Raitakarkki:
En ole lukenut kirjaa enkä varmaan aiokaan Ei ole herättänyt kiinnostusta ja olen löytänyt kivoja kirjasarjoja. Ehkä jos joku juttu herättää kiinnostukseni, niin voin vähän lähemmin tutkailla.Ensimmäisen kerran kuulin tästä kirjasta kaveriltani n. vuosi sitten, kun näin sen hänen hyllyssään.. Takakansi ei niinkään kiehtonut, mutta silti päätin sen joskus lainata häneltä.. No en sitten jaksanutkaan lainata, mutta kun kuulin, että elokuva oli myös tulossa, niin ajattelin, että mikäs siinä. Itse kun olen noihin siirappitarinoihin niin tykästynyt (titanic=itkukohtauksia n. 50).
Ostin kirjan ja rupesin vain lukemaan sitä. Ja ei oikeastaan ole muuta kuin positiivista sanottavaa. "Naapurintyttö" muuttaa pieneen sateiseen kylään ja ihastuu siihen "pahaan" poikaan
Romanttisen rakkaustarinan ainekset ovat kasassa..
Oikeasti suosittelen todella vahvasti lukemaan tämän kirjan, jos takakansi ei houkuta niin silti. Et menetä mitään ja vaikka et pitäisikään, niin tiedät ainakin mistä on kyse, ja ehkä voit antaa kirjalle mahdollisuuden myöhemmin
Ja jos(kun) koukutut kirjaan niin suosittelen oikein lämpimästi lukemaan myös seuraavat osat.
Ja sitten, kun kaikki osat on koluttu (Houkutus, Uusikuu, Epäilys, Breking Dawn) kannattaa suunnata Stephenie Meyerin kotisivuille josta löytyy Midnight Sun kirjan ensimmäiset osat (n. 200-300 sivua) ja sitten, kun sekin on luettu löytyy pieniä spinoffeja koskien Uusikuu-kirjaa.. Englanniksi tietysti, mutta mukavaa täytettä kirjoihin
Toivottavasti päädyt lukemaan, edes vilkaisemaan ensimmäistä osaa, koska kirja on todellakin lukemisen arvoinen. Myös elokuva kannattaa katsoa! Itse kävin sen katsomassa, vasta kun olin lukenut kolme ensimmäistä kirjaa (koska ehdin lukea ne muutamassa viikossa, ennen elokuvan julkaisemista). Mutta ei sillä ole niin suurta merkitystä katsotko elokuvan ennen vai jälkeen kun olet kirjan lukenut!
~Amy
Vähän tuli pitkä, mutta toivottavasti tuli selväksi, että kannattaa antaa kirja(sarja)lle edes mahdollisuus