Kirjoittaja Aihe: Lemmikkihilleri, S, one-shot  (Luettu 8457 kertaa)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Lemmikkihilleri, S, one-shot
« : 16.12.2007 11:41:56 »
Disclaimer: J.K. Rowling omistaa Potter-universumin, en minä. En myöskään saa minkäänlaista korvausta hänen luomuksillaan leikkimisestä.

Otsikko: Lemmikkihilleri
Kirjoittaja: Picca
Beta: Arte
Ikäraja: S
Paritus: Harry/Draco
Genre: Fluff, one-shot
Summary: ”Mitä sinä oikein höpötät minusta ja hillereistä?”

A/N Tällä ficillä lyödään kolme haastetta yhdellä iskulla. Ensinnäkin tämä osallistuu Anna-Liisan jouluhaasteeseen. FF100:ssa tämä on sana 019. Valkoinen.

Avada haastoi kirjoittamaan H/D-ficin, jossa Dracolla olisi silmälasit. Ficci ei saanut olla genreltään huumoria eikä angstia.

Lisäksi oli idea, jonka olin halunnut toteuttaa jo pitkän aikaa ja jonka nyt vihdoin sain kirjoitettuakin. Näistä yhdistellen syntyi sitten tämä ficci, jonka Arte betasi. Suuret kiitokset hänelle ja joulufluffyista oloa kaikille finiläisille. <3


Lemmikkihilleri

Viistokuja oli täynnä noitia ja velhoja, jotka kantoivat lahjapakettivuoria sylissään. Siellä täällä kohosi koristeltuja joulukuusia, kadun yllä riippui koristenauhoja ja puotien ikkunoissa paloi kynttilöitä. Taivaalta sateli harvakseltaan pieniä lumihiutaleita.

Harry yritti luovia ihmisten joukossa Ihmeiden eläintarhasta kohti uutta kahvilaa, mutta matka otti aikansa, sillä hänen oli pysähdeltävä vähän väliä ollakseen törmäilemättä keneenkään. Siitä huolimatta hän käveli päin yllättäen pysähtynyttä iäkästä noitaa, joka pudotti kaikki kantamansa paketit ja sätti häntä vuolaasti, vaikka hän pyyteli anteeksi ja auttoi kokoamaan paketit uudelleen. Kun hän lopulta saapui Matami Maqean Mokkamekkaan, hän oli auttamattomasti myöhässä sovitusta ajankohdasta.

Kahvila oli koristeltu jouluiseksi, pöydissä paloi pitkiä valkeita kynttilöitä ja radiosta kuului joulumusiikkia. Harry katseli ympärilleen täyteen ahdettujen pöytien viidakossa ja huomasi lopulta, että Ron ja Hermione viittoilivat hänelle kärsimättömästi pienestä nurkkapöydästä. Hänen suunsa venyi hymyyn ja hän alkoi työntyä läpi glögiltä ja piparkakuilta tuoksuvan ilman.

”Siinähän sinä vihdoin olet”, Ron sanoi naama leveässä virneessä.

”Me jo melkein huolestuimme, mutta sitten arvelimme, että juutuit vain johonkin jonoon”, Hermione sanoi.

”Joo, eläinkaupassa meni vähän aikaa”, Harry selitti ja asetteli kantamuksensa lattialle tuolin viereen ennen kuin istuutui ja hieroi kohmettuneita sormiaan. ”Tämähän vaikuttaa kivalta paikalta.”

”Liekkiglögi on todella hyvää”, Hermione sanoi. Hänen sormensa olivat kiertyneet vaimeasti kuplahtelevan mukin ympärille.

Harry ei tarvinnut sen enempää suosituksia, vaan viittoili pöytien lomassa pujottelevan, punaiseen asuun ja tonttulakkiin pukeutuneen tarjoilijan luokseen ja tilasi liekkiglögin sekä palan hedelmäkakkua. Pian hänkin sai painaa kylmät sormensa mukin lämpimiä kylkiä vasten. ”Ihanaa.”

