Kirjoittaja Aihe: Brokeback Mountain, Hehku, S, fluffy  (Luettu 2612 kertaa)

casdea

  • ***
  • Viestejä: 34
Brokeback Mountain, Hehku, S, fluffy
« : 30.01.2011 23:48:22 »
Title: Hehku
Author: Casdea
Fandom: Brokeback Mountain
Genre: fluffy
Rating: S
Paring: Jack/Ennis
Disclaimer: En omista henkilöitä yms. enkä saa tästä minkäänlaista palkkiota.


A/N: Tällaista tällä kertaa, jälleen kerran ajattelin vain kirjoittaa jotain jostain ja tällainen tuotos syntyi. Toivottavasti ei aivan täydellinen floppi :) Ja kommentit ovat aina mukavia.



Hehku



Siniset silmäsi tuijottavat omiini. Liekkien oranssi hehku valaisee kasvosi, silmiesi alapuolella olevat tummat varjot syvenevät entisestään.

"Sinun pitäisi levätä välillä", sanon hiljaa, tavoitellen lempeyttä. Se ei tosin ole kovin helppoa minulle. Sinä kuitenkin saat minusta sellaisiakin puolia ja tunteita esiin joita en edes tiennyt omaavani.  Nostan käteni ja piirrän etusormellani pienen kaaren silmäkulmastasi leukaluuhun.

"Helppohan sinun on sanoa", kuiskaat takaisin pieni hymynkare huulillasi. "Et joudu vahtimaan niitä hemmetin lampaita joka yö", jatkat. Nappaat käteni omaasi ja puristat sitä hellästi. "En kuitenkaan kadu sitä että tulin tänne, Ennis. En ikinä."

Nyökkään sanomatta mitään. Se saa sinut naurahtamaan turhautuneena. "Ennis Del Mar, mitä minun pitää tehdä jotta saan sinusta irti edes vähän tunnetta?"

Hymähdän. "Ei mitään", kuiskaan ja kumarrun sinua kohti. Liekkien varjot tanssivat hymyilevillä kasvoillasi kun painan huuleni huulillesi, pehmeästi ja kokeilevasti. Tunnen kuinka hymysi levenee entisestään. "Kelpaa minulle."

Vedät minut syliisi ja painan pääni rintaasi vasten. Tunnen hengityksesi, se kutittelee poskeani kun kuiskaat korvaani sanoja.
"Kaunista, eikö?", huokaiset korvaani. Katson maisemaa joka avautuu edessämme. Tummansininen taivas kehystää korkeaa vuoristoa, musta vesi kimmeltää kuun himmeässä loisteessa. Tunnen kuinka sisälleni leviää lämmin tunne. Tieto siitä, että lepään juuri sinun sylissäsi, ja siitä ettei kukaan tulisi meitä häiritsemään, että olemme täällä aivan kahdestaan saa minut kääntymään sylissäsi kasvot kasvojasi kohti.

"Jack", kuiskaan. "Minä.."

"Shh", keskeytät minut painamalla sormesi hellästi huulilleni. "Tiedän sen jo. Älä turhaan rasita itseäsi", lisäät virnistäen. Tuhahdan mutten sano mitään vaan painaudun takaisin syliisi.

Haluan painaa tämän hetken muistiini; sinun tuoksusi ja rauhallisen hengityksesi. Nuotion oranssina tanssivat liekit, mustan veden ja tummansinisen taivaan joka on täyttynyt kirkkaista valopisteistä.  Tiedän, että kun kesä loppuu ja menen naimisiin Alman kanssa, minun pitäisi unohtaa tämä kaikki. Minun pitää keskittyä yhteiseen tulevaisuuteen vaimo rinnallani.

Mutten voi unohtaa.

Haluan muistaa Brokeback Mountainin.


« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 16:25:33 kirjoittanut Yukimura »

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Hehku, S
« Vastaus #1 : 31.01.2011 15:13:33 »
Oi ihanaa kumpikaan ei kuollut <3

Viimesestä lauseesta tuli melkeen tippa linssiin vaikka tässä onkin onnellinen ja vähän haikee tunnelma ;)
Ennis oli oma ittensä, ei silleen ylitunteellinen tai siirappinen mut omalla tavallaan romanttinen kuitenkin ;D

Enpä nyt mitään kovin rakentavaa osaa kommentoida, kirjota ihmeessä lisää niin saan kyynelehtiä jatkossakin.

Kiittää ;)

Garesu

  • Vieras
Vs: Hehku, S
« Vastaus #2 : 31.01.2011 16:25:10 »
Rakastan tuota otsikkoa. Se lupaa jotakin, mutten osaa määrittää, että mitä. Tykkään vain siitä.

Eikä tämä ollut floppi, ei edes lähelläkään. n__n Tässä on ihanan herkkä tunnelma. Varsinkin kahdessa ensimmäisessä virkkeessä. Jack on ihanan huolehtivainen, niinku sen pitääkin olla. n__n Ennis on reppana ja Jack hoitaa sitä. :3

Tykkään tuosta lopusta. Se ei tavallaan lupaa, että Jack ja Ennis pysyy yhdessä, muttei se myöskään kiellä sitä mahdollisuutta. :3 Jätät tavallaan sen lukijan päätettäväksi, mikä on aina plussaa. ^^ eli ne pysy yhdessä Ihanan fluffynen tunnelma!

Kiitos ~

Garesu ♥

casdea

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Hehku, S
« Vastaus #3 : 02.02.2011 08:57:20 »
Iso ja lämmin kiitos kommenteista :)

Solembum, kiiitos kommentistasi. <3 Olen todella otettu siitä että tämä herätti jonkinlaista liikutusta sinussa : D Pelkäsin vähän että Ennis olisi jotenkin liian tunteellinen tai jotain mutta hyvä jos näin ei ainakaan sinusta ollut. : )

Garesu, itse olin ihan tööt tuon otsikon kanssa, olin kirjoittanut ficin ja olin jo julkaisemassa sitä kun muistin otsikon. Sitä sitten pohdiskelin hetken aikaa ja päädyin sitten tuohon tukenani ensimmäinen kappale. Ihanaa ettei mennyt sentään valinta täysin pieleen. : ) Kiitos sinullekin mieltä lämmittävästä kommentistasi <3

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Hehku, S
« Vastaus #4 : 03.02.2011 02:24:34 »
Awwww, ihana! <3____<3

Brokeback Mountainista on aina kiva lukea. <3 Siitä on yllättävän vähän ficcejä, vaikka se elokuva onki aika suosittu. O_o

Tää on tosi kivasti kirjotettu. <3 Sanavalinnat ja otsikko on tosi kauniita. ^^

Lainaus
Haluan painaa tämän hetken muistiini; sinun tuoksusi ja rauhallisen hengityksesi. Nuotion oranssina tanssivat liekit, mustan veden ja tummansinisen taivaan joka on täyttynyt kirkkaista valopisteistä.  Tiedän, että kun kesä loppuu ja menen naimisiin Alman kanssa, minun pitäisi unohtaa tämä kaikki. Minun pitää keskittyä yhteiseen tulevaisuuteen vaimo rinnallani.

Mutten voi unohtaa.

Haluan muistaa Brokeback Mountainin.

Voi awwwww, Ennis on niin ihana! <33____<33 Tuo kohta on niin tunteellinen ja niin... niin...

...

Mää oon niin sairas, etten oikeesti osaa sanoa mitään, mutta tiedäkin, että tää on ihana! <3


casdea

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Hehku, S
« Vastaus #5 : 05.02.2011 03:04:28 »
Jinmaru, suupieleni kaartuivat hymyyn kun luin viestisi : D Kiitos paljon kommentistasi, se oli päiväni piriste! <3
 On totta että Brokeback Mountainista on aika vähän ficcejä, olen vain muutamaan törmännyt itse ja ne kaikki täältä finistä : )

Westy

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 435
  • What's the meaning of Stonehedge?
    • Tumblr
Vs: Hehku, S, Brokeback Mountain, fluffy
« Vastaus #6 : 18.09.2011 23:53:36 »
Aaaaa.

Oon miettinyt jo pitkään, että pitää kommata tätä, mutta en ole jaksanut. Nyt illalla (pitäisi olla nukkumassa, hupsista) päätän vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni! >: D

Virheitä en löytänyt yhtäkään. Kuvailu on ihanaa, ja voin kuvitell asen lämmön mikä herrojen välillä säteilee. Rakastuin etenkin tuohon loppuun;

Lainaus
Tiedän, että kun kesä loppuu ja menen naimisiin Alman kanssa, minun pitäisi unohtaa tämä kaikki. Minun pitää keskittyä yhteiseen tulevaisuuteen vaimo rinnallani.

Mutten voi unohtaa.

Haluan muistaa Brokeback Mountainin.

Gnaaw. Ihkutuskommat ovat erikoisalaani...

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Hehku, S, Brokeback Mountain, fluffy
« Vastaus #7 : 19.09.2011 14:11:50 »
Katsoin tämän justiinsa viikonloppuna ja itkin silmäni kuiviksi<3 Tekstisi on uskomattoman kaunista, tuli tippa linssiin tuossa viimeisessä lauseessa (onneksi sain pidäteltyä, koulussa itkeminen ei ole hauskaa).

Ääh, olen surkea antamaan kommentteja. Bottom line on enivei se, että tämä on ihana ficci. Rakastuin tähän<3

Kiitos että kirjoitit tämän. Teit erään pienen Brokeback Mountain -fanin erittäin onnelliseksi.
We had each other. That's how we won.