Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö meidänkin pussailla? | S | H/D | mikrojoulukalenteri 24/24  (Luettu 3974 kertaa)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 281
  • kahvia koneeseen
Kiitos kommenteista teille <3 Ihanaa kun seuraatte :-*


18.luukku

“Malfoy. Potter”, kuului napakka naisääni ovensuusta. Harry ja Draco eivät olleet lainkaan huomanneet, että rehtori McGarmiwa oli paukahtanut huoneeseen.

“Minerva!” Draco sanoi yrittäen kuulostaa ilahtuneelta.

“Minä kuulin oppilailta, että te kaksi piileskelette täällä luokassa kuin pahaiset teinit”, McGarmiwa läksytti. “Ihan kuin oltaisiin palattu sinne teidän omiin kouluvuosiinne.”

Harry yskäisi hiljaa ja Draco arveli, että tämä yritti pidätellä naurunpurskahdusta

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 281
  • kahvia koneeseen
19. luukku

Rehtorin nuhteiden jälkeen Draco ja Harry eivät suinkaan palanneet juhliin, vaan suuntasivat pari kerrosta ylemmäs, kohti Dracon henkilökohtaisia tiloja. Heidän askelensa olivat ripeitä, mutta keveitä.

Harry pamautti oven kiinni perässään ja alkoi nauraa hervottomasti. Draco yhtyi nauruun.

“Totta tosiaan”, Harry sai viimein sanottua. “Jäätiin kiikkiin kuin teinit!”

“En voi uskoa, että ne kaksi kantelivat meistä McGarmiwalle!” Draco nauroi. “Aivan taatusti annan heille tuplamäärät läksyjä kevätlukukaudella.”

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 317
Vai menivät oppilaat sitten kantelemaan Harrysta ja Dracosta. Ja vieläpä hetkenä, kun oikeasti kumpikaan ei ole toisen kurkussa kiinni. En yhtään ihmettele, että Minervaakin vähän nauratti, varsinkin, kun hänkin on tainnut jo tajuta, että entiset riitapukarit taitavat nykyisin olla jotain aivan muuta. ;D
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 281
  • kahvia koneeseen
Kiitos taas kommentista valokki :-*


20. luukku

"Mitä luulet", Draco kysyi kaataessaan tonttuviiniä kahteen pikariin. "Onkohan jo joulupäivä? En tiedä ollenkaan, kuinka paljon kello on."

"Voi ollakin", Harry sanoi ja tarttui pikariinsa. "Niin se aika rientää, kun on hauskaa."

"Kiva kuulla, että sinulla on ollut hauskaa", Draco sanoi hymyillen.

"Kuinka voisi olla olematta", Harry naurahti. "Olenhan ollut sinun kanssasi."

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 528
Niin hauskaa, että vaikka McGarmiwa tuli sättimään Harrya ja Dracoa, he eivät silti palanneet juhliin vaan piiloutuvat vain paremmin. Mietin hirveästi niitä oppilaita, jotka kantelivat McGarmiwalle, että mitä he oikein olivat sanoneet ja mitä he vielä juoruilevat varmasti kavereilleen. ;D Ihh, söpöä, miten suora Harry uskaltaa olla tunteistaan. Kiitos taas uusista luukuista! ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Angelina

  • ***
  • Viestejä: 6 518
Hahha, repeilin tuolle miten Harry suoraan vaan pamauttaa kokeillaanko uusiksi ja sen jälkeen jo pussaillaan ;D Sopii näille kahdelle kuin nyrkki silmään! Ja kirsikkana kakun päällä McGarmiwa tuli vielä keskeyttämään, ai että <3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 286
Awww, olipa ihanaa että pussailu tapahtui viimein! Minulla on jäänyt monta luukkua väliin mutta nyt oli kiva nautiskella nämä putkeen. Ihan huippu tuo Minerva kun tuli tuonne läksyttämään ;D Luulen että parempi että nämä siirtyivät Dracon omiin tiloihin, jos vaikka tapahtuisi muutakin kun pussailua ;)

Kiitos taas, tämä on kyllä ihana hyvänmielen H/D :D

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 281
  • kahvia koneeseen
Kiitos taas kommenteista, ootte ilahduttaneet mua hirveästi :-*

21. luukku

"Pitäisiköhän minun lähteä kotiin", Harry pohti ääneen kulautettuaan tonttuviinipikarinsa loput kurkkuunsa.

"Mitä?" Draco älähti.

"Voidaan nähdä vaikka huomenna. Minä lupasin viedä sinut kahville", Harry sanoi ilkikurinen virne kasvoillaan.

"Et voi olla tosissasi", Draco nauroi. "Emmekö me vain voi jatkaa siitä, mihin aikanaan jäimme?"

"Emme", Harry sanoi päättäväisenä. "Vaadin, että käymme kahvilla yhdessä."

"Mitä jos keitän meille kahvit? Tässä ja nyt?" Draco ehdotti.

"Nythän on yö!" Harry parkaisi nauraen.

"Ei se minua haittaa", Draco sanoi tyytyväisenä. "Saamme varmasti yön kulumaan mukavasti."

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 281
  • kahvia koneeseen
22. luukku

Siinä missä aiemmat suudelmat luokkahuoneessa olivat olleet varovaisia, herkkiä ja kevyitä, nämä uudet oman tilan suojissa olivat kaikkea muuta. Ahnaita ja omistavia, kuin heidän edellisestä yöstään yhdessä ei olisi kulunutkaan vuosia.

Harryn huulet Dracon omia vasten ja sormet kietoutuneina toisiinsa.

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 281
  • kahvia koneeseen
23. luukku

Kello tikitti pitkälle iltapäivään, ennen kuin Draco heräsi joulupäivänä. Hän hymyili muistellessaan edellisillan tapahtumia.

"Huomenta", Draco sanoi nautinnollisesti venytellen, mutta vastausta ei kuulunut. Hän avasi silmänsä ja tutki makuuhuonettaan katseellaan, eikä löytänyt sieltä Harrya, eikä edes mitään, mikä kertoisi Harryn olleen siellä. Olikohan kaikki ollut vain unta?

Mutta silloin Draco huomasi sen. Pergamentinpalan, jossa oli kirjoitusta Harryn epäsiistillä käsialalla.

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 726
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Jotenkin niin hupaisaa, että heti kun alettiin pussailla, McGarmiwa pölähti paikalle ja piti saarnan.  ;D

Minun suosikkini on kyllä tämä kohta:

Lainaus
"Mitä luulet", Draco kysyi kaataessaan tonttuviiniä kahteen pikariin. "Onkohan jo joulupäivä? En tiedä ollenkaan, kuinka paljon kello on."

"Voi ollakin", Harry sanoi ja tarttui pikariinsa. "Niin se aika rientää, kun on hauskaa."

"Kiva kuulla, että sinulla on ollut hauskaa", Draco sanoi hymyillen.

"Kuinka voisi olla olematta", Harry naurahti. "Olenhan ollut sinun kanssasi."

Kohtapa nähdään sitten loppuhuipennus. Tätä on ollut hauska seurata!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 528
Voi että, miten kivan suunnan tämä sai. <3 Ihana Draco, kun ei suostu antaa Harryn lähteä, niinkin periksiantamaton, että keittää sitten vaikka kahvit keskellä yötä. :D Vielä loppuhuipennus jäljellä, toivottavasti Harrylla nyt vain ei ole mitään äkillistä työkeikkaa ole tullut ja he voivat viettää kivan joulupäivän. ^^ Kiitos uusista luukuista!
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 317
Mäkin niin tykkäsin, kun Draco ei millään päästänytkään Harrya menemään. Olen Dracon kanssa samaa mieltä, hyvinhän sitä voi kahvitella vaikka keskellä yötä. ;D Meno myös eskaloitui aikalailla, ja vaikutti siltä, että Dracokin ehti jo hyvin sopeutumaan jälleen ajatukseen hänestä ja Harrysta. Harmi, että Harry oli kadonnut aamuksi, mutta onneksi kyseessä ei ollut vain Dracon uni. Kiitos taas kovasti uusista luvuista!
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 281
  • kahvia koneeseen
Hyvää joulua kaikille täältä sairastuvalta! Napattiin sopivasti korona jouluksi :P Kiitos kaikille tätä kalenteria kommentoineille, ootte piristäneet mun joulukuuta hirmu paljon <3


24. luukku

Draco,

toivon, ettet saanut sätkyä, kun huomasit, että olen lähtenyt. Ei hätää, olen huoneistosi keittiössä valmistamassa sinulle iltapäivän aamiaista. Olet tervetullut erinomaiseen seuraani, kunhan heräät.

Minulla on sinulle jotakin. Ehkä maailman paras joululahja. En malta odottaa, että saan antaa sen sinulle.

Harry

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Aww, olipa suloinen lopetus! Kiva ettei Harry ollut lähtenyt tuota kauemmas! Kiitos joulukalenterista ja leppoisaa joulua!
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 286
Ihanan suloinen ja pörröinen lopetus ❤️ Olipa tämä ihana hyvänmielen joulukalenteri mitä seurailla säännöllisen epäsäännöllisesti pitkin joulukuuta :) Kivaa että kirjoittelit tämän, kiitos! Toivottavasti korona helpottaa pian!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 579
Oi että, ihan sulin kun Harry sanoi, ettei kukaan toinen ole saanut häntä tuntemaan samoin kuin Draco<3 McGarmiwa-kohta oli hauska ja jos oppilaat jatkavat juoruilua, hän varmaan joutuu antamaan triplamäärän läksyjä :D yökahvista tuli mieleen se oma Yökahvi-ficcini ja olipa ihanaa, että Harry jäi yöksi ja hänellä oli Dracolle lahjakin<3 lukija saa itse päättää, mikä se oikein on, mutta jotain ihanaa varmasti. Kiitos tästä, on ollut niin kiva seurailla tätä ja lämpöinen ja romanttinen tunnelma sopi jouluun täydellisesti<3
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 498
  • ava by Claire
Kiitos kivasta joulukalenterista minunkin puolestani! On ollut mukava seurata :-*
"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 726
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Sepäs oli symppis ja ihanasti vähän yllättäväkin lopetus! Kiitos, tätä oli hauska seurailla!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 317
Olipas tässä ihanan suloinen loppu! ♥ Eihän se Harry nyt tietenkään voinut minnekään kadota, vaan sitä jäätiin sitten kerralla viettämään joulua Dracon kanssa. Vaikka en kyllä yhtään usko, että Draco pistää ollenkaan vastaan. ;D Kiitos todella paljon ihanasta joulukalenterista, tätä oli todella kiva seurailla joulua odotellessa!

PS. Toivottavasti myös korona on helpottanut! Niin ikävän perinteistä, että juuri juhlapyhiksi sattuu sairastumaan.
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)