Kirjoittaja Aihe: Twilight: riends 4ever 4/? | K-11 E/B + muut  (Luettu 14471 kertaa)

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Nimi: Friends 4ever
Kirjoittaja: Cherina
Genre: öö... ainakin draamaa, muita saattaa putkahdella ilmoille joissakin luvuissa
Paritukset: E/B ja ne muut tavalliset
Fandom: Twilight
Ikäraja: aluksi K-11, voi muuttua myöhemmin K-13:sta
Summary: Kertomusta siitä ajasta kun Bella, Edward, Alice ja Jasper ovat menevät ensimmäiselle luokalle ja Emmett ja Rosalie toiselle. Mitä pikkuiset touhuavat koulussa je sen ulkopuolella?
A/N: Tää on aika outo, ekä mun kirjoittama kunnon ficci, joten en voi luvata mitään. Jossain kohtaa tulee toosi iso aikahyppy.


1.luku: Piilosilla

BPoV:

”Ykti, kakti, kolme, neljä, viiti…” Alice kääntyi puuta kohti ja laittoi silmät kiinni. Minä, Bella Swan, ja parhaat ystäväni Alice Cullen, Jasper Whitlock, Edward ja Emmett Masen sekä Rosalie Hale leikimme piilosta.
”Se laskee!” Emmett huusi ja juoksi pois. Käännyin jo juostakseni parkkipaikalle päin piiloutuakseni äitini auton taakse, kun joku tarttui minua kädestä ja veti vastakkaiseen suuntaan. ”Tule, mennään tänne”, tuttu ääni kuiskasi ja veti minut ison tuoksuvatukkapensaan taakse.
”Yök, ei haisuvadelmapensaan taakse”, kuiskasin Edwardille, joka parhaillaan kurkki pensaan takaa, lopettiko Alice jo laskemisen.
”… yhdektän, kymmenen, TULLAAN!” Alice kiljaisi ja kääntyi katsomaan juuri sitä pensasta, jossa minä ja Edward olimme piilossa. Edward hyppäsi äkkiä takaisin pensaan taakse ja minä kavahdin taaksepäin ja onnistuin tietysti kompastumaan johonkin tyhmään puunjuureen.
”Iiiiiiik!” kiljuin ja onnistuin taitavasti kiinnittämään huomion juuri tänne. Edward katsoi minuun pelästyneenä, mutta ei ehtinyt reagoida mitenkään, ennen kuin rysähdin selkä edellä pensaikkoon. Tunsin kuinka itku alkoi tulla ja kyyneleet valuivat silmistäni, mutta kun huomasin katsoa ympärilleni, nyyhkytys loppui siihen paikkaan. Pensaan keskellä oli iso onkalo, jossa oli pensaan itsensä rakentama katto ja seinät. Pensaan vaaleanpunaiset kukat olivat levittäytyneet seinille ja kattoon ja aurinko pääsi pilkottamaan oksiston läpi niin, että sisällä näki hyvin.
”Aah”, huokaisin ihastuksesta ja käännyin mahalleni.
”Eddie, tule katsomaan!” huusin unohtaen kokonaan piiloleikin, joka meillä oli kesken. Edward konttasi viereeni ja hänen silmänsä suurenivat ihmetyksestä. Edwardin suu loksahti auki ja hän päästi merkillisen huokauksen ja yskäisyn sekoituksen.

APoV:

”…Kymmenen, TULLAAN!” kiljaisin ja avasin silmäni. Minulla oli vahva aavistus, että Rose piiloutui liukumäen taakse ja että Emmett juoksi puiston reunalla olevien kuusien taakse. Heitä ei kuitenkaan kannattaisi löytää ensin, sillä Emmett voisi kostaa sen nukeilleni. Nukke parat. Kaikkien tukat olivat aivan sekaisin ja vaatteet likaiset Emmettin viimeisimmän iskun jälkeen. Höh. Tyhmä Emmett.
Katselin mietteliäänä tuoksuvatukkapensasta pihan keskellä. Sieltä kuului jotain ratinaa ja sen jälkeen kiljaisu. Hahaa, selvästikin Bellan ääni. Juoksin niin nopeasti kuin jaloistani lähti, joka ei ole kovin huima vauhti, pensasta kohti, kun kuulin Bellan äänen. ”Eddie, tule katsomaan!” hän huusi. Hah, hän oli unohtanut pysyä hiljaa ja se kostautuisi sekä hänelle, että Edwardille, joka selvästikin oli samassa piilossa Bellan kanssa. Juoksin pensaan taakse ja aloin kikattaa. Näky pensaan takana ei ollut ihan sellainen, mitä olin odottanut. Bellan sinisten housujen lahkeet ja beigen väriset tarralenkkarit pistivät esiin pensaasta ja Edwardin takapuoli ja jalat pistivät esiin kuin hän olisi ollut vain puolikas.
”Bella ja Edwald, teidät on nähty!” yritin saada sanottua naurultani.
”Ihan sama, Alice”, kuului pensaasta Bellan ääni. ”Tule katsomaan!” Laskeuduin kontalleni varoen tarkasti uutta vaaleanpunaista hamettani ja valkoisia sandaalejani. Konttasin pensaaseen ja päädyin Bellan viereen.
”Aiik! Ihana! Voiko… Onko tämä unta!” kiljuin ja Edward ja Bella peittivät korvansa. Se oli kaunein paikka jonka olin ikinä nähnyt. ”Lote ( A/N: Alicella on R ja S vika, joten hän tarkoittaa Rosea), Emmett, Jatty (A/N: päätelkää itse kuka)! Tulkaa kattomaan! Jatpel! Vauhtia!” Peruutin pois pensaasta ja nypin lehtiä lyhyistä, mustista hiuksistani. Jasper hölkkäsi luokseni ja kysyi: ”Mitä nyt, Alice?” Hänen rauhallinen asenteensa sai minut hieman rauhoittumaan, mutta hypin vieläkin innosta. Konttasin pensaaseen uudestaan Jasper perässäni.
”Oho!” oli ainoa reaktio jonka Jasper päästi ulos itsestään. Yleensä hän on hyvin rauhallinen, ystävällinen ja kohtelias, mutta myös joskus hieman välinpitämätön. Minä pidän Jasperista, hän on todella hyvä ystävä.
”Eikö olekin hieno?” kysyin Jasperilta ja edes odottamatta vastausta kännyin Bellan puoleen. ”Tämä on toti ihana paikka. Hei, mehän voidaan jäljettää nukeille juhlat täällä, kolittellaan kaikki hienokti ja…
”Bööh, nukkeja”, kuului tylsistynyt ääni takaani.


________________________

Kommentteja?
Tuli aika lyhyt, mutta yritän tehdä jatkossa pitempiä lukuja.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:54:55 kirjoittanut Tyynis »
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

neh

  • Vieras
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #1 : 06.08.2009 16:54:58 »
Joo tää oli ihan hyvä jatka tätä :)

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #2 : 06.08.2009 16:55:20 »
Oii! Tämä oli jotain niin söpöä. Varsinkin Alicen puheviat oli ylisöpöä. Jatkoa!!! :D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Clair De Lune

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #3 : 06.08.2009 21:47:09 »
aww söpöö! :D ♥ jatkoo ;D

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #4 : 06.08.2009 22:14:41 »
OIku söpööö. <3
Jatkoa?

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #5 : 06.08.2009 22:47:44 »
awww, sulosia ! =)

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #6 : 06.08.2009 23:18:27 »
oi lutusta!!!
jatkoa

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #7 : 07.08.2009 11:44:12 »
Uii, todella söpöä!

Aluksi kun luin tuon Summaryn, niin ajattelin, että huuooah mikähän tämä tälläinen on. Mutta kun rupesin lukemaan niin innoistuin!  :D

Kaikki ovat varmaan tässä ihmisiä, eiks jea? Tai, varmasti ovat.  :--D

Minä odotan innolla jatkoa, toivottavasti tulee pian!  ;)
another stranger

entinen vohveli

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #8 : 07.08.2009 19:46:20 »
Hihhih, tää on söpö, jatkoa (::

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #9 : 07.08.2009 20:14:26 »
 :D Tää on ihana niin söpöö nopeesti jatkoa:D
If you can live forever what do live for? Twilight<3

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Friends 4ever
« Vastaus #10 : 08.08.2009 12:07:56 »
Oii, söpöä. Ihana Alicen puhevika, sopi juuri hänelle. Ja piilosleikki vielä kaiken päälle. Huh.

Joo niin kuin varmaan huomaat, heräsin tässä muutama minuutti sitten, joka tarkoittaa aina automaattisesti sekavaa kommenttia. En edes tajua, mikä tässä oli se pointti.

Kuitenkin, ehdottomasti eroaa muista Twilight -ficeistä ja lukisin mieluusti lisää. Luku oli aika lyhyt, että voisit koittaa hieman pidentää, jos on mahdollista. Luin tämän kai toissapäivänä,  etten muista oikein, oliko tämä virheetöntä tekstiä vai ei. Anyway, jatkoa ehdottomasti ja heti. :D
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Friends 4ever 2.luku
« Vastaus #11 : 08.08.2009 22:22:33 »
Täällä taas. Kiitos ihan hirveästi kaikille, jotka lukivat tämän ja extra-kiitokset niille, jotka vielä viitsivät kommentoidakin.
Vohveli: Juu, kaikki ovat ihmisiä
Eli juu. Tässä ois nyt sitä jatkoa...
Ai niin. Yks juttu vielä. Ihan hirveesti kiitoksia Anikselle, mun pikkusiskolle, joka toimii välillä mun epävirallisena betana. Se pelasti mut HIRVEELTÄ mokalta!
Ja nyt siihen lukuun...


2.luku: Tappelua, haleja ja epämääräinen punainen jälki

BPoV:

”Eikö olekin hieno?” Alice kysyi Jasperilta ja kääntyi sitten minun puoleeni. Alicen silmät loistivat ja posket hohtivat punaisina innostuksesta. Minusta jotenkin tuntui, että hän kaavaili jo jotain. ”Tämä on toti ihana paikka. Hei, mehän voidaan jäljettää nukeille juhlat täällä, kolittellaan kaikki hienokti ja… ” No niin, tulihan se sieltä. Alicen ääni huokui innostusta ja hänen ilmeestään saattoi päätellä, että hän suunnitteli kaikkea. Alicen vuodatuksen aikana Emmett ja Rosalie pistivät päänsä sisään pensaaseen Edwardin toiselta puolelta. Rosalien silmät laajenivat ja Emmettin suu loksahti auki. Tosin hän sulki suunsa äkkiä, ettei kukaan vain olisi huomannut. Eihän kukaan toiselle luokalle menevä poika voi näyttää ihastustaan johonkin kauniiseen paikkaan. Emmett kuunteli hetken Alicea päästäkseen perille puheenaiheesta, mutta kun Alice pääsi puhumaan nukkejen juhlista, Emmettin suu kääntyi irvistykseen.
”Bööh, nukkeja”, Emmett sanoi tylsistyneesti irvistäen ja yrittäen olla mahdollisimman kovis. Alice näytti Emmettille kieltä. Emmett heitti Alicea taskustaan kaivamallaan tennispallolla. Alice puraisi Emmettiä sormeen. Emmett karjaisi ja vetäytyi ulos puskasta. Rosalie, Edward, Jasper ja minä katselimme välikohtausta sivusta virnistellen.
Tappelu ei ollut mitenkään ihmeellinen, sillä Emmett ja Alice tappelivat parin tunnin välein. Tappelu päättyi aina poikkeuksetta siihen, että jompaakumpaa sattui ja tämä meni itkien kertomaan vanhemmilleen, mitä toinen oli tehnyt. Onneksi Alicen äiti Esme ja Edwardin ja Emmettin is Carlsile olivat jo tottuneet tappeluihin, että rangaistuksia tuli vain vakavimmissa tapauksissa. Myöhemmin meille lapsillekin selvisi, että Carlsile ja Esme olivat ehkä hieman liiankin hyvää pataa keskenään…
Tällä kertaa Emmett oli se, joka lähti itkien pois. Rosaliekin peruutti pois pensaasta ja juoksi Emmettin perään. Katsoin Alicea, joka yritti näyttää viattomalta. Hän onnistui siinä loistavasti, kuten aina. Kuka nyt voisi uskoa, että Alicen kaltainen pieni enkeli puraisi Emmettiä? No, Esme ja Carlisle ja kaikki paikalla olijat, mutta ei kukaan, joka ei tuntenut Alicea.

EmmettPoV:

Hitsin Alice. Miksi ihmeessä se meni puraisemaan minua? No, ehkä siksi, kun heitin sitä tennispallolla, mutta se aloitti. Katsoin haavaa sormessani. Haavasta vuosi hiljakseen verta ja lämpimät kyyneleet alkoivat valua poskilleni. Pyyhkäisin nopeasti kyyneleet poskiltani. En halunnut kenenkään näkevän niitä. Olinhan jo iso poika. Täytin kaksi kuukautta sitten kahdeksan. Se ei auttanut, koska niitä tuli aina vain lisää. Haavaa kirveli ja aloin juosta nopeampaa. Toivoin, että isä on kotona, että hän voi laittaa haavaan laastarin. Isä oli töissä sairaalassa, joten hän osasi hoitaa kaikki ruhjeeni, joita olin onnistunut saamaan. Kuulin huutoa takaani. Joku huusi nimeäni. Käännyin, ja näin Rosalien juoksevan minua kohti. Käännyin poispäin. En halunnut hänen näkevän itseäni sellaisena. Rosalie juoksi luokseni ja halasi minua. Hän HALASI MINUA! Halailu oli tyttöjen puuhaa, eikä sopinut kahdeksanvuotiaalle pojalle. Silti minusta tuntui yllättävän hyvälle. Lämmin tunne levisi minuun ja kiedoin käsivarteni Rosalien ympärille.

”Kiitos”, kuiskasin ja irrottauduin halauksesta. Rosalie vain hymyili ja ojensi nenäliinan. Pyyhin silmäni ja niistin nenäni. Rosalie naurahti.
”Kuulostit aivan norsulta. Hyvin räkäiseltä norsulta”, Rosalie huomautti ja virnistin hänelle. Rosalie saa minut hyvälle tuulelle melkein aina. Paitsi silloin, kun riitelee Bellan kanssa jostain aivan turhanpäiväisestä asiasta. Se on ärsyttävää. Esimerkiksi eilen he riitelivät siitä, kumpi saa punaisen keinun ja kumpi joutuu tyytymään mustaan. Loppujen lopuksi heidän riidellessään Alice ehti varaamaan keinun, joten kummatkaan eivät saaneet sitä.
”Tule”, Rosalie sanoi ja lähti kotiani kohti. Olimme kaikki melkein naapureita. Rosalie asui naapurissa äitinsä ja isänsä kanssa, Bella asui vanhempiensa kanssa toisella puolella ja Jasper kahden talon päässä Bellan kotoa. Alice asui asuinalueen keskellä olevan puiston toisella puolella.

Puisto, jossa leikimme yleensä aina kun ei satanut, oli ollut joskus muinoin kartano ja sen piha. Kartanosta oli jäljellä enää kiviset perustukset, jotka rajasivat hyvin leikkipuiston ja puistikon. Kerran Bella oli tippunut keinusta ja lyönyt päänsä keinujen takana olleeseen kivireunaan, ja oli saanut aivotärähdyksen. Sen jälkeen Bella oli ollut monta päivää vain kotona, eikä häntä oltu päästetty leikkimään meidän kanssamme.
Leikkipuistossa oli keinujen lisäksi hiekkalaatikko, keinulauta, liukumäki ja katos, jossa Alice järjesti usein nukeillensa juhlat Bellan ja Jasperin kanssa. Jasper oli aika neiti, kun leikki nukeilla tyttöjen kanssa. Tai kyllähän minäkin leikin nukeilla, mutta niiden piti olla sotanukkeja. Tai pokémoneja tai ritareita. Minulla oli meidän pihan isoin pokémonkokoelma. Ni.
Puistikossa, joka ympäröi leikkipaikkaa, on paljon puita, nurmikkoa ja pensaita. Minulla ei ollut hajuakaan, mitä puita tai pensaita ne olivat, mutta nurmikon sentään tunnistin. Ja viinimarjapensaat, joita oli talomme vieressä, ja joista söimme marjoja Eddien, Rosen, Jazzyn, Alicen ja Bellan kanssa. Valkoviinimarjat olivat mielestäni parhaita, koska punaiset ja mustat eivät olleet riittävän makeita.
Kotimme oli osa rivitaloa, jossa myös Rose, Bella ja Jazzy asuivat. Ulkoseinät olivat punaista tiiltä ja ulko-ovi oli valkoinen, jossa oli ikkuna. En kuitenkaan ylettynyt katsomaan ikkunasta, vaikka viime vuonna olin luokkani pisin.

Katsoin haavaa kädessäni ja painoin sitä Rosen antamalla nenäliinälla. Hieman likainenhan se oli kun olin niistänyt siihen, mutta ei se haitannut. Lähdin kävelemään Rosen perässä ja pujottelemaan kaikkien niiden pensaiden ohi.
Kun pääsimme meille, avasin oven ja huusin isää. Isä tulikin työhuoneestaan Esme perässään. Isällä oli huulipunaa suunpielessään. Aivan samanväristä jota Esme käytti. Meikkaako isäkin? Jos Esme vaikka oli opettanut isää ja olimme keskeyttäneet heidän puuhansa. Mutta eiväthän miehet meikkaa! Mielessäni pyöri vaikka minkälaisia teorioita, mutta olin vielä liian pieni ymmärtämään aikuisten asioita.
”Isä, Alice puraisi minua”, selitin. Olin jo saanut kyyneleeni kuriin ja näytin isälle kättäni.
”No voi harmi”, isä sanoi hieman kyllästyneen oloisesti. ”Se pitää puhdistaa ja laittaa laastari. Mutta jos kerran pikku Alice puraisi sinua, mitä sinä teit ennen sitä?”
”En mit…”
”Ensin Emmett sanoi: ”Bööh, nukkeja”, sitten Alice näytti kieltä ja sitten Emmett heitti Alicea tennispallolla ja sitten Alice puraisi Emmettiä”, keskeytti Rosalie pienen, valkoisen valheeni. Tyhmä Rose. Tosin en ole varma, olisiko valheeni mennyt läpi. Isä yleensä huomaa, jos joku valehtelee.
Isä huokaisi. Hän otti minua kädestä kiinni ja lähti kuljettamaan minua kohti työhuonettaan pitäen kättäni ylhäällä.
Isän työhuone on täynnä kirjoja. Pieniä kirjoja, korkeita kirjoja, tietokirjoja ja romaaneja. Kaikilla kirjoilla oli kuitenkin yksi yhteinen piirre. Kaikki olivat paksuja, eikä niissä ollut kivoja kuvia. Olin kerran ottanut yhden kirjan hyllystä ja yrittänyt lukea sitä. Kirjassa ei kuitenkaan ollut ainoatakaan kuvaa. Sen jälkeen otin kirjan toisesta hyllystä. Kirja oli korkea ja paksu, ja sen selässä luki ”Ihmisen Anatomia – Kuvateos”, joten päättelin todella loogisesti, että se oli kuvakirja. En tietenkään ekaluokkalaisena tiennyt, mitä on ”Anatomia”, joten en välittänyt sanasta pätkääkään, vaan avasin kirjan. Minun pettämättömän hyvällä tuurillani olin onnistunut avaamaan juuri sen kohdan, jossa käsiteltiin… en edes viitsi kertoa mitä, mutta voitte päätellä sensuroinnistani. Sain siitä pysyviä traumoja. Tai ainakin melkein pysyviä. Siitä lähtien olen karttanut sanoja ”Anatomia” ja ”Kuvateos” samassa lauseessa, sekä koko isän kirjahyllyä.
Isä talutti minut istumaan tuolille, jolta hän joutui ensin nostamaan pari kirjaa pois, ja käveli lääkekaapille, jota ei heti erottanut kirjojen keskeltä. Hän otti kaapista pienen suihkepullon, pehmeitä valkoisia pumpulipalloja, sekä laastareita. Minun suosikkilaastareitani! Pokémon-laastareita! Jippii!
Samalla kun isä puhdisti haavaani, katselin ympärilleni. Missään ei näkynyt huulipunaa, eikä mitään muutakaan, joka selittäisi isän suupielessä olevan punaisen värin. Ehkä Esme oli laittanut sen taskuunsa. Kuka tietää? En minä ainakaan. Aivoni kiersivät taas liian nopeasti. Miksi minun olisi pitänyt selvittää, mistä punainen väri oli tullut. Päätin jättää asian sikseen, ja unohdin jutun pitkäksi aikaa. Tai no, ainakin kahdeksi viikoksi.

_________________________

Siinä. Toivottavasti tykkäsitte. Kommentit ois taaas kivoja :P

« Viimeksi muokattu: 09.08.2009 22:05:20 kirjoittanut Cherina »
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #12 : 08.08.2009 23:03:55 »
Hitsi, mää oon just tekemässä tän tapasta ficciä, mutta sää kerkesit ensin äsh!
Mutta tää oli tosi hyvä ja semmonen kiva, onneksi ei mitään angstia...
Paras kohta oli kun Emmet päätteli Esmen meikanneen Carlislea, hahah
JAtkoa!

_Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #13 : 09.08.2009 01:17:31 »
Haha, Emmett raukka otti huonon kirja Carlislelta ;D
Jatkoa!

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #14 : 09.08.2009 13:07:20 »
Oiiiihhhh! Tää on niin ihana!  ;D

Söpö tuo Emmett. Ja ihana lukea  lasten maailmasta jotakin. Nuo Bellan ja Rosen riidat, Emmettin pokemonit, Carlislen ja Esmen suhde, kaikki niin loistavaa!

Minä mietin tässä, että jossain vaiheessa tässä kerrotaan toivottavasti kerrotaan ovatko he vielä kavereita vanhempina ja ovatko jotkut yhdessä. Minulla on aavistus. Sinä ainakin olet tuossa alussa sanonut, että jossain kohtaa tulee iso aika hyppy.

Odotan jatkoa innolla!  ;)
another stranger

entinen vohveli

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #15 : 09.08.2009 13:51:38 »
oii. <3 noi on niin söpöjä <3
Noi on joteki niin ihania, Emmettin pokémonit ja sit noi kaikki heijän riidat. Mielenkiintost lukee tälläst lapsen näkökulmast olevaa ficcii. 
Mut hyvä idea.

jatkoa pian?
kiitos.
and paradise comes at a price

Jonttu

  • Vieras
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #16 : 09.08.2009 19:12:13 »
Kiva idea.
Jatkoa!
En taas osannut paljon kirjoittaa...

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #17 : 09.08.2009 20:43:08 »
Ihana! Repesin Emmettin ja Alicen tappelulle. ;D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #18 : 09.08.2009 21:40:04 »
Hihih tää on hauska ja toi anatomia kirja ja meikkaus homma voi luoja :D.Muuten huomasin yhen virheen is siin piti lukee varmaan isä,mutta muuten hyvin kirjottettu:D.jatkoa nopeesti.
If you can live forever what do live for? Twilight<3

Clair De Lune

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Friends 4ever 2/?
« Vastaus #19 : 09.08.2009 23:23:56 »
vitsi repesin ku emmett miettii et mistä se huulipuna on peräsin :D