Kirjoittaja Aihe: Twilight: Pakkomielteinen ihmissusi K11  (Luettu 13010 kertaa)

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Twilight: Pakkomielteinen ihmissusi K11
« : 15.07.2009 23:18:26 »
Author: lähde
Rating: K-11
Paring: (vaikka tässä ei hirmuisesti sellaista olekaan) E/B
Fandom: Twilight
Varoitukset: Itsetuhoisuutta // Beyond lisäsi.
Genre: en kerrokkaa. :D selviää lukiessa. ;)
Disclaimer: Maailma, idea ja hahmot kuuluvat kirjailija Stephenie Meyerille, enkä minä saa tästä mitään rahallista hyötyä. Kirjoitan vain omaksi ja muiden iloksi. Stephenie Meyer omistaa kaiken tämän kirjoituksen ja saa vapaasti käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa.
Summary: Jacob etsii Bellan käsiinsä Edwardin ollessa metsästysretkellä.
A/N: Joo, päätin tänne jälleen ficin pistää, tässä on teille ensimmäinen luku.  Ja rakkaat ihmiset, jos keksitte paremman otsikon, olkaa ystävällisiä ja kertokaa. :)


1. luku




Bella:

   Istuin keittiön pöydän ääressä selaillen kärsimättömästi Jane Austen -kokoelmaani. Lopulta paukautin ärtyneenä kirjan kiinni, tietäen että en pystyisi harhauttamaan ajatuksiani. Edward oli metsästämässä, ja Alice oli vahtimassa perääni. Jälleen kerran, mikä tuntui minusta nyt turhalta. Viime kerran jälkeen en halunnut edes nähdä Jacobia.
   Tiskasin kovakouraisesti astiat, ja asetin ne pyyhkeen päälle kuivumaan. Samalla ovelta kuului vaativa koputus. Pyyhin märät kädet, ja lähdin avaamaan, mutta ovi riuhtaistiinkin omin avuin auki. Hetken ehdin jo pelätä, kunnes Jacob käveli minua vastaan, tumma ilme kasvoillaan.
   Suuttumus nousi sisälläni. ”Minä en halua sinua tänne.” sanoin vihaisesti.
   ”Meidän täytyy puhua.” Jacob sanoi pahaa enteilevällä äänellä.
   ”Minä en halua puhua kanssasi.”
   ”Bella, en tarkoittanut mitä viimeksi sanoin.”
   ”Minusta se ei siltä vaikuttanut.” Muistin Jacobin ilmeen, kun hän oli vaahdonnut Edwardin huonosta vaikutuksesta, kuinka hän oli huutanut rakastavansa minua. Muistin kuinka hän oli haukkunut minua vampyyrin huoraksi, kuinka hän oli sanonut minun tappavan hänet. Kuinka kun olin sanonut rakastavani Edwardia enemmän kuin voisin ketään koskaan rakastaa, hän oli lyönyt minua kuumalla kämmenellään.
Käteni kohosi jo muistoksi haalistuneelle mustelmalle poskella. Olin ollut onnekas, turvotus oli laskenut Edwardin saapuessa takaisin. Olin valehdellut hänelle, että olin kaatunut portaissa, sillä tiesin, että hän olisi satuttanut Jakea. Kaikesta huolimatta en halunnut sitä. Ja silti tiesin että hän ei ollut uskonut.
Jaken rinta kohoili kiivaasti, ja katsoin hänen kiihkoisiin silmiinsä. Mitä oli tekeillä? Suljin hetkeksi silmäni, ja hän astui askeleen lähemmäs.
   ”Tule Bella.” hän sanoi painokkaasti, ja veti minua kovakouraisesti mukaansa. Tunsin kuinka sormet painuivat ihooni jättäen siihen varman jäljen.
   ”Jake, päästä irti, sinä satutat minua.” poika puristi sormensa kuitenkin tiukempaan käsivarteeni.
   ”Jake, tuo sattuu! Päästä irti, minä olen tulossa.” hän ei vastannut, vaan jatkoi harppomistaan. Kaikki ei ollut hyvin. Liian myöhään muistin puhelimen yläkerran pöydälläni. Pelko oli äkkiä juossut lävitseni. Hän heilautti apukuljettajan oven auki, ja työnsi minut varomattomasti sisälle. Kolautin pääni kipeästi ovenkarmiin.
   ”Jacob Black, nyt sinä kerrot saman tien, mitä on tekeillä!” Jacob ei vastannut, vaan jyräytti moottorin käyntiin. Renkaat ulvoen hän lähti liikkeelle.
   ”Jake hidasta!” huusin, kun auto heittelehti pitkin tietä hullulla vauhdilla.
   ”Kun olemme La Pushissa, hidastan. Verenimijäsi on pian perässäsi.” Jacobin ääni synkkeni uudelleen, ja hänen kurkustaan pääsi murina. Auton moottori vonkui liian kovassa vauhdissa, ja näin että Rabbitin vauhtimittari näytti 130km/h. Päätin että olisi parasta sulkea silmät ja toivoa ettei Edward pääsisi tästä vihille. Jacob kuolisi jos hän kuulisi.
   Ylitimme rajan, mutta yllätyksekseni emme ajaneetkaan Blackeille. Jatkoimme matkaa, eikä vauhtiviisari laskenut yhtään alemmas.
   ”Jake minne sinä viet minua!?” vaadin tietää. ”Edward tappaa sinut.” Jacob mutisi jotain epämääräistä, mistä korvaani särähti ikävästi liian myöhäistä. Hän painoi kaasua yhä enemmän, ja ajoi läpi La Pushin. Tiesin kummastuksen näkyvän katseestani.
   ”Jacob, kerrot saman tien mihin olet meitä viemässä!!”
   ”Näytän vain paikan, jossa olen viime aikoina viettänyt paljon aikaa.” Jacob vastasi.
Hänen puhelimensa alkoi soida. Se tärisi kojelautaa vasten, ja näin soittajan nimen heijastuksena. Se oli Sam.
   ”Etkö sinä aio vastata?” kysyin ällistyneenä, kun puhelin jatkoi pirinään.
   ”En.” hän sanoi yksitavuisesti.
   ”Minä voin”, sanoin ojentaen kättäni kohti puhelinta, mutta Jacob läimäytti käteni pois. Parahdin kivusta.
   ”Et.” hän murisi.
Kättäni särki. Oliko hän näin helposti murtanut pari luutani? Yritin varovasti ojentaa sormiani, mutta ne alkoivat täristä ponnistuksesta. ”Hemmetti Jake, sinä mursit sormeni.”
   ”Sormet eivät merkitse sinulle mitään tämän päivän jälkeen.” hän murisi.
   ”Mitä sinä sanoit?” älähdin. Puhelin alkoi jälleen soida. Tällä kertaa soittajana näkyi Quil. ”Vastaa jo! Heillä voi olla tärkeääkin asiaa.”
   ”En!” Jacob murahti yhä vihaisempana. Ojensin käteni uudelleen puhelimelle. Sain sen käteeni, kunnes ehdin nähdä Jacobin reagoinnin. Hänellä oli nyt ase kädessä. Musta pahaa enteilevä ase, jonka laukaisimelle hän oli sormensa asettanut.
   ”Pistä se puhelin pois Bella.” Jacobin äänestä kuohui viha, ja hänen silmissään oli hullu katse. ”Puhelin pois, nyt heti Bella!' hän sanoi painottaen sanojaan. Nielaisin, ja annoin käskyn aivoiltani toimia. Sydämeni hakkasi, ja silmissäni pyöri. Laskin puhelimen. Mitä Jacob aikoi? Aivoni alkoivat juosta, vaikka Jacob edelleen osoitti aseella minua. Mitä hän oli sanonut? Että oli liian myöhäistä? Että en välittäisi sormistani tämän päivän jälkeen? Mitä hän oli sanonut kun viimeksi olimme eronneet? Että hän mieluummin tappaisi minut, kuin näkisi minut Edwardin kanssa? Nielaisin, kun tajusin mihin tämä oli johtamassa. Jacobin kädet tärisivät, mutta hän hillitsi itsensä puristaen kädellään tiukasti rattia.
   ”Jacob, sinun ei tarvitse tehdä tätä. Pistä ase pois, niin voimme jutella.”
   ”Ei!” Jacob huusi, ja painoi kaasua lähemmäs kantaa. Auto olisi pian pois hänen käsistään, ja silloin kuolisimme molemmat.
   ”Jacob hidasta, sinä tapat meidät.” Jacobin huulille kaartui hullu hymy, mutta samalla hän irvisti.
   ”Ei.” hän sanoi, mutta ei hiljentänyt vauhtia. Hän kuitenkin laittoi asekätensäkin ratille. Saatoin huokaista hetkeksi. Mitä hemmettiä hän oli tekemässä? Tappamassa minut? Yritin hillitä paniikkia, mutta kun Jacob hiljensi vauhtia, tunsin pystyväni antamaan itseni rauhoittua, vain hetkeksi. Samalla kuitenkin Jacob kietoi asekätensä niskaani. Sävähdin, ja vaistomaisesti vetäydyin sen alta. Jacobin silmissä välähti ja hänen kätensä tavoitteli minua.
   ”Ole aloillasi.” hän murahti, ja veti minut lähelleen. Oli hälyttävää, että Jacob tähtäsi minua aseella. Yritin keskittyä hengittämiseen. Yritin olla ajattelematta mitä tulisi sattumaan. Purin huultani.
Puhelin alkoi jälleen hälyttää. Se soi kauan, ja pitkään. Tästä vastenmielisestä asennosta en pystynyt näkemään soittajan nimeä. Jacobin käsi painui niskaani niin että kylmä ase kosketti kaulaani, ja sai minut värisemään.
   Puhelin lakkasi pirisemästä. Hengitykseni kiihtyi, ja tunsin kuinka Jacob tärisi painaen minua tiukemmin itseensä, satuttaen minua. Kuumat sormet polttivat kättäni. Ne painoivat mustelmia.
   Jacob painoi jälleen kaasua. Hänellä oli kiire, ja ymmärsin sen. Edward olisi nopeasti jäljilläni. Samalla kuitenkin kauhistuttava ajatus kohosi mieleen. Mitä jos hän ei pääsisikään jäljilleni? Mitä jos häntä ei päästettäisikään La Pushiin seuraamaan Jacobin auton jälkiä. Mitä jos en enää näkisikään häntä? Hengitykseni kiihtyi ja tunsin Jacobin jalan painuvan yhä alemmas.
   Puhelin soi nyt jo neljättä kertaa. Jacob paiskasi sen maahan, ja pystyin näkemään soittajan nyt. Jälleen Quil. He tiesivät että jotain oli tekeillä. Jacob sysäsi minut taas syrjään, ja pystyin hengittämään paremmin ilman hänen läähättävää olemustaan kylkeeni sidottuna. Puhelin oli nyt jaloissani. Jos vain saisin sen jotenkin itselleni. Jos saisin edes pienen yhteyden Edwardiin, tietäisin että olisi mahdollisuus pelastua.
   Katsoin ulos ikkunasta. Olimme menossa kohti pohjoista, autiolla paikalla. Arvioltani olimme matkanneet vajaat 100 kilometriä. 100 kilometriä pohjoiseen. Edward oli etelässä, ainakin 400 kilometrin päässä. Hän ei ehtisi. Hän ei ehtisi. Varoin etten romahtaisi. Ja vaikka hän ehtisikin, miten hän löytäisi auton jäljet.
   ”Voinko avata ikkunan? Minun on huono olo.” kysyin Jacobilta varovasti, peläten että hän suuttuisi. Jacob tuijotti minua hetken, ennen kuin nyökkäsi ja käänsi katseensa tiehen. Rullasin ikkunan auki, ja annoin tuulen leyhyttää hiuksiani. Vaivihkaa riuhtaisin muutaman irti, ja päästin ne menemään tuulen mukana. Sydämeni jyskytti.
   Jacob kääntyi asfalttitieltä hiekkaiselle, ja jatkoi matkaa hiljentämättä. Pääsimme tien päähän, ja hän pysäytti niin yllättäen että iskeydyin tuulilasiin. Puhelin jaloissani soi. Soittajana oli Edward. Hengitykseni kiihtyi, ja Jacobkin huomasi sen. Hän otti aseen esille.
   ”Älä kuvittelekaan.” hän murisi, nousten autosta, ja hölkäten avaamaan oven. Painoin kenkäni kärjellä puhelinta, toivoen että olin saanut vastattua. Jacob riuhtaisi minut autosta, ja työnsi aavemaisen tyhjään paikkaan. Puutkin olivat kadonneet, paikka oli muutamaa puskaa lukuun ottamatta täysin autio. Ja siltikin niin kaukana ajotiestä, että kukaan ei voisi nähdä meitä.
   Jacob kohotti aseensa.
   ”Jacob…” yritin anella. ”Miksi sinä teet tämän? Emmekö voisi selvittää kaiken puhumalla?”
   ”Ei. Me olemme puhuneet, minä olen puhunut, eikä tästä tule mitään. En aio antaa sinun livetä verenimijäsi maailmaan. Mieluummin tapan sinut omin käsin.”
   ”Jake kiltti, pane se ase pois. Kiltti, minun vuokseni.” pyysin, ja toivoin että Edward kuulisi. Jacob astui askeleen lähemmäs, ja minä peruutin.
   ”Minä teen tämän sinun vuoksesi.” Jacob sanoi ääni matalasti hyristen, melkein kuin hän nauttisi tilanteesta.
   ”Jacob, tämä ei ole hyödyksi kenellekään. Ei sinulle, eikä minulle. Mitä aiot tehdä kun olet tappanut minut?”
   ”Tapan itseni.” hänen hymynsä pelotti minua. Hullu pilke silmässä sai minut jälleen astumaan askeleen taaksepäin. Jacob astui askeleen eteenpäin. Hän toi asettaan lähemmäs, ja tunsin kuinka sydämeni pamppaili nopeammin ja nopeammin.
   ”Jacob, eikö ole mitään muuta vaihtoehtoa?”
   ”Sinulla oli vaihtoehto!! Sinulla oli, mutta tyrmäsit sen! Sano että rakastat minua, niin en tapa sinua. Sano että rakastat minua enemmän kuin verenimijääsi, niin en tapa sinua. Sano että rakastat ja jäät luokseni, niin jäämme eloon.” hänen silmänsä pullistelivat päässä, ja saivat minut voimaan pahoin.
   ”Minä rakastan sinua.” sanoin voimattomasti.
   ”Sano se niin, että tarkoitat sitä!!” Jacob karjaisi ja asetti aseen ohimolleen. ”Sinä et rakasta minua, kukaan ei rakasta minua.” hänen sormensa vapisi uhkaavasti liipaisimella.
   ”Jake älä, kyllä minä rakastan sinua, rakastan todella.”
   ”ETKÄ RAKASTA, ÄLÄ VALEHTELE MINULLE!!” Jacob karjui äkkiä niin että sylki roiskui naamalleni. Sydämeni pamppaili.
   ”Bella, me jäämme henkiin, jos sinä rakastat minua. Minä en tapa sinua, jos rakastat todella minua!”
   ”Minä rakastan Jake, minä rakastan!” toistin voimakkaasti. Se oli totta, vaikkakin rakastin häntä vain osittain. En sillä tavoin kun hän tahtoi.
   ”Todista se!” hän huusi jälleen täynnä raivoa. ”Suutele minua niin kuin suutelet verenimijääsi!” hän huusi, ja painoi aseen ohimolleni. Hengitykseni tahti kiivastui. ”SUUTELE MINUA!!” hän karjui, ja painautui kiinni minuun. Hänen huulensa törmäsivät kovakouraisesti omiini. Ne tuntuivat liian lämpimiltä, tukahduttavilta. Halusin työntyä pois, halusin lyödä häntä. Mutta en voinut kun hänen kätensä oli kurkullani, toisen ollessa valmiina ampumaan minut.
   ”MINÄ SANOIN NIINKUIN SUUTELET VERENIMIJÄÄSI!” Jacob karjui suuhuni painaen asetta yhä syvemmälle. Hän rutisti sormillaan poskistani, kielellään pakotti minut vastaamaan suudelmaan. Tunsin poskilleni vuotavat kyyneleet. Hän voisi tehdä mitä vain, enkä pystyisi kieltäytymään. Hän puri huultani voimakkaasti, ja sai sen vuotamaan verta. Hän läimäytti poskeani ja hakkasi pääni auton seinään.
   ”Minä tiesin sen!!” hän karjui, ja tärisi ihmishahmossaan. Hän yritti hillitä itseään, sillä tiesi että yksikin lipsahdus ja sudet olisivat täällä. Hänen nyrkkinsä upposi mahaani, ja sai minut vaikeroimaan ja putoamaan polvilleni. Hän potkaisi minua, ja päästin kivun parahduksen. Hän veti minut jalkeille uudelleen silmät raivosta kiiluen.
   ”Sinä, vampyyrin huora, olet kuolemaksi minulle! Minä tapan sinut, et ansaitse elää! MINÄ TAPAN SINUT!!” Astuin askeleen taemmas. Nyt olin selkä auton seinää vasten, ahdistettuna nurkkaan. Jacob seurasi perässä.
   ”Sano että muutat luokseni, sano että jätät iilimatosi minun vuokseni. Sano ettet rakasta häntä.”
Itsesuojeluvaistoni kehotti minua valehtelemaan, mutta sydämeni käski kertomaan totuuden.
   ”En pysty.” kuiskasin.
Jacob karjaisi, ja löi minua. Parahdin, ja samalla hän väänsi minua kädestä.
   ”SANO!!” hän karjaisi. Vaikersin kivusta.
   ”Minä rakastan häntä. Rakastan sinuakin Jacob. Mutta olet veljeni.” Jacobin käsi tärisi. Salamannopeasti hän toi kylmän pistoolin ja painoi sen poskeeni. Kylmä teräs sai minut huohottamaan. Tässäkö se oli? Nytkö hän tappaisi minut? Vain koska en voinut valehdella?
   ”Jake älä. Me selvitämme tämän.” Uikahdin kun hän painoi asetta syvemmälle poskeen.
   ”Hiljaa. Sinä et puhu ENÄÄ MITÄÄN!! Et ENÄÄ MITÄÄN!! MINÄ VIHAAN SINUA!!!” hän huusi. Hengitin hyvin pinnallisesti. Puristin silmäni kiinni. Aseen paino katosi kasvoiltani, mutta tunsin sen nyt pohkeellani.
   ”Voin aivan hyvin aiheuttaa sinulle samanlaista tuskaa, kuin sinä olet minulle aiheuttanut.” hän kuiskasi kieroutunut hymy huulillaan. Tunsin kyyneleiden virran poskillani. Ase painui syvemmälle jalkaani vasten, ja Jacob veti liipaisimesta. Kerran. Hiljaisuus täytti aukean. Hän peruutti, ja samalla huuto pääsi huuliltani, kipu viilsi jalkaani. Yritin olla ajattelematta tapahtuvaa.
Edward. Edward, missä hän oli? Mitä hän tekisi, kun kuulisi? Ei. Ei!
   Jacob osoitti aseellaan jälleen minua ja ampui.

A/N: Jatkoa luvassa heti kun sitä tänne saan.. :)
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 21:18:52 kirjoittanut Beyond »
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #1 : 15.07.2009 23:35:27 »
OMG :o
Tää on hulluin ja yks ihanimmist ficeist mitä oon lukenut :'D
Oon aina tienny, et Jake on jotenkin... pimee.
Vooi Bellaa ;'<
Luulis et Alice ois tehy jotain kun ois huomannut Bellan tulevaisuuden kadonneen, mut joo.
Jatkoa odotan, pian jookosta? ;>
Cullenismi<3

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #2 : 16.07.2009 00:02:21 »
Voi luoja täähän on hyvä! Hullu Jacob, ase  ja kaikki!  (jep, mulla on kieroutunu mieli ::))
Sun on pakko laittaa tähän jatkoa nopeesti!!! Haluan tietää mitä tapahtuu!!!!

Neverland

  • Aavistamaton Stalkkeri
  • ***
  • Viestejä: 14
  • rawrrr
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #3 : 16.07.2009 09:54:29 »
Wau ! Hyvin kirjoitettu ficci :---)
Haluan innolla lukea jatkoa.


CRAZY JACOB<3

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #4 : 16.07.2009 10:59:19 »
Hyi, Jacob on tuossa ihan kauhee. Vintti pimentyny lopullisesti.

Mutta toivottavasti Edward tulee ja pelastaa. (Tiedän, kuullostaa kliseiseltä)
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #5 : 16.07.2009 18:26:31 »
Jacob on hullu. Nauran täällä itsekseni, ei voi mitään. Twilightissa tuo puoli Jacobista on piilotettu suurelta osin, mutta tuon käsityksen olen saanut hänen luonteestaan. Mieluummin näen sinut kuolleena kuin sen verenimijän kanssa. Sairas ihminen.

Laita äkkiä se toinen osa. Omaperäinen ficci todellakin, sitä ei voi kieltää. :D
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #6 : 16.07.2009 19:12:59 »
ome.. iha kreisi jacob.
EI NOIN SAA TEHDÄ!!!
hyihyihyi, nään varmaan painajaisia kreisistä Jacobista.
Jatkoaa.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #7 : 16.07.2009 20:40:59 »
Kiitos teille kaikille. :) mä tosiaan nautin ku sain tehdä ficin jossa jacob ois vähän... enemmän ku kirjois. ja mähän henkilökohtaisesti vihaan henkilöä (;D) joten... :D jatkoa laitan tämän tai huomisen päivän aikana, pitää vaan ensin tarkistella. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

saary

  • Vieras
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #8 : 16.07.2009 21:23:31 »
hyihyihyi jacob o iha hirvee :<< iha hullu. toivottavasti edward tulee pelastaan bellan ja tappaa jacobin >: )

jatkooo, haluun tietää mitä tapahtuu. :D

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #9 : 16.07.2009 21:34:11 »
A/N: koska noin innokkaasti haluatte jatkoa, tässä teille pätkä, hyvin, hyvn lyhyt pätkä. jatkoa luvassa, kunan tarkistan. Enjoy. :)

2. luku


Edward:

   Inhosin tätä. Yksinkertaisesti inhosin olla erossa hänestä. Eilisestä lähtien oloni oli ollut kumma, olin pelännyt normaalia enemmän, olin tuntenut oloni entistä huolehtivammaksi, huolestuneemmaksi. Olin ollut hyödytön, en ollut nauttinut metsästyksestä. Olin ollut pelkkänä riesana muulle perheelle.
Olin jälleen jähmettynyt paikoilleni, ja jäänyt tuijottamaan kalliolta kaukaisuuteen. Vaimea murina kumpusi kurkustani, ilman syytä. Puhelin taskussani hälytti. Väristys kulki lävitseni. Ongin puhelimen käteeni, ja vastasin. Soittaja oli Alice. Pahat epäilykset saavuttivat minut jälleen. Oliko Bella karannut rakkinsa luo?
   ”Missä hän on?” vaadin tietää puhelimeen. Alicen ääni sai minut hätääntymään. Se oli pelästynyt, kimeä järkytyksestä, paniikista.
   ”En tiedä. En näe häntä.”
   Kylmyys valui ruumiini sisälle. Tiesin että se voisi merkitä kahta asiaa. Joko Bellan elämä oli päättynyt, tai sitten hän oli koiran kanssa.
   ”Tarkistithan sinä jo ensimmäisen vaihtoehdon?” kysyin ääni värähtäen inhimillisesti.
   ”Tarkistin.”
   ”Eli silloin hän on La Pushissa.” ääneni synkkeni. ”Tulen sinne.”
   Vaikka tiesinkin, että Bella ei ollut kuollut, sai ajatus hänestä nuorten ihmissusien kanssa minut vihaiseksi, pelästyneeksi. Olin sulkemassa puhelinta.
   ”Odota Edward.” sanoi Alice, jälleen ääni värähtäen. ”En tiedä missä hän on. Hän ei vastaa puhelimeen. Hänellä ei ole takkia mukana. Jacob on hakenut hänet mukaansa. He liikkuivat autolla, ja kovalla vauhdilla. En tiedä minne he ovat menneet.”
   ”He ovat vain La Pushissa.” vastasin kärsimättömästi, ja huusin samalla Carlislea.
   ”Edward, hän olisi soittanut. Varsinkin viime kerran jälkeen. Minä tunnen hänet ja sinä tunnet hänet. Tule nopeasti, niin nopeasti kuin pystyt. Kaikki ei ole kunnossa.” Alicen ääni värisi.
   Carlisle oli ilmestynyt vierelleni, mutta minä lähdin juoksuun, välittämättä muista.
   ”Minä tulen.” vastasin vakavasti. ”Soita Carlislelle. En ehdi puhua heille.” kiristin vauhtia, ja juoksin yhä nopeammin. ”Seuraa Bellan jälkiä, yritä saada häntä kiinni. Olen siellä niin pian kuin mahdollista.”
   ”Edward kiirehdi, tämä ei tunnu hyvältä.” Alice kuiskasi, ennen kuin sulki puhelimen. Annoin jalkojeni lentää, juoksin nopeammin kuin koskaan.

   Oli kolmessa neljännes tunnissa Forksissa. Nopeammin kuin olin koskaan aiemmin ollut. Juoksin suoraan Swaneille. Avasin oven avaimella, ja syöksyin sisään. Haju kieli koirasta. Se korvensi sieraimiani, se oli voimakkaampi kuin koskaan. Haistoin Bellan tuttuakin tutumman tuoksun sen alta. Näin valumaan jääneet tiskit. Näin hänen sadetakkinsa, jota ilman hän ei lähtenyt minnekään. Ei edes kiireessä. Alice oli jo käynyt rajalla, mutta lauma ei ollut päästänyt häntä läpi. Minä menisin sinne, vaikka väkisin. Tällä kertaa rikkoisin valan, tällä kertaa tiesin, että Bellalla oli jokin hätänä.
   Juoksin kohti rajaa. Pingoin lähemmäs ja näin rajalla odottavat sudet. Yksi heistä oli ihmisen muodossa, ja muut sutena. Kuuntelin heidän ristiriitaisia ajatuksiaan. Toiset olivat sitä mieltä, että Jacob ei ollut aikeissa tappaa Bellaa, että hän oli vain viemässä Bellaa turvaan minulta. Oikeutetusti, mutta silti ilman Bellan omaa tahtoa. Toiset taas olivat samaa mieltä kanssani. Jacob ei vastannut puheluihin, ei ollut muuttunut sudeksi kolmena viime päivänä. Hän oli suunnitellut tätä.
   ”Päästäkää minut.” pyysin. Ääneni värähti jälleen. ”Bella on vaarassa, minä tunnen sen. Hän tarvitsee apua, hän tarvitsee minua.”
   Samin mieli risteili kysymyksiä, hän arvioi pitäisikö minuun luottaa.
   ”Voit tulla mukaani, jos vain pysyt vauhdissa.” sanoin. Seuraisin heidän jälkiään. Auton jälkiä, joita olisi mahdoton seurata. Näin hyväksynnän Samin mielestä.
   ”Onko teillä aavistustakaan, mihin hän on voinut Bellan viedä?”
   Kaikkien heidän mieleen nousi autioituneen paikan kuva. Sam selvitti päässään reittiä sinne. Lähdin juoksuun, saman tien ja välittämättä enää muista. Tuo paikka sai minut kuvittelemaan tapahtumat, samalla tavoin kuin muutama heistä kuvitteli. Juoksin ensin La Pushin läpi metsiä pitkin, ja sitten varomattomasti tien viertä, Samin päässään näyttämää tietä.
   Juoksin ja samalla näppäilin Jacobin numeron puhelimen muistista. Muistin puhelimen tuutatessa, kuinka Bella oli asettanut sen omaani, ja kertonut laittaneensa minun numeroni Jacobin puhelimeen. Jos jotain sattuisi, jos en saisi Bellaa kiinni puhelimestaan, voisin soittaa Jacobille. Puhelin soi, ja soi. Sammutin sen, ja jatkoin matkaani. Yritin hillittömästi uudelleen ja uudelleen. Varattu. Kunnes sain uuden yrityksen. Puhelin soi, ja soi, jälleen. Ring... RingKunnes joku painoi vastausluuria.
   Hetkeen ei kuulunut mitään, ja sitten, kaukaa ja huonosti, Bellan ääni. ”Jacob…” hän aneli. ”Miksi sinä teet tämän? Emmekö voisi selvittää kaiken puhumalla?” viha sai minut murisemaan, ja juoksin yhä nopeampaa. Jacob puhui ja sai minut karjumaan.
   ”Jacob, pane se ase pois. Kiltti, minun vuokseni.” ASE!! Oliko Jacobilla ASE!!? Juoksin vielä nopeammin. ”Minä teen tämän sinun vuoksesi.” Jacob vastasi Bellalle. Murisin kovaäänisemmin puhelimesta pois päin. Jacob kuolisi.
   En kuullut heidän puheitaan kunnolla. Jacob karjaisi. Hän huusi jotain rakastamisesta. ”ETKÄ RAKASTA, ÄLÄ VALEHTELE MINULLE!!” Jacob karjui kovaan ääneen. Jälleen huutoa ja puhetta. Jacob huusi. ”Suutele minua niin kuin suutelet verenimijääsi!” murisin jälleen kiihdyttäen vauhtiani. Hänellä ei ollut oikeutta tällaiseen! ”SUUTELE MINUA!!” tuli hiljaista, ja saatoin kuvitella miksi. ”MINÄ SANOIN NIINKUIN SUUTELET VERENIMIJÄÄSI!!” Jälleen hiljaisuus. Murina kumpusi kurkustani uudelleen. Kuulin tappelun ääniä. Bella vaikeroi. Kuului rusahdus ja tuskan voihkaisuja.   
  ”Minä tapan sinut, et ansaitse elää! MINÄ TAPAN SINUT!!” Minä tappaisin rakin! Kehtasikin sanoa jotain tuollaista, päin Bellan naamaa!
  ”SANO!!” Jacob huusi. Bella vaikersi kivusta. ”Jake älä. Me selvitämme tämän.” Bella aneli huohottaen. Se koira saisi katua tekojaan! '”Hiljaa. Sinä et puhu ENÄÄ MITÄÄN!! MINÄ VIHAAN SINUA!!!” Jacob huusi. Seuraavat sanat saivat minut karjumaan, lisäämään vauhtia. ”Voin aivan hyvin aiheuttaa sinulle samanlaista tuskaa, kuin sinä olet minulle aiheuttanut.” Kuulin Jacobin raivostuneen huudon, joka sai minut juoksemaan yhä kovempaa. Vielä vähän, enää muutama kilometri.
    Kuulin Bellan vaikerrusta. Minä tappaisin sen koiran, katkaisisin sen niskat! Kuulin huutoa, epämääräisiä ääniä, ja jälleen Bellan vaikerrusta. Kiristin vieläkin tahtia, en ikinä ollut juossut näin kovaa.
   Samassa kuului laukaus, ja sen jälkeen pelkkää hiljaisuutta. Silmänräpäys ja alkoi sydäntä raastava kiljunta, Bellan kivunhuuto. Kiihdytin vauhtiani yhä. En ehtisi, en ehtisi ajoissa. Toinen laukaus, ja nyt kuulin sen jo muualtakin kuin puhelimen kautta. Ei enää pitkä matka, Bella koita kestää.
   Jälleen huutoa, tällä kertaa pikemminkin vaikerruksen omaista. Bellan huutoa. Olin vaihtaa saman tien suuntaa, lähteä Italiaan. Ei, keskityin, ja juoksin edemmäs. Jos se koira oli tappanut itsensä helposti, toisin kuin Bellan, kiduttamatta, minä repisin koko ruhon ja polttaisin sen.
   Olin jähmettyä aloilleni. Ei, Bella ei voinut olla vielä kuollut, jotain täytyi olla tehtävissä. Jälleen laukaus. Ja toinen. Mitä siellä vielä tapahtui? Tungin puhelimen taskuuni, ja kiristin viimeiset voimani. Nyt näin heidät. Auton, joka oli pysäköity tien viereen. Bellan makaamassa autoa vasten, verta valuen. Jacobin vieressä, ase kaulalla, kellahtaen taaksepäin, kuolleena. Juoksin lähemmäs, ja olin siinä. Veri korvensi nenääni. Rynnistin suoraan Bellan viereen. Polvistauduin, ja näin hänen silmiensä avautuvan sumeina. Luoti oli lävistänyt hänen kylkensä, Jacob kidutti häntä tahallaan.
   ”Edward.” hän kuiskasi.
   ”Ei Bella. Ei, ei, ei…” toistelin, ja nostin hänet syliini.
   Toinen luoti meni läpi pohkeen ja kolmas läpi reiden. Verta valui ympärilleni, mutta en edes haistanut sitä. Ainoa minkä näin olivat Bellan kasvot, joiden himmeiksi sammuneet silmät olivat sulkeutumassa.
   ”Älä Bella, pysy tässä, pysy luonani.” anelin. Ääneni värähteli, ja itkin. Kylmää, kyyneleetöntä vampyyrin itkua. ”Älä Bella. Kiltti, minun vuokseni!” Voisiko Carlisle pelastaa hänet? Samassa nousin ylös ja lähdin uuteen juoksuun. Takaisin kohti taloamme. Sieltä löytäisin tarvittavat välineet. Alice näkisi minut. Alice olisi valmiina. Ja Carlisle olisi matkalla.



A/N: jatkoa luvassa. :) vielä ihan pikkiriikkisen ehkä huomenissa. :) ja sen jälkeen on ficci loppu.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2009 22:23:23 kirjoittanut lähde »
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Neverland

  • Aavistamaton Stalkkeri
  • ***
  • Viestejä: 14
  • rawrrr
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #10 : 16.07.2009 21:47:19 »
Ihana jatko ! <3
Mutta mä tykkään silti tosta, siis jos kuvataan Bellan näkökulmasta ;--D


JATKOA !  <3

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #11 : 16.07.2009 21:51:07 »
Kiitos Neverland :) vaikeuksia tää tuottaaki mulle, Edwardin näkökulmasta kirjoittaminen, joten arvostelkaa vapaasti ja pelkäämättä loukata mun tunteita. :D
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #12 : 17.07.2009 09:19:38 »
Kiva luku taas.  Jotenkin mua häiritsi se että Edward ei ollut edes erityisen järkyttynyt Bellasta.  Muuten oli tosi hyvä.

Siis täh, onko Jacob kuollut? Vai ymmärsinkö väärin. (En ihmettelisi)
« Viimeksi muokattu: 17.07.2009 09:22:22 kirjoittanut Annoy »
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #13 : 17.07.2009 09:27:51 »
Aaah, KOIRA KUOLI, JES<3
Hihii, Eddie tuli apuun<3
... Ja Aliceen saattoi taas luottaa ;)
Mutjoo, jee :D
Nopsaan se jatko! :D
Cullenismi<3

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #14 : 17.07.2009 17:39:21 »
Höh, Jacob kuoli.
Vaikkei se nyt mikään mun lempihahmo olekaan, niin.. ):
Jatkoa kiitos.
Ihmetytti vaan et miten Jacob sitten kuoli..
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #15 : 19.07.2009 17:54:43 »
A/N: ja sitten viimeinen osa tätä ficciä. :) toivottavasti tykkäsitte. :)

2.luku (jatkuu)


Bella:

   Aloin kuulla ääniä ympäriltäni. Musta harmaus alkoi hälventyä, ja tunsin kuinka uin kohti pintaa. Ajatukset, muistot palautuivat mieleeni. En ollut vielä kunnolla edes tajuissani, kun ponnahdin ylös, silmäni rävähtivät auki, ja peruutin sängyn päätyä vasten. Tärisin voimakkaasti, ja vein käteni suojelevasti eteeni. Samassa vasta aloin käsittää missä olin. Tutut seinät piirtyivät ympärilleni. Lempeät kädet silittivät kasvojani, ja kirkas ääni helli korviani, muistojani, jotka olivat täyttyneet huudolla, karjunnalla ja ampumisella. Purskahdin itkuun, ja minun oli vaikea hengittää. Puristin silmäni kiinni, mutta kauhistuttavat muistot nousivat mieleeni. Nuo lempeät kädet kiertyivät ympärilleni, ja vetivät minut hellään ja lohduttavaan syleilyynsä. Puristin käsilläni kiinni tiukemmin kuin koskaan Edwardista.
   Tärisin vieläkin. En tiedä kuinka kauan itkin, mutta tuntui kuin olisi kulunut vain hetki, ja Edward jo huusi Carlislea. Kuulin äänet kuin kaukaisen kuplan takaa.
   ”Carlisle mitä minä teen? Hän ei ole liikahtanutkaan 5 tuntiin. Hän ei ole sanonut sanaakaan, hän on vain itkenyt. Hyvä jos hän on hengittämään pystynyt.” kuulin Edwardin sanojen huolen.
   Carlisle vastasi rauhoittavalla ja silti epätavallisen kiihkeällä äänellä. ”Anna hänen purkaa tuskansa. Hänellä on pahoja traumoja. Emme tiedä vielä miten hän niistä selviytyy. Nyt sinun täytyy olla vain läsnä.”
   Edwardin kädet vetivät minua vieläkin lähemmäs, mikä tuntui helpottavalta. Muistot vilahtelivat silmieni edessä.
   Iltapäivä. Jacob. Auto. Puhelin. Ase. Jacob.
   ”Edward”, kuiskasin ääni murtuen.
   ”Bella.” hän kuiskasi helpotusta äänessään.
   ”Tapahtuiko se todella?” kuiskasin niin hiljaa, etten pystynyt itse sitä kuulemaan. Edward suuteli päälakeani.
   ”Tapahtui.” hän kuiskasi pahoitellen, mutta kuulin syvän vihan sen lävitse.
   ”Onko hän...kuollut?” kysyin ääni värähtäen. Miten paljon olinkaan Jakelle tuskaa aiheuttanut! Olin ansainnut tämän, minun olisi pitänyt kuolla. Edward nyökkäsi hiuksiini. Kyyneleet alkoivat jälleen virrata.
   ”Bella, hänhän yritti tappaa sinut!” Edward ihmetteli.
   ”Se on minun syytäni.” kuiskasin.
   ”Ei ole! Rakkaani, Jacob itse valitsi polkunsa. Sinä olet tehnyt hänelle selväksi, ettet halua mitään tapahtuvan, että rakastat minua. Hän teki valinnan, samoin teit sinä ja minä.”
   En vastannut.
   Rikoin sitä seuranneen pitkän hiljaisuuden. ”Se oli kamalaa”, kuiskasin. ”Nähdä hänet sellaisena, kuinka varomattomasti hän leikki aseen kanssa. Kuinka helpolta hänestä tuntui lyödä minua. Kuinka tyydyttyneeltä näytti, kun hän ampui minua.” kyyneleet virtasivat poskilleni.
   ”Bella, ei sinun tarvitse. Ei vielä. Voit nyt rauhoittua.” nyökkäsin ja nielaisin.
   ”Entäs Charlie? Ja Billy? Ja muu lauma?”
   ”Billy ja lauma tietävät totuuden. Charliekin osan siitä. Hän on käynyt katsomassa sinua. Kaikki on hyvin.” Nyökkäsin jälleen. Siinä vaiheessa oveen koputettiin.
   ”Saanko tulla?” kysyi Alice kurkistaen oven raosta. ”Ihan vain pikaisesti, ennen kuin lähden metsästämään.” Vastausta odottamatta hän astui sisään. Hän tuli luokseni, ja polvistui vierelleni. Hän veti minut tiukkaan halaukseen, ja huokaisi.
   ”Vihdoin olet siinä.” hän kuiskasi ja suukotti poskeani. Kyynel vierähti jälleen poskelleni, ja huomasin Edwardin katsahtavan varoittavasti Aliceen. Alice nousi.
   ”Ihana nähdä sinut hereillä.” hän sanoi, ja silmissä häivähti väsynyt varjo. Sitten hän oli poissa.
   ”Rakastan sinua” Edward kuiskasi. ”Olen halunnut sanoa sen niin monta kertaa viime päivinä, olen toistellut sitä kuulemattomiin korviisi. Rakastan sinua, enemmän kuin koskaan, rakastan sinua päivä päivältä enemmän.”
   ”Minäkin rakastan sinua.” kuiskasin vastauksen. Edward painoi kevyesti huulensa huulilleni, ja antoi minun käpertyä syliinsä. Ja tiesin selviäväni tuskastani. Niin kauan kuin hän pysyisi vierelläni, minä selviäisin kaikesta.


A/N: loppu. :) oli hieman vaikeuksia tässä ficissä, tiedä miksi. :/ kertooka jos loppui vähän yllättäen/muutenkin haluisin mielelläni rakentavaa kommenttia. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #16 : 19.07.2009 18:46:12 »
Whii, lopetus tuli<3
En osaa antaa rakentavaa palautetta, mut 1hQutusta saat >-< 8D
Aivan IHANA tää<3
Hihihih, Jake delas<!!3
Bella itki siis 5 h putkee, kiva ;o ;'D
Tykkäsin todella, kiitos tästä :)

Lisää jotain kivaa? :)
Cullenismi<3

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #17 : 19.07.2009 18:48:59 »
SabSab: kiitos. :) no lisää kivaa. :D mulla on yks hyvin tän kaltanen ficci betattavana. :D ja sitten oon osallistunu yhteen haasteeseen. :D ja sit on vielä se liian tärkeä jonka oon aiemmin tehny. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #18 : 19.07.2009 18:59:05 »
Vou  :o
En ihan odottanut et Jake pimahtais täysin  ;D
Onneks Edi tuli pelastamaan Bellan ^^
Mielestäni juoni oli hyvä ja odottamaton, teksti kulki sujuvasti eikä tökkinyt silleen :--)
eikä kirjotusvirheitäkään osunut tielle  ;)
Kiitos hienosta lukunautinnosta!  :D

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Pakkomielteinen ihmissusi K13
« Vastaus #19 : 19.07.2009 19:26:14 »
Kiitos JasminCullen! :) itse kun olin hieman epävarma tästä jälkeenpäin. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.