasti ja lainailla parhaita kohtia, mutta sopiiko että lainaan koko raapaleen? Ei tässä ollut yhtään heikkoa lausetta, kaikki olivat kauniita ja vahvoja ja minä olen aivan liian herkillä... siitä tosin minun piti vielä sanoa, että rakastuin tuohon otsikkoon. En olisi ilman tuota otsikkoa tätä lukenut niiden muiden vaihtoehtojen seasta, se oli niin kaunis.

Kiitokset tästä ihanuudesta <3

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Sudari

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Pois iholtani/raapale/S
« Vastaus #2 : 11.08.2013 16:03:02 »
Zarroc kiitos kovasti kommentistasi!!
Yöllä luin tuon siun kommenttisi ja nyt vasta väkerrän vastauksen kun sain tarpeeksi kauan fiilistellä tuota kommenttiasi. ^w^ Et uskokkaan kui hyvälle tuulelle se sai miut!

Hienoa et sie pirit tuosta x33
Julkaisenkin jossain välissä luultavasti lisää, kunhan saan väkerrettyä sellaisia joita kehtaa tänne laittaa. :3
Ja oikiasti, torella hienoa et sie pirit tuosta. c: