Kirjoittaja Aihe: alkuja, Sirius/Severus fluffy, S, 3xhaaste  (Luettu 1730 kertaa)

magrat

  • noita
  • ***
  • Viestejä: 131
  • happy
alkuja, Sirius/Severus fluffy, S, 3xhaaste
« : 05.09.2010 21:00:01 »
ikäraja: S
paritus: sirius/severus
muuta: osallistuu 3xhaasteeseen: kolme ensimmäistä kertaa sekä ff100

alkuja

Heidän ensimmäinen suudelmansa tapahtui vahingossa.
Se tuntui liian luonnolliselta ja liian… Se tapahtui. He istuivat kahden tyhjässä luokkahuoneessa.
Severus istui lattialla opiskelemassa, kumartuneena avoimen liemikirjan ylle. Sirius katsoi häntä ja ajatteli kuinka suloinen toinen olikaan. Sitten hän vain nojautui aivan lähelle ja suuteli. Ja Severus maistui suloiselta.

*

Minerwa McGarmiwa oli ensimmäinen joka heistä tiesi.
Koko sairaalasiipi oli täysin autio, lukuunottamatta Severusta joka makasi sängyssään pahan liemimyrkytyksen seurauksena.
Sirius hiipi ovista sisään puolenyön jälkeen ja suunnisti pojan vuoteelle.
“Hei”, Severus sanoi heikolla äänellä ja hymyili. “Kiva että tulit.”
Sirius nosti peittoa ja kömpi toisen viereen, ihan kylkeen kiinni.
“Hei”, Severus sanoi uudestaan ja Sirius vastasi:

Minerwa katseli heitä kauempaa.
Hän ei halunnut antaa järkytyksen vaikuttaa käytökseensä, mutta lopulta hän astui esiin.
“Musta, makuusaliin nyt. Herra Kalkaros on täällä parantuakseen, enkä ole lainkaan varma että läsnäolosi edesauttaa asiaa.”

*

Severus oli joskus puhunut jästien savukkeista ja Sirius oli kiinnostunut.
Hän oli kokeillut isänsä piipputupakkaa, mutta ei pitänyt sen täyteläisestä mausta, mutta tämä kuulosti lupaavalta.
“En minä tiedä”, Severus sanoi hieman kiusaantuneena. “En ole koskaan kokeillut. Se on jästien juttuja.”
Hän suostui kuitenkin tuomaan askin koululle ja koska hän oli myös lipsautttanut, mitä savuista seksin jälkeen sanotaan, Sirius halusi kokeilla.

Severus neuvoi että savu vedetään keuhkoihin, toisin kuin piippua poltettaessa ja Sirius sai rajun yskänkohtauksen.
Sirius kesti filtteriin asti, mutta tumpattuaan savukkeen hän hymähti ja sanoi:
“Kyllä minä tiedän jotain vieläkin suloisempaa.”
 
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015 00:04:01 kirjoittanut Kaapo »

DanJoe

  • Vieras
Vs: alkuja
« Vastaus #1 : 11.09.2010 19:19:46 »
Täähän oli sulonen    :D

Ensimmäinen ''osa'' oli kyllä vähän tönkkö ja alkoi jotenkin äkkiä, mutta muuten tää oli tosi hyvä! Sori mutta rakentava palaute muutti ulkomaille jättämättä osoitettaan.

magrat

  • noita
  • ***
  • Viestejä: 131
  • happy
Vs: alkuja
« Vastaus #2 : 11.09.2010 19:33:41 »
Tönkkö? :D täytyy kyllä sanoa, että itse en näe sitä ollenkaan. Yritin monta kertaa nyt lukea tuon pätkän ja ajatella: tönkkö tönkkö tönkkö... mutta ei. :D
Toisaalta ku on sen itse kirjoittanut, niin se voi mennä niin oman ajatuksen 'rytmiin' etten sitten huomaa, että mikä siitä tekee muiden silmissä tönkön. Mutta en osaa tosiaan sanoa, että mitä sille pitäisi tehdä että sen saisi sujuvammaksi.

Nopeat aloitukset ovat kiroukseni. Koulussa opettajat aina muistuttivat esseetä kirjoittaessa että 'menkää SUORAAN asiaan'. Se tulee ihan luonnostaan, en vain osaa tehdä ns. introja, pahoittelut :)

Mutta kiitos paljon kommentista. Otan kyllä tuon ihan suurennuslasin alle tuon tönkköyden ja katson jos jotain on mahdollista tehdä. :)

magrat

DanJoe

  • Vieras
Vs: alkuja
« Vastaus #3 : 11.09.2010 20:27:21 »
No, tuolla ''tönkkö'' sanalla lähinnä tarkoitin että tosiaankin alkaa vähän nopeasti, ja jotenkin se tuntuu. . .hassulta? Sirius menee ihan noin vain suutelemaan Severusta? Tuosta ei nimittäin oikein tullut ilmi että oliko se vain hetken mielijohde vai jotain muuta.

magrat

  • noita
  • ***
  • Viestejä: 131
  • happy
Vs: alkuja
« Vastaus #4 : 12.09.2010 23:36:26 »
aah, okei! :)

itse ajattelen sen silleen, että se vain on kuvaus heidän suhteensa aloituksesta. ja tuo että 'se vain tapahtui' tarkoittaa nimenomaan sitä, että se oli vähän niin kuin vain hetken mielijohde. :P se on tyylikeino, etten ole selittänyt, miksi tässä ollaan, miten tähän on päädytty, kaikki on lujkijan kuvitelmasta kiinni. tämä on siis Alku, ennen tätä ei ollut mitään. siis kuvainnollisesti. :D mun on tosiaan paljon helpompi käydä suoraan kiinni asiaan, kuin aloittaa introlla, omaan korvaan intro on aina liian laahaava, tylsä, hidas, selittelevä. täytyy joskus opetella. P

mutta suuri kiitos palautteesta, edelleen. :)