Kirjoittaja Aihe: Doctor Who: Idiootit [S, 3. Tohtori, Mestari]  (Luettu 1354 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Doctor Who: Idiootit [S, 3. Tohtori, Mestari]
« : 03.12.2013 00:01:55 »
Ficin nimi: Idiootit
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Doctor Who
Tyylilaji: Ficlet
Ikäraja: S
Päähenkilöt: 3. Tohtori ja Mestari
A/N: Tarkoitukseni oli kirjoittaa jokaisesta Tohtorista pitkä ficci, mutta kolmosesta en jotenkin saa kiinni yhtään, joten valitettavasti tämä jäi pieneen tunnelmapätkään. Tämä ficci perustuu The Time Monster-jakson tapahtumiin, mutta lukeaksesi ficin ei tarvitse tietää jakson tapahtumia.

Idiootit
 Olemme aina olleet idiootteja, sinä ja minä. Silloin kun olimme vielä nuoria ja koulussa teimme toisillemme piloja ja tuhosimme siinä sivussa varmaan puolet aikakokeilumme ja pari luokkahuonetta. Tai ehkä ei niin pariakaan.

”Tohtori, auta minua. En kestä sitä. Ole kiltti, Tohtori.”

Nyt sinä rukoilet polvillasi apua minulta. Tiedän miten suuri pyyntö se on sinulta, se on aina ollut. Muista kaikki hetkemme menneisyydessä, katseesi sanoo. Et ole enää sama henkilö, mutta en voi antaa kenenkään kärsiä ikuisesti, en edes sinun. Vai pitäisikö ehkä sanoa, eteenkään sinun.

”Mahtava Kronos, saanko kysyä viimeistä palvelusta sinulta?” Kysyn. ”Anna minulle hänen elämänsä. Voitko antaa meille mahdollisuuden käsitellä tämän meidän tapaamme?”

Kronos antaa minulle sinun vapautesi. Tiedän että pakenet minulta ensimmäisen tilaisuuden tullessa, mutta näyttelen yllättynyttä kun teet niin.

Ehkä jossain sisälläni ymmärrän sinua paremmin kuin haluan myöntääkään.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2013 12:35:33 kirjoittanut Nukkemestari »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan