Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Emmett's Gift, K-11 (one-shot) SPOILAA BD  (Luettu 4406 kertaa)

LittleApple

  • Vieras
Ficcin nimi: Emmett's Gift
Kirjoittaja: ultraviolet9 (lupa on)
Kääntäjä: LittleApple
Beta: ei ole
Tyylilaji: humor
Fandom: Twilight
Ikäraja: K-11 (kirjoittajan mukaan)
Päähenkilö: Emmett
Yhteenveto: Emmett etsii Bellalle sopivaa häälahjaa
Varoitukset: SPOILAA HIEMAN BD:TÄ
Vastuuvapaus: En omista mitään, hahmot kuuluvat Stephenie Meyerille, tarina ultraviolet9:lle, olen vain kääntänyt tämän.
Alkuperäisen tarinan voitte lukea tästä




Jupisin itsekseni, kun kuljin ostoskeskuksen lävitse. Tällainen metsästys ei ollut minun alaani. Pidin enemmän harmaakarhujen, etenkin vihaisten, metsästyksestä.  Ne olivat paljon hauskempia. Tämä ei ollut hauskaa. Etsin lahjaa tulevalle kälylleni, Bellalle. Kuljeskelin Macyn käytäviä pitkin, etsien täydellistä lahjaa. Tehosekoitin? Ei. Hän tappaisi itsensä sillä. Naurahdin itselleni, kun kuvittelin Bellan, huonomaineisen kömpelyksen, yrittävän käyttää sekoitinta. Näky ei ollut kaunis ja siihen liittyi paljon verta. Irvistin. Ei hyvä idea. Edwardille tulisi vaikeuksia.

Kävelin lasiosaston lävitse ja naurahdin taas. Muistin välittömästi Bellan edellisen yhteen oton lasin kanssa. Edward oli loikannut huoneen toisesta päästä pelastaakseen Bellan Jasperilta, kun Bella sai paperiviillon vahingossa avatessaan syntymäpäivälahjaansa. Edward oli työntänyt Bellan selälleen lasikippoihin. Ei, lasiesineet eivät olisi paras valinta.

Vaelsin naistenosastolle, jossa oli niin paljon erilaisia tuotteita, kuin vain mahdollista. En hyötyisi mitään pitsialusvaatteista. Paitsi jos ne olisivat Rosalien, ajattelin itsekseni, mutta ravistin päätäni, jotta unohtaisin tuollaiset ajatukset. Ei juuri nyt, muistutin itseäni. Osta Bellalle lahja. Niin. Sen takia olin täällä. Rosalie oli häätänyt minut pois siksi aikaa, että löydän häälahjan. Rosalie halusi olla varautunut ja hän ajatteli, että jos minä en ole varautunut, se heijastuisi häneen huonolla tavalla. Rosalie oli tietenkin ostanut lahjansa Bellalle. Hän ei tietenkään kertonut minulle, mikä se oli.

Tarvoin parfyymiosaston lävitse, miettien, jos ostaisin hänelle pienen pullon parfyymia. Kävelin kohti tiskiä, kun tajusin, että Edward suuttuisi tästä lahjasta. Parfyymi peittäisi Bellan tuoksun, mikä oli todella tärkeä heille molemmille. Sitten, se iski minuun. Tiedän mitä ostan hänelle! Virnuilin itsekseni, kun lähdin kaupasta. Lahja jonka halusin ostaa Bellalle, ei löytynyt Macysta.

Edward hakkaisi minut kunnolla Bellan lahjan takia, mutta on se sen arvoista ja tiedän, että Bella rakastaisi niitä. Käärin ne hopeiseen silkkipaperiin ja laitoin ne pieneen mustaan rasiaan. Kirjoitin korttiin, jonka ostin hänelle ja nauroin, sillä rasiassa oli pienet muoviset vampyyrihampaat. Täydellistä.



Se oli sitten siinä, toivottavasti piditte  ;D Ja sanokaa vain jos löytyy jotain virheitä tai tönkköjä kohtia, niitä saattaa löytyä...  ::)
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 21:57:25 kirjoittanut Beyond »

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #1 : 21.03.2010 12:26:05 »
: DDD Joo, Emmett, perus Emmett. :D
Lahja oli todella viisas valinta eikä Edward varmaankaan pidä siitä paljoa. ;D
Mutta virheitä en etsinyt, mutta uson ettei siellä niitä ollut mitenkään ihmeellisesti.
Hyvää jälkeä olit tehnyt ja oli mukava lukea. Suomenna ihmeessä lisää tälläisiä tänne =))

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #2 : 21.03.2010 15:38:02 »
EI NÄIN!!! :D :D :D
Voi Emmett! :D Tolleen se varmaan meniskin oikeesti! Tällätteet lyhyet huumori tekstit on ihan parhaita! :D Emmett on niin ihana! :D Oi voi :D
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #3 : 21.03.2010 15:42:43 »
Mä olin lopussa jo haljeta uteliaisuudesta, että MITÄ IHMETTÄ se Emmett keksi Bellalle lahjaksi, mutta onneksi se sitten selvisi viimeisissä lauseissa.. :--DD En voinut olla tyrskähtelemättä.
KIITOS KAUNIS, ootko suomentamassa lisää tälläisiä? :--D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kuppi_kahvia

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #4 : 21.03.2010 16:12:55 »
hahahaha :D just loistava, oli selkee eikä ollu virheitä, tai en huomannu ainakaan.
Oli kiva lukee välillä tällänen tosi lyhyt. Tosi hyvä  one shot ;):)
i feel i can fly

LittleApple

  • Vieras
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #5 : 21.03.2010 18:09:55 »
Oi yay kommentteja!! :D
Liinalotta , joo mie oon aatellu kirjotella tämmösii hauskoi one-shotei :)
kuppi_kahvia, katriqqq ja NiNNi, kiva ku työki ootte tykänny  :D

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #6 : 21.03.2010 18:56:09 »
*reps* Tämäkin sun one-shot käännös ihan best! Repesin lopussa.. x)) Emmett on niin Emmett. Ehdottomasti lisää tällasia!
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #7 : 21.03.2010 19:13:17 »
Ooh, rakastan Emmett-ficcejä! Tää oli tosi hyvä, kiitokset suomentamisesta :). Hyvin siitä suoriuduitkin, minä en ainakaan yhtään virhettä löytänyt.

Emmett on kyllä niin IC, että ;D ;D Repeilen vieläkin! Haluaisin nähdä Edwardin ilmeen, kun Bella avaa lahjansa...

Tällasista huumoriteksteistä just tykkään, mieluummin tätä kuin mitään ääliöhuumoria. Komppaan edellisiä, lisää vaan!
freedom is just another word
for nothing left to lose

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #8 : 22.03.2010 16:55:13 »
Repesin. Totaalisesti.
Emmettin ajatukset on aina niin hyviä!!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

ElkQ

  • Vieras
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #9 : 30.03.2010 12:52:43 »
Kyllä Emmet taas oikeen keksi...  :D
Emmet on kyllä NIIN suloinen!
Ihan vamppyyrin hampaat...
Repesin ;D
Kiitos tästä!

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #10 : 19.04.2010 15:25:01 »
Emmett mikä Emmett -siitä onkin huonoa ficciä vaikea saada  :D
Tykkäsin.
OLISPA MULLAKIN VAMPYYRIN HAMPAAT! pitää pyytää ens jouluna hammaslääkäriltä... tosin se varmaan passittais mut hoitoon
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Vael

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Emma<3
Vs: Käännös: Emmett's Gift
« Vastaus #11 : 19.04.2010 19:47:07 »
Heh, repesin tos tehosekotin jutussa! :D Emmett on niin mahtava!!
En voi uskoa tätä, ei se voi olla totta...
Totta helvetissä on!!