Kirjoittaja Aihe: Twilight: riends 4ever 4/? | K-11 E/B + muut  (Luettu 14472 kertaa)

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #20 : 21.08.2009 17:54:07 »
Sori sori sori
Jatko on vähän kestänyt eikä tule vieläkään
kolukiireet on painanut, mutta nyt mut pakotetaan mökille, missä luultavasti ei oo muuta tekemistä kuin kirjoittaa. Eli:
SEURAAVA LUKU TULEE (luultavasti) MAANANTAINA!
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #21 : 22.08.2009 01:59:30 »
Awwww.. tää on ihana ♥
JATKOA!! voi toi Emmett on niiiin ihana <3 !

JATKA JATKA JATKA !!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #22 : 22.08.2009 11:16:48 »
Vitsi Emmett on söpö! Awww, tää on ihana!!
Olinhan jo iso poika.
Awww! Söpösöpösöpö

Minulla oli meidän pihan isoin pokémonkokoelma. Ni.
Tupla-awwww!

Oi, tuolle onkohan-Esme-meikannut-Carlislen-episodille repesin aika totaalisesti. Älyttömän söpöä!

pakko alkaa seuraan, sanoinko jo et tää on sulonen tarina? (lisää Emmettiä pliis : D)

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #23 : 22.08.2009 12:07:51 »
Aww, söpöä.
Pikku-Bellan huudahdus pikku-Eddielle ( Eddie! Tule katsomaan , tai jtn muuta vastaavaa ) oli tooosi söpö.
RAKASTAN TÄTÄ!! JATKOA ÄKKIÄ!!
Ei olisi tullut mieleenkään kirjoittaa tälläistä - kylläpäs he ovat söpööjä pieninä. Voi Emmettiä, otti vahingossa väärän kirjan..
Carlisle meikkaa?! Joo-o, taitaa olla vähän toisenlaista meikkaamista.. (::
JATKOA!
Rakentava hajos ööatomeiksi. o:
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #24 : 23.08.2009 17:26:15 »
Joo, mä lupasin laittaa jatkoo maanantaina. Mutta sitä tulikin jo nyt. Ihme on tapahtunut!
Tää luku on nyt vähän tällanen, kun kolut alko ja inspis oli jossain huitsissa, eikä vieläkään oo palannut matkaltaan... mutta ei sen enempää.
Enjoy!


3.luku: Ihme hihitystä


EsmePoV:

Hänen hämmästyttävän siniset, tuikkivat silmänsä katselivat syvälle omiini. Hän oli komea, suloinen, kaunis. Vaikka adjektiiveja oli vaikka kuinka paljon, mikään ei tuntunut silloin tarpeeksi hyvältä kuvaamaan häntä. Hän kumartui minua kohti. Hänen täydelliset huulensa kohtasivat omani ja huokaisin. Se oli täydellisin suudelma, jonka olin saanut. Siis lukuun ottamatta niitä, jotka sama henkilö oli aikaisemmin antanut. Kiersin käteni hänen selkänsä ympärille ja vedin häntä lähemmäs.

”Isä!” kuului Emmettin ääni toisesta huoneesta. Huokaisten Carlisle työnsi minut kauemmas ja lähti kävelemään kohti eteistä. Lähdin hänen peräänsä, ja koko ajan halusin vain halata ja suudella häntä. Kokosin itseni ja käännyin nurkan takaa eteiseen, jossa näin Emmettin ja Rosalien. Emmettin silmät olivat punaiset, joten hän oli selvästikin itkenyt, ja Rosalien tukassa oli lehtiä, joten he olivat luultavasti leikkineet piilosta tai jotain. Emmett näytti Carlislelle haavaa sormessaan, ja Carlisle kysyi pojalta jotain. En kuitenkaan pystynyt täysin keskittymään keskusteluun, sillä ajatuksissani oli päällimmäisenä Carlislen jumalaiset kasvot, joita katselin sivusta päin. Vaaleat hiukset olivat hieman pörrössä, mutta se yksityiskohta teki hänestä entistäkin kauniimman. Ryhdistäydy, Esme.
Rosalie selitti Carlislelle jotain ja vaaleahiuksinen mies lähti huokaisten taluttamaan Emmettiä Rosalien seuratessa perässä. Päätin, että minun oli aika lähteä. Carlisle katsoi minua kohti ja hetkeksi meinasin unohtaa, mitä minun piti tehdä. Olin kuin joku teinityttö ensirakkautensa kanssa. Nipistin itseäni kämmenestä niin, ettei kukaan huomannut. Nyökkäsin ovea kohti ja vilkutin Carlislelle viestittääkseni, että olin lähdössä. Carlisle nyökkäsi ja soi minulle ihanan hymynsä. Kuin joku vähäjärkinen käännyin hitaasti ovea kohti häikäistyneenä minulle suodusta hymystä. Onneksi kukaan ei ollut näkemässä, kun yritin saada otteen ovenkahvasta. Olin kuin umpihumalassa. Tai no, ehkä olinkin, mutta en alkoholin takia. Kun vihdoin viimein pääsin ulos, lähdin kävelemään kotiin päin.


BPoV:

Emmettin ja Rosalien askeleet etääntyivät. Käänsin katseeni takaisin Aliceen. Alice vain virnisteli. Myös Edward ja Jasper tuijottivat häntä.
”Mitä?” Alice kysyi kuin mitään ei olisi tapahtunut.
”Ei mitään”, vastasin ja vilkaisin Jasperia. Hän näytti hieman ahdistuneelta. Riitatilanteet vaikuttivat Jasperiin aina voimakkaimmin. Jasper huokaisi, katsoi kelloaan ja peruutti pois pensaasta. Jasper oli ainoa meistä, joka osasi kellon, tietysti Emmettin ja Rosalien lisäksi, jotka olivat meitä vuotta vanhempia.
”Minne tinä menet?” Alice kysyi Jasperilta.
”Syömään”, Jasperin ääni ilmoitti pensaan ulkopuolelta, ”ja niin teidänkin pitäisi. Kello on jo viisi. Ja lisäksi huomenna alkaa koulu.”
Ai niin! Olin unohtanut kokonaan, että seuraavana päivänä alkoi koulu. Äiti ja isä olivat ostaneet minulle hienon punaisen repun, jossa oli eläinten kuvia. Äkkiä muistin, että en ollut vielä pakannut reppuani. Voi kauhistus! Entä jos unohtaisin ottaa jotain tärkeää mukaani. Jos vaikka unohtaisin penaalini tai Ipanan kotiin! Paniikki iski minuun, nousin ylös ja lähdin juoksemaan sokeasti kotiin päin. En tosin päässyt kovin pitkälle, sillä olin unohtanut erään tärkeän asian. Olin vielä puskan sisällä, ja niinpä juoksin suoraan päin pensaan seinämää kaatuen jo toisen kerran viiden minuutin sisällä pensaan läpi.
Kiäää:ltä kuulostava ääni pääsi kurkustani ja oksat rasahtelivat allani. Kuulin, miten Edward läppäsi kädellä naamaansa ja Alice hihitti. Voihan pimpelin pömpelin pensas. Aina kiusaamassa minua. Makasin hetken mahallani pensaikossa oksien kannatellessa vartaloani niin, että vain jalkani ja käteni koskivat maahan.
Huokaisin ja yritin räpistellä ulos pensaasta. Jotkut oksista olivat kuitenkin saaneet kunnon otteen paidastani, jonka seurauksena sain ähistä ja puhista ilman tulosta hyvän aikaa, ennen kuin Edward otti jaloistani kiinni ja veti minut pensaasta.
”Kiitos”, ähkäisin ja nypin oksia hiuksistani. Alice hihitti vieläkin. En minä nyt niin hölmöltä voinut näyttää! Kuitenkin mieleeni nousi kuva, jossa joku muu juoksi suoraan päin pensasta eikä päässyt itse pois. Suunpieleni nytkähtelivät. Ja sitten vielä se ihme ähkiminen. Suustani purkautui pieni hihitystä etäisesti muistuttava ääni, joka sai Edwardin katsomaan minua kuin hullua ja Alicen nauramaan kovempaa. Sitten en enää pystynyt hillitsemän itseäni, vaan repesin itsekin totaalisesti.
Viiden minuutin kuluttua, kun Alice ja minä nauroimme vieläkin, Edward pudisteli päätään ja konttasi ulos pensaasta mutisten jotain epämääräistä koulusta ja aamusta ja pienistä vihreistä miehistä, jotka luultavasti olivat syöneet aivomme, mikään ei enää estänyt meitä kuolemasta nauruun.
Mahaani sattui ja silmistäni valui kyyneleitä. Voihkaisin, vedin syvään henkeä ja yritin rauhoittua. Juuri, kun olimme molemmat suurin piirtein rauhoittuneet, kuulimme, kun jostain kuului hyvin epäilyttävä ääni. Epäilyttävä ääni nimittäin kuulosti epäilyttävän paljon pierulta.
Huomasin, kuinka Alicen suunpielet nykivät epäilyttävästi. Sekunnin kuluttua hänkin nosti katseensa, ja katsoimme toisiamme silmiin molempien puristaessa huuliaan epätoivoisesti yhteen. Viimeinen pisara oli kuitenkin ääni, joka kuului pensaan ulkopuolelta. Ääni kuulosti epäilyttävästi Rosalien ääneltä:
”Hyi, Emmett. Sinä pieraisit!” Alicen kurkusta pääsi korahdus, ja repesimme molemmat. Vesi valui silmistämme ja kierimme maassa ulvoen naurusta. Edes Alice, joka oli aina niin huolellinen vaatteidensa kanssa, ei välittänyt, vaan makasi maassa hytkyen ja mahaansa pidellen. Loppumme tulisi pian, ja kuolinsyyksi todettaisiin nauruun kuoleminen. Ennen muuttumistamme enkeleiksi saimme kuitenkin lopetettua, eikä ketään tarvinnut tuomita murhastamme. Hyvä niin.

___________________________

Olkaapa hyvät. Seuraavassa luvussa voi taas kestää...
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Friends 4ever 3/?
« Vastaus #25 : 23.08.2009 17:35:35 »
Lainaus
Voihan pimpelin pömpelin pensas.
ihania nää lasten 'kiroamis' sanat
Ihana luku muutenki <3
Lainaus
”Hyi, Emmett. Sinä pieraisit!” Alicen kurkusta pääsi korahdus, ja repesimme molemmat
haha ; DDD  repesin..
jatka pian, ihana luku ol i<3
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Friends 4ever 3/?
« Vastaus #26 : 23.08.2009 18:51:51 »
Lainaus
Voihan pimpelin pömpelin pensas.
ihania nää lasten 'kiroamis' sanat
Ihana luku muutenki <3
Lainaus
”Hyi, Emmett. Sinä pieraisit!” Alicen kurkusta pääsi korahdus, ja repesimme molemmat
haha ; DDD  repesin..
jatka pian, ihana luku ol i<3

näinpä näin  :D Pimpelin pömpelin pensas... awww

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Friends 4ever 3/?
« Vastaus #27 : 23.08.2009 19:36:04 »
Edward pudisteli päätään ja konttasi ulos pensaasta mutisten jotain epämääräistä koulusta ja aamusta ja pienistä vihreistä miehistä, jotka luultavasti olivat syöneet aivomme,
SÖPÖIN KOHTAUS!!!
IHANA. aww.
ja niin, lasten kirosanat on söpöjä.
JATKOAA.
En keksi muuta. (::
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Friends 4ever 3/?
« Vastaus #28 : 24.08.2009 16:07:13 »
Lainaus
Loppumme tulisi pian, ja kuolinsyyksi todettaisiin nauruun kuoleminen. Ennen muuttumistamme enkeleiksi saimme kuitenkin lopetettua, eikä ketään tarvinnut tuomita murhastamme. Hyvä niin.
Hah, en ensin tajunnu koko hommaa, mutta sitten *reps* repesin.

Lainaus
En kuitenkaan pystynyt täysin keskittymään keskusteluun, sillä ajatuksissani oli päällimmäisenä Carlislen jumalaiset kasvot, joita katselin sivusta päin. Vaaleat hiukset olivat hieman pörrössä, mutta se yksityiskohta teki hänestä entistäkin kauniimman. Ryhdistäydy, Esme.

Jotenkin outoa kuvitella Esmea, noin "häikäistyneenä".

Jatkoa, jos kiitos!

-NAx
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Friends 4ever 3/?
« Vastaus #29 : 24.08.2009 16:08:52 »
Uuuu, lutuista!

Vaikka nämä ovat hiukan lyhyitä ja muutamia virheen tapaisia löysin, pidin tästä todella paljon. Tämä on niin erilainen kuin muut ficit niin tämä saa pointsit minulta sen vuoksi.

Toivottavasti saat jatkon pian tehtyä!  ;)
another stranger

entinen vohveli

mai.

  • bakteerivaltias
  • ***
  • Viestejä: 90
  • 呼吸 空ろな体
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #30 : 24.08.2009 16:15:30 »
Loppumme tulisi pian, ja kuolinsyyksi todettaisiin nauruun kuoleminen. Ennen muuttumistamme enkeleiksi saimme kuitenkin lopetettua, eikä ketään tarvinnut tuomita murhastamme. Hyvä niin.

Hei tyypit, mää haluan kuolla nauruun : O

Tää oli söpö, niinku edellisetki luvutki. <3
Jatka niin pian ko voit, ok?

Ihaillen, M-Chan

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Friends 4ever 3/?
« Vastaus #31 : 14.09.2009 15:18:17 »
Yli söpö!!!!!
Mää en koskaan nää kirjotusvirheitä et niistä ei mainittavaa mut oliko se punanen jälki huulipuna vai se haava?
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Friends 4ever 3/?
« Vastaus #32 : 14.09.2009 17:10:52 »
Voi kun on söpö! aivan mahtavaa. Mistä lapset oikeesti keksii noita kirosanan korvikkeita? Suloinen fici. jatka ihmeessä!
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

LaTuaCantante

  • ***
  • Viestejä: 3
  • Cullenismi ♥
Vs: Friends 4ever 3/?
« Vastaus #33 : 14.09.2009 19:20:15 »
Awws ihan yli söpö <3
Hmm, mikäköhän se punainen jälki oli...  :D

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Friends 4ever 4/?
« Vastaus #34 : 04.10.2009 11:09:06 »
Kiitos kaikille kommentoijille. Kommentit piristävät kummasti synkeääkin päivää. Niin, niille jotka sitä punaista jälkeä edelleen ihmettelevät. Se oli siis Esmen huulipunaa, mutta eiväthän he olleet meikkausta harjoitelleet...
Eli siis tässä, pitkän tauon jälkeen, uusi neljäs luku!


4.luku Ennen kouluunlähtöä

EPoV

Istuskelin kotona katselemassa muumeja samalla kun Emmett leikki lattialla jollain epämääräisen vihreällä pokémonillaan. Ei siinä muuten mitään, mutta se hiukan häiritsi.
Juuri kun Mörkö oli pelastamassa Myytä tulipalolta, Emmettin suunnasta kuului ihmeellistä pärinää, kun hän lennätti pokémoniaan ympäri huonetta.

”Bruuum, bruum, put put put, niuuu, oho, bensa loppu. Tankkaamaan! Niiuuuu!” Emmett päristeli ja lennätti lelunsa legojen huoltoasemalle. Hän yritti tunkea letkua pokémonin suuhun ja piti blubluttavaa ääntä. Se sai tunnelman katoamaan, koska televisiosta ei kuulunut melkein mitään Emmettin kovaäänisen leikkimisen takia. Olin juuri käskemässä Emmettiä pitämään suunsa kiinni, kun isä tuli huoneeseen.

”Emmett ja Eddie. Onko kummankin reppu nyt varmasti pakattu?

”Joo, on”, vastasimme yhteen ääneen. Hei, yhteen ääneen!

”Smurffi!”* huusin, ja Emmett mutristi kiukkuisesti suutaan. Hän muotoili suullaan ääneti sanat

”Ihan epistä”, mutta nyt hän ei saanut sanoa mitään ääneen! Ihan oikein hänelle. Mitäs oli häirinnyt Muumien katseluani.

Isä naurahti ja käski meidät iltapalalle. Lähdin hilpeästi hyppelemään kohti keittiötä virne naamallani, koska tiesin, että Emmett seuraisi minua, mutta ei sanoisi mitään. Vihdoin hiljaista.

”No niin, pojat. Iltapalaksi on viiliä. Emmett, mitä haluat viilin päälle?” isä kysyi, ja minä irvistin pettyneenä. Emmett näytti minulle kieltä ja virnisti vahingoniloisesti. Tyhmä isä meni pilaamaan kaiken. Toivottavasti Emmett ei kostaisi smurffitustani mitenkään…

Turha toivo. Heti kun hän oli syönyt, tai pikemminkin hotkinut ruokansa, hän alkoi hoilata Kaapon** tunnusmusiikkia kovaan ääneen.

”Oon nelivuotias, oppimaan innokas, sain nimen hauskimman Kaapoo…” Emmett lauleli tietäen, että vihasin juuri sitä laulua. Kaiken lisäksi Emmett ei ollut mikään hyvä laulaja, joten koko kappale meni täysin nuotin vierestä. Se vasta minua ärsyttikin, ja Emmett tiesi sen. Aloitin pianon soiton neljävuotiaana, ja pidän siitä, mutta Emmett haukkuu minua aina tytöksi harrastukseni takia. Sen takia olen niin tarkka musiikin suhteen.

Nousin pöydästä ja lähdin omaan huoneeseeni. Kävelin portaat ylös ja valkoisesta ovesta sisään. Ovi oli muuten tyhjä lukuun ottamatta yhtä paperia, jossa oli iso sininen E. Minun oveni. Minun huoneeni. Hyppäsi sängylleni ja tuijotin kattoa. Huomenna olisi ensimmäinen koulupäivä. Olimme jo ennen kesää käyneet tutustumassa kouluun, ja olin saanut tietää pääseväni samalle luokalle Bellan, Jasperin ja Alicen kanssa. Onneksi. Vaikka en sitä kenellekään myöntänyt, kaikkein vähiten Emmettille, joka oli olevinaan niin iso poika, minua hieman pelotti ensimmäinen päivä koulussa.

Vaihdoin yöpuvun päälleni ja kömmin sänkyyn. Hautauduin tummansinisen peittoni alle odottamaan seuraavaa päivää.

****

BPoV:

”Herää jo, on kiva päivä tänään!” keltainen Niiskuneiti-herätyskelloni ilmoitti ties monettako kertaa peräjälkeen. En löytänyt mistään nappia josta sen olisi voinut sulkea. Olin räplännyt sitä jo monta minuuttia, mutta se jatkoi vieläkin. Mielessäni kävi jo, että voisin hakata sen päätä seinään, mutta sitten äiti tuli katsomaan olinko jo herännyt ja pelasti Niiskuneidin hirveältä päänhakkaamis-kohtalolta painamalla nappia sen päälaella.

Tänään olisi ensimmäinen koulupäiväni! Sen muistettuani juoksin kiireellä alakertaan ja aamiaiselle. Äiti olikin keittänyt puuroa valmiiksi ja hotkin oman lautaselliseni ennätysvauhtia. Tosin ennätysvauhtini kostautui hieman, sillä onnistuin hosumisellani kaatamaan maitopurkin ja jouduin siivoamaan aiheuttamani sotkun.

Siivottuani maitoläikän lattialta, puettuani vaatteet päälle ja tarkistettuani ainakin tuhannen kerran uuden, punaisen reppuni sisällön, oli valmis lähtemään kouluun.

”Tulkaa jo!” huutelin äidille ja isälle, jotka olivat mielestäni pahan kerran myöhässä. Äiti oli nimittäin juuri sanonut, että kello oli puoli yhdeksän, ja autolla koululle ajaessa menee viisi minuuttia.

”Tullaan, tullaan, kulta. Sinähän voit mennä jo autoon odottamaan”, äitini ehdotti. Nappasin koulureppuni eteisestä ja juoksin autolle. Tai ainakin päämääränäni auto, koska en loppujen lopuksi päässyt sinne asti.

Minun ihana pinkki ämpärini oli keskellä kulkuväylää, enkä minä kiireessäni ollut huomannut sitä. Jalkani osui juostessani siihen ja kaaduin kiveykselle.

Tunsin kuinka kyyneleet tulvivat ulos silmistäni, ja rupesin itkemään. Sen kuullessaan äiti juoksi eteisestä luokseni, välttäen itse täpärästi kompastumisen samaiseen ämpäriin ja nosti minut syliinsä.

”Hyst, kulta. Se on vain naarmu. Eihän siitä tule edes verta”, äiti rauhoitteli tutkiessaan polveani. Polvessa oli punainen jälki, mutta onneksi uusi hameeni ei ollut mennyt rikki. Äiti olisi ollut vihainen.

Nyyhkytin vielä hetken ja äiti laittoi laastarin kipeään polveeni. Sitten olimme valmiit lähtemään koluun.



A/N: Mulla on joku ihme kirjotushäiriö, kun mä en osaanut kertaakaan tätä lukua kirjittaessani kirjoittaa sanaa "koulu" oikein ensimmäisellä yrityksellä. Siitä tuli aina "kolu".
Tästä luvusta voi päätellä pari mua traumatisoinutta asiaa. Kaapo ja niiskuneiti-herätyskello. Juu juu. Toivottvasti piditte luvusta.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2009 19:55:54 kirjoittanut Cherina »
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Vs: Friends 4ever 4/?
« Vastaus #35 : 04.10.2009 12:24:03 »
Söpöjä noi pikkuset bellat ja muut.Hehee mulla oli pienenä tommonen Niiskuneiti kello.Mullaki on traumoja siitä. ;D
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Friends 4ever 4/?
« Vastaus #36 : 04.10.2009 12:30:17 »
oii olipa ihana luku taas :3
Lainaus
Mielessäni kävi jo, että voisin hakata sen päätä seinään, mutta sitten äiti tuli katsomaan olinko jo herännyt ja pelasti Niiskuneidin hirveältä päänhakkaamis-kohtalolta painamalla nappia sen päälaella.

hahaha toi oli kyllä niiiin hauska :"D
Emmett vaikutti niin rasittavalle : D  

Jatkoaa!!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Friends 4ever 4/?
« Vastaus #37 : 04.10.2009 14:31:18 »
Tää on hyvä :) odotan jatkoa ;)

”Herää jo, on kiva päivä tänään!” keltainen Niiskuneiti-herätyskelloni ilmoitti ties monettako kertaa peräjälkeen. 
Mulla on ollu tollanen keltanen niiskuneiti-herätyskello joka piti samaa ääntä kans :D
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Vs: Friends 4ever 4/?
« Vastaus #38 : 04.10.2009 15:06:52 »
Uusi lukija ilmottautuu :]

Lainaus
Istuskelin kotona katselemassa muumeja samalla kun Emmett leikki lattialla jollain epämääräisen vihreällä pokémonillaan.

Hahaa, repesin  ;D Edward katselemassa muumeja...
I'm ready to crawl on my knees to know it all

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Friends 4ever 4/?
« Vastaus #39 : 04.10.2009 15:22:13 »
:--DDD
Muistan kun itekkin pienenä sanoin kokoajan smurffi.. :--DDD
IHANA KAPPALE TAAS!!!! JATKOAA...
*Alicea+Jasperia ensikappaleeseen, jookos?*
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen