Kirjoittaja Aihe: En saa rakastaa [K11]  (Luettu 2785 kertaa)

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
En saa rakastaa [K11]
« : 03.09.2011 19:08:09 »
Otsikko: En saa rakastaa
Kirjoittaja: Natural
Genre: Angst
Paritus: Noup, tai ei ainakaan mitään virallista, mutta Bellatrix vetää pääroolin
Vastuunvapaus: Row omistaa, minä leikin. En saa tästä rahnoo.
Beta: Eip ole
Ikäraja: K-11, heittäkää kukkaruukulla, jos meni väärin :D .
Varoitus: Tekstissä esiintyy viiltelyä ja kiroilemista
A/N: Juuh, tällästä tällä kertaa. Idea hyppäsi päähäni aivan yllättäen jutellessani yhdelle kaverilleni. Olo ollut muutenkin vähän haikea, joten sitten halusin myös kirjoittaa jotain angstia, kerta jonkun sortin idean sain. En oikein osaa sanoa yhtikäs mitään. Itse olen aika tyytyväinen lopputulokseen.
Omistan: Tämän omistelen sennamiilalle ja beatricelle, koska he ovat ihania :-*

En saa rakastaa
Bellatrix PoV

Istun huoneen nurkassa, tietämättä kellon ajasta tai mistään muustakaan. Kasvot kohti muuta huonetta, selkä seinää vasten, olkapäät täristen. Yritän unohtaa kaiken, mitä tunnen.

Yksi mies. Vain se yksi mies saa minut sekaisin, mutta miksi? Joka kerta, kun hän saapuu paikalle, tunnen oloni vaivaantuneeksi. Tahtoisin sanoa jotain, mutta ei, en pysty. Jos sanoisin, sanoisin jotain typerää. Miksi juuri hän? Miksi ylipäätään kukaan? Yksi helvetin mies muiden kusipäiden joukossa saa oloni omituiseksi.
  Tiedän, että sitä sanottaisiin rakkaudeksi, ja sitä se varmaan onkin. Mutta en halua sanoa sitä ääneen, myöntää olevani heikko ja riippuvainen jostakin toisesta ihmisestä.


Kyyneleet valuvat pitkin poskiani. Vieressäni on veitsi, jonka metallinen terä on kylmä, tiedän sen koskemattakin. Otan sen käteeni, teen käsivarteeni haavan. Veri valuu kauniina purona käsivarttani pitkin. Toinen ja kolmas viilto, neljäs, viides, kuudes ja seitsämäs. Jokaisella haavalla on oma tarkoituksensa. Seitsämän on hyvä luku. Jokaiselle viillolle on oma tarkoituksensa, oma opetuksensa, oma käskynsä, joita en saa unohtaa.

En saa rakastaa, en saa olla heikko.

Ainut tapa jolla voin muistaa ikuisesti käskyt, jotka itse tein. Joka kerta, kun katson niitä, muistan ne. En anna niiden parantua kunnolla, jotta muistaisin paremmin. Joka kerta, kun ne ovat parantumassa, avaan ne uudelleen, vain muistutukseksi.
Lasken veitsen takaisin lattialle, vedän polvet rintaani vasten ja hautaan kasvoni käsiin. Itken, vaikka tiedän silloin olevani heikko. Annan olkapäideni täristä, en jaksa peittää heikkouttani, ei kukaan näe. Päälläni oleva valkoinen yöpaitani tahriutuu punaiseksi, en jaksa välittää. Paljaat jalkani paleltuvat ja tiedän, että pian olen kipeä. Ei, sekään ei kiinnosta. Tahdon vain unohtaa, unohtaa sen yhden miehen.

Mutta aivan sisälläni toivon saavani joskus rakastaa.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 08:17:03 kirjoittanut Beyond »


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: En saa rakastaa [K13]
« Vastaus #1 : 04.09.2011 20:19:36 »
... Olen aivan varma, että kolmoispiste oli paras tapa aloittaa tämän kommentointi, koska en muutakaan järkevää saanut aikaiseksi. Katsotaan, miten käy, koska minulla ei oikeasti ole aavistustakaan siitä, milloin olen viimeksi jotakin ficciä kommentoinut.

Aivan ensimmäisenä tahdon kiittää sinua omistuksesta sekä siitä, että kirjoitit angstia, etkä mitään fluffyromancesoopaa, jota en todellakaan usko pystyväni lukemaan kunnolla - saati sitten kommentoimaan. Ehkä joskus, mutta ei nyt, eikä välttämättä ihan lähiaikoinakaan. Angst sen sijaan on asia erikseen ja ehkä vielä jossain välissä saan tämän kommentin oikeasti aloitettua..

Bella oli tässä jotenkin niin oma itsensä. Tai no.. vastasi ainakin omia mielikuviani Bellasta - ulkoa ja muiden silmissä vahva, mutta sisältä oikeasti aivan rikki ja hajalla, ei kestä elämän tuomia paineita, muttei tahdo myöntää olevansa heikko. Hänen mielestään sellainen tunne kuin rakkaus on vain heikkoja varten, vain heikot rakastavat, vain heikot ovat riippuvaisia jostakin toisesta ihmisestä. Mutta kuten Bella itse meille tässä todistaa, tuollainen elämänasenne tuhoaa hänet, nakertaa pikkuhiljaa sisältäpäin, kunnes jäljellä on enää pelkkä kuori, eikä pysty edes itkemään, vaikka tahtoisi. Vielä Bella pystyy itkemään, mutta ei välttämättä enää kohta..

Lainaus
Joka kerta, kun katson niitä, muistan ne. En anna niiden parantua kunnolla, jotta muistaisin paremmin.
Etenkin nämä kaksi lausetta herättivät hieman kaikenlaisia ajatuksia, joita en nyt kyllä tässä ala läheskään kaikkia sanomaan. Arvet jäävät ikuisiksi ajoiksi Bellan käsivarteen muistuttamaan "heikkoudesta", eikä hän voi koskaan täysin unohtaa.

Kiitokset tästä ja kaikesta muustakin
senna

P.s. En tiedä yhtään, mitä selitin tässä mielentilassa, mutta toivottavasti otat edes jotakin selkoa..

// ai niin joo, muistin nyt, että piti vielä sanoa, että mun tekis mieli mennä halaamaan Bellaa tai ottaa se syliin tai jotain. Bella kaipaa ihan oikeesti rakkautta!!
« Viimeksi muokattu: 05.09.2011 18:16:21 kirjoittanut sennamiila »


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: En saa rakastaa [K13]
« Vastaus #2 : 04.09.2011 20:27:54 »
Huiii, kommentti!

sennamiila: Mukavaa, jos olen saanut tehtyä Bellasta oman itsensä.
Ja joo, itsekkään en ole millään erisyisella fluffyromancesoopa fiiliksellä, joten tuntui itsestäkin paremmalta kirjoittaa angstia.

Ja kyllä minä sain aika paljonkin selkoa tuosta kommentistasi. Ja olen superkiitollinen, kun kommentoit.
Ja totta kai se sinulle nyt piti omistaa ;)

Kiitos kommentistasi
Natte


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: En saa rakastaa [K13]
« Vastaus #3 : 06.09.2011 21:15:17 »
Bea: Kiitos ihanasta kommentistasi. Kivaa jos olet pitänyt.
Ja jokainen tulkitkoon omalla tavallaan, ehkä siinä oli pikkusiikkinen viittaus Bellamortiin :D Tai sitten me olemme kieroja, koska et ole ainoa joka ajattelee sen niin. En vain laittanut sitä alkutietoihin, koska en pitänyt sitä tähdellisenä silleen hienosti - en osaa selittää!

Ja totta kai tämä sulle piti omistaa.

Kiitos kommentistasi!

Natte


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo