Kirjoittaja Aihe: Rakkaus ja kertomus S  (Luettu 1137 kertaa)

Larppa

  • Vieras
Rakkaus ja kertomus S
« : 21.08.2014 18:40:56 »
Author Syvä Miete
Rating S
Summary Tunne rakkaus ja kerro se.
A/N Otsikko ei kuvaa hyvin mutta lukekaa. Tänään minulla on tarinatätipäivä, olen kirjoittanut tänään jo neljä rapsua....

Jos tunnet vahvasti jotain kohtaa, haluatko enempää? Rakkaus ei ole leikkiä. Saisin tästä lauseen, saisin tästä kertomuksen. Tärkeintä on puhua sydämestään. Minä kirjoitan siitä. Miten kerrot elämäsi, lapsuutesi ja ikäsi? Miten lähestyt? Vastausta ei ole. Tee niinkuin parhaaksi tunnet. Älä hyppää riman yli ennenkuin olet varma päätöksestäsi. Ennenkuin olet varma mitä teet. Kirjoitat englanniksi, kaunista runoa ja kaunista tunnetta. Et kerro päähenkilöä, et mieti liikaa. Kerro mitä sydämesi ja ensimietteesi kertoo sinulle. Vaikka nimeni on Syvä Miete, en mieti yhtään mitään. Annan asioiden tulla ja mennä, annan nimen sydämelleni. Anna nimi sydämellesi. Jos kirjoitat ja sanot kaiken päästä, se ei liity syvään ja mietteeseen. Älä ole varma valinnoistasi. Ennenkuin osaat ajatella sydämelläsi. Ennenkuin annat kirjasi nimeksi Rakkaus ja kertomus.
« Viimeksi muokattu: 24.08.2014 18:39:54 kirjoittanut Syvä Miete »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Rakkaus ja kertomus S
« Vastaus #1 : 24.08.2014 18:36:11 »
Naureskelin ihan vedet silmissä siitä lähtien kun Syvä Miete mainittiin, vaikka sinänsä se oli ihan vakavaa tekstiä :D
Mainitsen vain että ennen kuin tulisi erikseen mutta menköön nyt :) Ja sydämessä yksi ämmä (:D) toisiksiviimeisessä lauseessa oli sydän kahdella ämmällä.
Mutta upeaa tekstiä, oon ihan pää pilvissä kun tää oli niin hieno.

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Rakkaus ja kertomus S
« Vastaus #2 : 24.08.2014 18:40:26 »
Ways, kakkaa, virheitä. Ilman pilkkuja vielä  ;D Noniin, kiitos ja korjasin.