Ensimmäinen siemaisu paljasti, ettei juomaa ollut kehuttu turhaan. Liekkiglögi vaikutti olevan tämän joulun ehdoton suosikki, sillä sitä näytettiin juovan miltei joka pöydässä. Joukko keski-ikäisiä noitia rupatteli yhdessä pöydässä vilkkaasti mukiensa yli, kaksi rakastunutta nuorta joi samasta mukista tuijotellen toisiaan hempeästi, viereisessä pöydässä istuvan Päivän profeettaan uppoutuneen velhon käden vieressä höyrysi puolittain unohdettu mukillinen.

”Edes äidin tekemä ei ole näin hyvää”, Ron sanoi. ”Mutta älkää vain sanoko sitä hänelle huomenna, ettehän? Kai sinä tulet, Harry?”

”Totta kai. Missä muualla minä olisin jouluna kuin Kotikolossa? Yksin omassa asunnossani, vai?”

”Entä Draco?” Hermione kysyi.

”Kyllä se pärjää”, Harry vastasi. ”Annan aamulla lahjan – sitä olikin muuten tosi vaikea löytää, se oli kaupan viimeinen – ja tulen yöksi kotiin.”

Ron ja Hermione nyökkäilivät. Harry keskittyi maistelemaan hedelmäkakkua, joka oli täydellisen makeaa ja ei liian kuivaa. Hänellä oli hassu tunne, että viereisen pöydän velho kuunteli heidän keskusteluaan, sillä hän ei ollut hetkeen kääntänyt lehtensä sivuja.

”Mitä muuten ostit sille?” Ron kysyi. ”Mitä hillerille ylipäänsä voi hankkia?”

Harry aikoi vastata, mutta käsi laskeutui hänen hartialleen puristaen sitä niin kivuliaasti, että hänen oli vedettävä hartiat köyryyn.

”Potter”, kuului tutun oloinen ääni, joka ei ollut vähääkään ilahtunut tapaamisesta.

”Malfoy”, Harry vastasi, onnistui työntämään käden pois ja kääntyi katsomaan. He eivät olleet törmänneet toisiinsa kertaakaan koulun loputtua, mistä oli jo yli vuosi, ja vaikka Malfoy olikin muuttunut, hän oli myös täsmälleen samanlainen kuin ennenkin. Pidemmiksi kasvaneet hiukset ja nenällä keikkuvat silmälasit eivät muuttaneet Malfoyn ilmettä tippaakaan ystävällisemmäksi.

”Mitä sinä oikein höpötät minusta ja hillereistä?” Malfoy kysyi kireästi.

”En mitään”, Harry vastasi. Hän ujutti kättään taskuun taikasauvan varrelle siltä varalta, että joutuisi tappeluun. ”Sinä et ole mikään maailman napa eivätkä kaikki asiat liity sinuun millään tavalla.”

”Olen varma siitä, että tunnistin nimeni.” Malfoyn leuka työntyi terävästi esiin, kun hän katsoi Harrya nenänvarttaan pitkin.

”Kenties, mutta se ei vielä tarkoita, että olisin puhunut sinusta”, Harry sanoi.

Malfoyn katse siirtyi Harryn kasvoista lahjapinoon, joka oli lattialla. Päällimmäisestä paketista riippui kortti, jossa luki Dracolle.

Harry oli vähällä kirota ääneen. ”Se ei ole sitä, miltä näyttää”, hän sanoi.

Malfoy ei välittänyt hänestä, vaan kumartui ottamaan paketin käteensä. Hän ravisteli sitä keskittynyt ilme kasvoillaan. Kuului rapinaa, jollaista olisi voinut kuulua vaikka purkillisesta Bertie Bottin Joka maun rakeita.

”Se ei ole sinulle”, Harry sanoi.

”Hän puhuu totta”, Hermione sanoi. Hän näytti kiusaantuneelta siitä, että melkein kaikki kahvilassa olijat olivat jo kääntäneet katseensa heidän pöytäänsä.

”En kaipaa kuraveristä sekaantumaan tähän!” Malfoy sihahti. Hän repäisi paketin auki, ehkä vain siksi, että Hermione oli ärsyttänyt häntä. Kun sisältö tuli näkyviin, hänen ilmeensä valahti typertyneeksi. ”Hillerinherkkua? Mitä... Potter, selitä!”

Harryn oli hankala selittää, sillä Malfoy kuristi häntä kaulaliinasta. Hän yskähteli ja toivoi, että Malfoy ei puristaisi Hillerinherkku-pakettia niin lujaa, sillä Ihmeiden eläintarhan myyjä oli joutunut käymään kaikki hyllynsä läpi löytääkseen sen hänelle. Koska hän ei keksinyt muutakaan, hän tarttui Malfoyn käsivarteen ja kaikkoonnutti heidät molemmat. He voisivat tapella jossakin muualla kuin täydessä kahvilassa.

Kun inhottava puristumisen tunne hellitti, Harry päästi irti Malfoysta, joka puolestaan oli yllättynyt kaikkoontumisesta sen verran, että oli irrottanut otteensa hänen kaulaliinastaan. Harry veti kiitollisena syvään henkeä.

He seisoivat eteisessä, jota valaisi vain himmeä yölamppu. Sen valossa saattoi erottaa naulakon, kenkätelineen, kylpyhuoneen oven sekä reitin sisemmälle pimeään asuntoon.

”Missä me olemme?” Malfoy kysyi.

”Minä asun täällä”, Harry vastasi ja heitti viittansa naulakkoon.

”Mitä hittoa me teemme sinun asunnossasi, Potter? Tämä on varmaan viimeinen paikka maapallolla, mihin tahtoisin joutua.”

”Halusit selityksen, ja tämä on oikea paikka siihen. Ole hyvä ja riisu kenkäsi, imuroin lattian eilen.”

”Imuroit..?”

”Siivosin”, Harry selvensi. Hän potkaisi kenkänsä nurkkaan ja asteli sisemmälle asuntoon, missä sytytti valon jalkalamppuun. ”Tuletko vai et?”

Näytti siltä, että Malfoy harkitsi saapastelemista sisemmälle kengät jalassa ihan vain Harryn kiusaksi, mutta päätti sitten, että se olisi ollut lapsellista. Hän kumartui nyrpeästi aukomaan kenkiensä solkia ja seurasi sitten Harrya silmäillen kriittisesti ympärilleen.

Asunto oli tilava yksiö, jossa oli myös kunnollisen kokoinen keittiö, johon mahtui pieni ruokapöytä. Nurkan syvennyksessä oli leveähkö sänky, seinän vierellä vaalea sohva ja sitä vastapäätä televisio. Kirjahylly oli pieni ja vain puoliksi täytetty. Sohvapöydän alla oli puolittain huovalla peitetty häkki, jonka ovi oli auki.

”Eipä hääviltä näytä”, Malfoy ivaili.

”Minä pidän siitä”, Harry vastasi rauhallisesti.

”Sinun maussasi ei olekaan ikinä ollut kehumista.”

Harry vain virnisti. ”Annatko sen herkkupaketin? Turha kai odottaa huomista, kun se on joka tapauksessa jo avattu.”

Malfoy ojensi paketin mitään sanomatta. Harry repäisi sen auki, otti yhden herkkupalan ja laskeutui lattialle istumaan. ”Draaacooo... missä sinä olet? Tule katsomaan, mitä minulla on, tule tule...”

Kesti jonkin aikaa ennen kuin valkoinen hilleri kurkisti kirjahyllyn takaa viiksikarvat värähdellen. Se silmäili Malfoyta varovaisesti, mutta ruoan houkutus voitti arkuuden ja se pinkaisi Harryn luo nappaamaan makupalan.

”Sinä... sinä olet antanut tuolle otukselle minun nimeni?” Malfoy kysyi ääni kiukusta kireänä.

”Jep.” Hilleri oli hotkinut herkkunsa ja kipitti nyt Harryn käsivartta pitkin hänen hartialleen, mistä se edelleen vilkuili vierasta varuillaan. Harry silitti sen sileää, valkeaa selkää.

”Et ole muuttunut tippaakaan, Potter. Teet vieläkin mitä tahansa nöyryyttääksesi minua.”

”Sinä olet muuttunut”, Harry sanoi ja katseli tarkasti Malfoyta, joka seisoi huoneen keskellä viitta edelleen yllään. Vaaleat hiukset olivat nyt niin pitkät, että Malfoy oli yrittänyt sitoa ne poninhännälle, mutta muutama lyhin suortuva oli karannut ja kehysti kalpeita kasvoja. Silmälasien kapeiden kehyksien muoto osoitti hyvää makua, mutta niiden takana silmät olivat yhtä koleat kuin ennenkin. ”Lasit sinulla, heh. Ja niin kuin aina pilkkasit minua omistani.”

”Lukulasit vain”, Malfoy totesi, nappasi ne nenältään ja työnsi taskussaan olevaan koteloon.

”Harmi, että otit ne pois. Näytit hetken melkein älykkäältä.”

”Sinä et.”

Harry naurahti. ”Yhtä ivallinen sentään olet kuin ennenkin.”

”Minä en sentään yritä nöyryyttää sinua kutsumalla lemmikkiäni Harryksi.”

”Et taida ihan tajuta”, Harry sanoi. ”Luuletko, että minä antaisin rakkaalle lemmikilleni sellaisen ihmisen nimen, jota inhoan?”

Malfoyn ilmeet vaihtelivat nopeaa tahtia, kun hän yritti käsittää, mitä Harry oli juuri sanonut. Harry yritti peittää hermostuksensa silittelemällä hartiallaan seisovaa hilleriä.

”Mitä...” Malfoy aloitti. ”Siis sinä... inhoa... öh, mitä?”

Harry ei voinut olla nauramatta.

”Minä en ole imarreltu, Potter.”

”Hyvä niin, egosi saattaisi pullistua imartelusta niin, että se räjähtäisi.”

”Mitä?” Malfoy rääkäisi. Hilleri katsoi parhaaksi kipittää häkkinsä suojaan.

”Katso nyt, säikäytit kaimasi”, Harry sanoi.

”Annahan kun tarkastan, että käsitin oikein”, Malfoy sanoi ja vilkaisi sitten sohvaa aivan kuin miettien, istuisiko sille vaiko ei. Hän päätti olla istumatta. ”Sinä annoit elikolle nimeksi Draco siksi, että itse asiassa pidät minusta?”

”Bravo, nerokkaasti päätelty”, Harry sanoi yrittäen kätkeä jännittyneisyytensä naamioimalla sen pilkallisuuteen.

Malfoy antoi itsensä sittenkin lysähtää sohvalle. Hän nojasi kyynärpäät polviinsa ja pään käsiinsä näyttäen vähän eksyneeltä.

Harry nielaisi ja siirtyi sen verran, että istui aivan Malfoyn edessä. Hän käänsi katseensa ylöspäin ja kohtasi siniharmaat silmät. ”Tämä tuli varmaan vähän äkkiä...” hän sanoi hitaasti. ”Mutta... voisitko harkita, että joskus kävisit kanssani vaikka kahvilla? Öh, en tarkoita niin kuin suhdetta tai mitään, vaan niin kuin tuttavat tai jotain...”

Hän jähmettyi, kun Malfoy siirsi kätensä hänen poskilleen. Sormet olivat niin kylmät, että kosketus sävähdytti, ja hän halusi pitää noita käsiä omissaan ja lämmittää niitä. ”Mitä...?” hän aloitti.

”Shh”, Malfoy sanoi ennen kuin nojautui suutelemaan häntä. Harry tyrmistyi niin, että kesti hetken ennen kuin hän tajusi vastata suudelmaan. Se oli lyhyt ja pehmeä, kokeileva. Heidän huuliensa erkaannuttua kädet vetäytyivät Harryn poskilta.

”Oliko tuo myöntävä vastaus?” Harry kysyi.

”Ehkä. Yhdellä ehdolla.”

”Joka on?”

”Muutat tuon hillerin nimen.” Malfoy vilkaisi häkkiin, jonka ovelta heitä tuijotti kaksi mustaa nappisilmää.

Harry nyökkäsi. ”Sopii. Se menisikin turhan sekavaksi, jos molemmilla lemmikeillä olisi sama nimi.”

Malfoy tyrkkäsi häntä olkapäähän muka loukkaantuneena. Harry tyrkkäsi takaisin, ja hetken kuluttua he huomasivat kieriskelevänsä lattialla leikkitappelun merkeissä. Nujakan päätteeksi Harry huomasi makaavansa selällään matolla, ja Malfoy istui hänen päällään.

”Tiedätkö mitä, Potter?”

”Sano Harry. Ja mitä?”

”Minulla oli ikävä tappeluitamme, kun koulu loppui.”

”Niin minullakin.”

”Hyvää joulua, Harry”, Malfoy sanoi ja kumartui suutelemaan Harrya uudelleen.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 00:55:12 kirjoittanut Kaapo »
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #1 : 16.12.2007 14:30:51 »
Ai että tykkäänkö?! Todellaki. Glögiä <3 Awwelis, kikattelin täällä aika reilusti, mutku tuli tuo:
Lainaus
”Harmi, että otit ne pois. Näytit hetken melkein älykkäältä.”

”Sinä et.”
nii nauroin vähän enemmänki :D  ^^
- av
« Viimeksi muokattu: 18.12.2007 17:44:53 kirjoittanut avada »

February

  • ***
  • Viestejä: 136
Re: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #2 : 16.12.2007 15:01:11 »
Tämähän eteni nopeaa, mutta one-shot kun on nii..
Hyvin oli alussa johdettu harhaan Dracon nimellä. :)
Lyhyt ja ytimekäs, ihana. <3
Elämä on hyvä harrastus kun ei saa unta.

hobby

  • ***
  • Viestejä: 155
    • http://darthenin.livejournal.com/
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 17.12.2007 17:12:02 »
Täytyy sanoa, että pidin hilleri-ideasta. Tuo alku oli huvittava, koska olin aivan varma, että puhutaan tosiaankin Malfoysta, hyvin keksitty. Liekkiglögistä muuten iso plussa, ei aina niitä samoja vanhoja juomia.

Lainaus
”Sinun maussasi ei olekaan ikinä ollut kehumista.”
Tuo pilkka osoikin sitten Dracon omaan nilkkaan. :'D Jos minä olisin kirjoittanut tämän ficin, olisin sulkenut tuon pois, pistämällä Dracon sanomaan, että makusi osoittautui ehkä vähän paremmaksi. Mutta joo. Eipä ole miun ficci - sinänsä hyvä, koska en olisi keksinyt monia muita soljuvia lotkautuksia, joita tässä käytit.

Sinun ficcisi ilmestyvät aina täysin nurkan takaa, enkä koskaan hoksaa lukea niitä nopeasti. Sinun pitää alkaa kertoa minulle aina, kun julkaiset uuden ficin! Joo. Tosin julkaiset niin tiuhaan tahtiin, että en kuitenkaan ehdi lukea kaikkia. Hih.

Joka tapauksessa, pidin ideasta ja ficci oli oikein hyvin toteutettu. Niinhän sinun ficcisi yleensä ovat.

Kiitos.
Jumala ei heitä noppaa.

~Einstein

Tala Sohalia

  • ***
  • Viestejä: 184
Re: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #4 : 17.12.2007 18:12:15 »
Tässähän alkaa päästä joulutunnelmaan, kun lukee näitä jouluhaasteficcejä. Minulla ei oikeastaan ole mitään sen kummempaa lisättävää kuin edellisilläkään. Sanailu on sujuvaa, haastevaatimukset täytetty ja fluffykin tuli todennettua. Ehkä hieman randomia tuo tapaaminen, ficci liikkui eteen päin todella nopeaa enkä lukijana päässyt kunnolla kummankaan pojan kenkiin. Senpä takia kokemus jäi hieman pintapuoleiseksi.

Anyway. Suloinen pieni pläjäyshän tämä oli. Ihana elementti oli Draco-hilleri vs oikea-Draco. Teki ficista täydemmän, kun sillä oli koukku, jonka avulla tarina eteni.
Ihminen, kumma eläin,
puhuu niin kuin jumala,
vaan tietääkö se puhuissansa
että aattelee kuin ihminen?

Marjuca

  • ***
  • Viestejä: 146
Re: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #5 : 17.12.2007 22:02:15 »
Oi, oi, oi, OIH!
Tätähän minä juuri kaipasinkin<3
Olen viimeaikoina ollut niiiin laiska lukemaan ficcejä, mutta onneksi nyt sain vedettyä itseäni niskasta. Tämä oli aivan ihana fluffiannos tällaiseen maanantain pimeyteen. Ei tarvinnut ajatella liikoja, saattoi vain nojata taaksepäin ja lukea eteenpäin (ja nauraa tietenkin välillä!)
Olen miettinyt monen monta kertaa, miltä Draco mahdollisesti näyttäisi silmälasit päässä ja kuvitelmissani näky on ollut melkos herkullinen ;)  

Tuli tuossa alussa muuten ihan sellainen olo kuin olisin lukenut Rowlingin tekstiä, tunnelma oli hyvin samankaltainen....
Kiitos paljon!

Hudith

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Re: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #6 : 21.12.2007 13:17:03 »
avada: Mukava kuulla, että pidit. Se on aina kivaa, jos onnistuu täyttämään jonkun haasteen.

February: Vähän nopeasti ehkä joo, vaikka itseäni se ei kyllä häirinnyt. Ehkä olen sokea.

hobby: Minäkin pidin ideasta. Mielessäni oli ollut tosiaan jo pitkän aikaa idea, jossa Harrylla olisi lemmikkinä hilleri ja että se aiheuttaisi sotkua. Lopulta päätin sitten yhdistää sen jouluun ja sain lopulta kirjoitettuakin. Yritin keksiä jonkun jouluisen juoman ja tavallinen glögi kuulosti jotenkin tylsältä.

Tala Sohalia: Ehkä hieman randomia kyllä, mutta toisaalta maailma tuntuu joskus tosi pieneltä, kun törmää johonkin ihmiseen ihan odottamattomassa paikassa. Ja velhomaailma on sentään vielä pienempi kuin meidän.

Hudith: Minä ihastuin mielikuvaan silmälasipäisestä Dracosta, kun näin avadan haasteen. Nams. Vielä kun löytyisi joku, joka suostuisi piirtämään tuosta fanarttia. <3

Kiitoksia teille kommenteistanne. :)
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Re: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #7 : 21.12.2007 15:27:43 »
Oijoi, tämä oli ihana :)
Dracolle en saanut kuviteltua laseja päähän vaikka kuinka väänsin ja käänsin mielikuvitustani, se ei vaan onnistunut, ainakaan niin että Draco olisi enää näyttäny fiksulta :D

Mutta, ihana fluffyannos joulunodotukseen.
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 975
Re: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #8 : 24.02.2008 21:54:51 »
Lainaus
Malfoy ojensi paketin mitään sanomatta. Harry repäisi sen auki, otti yhden herkkupalan ja laskeutui lattialle istumaan. ”Draaacooo... missä sinä olet? Tule katsomaan, mitä minulla on, tule tule...”

Kesti jonkin aikaa ennen kuin valkoinen hilleri kurkisti kirjahyllyn takaa viiksikarvat värähdellen. Se silmäili Malfoyta varovaisesti, mutta ruoan houkutus voitti arkuuden ja se pinkaisi Harryn luo nappaamaan makupalan.

”Sinä... sinä olet antanut tuolle otukselle minun nimeni?” Malfoy kysyi ääni kiukusta kireänä.

*reps* xD Aivan loistava!

Dracon imago vähä kärsi. :) Mut tykkäsin tästä ficistä. Mut mä en voinu mitenkään mieltää Dracolle rillejä SRY.. Se vaan jotenki ei sovi silmään (vaikka ne ois ollu minkä moiset ni EI) :). Se oli ainut negatiivinen asia tässä ficissä.
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥
Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥
♥Tom/Alex♥

Ava by: Ingrid

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Vs: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #9 : 26.03.2008 13:46:10 »
Hahhaha, aivan ihana! Hyvä idea, hyvä toteutus, mahtava! Minäkin luulin ensin ihan Harryn puhuvan ihmis-Dracosta, olin vähän äimänä kun tyyppi tuli paikalle. Ajattelin Harrylla olevan poikaystävä jonka nimi oli myös Draco mutta sitten tuo hilleri-huomautus ei olisi sopinut. Vähän myöhäistä näin jouluficille, mutta satuinpa vain selailemaan FF100:si. Tajusin muuten vasta nyt tuon "Sinä et" -repliikin tarkoituksen. :D Ihana, kiitos!

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #10 : 27.03.2008 16:43:37 »
Awws <3 Ihana!

En millään pysty kuvittelemaan Dracolle laseja! En vaan usko, että sille sopisi ne. Eikä varmastikaan näyttäisi fiksulta niiden kanssa. Tai mistä sen tietää... Voi näyttääkin. Mutta ei kyllä semmoisilla pyöreillä mitkä Harrylla on! :D
Joo, tämä menee jo vähän asian yli eli palataanpa siihen kommenttiin... ;D
Sai kivasti ajatukset harhautumaan tuossa alussa kun Harry puhui Dracosta. En tajunnut heti, että se olisi lemmikki, vaikka en uskonut kyllä sitäkään, että se olisi juuri Malfoy...
En kyllä itsekään tiedä, minkä luulin sen olevan. ;D
Tuntui kyllä vähän siltä, että loppu tuli liian nopeasti. :-\ Harry ja Draco ovat toki suloisia yhdessä, mutta he olisivat mielestäni voineet tapella hieman kauemmin.
Wanna see how hard i can fall?

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #11 : 25.05.2009 17:29:27 »
Menin oikeesti ton alun kanssa ihan sekasin. Jouduin lukeen sen monen moneen kertaan että pystyisin ymmärtään, enkä silti ymmärtäny. Niimpä luin eteenpäin, ja sieltähän vastaus löyty. Hyvä minä!
Tosi ihana :)



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #12 : 28.03.2010 19:05:54 »
Oii miten söpöä. Harryllä lemmikki hilleri ja antanut sille Dracon nimen..  :o Oon ihan sanaton. Aluksi luulin, että Harry oli ostamassa hillerinruokaa Malfoylle, mutta jossain vaiheessa tajusin että se oli oikea lemmikki...  :P

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Zirius

  • Yön tytär XD
  • ***
  • Viestejä: 69
  • Go to hell Cullen.
Vs: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #13 : 17.05.2011 15:52:39 »
 aw totean vaan että lyhyestä virsi kaunis  ;D olit hyvin saanu tän toimiin vaikka se lyhykäinen olikin  :D pisteet siitä. pidätin henkee siinä vaiheessa ku Dracsu laitto kätensä Hartsan poskille aw melkeen kuolin enne ku muistin mite hengitetää  ;D
 with luv
             Zirius :-*
Hair like gold,
eyes shining and strong.
Who is he?

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Lemmikkihilleri, K-7, Harry/Draco, one-shot
« Vastaus #14 : 27.05.2011 21:02:23 »
Ei jeesusta rallaa...
Tämä oli kyllä vallan ihana <3 Ei hitto soikoon kun nauroin tälle aina välillä mut sit nauru vaihtu pieneen 'awww' hihitykseen kun selvis että Draco on hilleri....taisiis hilleri on Draco mutta... hihi. Ai että miten söpö ♥
Kiitokset mukavasta lukukokemuksesta ♥

~ Zarroc

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

M.Malfoy

  • heterophobic
  • ***
  • Viestejä: 252
  • Sleeping With Sirens
Vs: Lemmikkihilleri, K-7
« Vastaus #15 : 16.04.2013 23:10:00 »
”Sopii. Se menisikin turhan sekavaksi, jos molemmilla lemmikeillä olisi sama nimi.”
Hah, repesin tuolle ihan täydellisesti! Mutta oikeassahan meidän sankaripojumme taitaa olla, saattaisi olla vähän hämmentävää ^^

Mutta siis pidin, tämä oli suloinen muttei liian fluffy, ihana muttei kliseinen ja hauska muttei mauton. Eli aikalailla juuri sellainen kun jokaisen hyvän ficcin pitäisikin olla. Kiitos tästä!

-M.Malfoy
Mom and dad
did you search for me?
I've been up here so long
I'm going crazy

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Lemmikkihilleri, K-7
« Vastaus #16 : 05.06.2013 23:51:05 »
Oi, tämä on luettu moneen kertaan, mutta en ole koskaan tainnut kommentoida. Tykkään tästä aivan sikana, niin suloinen! <3 tuo suuteloonjohtamiskohtaus tosin eteni aika vauhdilla, mutta ei haitannut. Tästä tuli niin hyvä mieli :) Kevyttä, helppoa ja virheetöntä luettavaa. Aivan ihana, ehdottomasti yksi lemppareista. Draco oli aika suloinen ^^ Kiitos tästä!
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Tiks

  • ***
  • Viestejä: 5
  • Ya tu amor no me interesa
Vs: Lemmikkihilleri, K-7
« Vastaus #17 : 09.06.2013 18:55:32 »
Voi kun tää oli sulonen! Oikeesti en keksi mitään järkevää sanottavaa, oon ihan sekasin ja hymistelen täälä yksikseni, mutta yritän kuitenkin.

Se kahvilakohtaus oli hassu kun sekosin siinä kun puhuttiin Harryn hilleristä ja sit Draco tuli siihen ja kaikkee, mut tajusin sen sitten. Sitten se leikkitappelu oli sulonen kanssa :3

Joo no tästähän tuli hieno kommentti (haista sarkasmi)


ه Tiks
Don't feel.

Kapsuuu

  • ***
  • Viestejä: 99
    • Gingerin ficcailut, a.k.a Kapsuuu ficcaa!
Vs: Lemmikkihilleri, K-7, one-shot
« Vastaus #18 : 04.03.2014 08:09:11 »
Eikä, todella söpö fic! :D Ihana lukea tällaista söpöstelyä heti aamusta. Dracolla lasit, jännä ajatus, mutta ei yhtään paha :)  Nauroin kyllä tuolle Harryn kommentille kahdesta saman nimisestä lemmikistä xD Ääh, en oikeen tiiä mitä selitän, aamusekava kommentti mutta varmaan pointtini tuli selväksi, tykkäsin paljolti :)

~Kapsuuu
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”
                              -Albert Einstein

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Vs: Lemmikkihilleri, S, one-shot
« Vastaus #19 : 30.05.2017 09:59:55 »
Pöllytän jälleen näitä Hunaherttuan "arkistoja" ja vaikka keskikesä on ihan juuri, nostan uhallakin tämän
jouluisen fikkyräisen. Tämä oli ihanan erilainen, mitä olen pitkästä aikaa lukenut, joten tämä kutkutti mukavasti
lukuhermoja. Hymyilen täällä koneen äärellä edelleen. Alussa olin vähän nolona Harryn puolesta, kun tajusin
hänen olevan vähän puun ja kuoren välissä. Voi Harry... hommata nyt hilleri lemmikiksi ja nimetä se Dracoksi.
 ;)