Kirjoittaja Aihe: Twilight: Just love , K11  (Luettu 3580 kertaa)

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Twilight: Just love , K11
« : 22.11.2009 13:34:32 »
Just love?

Author: Liinalotta
Fandom: Twilight
Pairing: (B/) E/J
Rating: K11

Genre: Angst, fluffy, humour. :--D
Disclaimer: Stephenie omistaa (vieläkin) kaiken, minä vain leikin Stephenien hahmoilla..
Warnings: Öömm.. Jtn parodiamaista vitsailua, pervoilua, kiroilua, poika/poika paritusta.. EDWARD ON HOMO!! Että truufanit, älkää hätäilkö. KAIKKI IHMISIÄ!!

Summary: Entä jos Edward onkin homo? No, Jacob ja Edward ovat yhdessä, ja Bella on palavasti ihastunut Edwardiin.. Mutta Edward onkin homo! Mikä eteen?

A/N: Älkää multa kysykö, miks mulla tuli tämmönen tyhmä idea. :-D Himpula, että tästä ois voinut tulla pitkäkin. Mutta mulla on vähän kaikkee muutakin tässä päällä, niin en ainakaan VIELÄ aloita pitkäosaista. Samalla idealla saattaa joskus putkahtaa pitkäkin tämmöinen ficci.. Että silleen. *vinkvink* ONE-SHOTILLA MENNÄÄN NYT! Niiin, ja pyydän anteeksi jos loukkaan jotakuta tällä ficillä. Tarkoitukseni ei ole loukata vaan viihdyttää (jos onnistun siinäkään). KAIKKI IHMISIÄ!


-jjb lisäsi fandomin otsikkoon


***

BPOV” Katso, Ang! Edward on tuolla! ” Kuiskasin Angelalle ja tökkäsin häntä kylkeen.

Angela huokaisi, ja sanoi: ” niin on. Ainut huono puoli hänessä on, että.. ” Angela keskeytti lauseensa, kun Jacob meni Edwardin luokse ja suuteli häntä.

” Että hän on homo ”, lopetin hänen lauseensa kitkerästi.

” Hankkikaa huone! ” Edwardin veli, Emmett huusi heille virnuillen.

Edward katsoi Emmettiä kylmästi. ” Haista paska ”, hän huusi veljelleen.

Jacob ja Edward lähtivät kävelemään pois käytävältä.

Emmett tuhahti, ja kääntyi puoleeni. Olimme aina olleet hyviä kavereita. Aina.

Vilkutin Angelalle, kun hän lähti historiaan. Emmettillä ja minulla oli liikuntaa – fantastista.

” No, Bells, joko olet tehnyt aloitteen? ” Emmett kysyi minulta yllättäen.

” M-minkä suhteen? ” Kysyin häneltä hämmästyneenä.

Emmett huokaisi. ” No Edwardin suhteen, pöljä! ”

” M-mi-mitä? En minä pidä Edwardista! ” Huudahdin hänelle.

” Pidätpäs. ” Emmett väitti vastaan.

” En pidä. ”

” Pidätpäs! ”

” En pidä!! ”

” Pidätpäs!!! ”

” EN JUMALAUTA PIDÄ SINUN VELJESTÄSI EDWARDISTA!! ” Huusin hänelle täyttä kurkkua.
Samassa huomasin ettemme olleet yksin käytävässä. Edward oli tullut käytävän päähän, ja oletettavasti oli kuullut kinastelumme.

” Heh heh.. Hei ”, sanoin Edwardille vilkuttaen hänelle.

” Tämä ei jää tähän ”, sihahdin Emmettille, kun ryntäsin liikuntasaliin.

EPOV (Ei emmettpov vaan edwardpov.. :-D)

” M-mi-mitä? En minä pidä Edwardista! ” Kuulin Bellan huudahtavan käytävässä. Nimeni herätti mielenkiinnon, ja menin kaappien taakse piiloon, että saisin kuunnella kinastelun.

” Pidätpäs ”, veljeni Emmett väitti vastaan.

” En pidä ”, kuulin Bellan purevan hampaitaan yhteen.

” Pidätpäs! ” Emmett huudahti purevasti.

” En pidä!! ” Bella huusi.

” Pidätpäs!!! ” Emmettkin huusi. Luoja. Eivätkö he ikinä lopeta?

Bellan kärsivällisyys loppui. ” EN JUMALAUTA PIDÄ SINUN VELJESTÄSI EDWARDISTA!! ” Bella huusi aivan täysiä. Sitten hän huomasi minut.

” Heh heh.. Hei ”, Bella sanoi minulle vilkuttaen.

Bella sihahti jotain Emmettille vihaisesti, ja ryntäsi liikuntasaliin.

Emmett tuli luokseni.

” Kuules, veliseni, minusta sinä olet hetero. Nyt on ainut tilaisuutesi saada Isabella Swan ”, hän sanoi minulle vakavasti, mutta repesi pian naurusta.

Katsoin häntä hölmistyneenä.

Emmett nauroi ja nauroi ja nauroi.. Parin minuutin päästä hän lopetti.

” Ajatuskin, että sinä olet hetero.. Se naurattaa ”, hän sanoi pyyhkien silmiään.

” Mutta oikeasti. Jos pidät Bellasta, ota hänet ja jätä Jacob, mutta ÄLÄ LEIKI HÄNEN TUNTEILLAAN ”, Emmett sanoi.

Nyökkäsin, ja katsahdin kelloon.

” JUMALAUTA! MYÖHÄSTYIN ÄIDINKIELESTÄ! ” Huusin, ja lähdin juoksemaan kohti luokkaa.

**

Istahdin vakiopaikalleni ruokalassa. Pöytään alkoi kasaantua väkeä.

Emmett ja Rosalie istahtivat viereeni, samoin kuin Alice ja Jasper. Bella ja Angela kävelivät pöytäämme keskustellen kiivaasti jostain.

Haravoin katseellani pitkin ruokalaa. Pian näin Jacobin. Hän vilkutti minulle.

”.. En usko sitä ”, kuulin Angelan puhisevan Bellalle jostain.

Bella nyökytti kiivaasti päätään. ” Totta se on! ” Hän sanoi.

” Ei se ole totta. Ei hän voisi.. ” Angela aloitti.

Bellan ilme synkistyi. ” Jos et usko, niin älä usko. Mutta minä näin hänet. ”

Bella ja Angela istahtivat pöytään.

Angela yritti vielä väittää vastaan, mutta Bella mulkaisi häntä.

” No, Bella, miten sinulla meni liikunnassa? ” Emmett kysyi nauraen.

Bella mulkaisi häntäkin, ja hänen poskensa punehtuivat.

Alice nauroi, ja katsoi Bellan punehtumista tiiviisti.

” Normaalisti ”, Bella mutisi.

Rosalie pyöritti silmiään. ” Ainahan sinulla menee normaalisti. Kerro nyt ”, hän vaati.

” Se on liian.. intiimiä kerrottavaksi. ” Bella sanoi punehtuen – jos mahdollista – vielä punaisemmaksi.

Emmett nojautui eteenpäin kiinnostuneena.

” Kuiskaa ”, hän sanoi Bellalle.

” Hyvä on. Mutta jos kerrot sen eteenpäin.. niin.. Olet minulle velkaa aika monessa asiassa sitten ”, hän sanoi katsahtaen minuun, jonka jälkeen katsoi Emmettiä merkitsevästi.

Emmett nyökkäsi. ” Tiedetään, tiedetään. Tiedän mitä minun pitää tehdä ”, Emmett sanoi kyllästyneenä.

” Tiedät vai? ” Bella kysyi yllättyneenä. ” En ole edes päättänyt sitä.. ” Bella mutisi.

Emmett kuiskasi jotain Bellalle, ja tämä muuttui kalpeaksi. Bella läpsäisi Emmettiä.

” TYHMÄ! EI TUOTA! ” Bella huusi.

Jacob istahti pöytäämme samalla kun Bella mukiloi Emmettiä.

Hän heilautti kättään. ” Jokos olet hiljaa, häh..? ” Bella kysyi Emmettiltä, kun oli kaatanut hänen ruokansa lattialle.

” RUOKANI! ” Emmett huudahti ja nyyhki.

” ILKEÄ! ILKEÄ! ” Emmett huusi osoittaen Bellaa.

Alice, Jasper, Rosalie ja Angela nauroivat.

” No okei, Emmett.. jos lupaat ettet kerro mitään ”, Bella sanoi.

Bella nojautui eteenpäin, ja kuiskasi Emmettin korvaan jotain.

Emmett kalpeni. ” M-mitä? ” Hän kysyi pyöritellen päätään.

” Ei semmoista voi tapahtua, että.. ” Bella laittoi käden Emmettin suun eteen.

” Kertokaa meillekin! ” Alice valitti.

Kuulin puraisun, ja Bella kiljahti. ” LUOJA, EMMETT! MIKÄ VAMPYYRI SINÄ OLET! ” Bella huudahti pidellen kättään.

” Vampyyripa hyvinkin.. Ainakin kohta ”, Emmett täydensi hiljaa miettien jotain.

Jacob katsoi ilmeettömänä heidän kinasteluaan, ja kääntyi puoleeni. (A/N2: Mun tekis niin mieli tehä tästä semmoinen muhinointikohtaus, mutta mutta.. Se olis epäreilua Bellaa kohtaan. Tai sitten Bellalle tulee mustasukkaisuuskohtaus. xDD)

Bella katsahti Jacobia, ja kysäisi häneltä: ” niin, Jacob, olikos sinulla hauskaa liikunnassa? ” Bella ja Emmett vilkaisivat toisiaan vihaisen näköisinä.

” Ihan.. mukavaa.. ” Jacob sanoi hitaasti.

” Niin.. Varsinkin silloin, kun.. Kukas hän olikaan.. TYLER.. Oli parinasi? ” Bella kysyi merkitsevästi.

” Mitä? ” Jacob kysyi suu auki.

” Juuri sitä. MINÄ näin sinut, Jacob Black ”, Bella sanoi paljonpuhuvasti. Ilmeisesti he tiesivät jotain mitä minä en tiennyt.

Muut tuijottivat Jacobia ja Bellaa. Aloin syödä omenaani.

” Aijaa? ” Jacob sanoi.

Emmett rusautti rystysiään.

” Odotas vain, Black.. Odotan kovasti sitä hetkeä, jolloin pääsen möyhentämään takalistosi ”, Emmett jyräytti.

Jacob kääntyi puoleeni, ja suuteli minua. Vastasin hänen suudelmaansa. Sivusilmällä näin, kuinka Bella kääntyi poispäin vihaisena.

” Ei oikein kiinnostaisi nähdä heidän muhinoivan.. Vai mitä, Ang? ” Bella kysyi Angelalta silmäillen kynsiään.

Angela pudisti päätään. ” Ei niin ”, hän sanoi. Angela katsoi toista pöytää, jossa istui Ben.

Angela vilkutti Benille. ” Kuule, Bella.. Menen toiseen pöytään ”, Angela sanoi ja nousi.

” M-mitä? Et voi lähteä!! ” Bella huusi Angelan perään, kun hän meni istumaan Benin viereen.

Bella laittoi kätensä puuskaan.

” Luoja. Selvä. Emmett, kerro asia muille. Paitsi noille ”, näin hänen nyökäyttävän päätään meitä kohti.

Emmett nyökkäsi, ja kertoi hiljaisella äänellä Alicelle, Rosalielle ja Jasperille mitä oli tapahtunut.

He kaikki kalpenivat, ja Alice katsoi minua säälivästi.

Vetäydyin irti Jacobista.

” Kertokaa minullekin ”, sanoin heille.

Bella katsahti muihin varoittavasti.

” Emme kerro. Ehkä olisi parasta jos KULTIPUPU ”, Bella katsahti Jacobiin, ” kertoisi mitä teki? ”

Jacob kalpeni. ” Ehkä ei. Ehkä näit väärin ”, Jacob köhi.

Bella kohotti kulmaansa. ” En näe mitään – toistan, mitään – väärin. Ehkä olisi parasta, jos minä kerron.. Sinussa ei ole miestä kertomaan asioita, Jacob.. ” Jacob nousi pöydästä, ja lähti pois.

Bella huokaisi. ” Asia on niin, Edward, että Jacob.. ” Hän keskeytti lauseensa, ja hengitti syvään. ” Jacob petti sinua. ”

Tunsin, kuinka maailmani murskaantui. Jacob.. petti.. MINUA?!

Muut katsoivat ilmettäni tarkkaan. ” Vitun Jacob ”, mutisin hyvin hiljaa.

Bella kohotti kulmiaan kiinnostuneena, ja kuiskasi Emmettille jotain.

” Mennään, Emmett ”, Bella sanoi Emmettille innostuneena jostakin.

” Te kolme ”, Bella sanoi osoittaen Rosalieta, Alicea ja Jasperia, ” vahtikaa Eddietä. ”

Jasper nyökkäsi.

Bella vetäisi Emmettin irti tuolista, ja Emmett katsoi haltioissaan jotakin.

” Tehdään se vaikka metsässä.. Ei, tehdään se sittenkin poikien vessassa.. EIPÄS! LIIKUNTASALISSA! ” (A/N3: Tehdään SE.. :--D Ajatelkaa kaksimielisesti, tai älkää ajatelko.)

Bella ja Emmett lähtivät.

Alice katsoi varovaisesti minua. ” Niin, Eddie.. ” Alice aloitti puheensa. Huokaisin syvään. Tästä tulee pitkä päivä.

BPOV

TAKAUMA

Menin liikuntasaliin sisään, ja siellä oli aivan pimeää. Kuulin jonkun ähkivän välinevarastossa, ja oletin että siellä oli opettaja.

Kävelin välinevarastoon sisään, ja laitoin valot.

Patjojen päällä näkyi liikettä..

Menin vielä lähemmäksi, ja näin siinä JACOBIN JA TYLERIN! Tekemässä.. Sitä..

Kiljahdin, ja Jacob kohotti katseensa.

Hän näytti yhtä pelästyneeltä kuin minäkin.

Juoksin pois.


Takauman loppu

EPOV


Nousin ylös penkiltäni, ja huokaisin.

En varmaan ikinä tottuisi siihen, että olisin yksin.

Kävelin hitaasti käytävään. Siinä ei ollut taaskaan ketään.

Lyyhistyin kaapin taakse, ja itkin. (A/N4: Edward itkemässä.. muakin alko itkettää, tyhmä kun oon. )-: )

Kuulin askeleita, ja pidätin hengitystäni.

Bella käveli kaappien taakse, ja huomasi minut. Hän pysähtyi. Bella katsahti minua silmiin, ja näki että itkin.

Hän istahti viereeni, ja halasi minua.

” Hei, se on vaan yksi poika. Meri on täynnä kaloja ”, Bella lohdutti minua.

Niiskaisin.

Bella huokaisi. ” Et ikinä arvaa miten vaikeaa minulla on joskus. Ainut poika josta pidän, onkin homo.. ” Hän huokaisi lopun.

Katsoin häntä yllättyneenä. ” Pidät minusta, vai? ” Kysyin häneltä.

Hän nyökkäsi päätään riiputtaen.

Hän alkoi itkeä.

Tällä kertaa oli minun vuoroni halata häntä.

Bella takertui minuun, ja itki itkemistään.

” Anteeksi ”, hän sanoi itkunsa loputtua ja nousi. Bella lähti pois, mutta tartuin hänen lahkeeseen kiinni.

Bella pysähtyi yllättyneenä.

Nousin ylös, ja käänsin hänen kasvonsa kasvojani kohti.

Hitaasti lähestyin häntä. Bella oli aivan paikallaan, kun suutelin häntä.

Irrottauduin hänestä, ja kuiskasin: ” minä rakastan sinua. ”

Samassa Emmett ryntäsi kaappien taakse, ja näki meidät lähekkäin.

” TIESIN ETTEI EDWARD OLE HOMO!! TIESIN SEN!! TIESIN.. ” Bella löi Emmettiä.

” AI SAATANA! ” Emmett huudahti ja lähti karkuun.

Bella suuteli minua toistamiseen.

***

A/N5: Tää meni kyllä aika nopeesti. Tapahtumat siis. Loppuun en ole ihan tyytyväinen. Siis tohon missä Edward itkee kaappien takana. :-D Mut hei, kommenttia, tai Emmett purasee teitäkin kädestä. :-D
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:22:19 kirjoittanut Vanilje »
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Just love , K11
« Vastaus #1 : 22.11.2009 14:29:42 »
Haha!! Ei kevät mikä idea! :D Loistavaa sunnuntailukemista! Rakentavaa en ikinä osaa kirjoittaa, mutta pakko ottaa lainaus:
Lainaus
” Anteeksi ”, hän sanoi itkunsa loputtua ja nousi. Bella lähti pois, mutta tartuin hänen lahkeeseen kiinni.
Koska tää oli huumoria, niin jotenkin kuvittelin, että kun Edward tarttu Bellan lahkeeseen, niin Bella olisi mätkähtänyt lattialle :D Mäki rakastan mun mielikuvitusta :D
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Just love , K11
« Vastaus #2 : 22.11.2009 14:44:49 »
hhaah, hyvä idea tällä ficillä.
ei mullao o oikee mitää rakentavaa mut pidin tästä : )
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Just love , K11
« Vastaus #3 : 22.11.2009 16:07:34 »
voi luoja, voi luoja.. ;D tämä fic olisi mielestäni toiminut varsin hyvin ilman edwardia ja jakea, minulle tuli tunne kuin päähahmot olisivat vain bella ja emmet. suloisia ovat <3

Lainaus
” Heh heh.. Hei ”, sanoin Edwardille vilkuttaen hänelle.
eheh, kuvittelen tuossa bellalle sellaisen ison hymyn ja sormivilkutuksen.. ;D

Lainaus
” ILKEÄ! ILKEÄ! ” Emmett huusi osoittaen Bellaa.
ei jessus.. ;D emmet <3

pidin ! todellakin humouria, siihen ei aina törmää. tämä nauratti paljon. ;D
kiitos ;)
to me you live in a world of chaos.

E_Bella

  • Vieras
Vs: Just love , K11
« Vastaus #4 : 22.11.2009 17:48:25 »
Oli mahtava idea... xD
  repesin näis kohis:
” Heh heh.. Hei ”, sanoin Edwardille vilkuttaen hänelle.
      Kuulin puraisun, ja Bella kiljahti. ” LUOJA, EMMETT! MIKÄ VAMPYYRI SINÄ OLET! ” Bella huudahti pidellen kättään.
      ” Vampyyripa hyvinkin.. Ainakin kohta ”, Emmett täydensi hiljaa miettien jotain.

                    ja...
” Tehdään se vaikka metsässä.. Ei, tehdään se sittenkin poikien vessassa.. EIPÄS! LIIKUNTASALISSA! ”
  ajattelin se tavallisesti että kaksimielisesti? xD  ;D
tää oli kyllä hauska...

Takku

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Princess inside
Vs: Just love , K11
« Vastaus #5 : 22.11.2009 19:27:33 »
Saatana...XD

Paras paritus ikinä !!!
~En ollut kampissa kun aivoja jaettiin~

Adrianna

  • ***
  • Viestejä: 12
  • I really need u tonight
Vs: Just love , K11
« Vastaus #6 : 23.11.2009 18:17:21 »
Ei vitsi kun repesin  :D

Ihana Emmett <3

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Just love , K11
« Vastaus #7 : 24.11.2009 22:18:56 »
Ei jes repesin täysin:D
If you can live forever what do live for? Twilight<3