Olen lähetellyt teille kaveripyyntöjä (ja olette niihin vastanneetkin)! Olen siis Riikinkukko / 9781 2872 7299.
Peli on tosiaan aika iso! En ymmärrä miten se valittamatta mahtui puhelimeeni, kun toisinaan ei saa edes kuvia otettua...
Olin pelin ilmestymisen aikaan maaseudulla jossa ei aktiviteetteja kauheasti ollut, mutta nyt olen palannut kaupunkiin ja ilostunut siitä, että ihan tänne sisällekin spawnailee tasiteluja jonkin verran! Lähimmän majatalon sijainti sen sijaan on epäoptimaalinen (on sentään lähipuistossa kaikkia kolmea rakennustyyppiä) enkä ole kauheasti ehtinyt kierrellä, joten sorruin tänään
ostamaan energiaa. (Mielestäni koko energiasysteemi on aika pöljä, kun majataloja saattaa olla aika harvassakin ja sitten voi saada jonkun säälittävät kolme energiaa kerralla. Puhumattakaan siitä työläästä animaatiovaiheesta...)
No, tuntuu että nyt jo pelistä jotain ymmärtää, mutta koko ajan on kyllä jotain uutta mistä ei tajua mitään.
Mutta monet loitsuainesosat jo kartalla tunnistan! Ja eilen löysin kasvihuoneen joka oli juuri pullauttanut sienest sisuksistaan! Jonkun verran on tullut taisteltua fortressissakin, joskin se homma tuntuu edelleen aika hämärältä. Porttiavaimet on ehkä hauskoja, mutta niiden palleroiden etsimisessä oli kyllä kamala työ. Pidän siitä, että on paljon erilaisia päivähaasteita! Olisi kyllä kiva jos niistä saisi enemmän energiaa, ja voi käydä tylsäksi jos ne on aina samat...
Yritin laittaa Pokemoniin adventure syncin päälle kun nyt tulee pidettyä tätä auki kävellessä, mutta se ei toiminut.
Pokemon on kyllä rennompi. Ja siinä on parempi virransäästötilakin! Esinelaatikko on molemmissa aina täynnä.
Pakko muute sanoa, mutta että mua jollain tavalla ärsyttää tän pelin "aikajanattomuus". Tai kun Potter kumppaneineen on selvästi ihan aikuisia ja auroreita sun muita, mutta silti tuolla vaa pelastetaan ja kerätään hahmoja, joiden pitäisi olla kuolleita
Joo muakin ärsyttää!
Oon yrittänyt järkeillä että tässä on, öö, joku historiallisten asioiden pelastelu käynnissä, mutta ei paljoa ole lohduttanut. Onneksi järjettömyyteen alkaa tottua...
Jossain ryhmässä oli puhetta siitä, että kuvia ei tarvitse laittaa heti paikoilleen. Onko joku syy miksei laittaisi? Tarvitaanko niitä kääröjä johonkin muuhun kuin uran kehittämiseen?
//Törmäsin tällaiseen
tutkimuskyselyyn aiheesta!