Kirjoittaja Aihe: Twilight: Et huomaa, K-11  (Luettu 5194 kertaa)

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Twilight: Et huomaa, K-11
« : 14.10.2009 18:12:50 »
Author - essss
Fandom - Twilight
Rating -  K-11
Genre - angst,deathfic ,songfic,one-shot?
Pairing - lukemalla selviää, jos selviää?  :o
Disclaimer - En omista hahmoja, enkä paikkoja vaan kaikki kuuluu ihanalle Stephenie Meyerille. Enkä saa mitään rahallisia korvauksia jne.
Warnings - melkein raiskaus ja kuolema.  :-[
Summary -  Silmäsi loimuavat, ne enteilevät pahaa. Huudat minulle ja lyöt minua kasvoilleni. Mutta mitä sen on väliä? Tuskin enää elän kauan, tunnen sen.

A/N - öh, joo. Iski vaan yhtäkkiä inspis ja oli pakko kirjoittaa. Aika lyhyt tästä tuli, mutta ei ainakaan tullut liian pitkä? : D
Ja kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, niin hyvät, kuin pahatkin. Ja mieluiten kommentoitte kaiken sen, mitä tästä ficistä tulee mieleen. ;)

Tässä oleva kappale on Irinan Et huomaa. Ja sen pääsee kuuntelemaan painamalla tästä linkistä:
http://www.youtube.com/watch?v=XX16Gore1Ms&feature=related



Et huomaa




Puristan käsilläni kylkiäni yhteen. Yritän peittää sen kammottavan aukon, joka rinnastani paistaa. Sivelen sormillani kylkiäni ja katselen taivaanrantaan. Aurinko laskee punertavana meren ylle ja värjää hehkullaan kaiken oranssiksi. Rintaani koskee. Yritän etsiä sydäntäni, mutta löydän vain aukon, joka päästää kaiken auringon lämmön ja valon lävitseni. Minulla on kylmä, ja vielä kylmempi tuska viilentää sisustaani. Tai sitä vähää mitä siitä on jäljellä. Kaikki on syöpynyt pois takiasi.

Mun sydän ei toimi enää niin kuin ennen
Ei, se ei toimi enää niin kuin sen odotetaan toimivan
Sen syke suuntautuu nyt aivan toiseen suuntaan


Kuulen askeleita takantani. Lähestyt minua. Yrität hiipiä, jotta en taas juoksisi karkuun. Mutta en jaksa liikkua enää. Istun vain kallion reunalla ja yritän pitää itseni kasassa odotellen kohtaloani.

Mut sä et sitä huomaa
Ei, et huomaa


Halaat minua takaapäin. Suutelet poskeani ja korvaani. Miten sinä kehtaat sen kaiken jälkeen tulla ja olla kuin mitään ei olisi tapahtunut? Hivelet sormillasi kaulaani ja vatsaani. Kammotat minua, mutta en uskalla pistää vastaan. Tai sitten en halua. Ehkä rakastan silti vieläkin sinua, mutta en sitä hirviötä, joka yrittää juuri avata housujeni nappia. Inahdan, kun tunnen sormesi reisieni sisäpinnalla. Ne ovat kylmät, mutta eivät niin kylmät, kuin sinä.

Mun kädet ei toimi enää niin kuin ennen
Joskus tuntuu kuin niissä ei olis tuntoa ollenkaan
Ne sivuilla roikkuu vaikka tulet minuun kiinni


Halaan vieläkin itseäni, mutta pian pakotat minut, ottamaan paidan pois päältä. Istun reunalla, ja toivon, että saisit tarpeeksesi ja lähtisit pois. Mutta silti vain hyväilet sormillasi ihoani ja annat minun palella alusvaatteisillani.

Käteni roikkuvat avuttomina, en halua pitää sinusta kiinni. Ojennat käteni hiuksiisi. Kuparin väri hohtaa niissä vieläkin, nyt ehkä tummempana. Hiuksesi tuntuvat karheilta kädessäni. Ennen ne olivat kauniit ja pehmeät. Vedän käteni pois.

Mut sä et sitä huomaa
Et kai tahdokaan


Pakotat minut katsomaan sinua ja käännät kovakouraisesti pääni. Tuijotat usvaisilla silmilläsi, niistä paljastuu selvä kiihko. Niiden alla, on se enkelini, joka rakasti minua ja piti minusta huolta.

Suutelet minua. Pakotat minut vastaamaan siihen. Työnnät väkisin jäisen kielesi suuhuni ja saat minut vielä kylmemmäksi. Avaat rintaliivini ja hyväilet rintojani kovakouraisesti. Et ollut koskaan hyvä siinä, mutta nautin silloin siitä, kun rakastit minua. Nyt se vain ällöttää minua.

Mun silmät ei löydä sinua niin kuin ennen
Katse harhailee tai yhteen pisteeseen nauliutuu
Hymy useammin toisaalle suuntautuu


Nautit selvästi tilanteesta. Saat alistaa minut armollesi, eikä kukaan ole tällä kertaa pysättämässä sinua. Paitsi sinä itse. Etsin silmäsi ja katson niihin uudelleen. Yritän etsiä vastausta. Missä on enkelini? Ne ovat entistä vieraammat, entistä vihaisemmat.

Vedät pian alushousuniki pois. En vastusta. Luulet kai, että minäkin haluan sinua. Vaikka se ei ole niin. En haluaisi, että edes koskisit minua, mutta silti annan saastaisten kätesi vaeltaa vartalollani. Annan niiden saastuttaa minut. En enää jaksa juosta karkuun.

Muttet sitä huomaa
Mitä se tarkoittaa?


Melkein putoan reunalta, mutta vedät minut juuri ajoissa syliisi. Mutta et pelastanut minua, koska rakastat minua, vaan koska haluat raiskata minut. Mitä minä tein, ansaitakseni tuon pedon? Enkö rakastanut tarpeeksi? Vahingoitinko häntä vahingossa? Haluan vain takaisin rakkaani, enkelini. Se on ainut toiveeni tällä hetkellä. Hän teki sen valtavan aukon rintaani, enkä tunne enää mitään.

Kyyneleet putoavat syliini. Katsot minua vierailla silmilläsi, kasvosikaan eivät ole enää entiset. Niistä on tullut pahat, vihaiset kasvot. Ennen ne olivat lempeät ja täynnä rakkautta. Sanoit silloin, että olen ainut rakkautesi. Sanoisitpa sen uudestaan.

Lasket minut takaisin istumaan reunalle. Vedät housusi pois. Miksi? Miksi teet tämän? Vedät minut lähemmäksi. Pistän vastaan ensimmäistä kertaa. En halua sinua sisälleni, en enää kaiken sen jälkeen. Suutut, sitä pelkäsinkin. Silmäsi loimuavat, ne enteilevät pahaa. Huudat minulle ja lyöt minua kasvoilleni.  Mutta mitä sen on väliä? Tuskin enää elän kauan, tunnen sen.

Suutut kyynelilleni, nouset ylös ja vedät minut mukaasi ylös. Otat minusta kiinni ja minä katson sinua. Silmäsi palavat vihasta. Ne ovat melkein mustat, se lisää tuskaani. Työnnät minut reunan yli. En huuda, en kilju. Katselen vain sinua. Miksi? Silmiesi viha laantuu. Näytät hetken enkeliltäni, siltä jota rakastan, mutta sitten käännyt ja lähdet pois. 

Putoan ilmassa ja pian tunnen kylmän meriveden selässäni. Se repii ihoani auki ja kirpaisee. Uppoan syvyyksiin, sinun takiasi. Rakkaani takia. Miksi, miksi Edward?

Silti rakastan sua enemmän kuin ennen




A/N - ja muistakaa rakkaat lukiat, kommentoikaa. ;)
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 19:56:20 kirjoittanut Beyond »
and paradise comes at a price

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Et huomaa
« Vastaus #1 : 14.10.2009 18:42:13 »
Noni.

Nyt se tapahtu.

Sait mut itkeen.

Voi ei.

Oon itekki ajatellu tehä tästä biisistä, mutta enpäs tee enää. Tää on täydellinen. Sanoinkuvaamattoman kaunis. Olen kateellinen jajajaja... mikä se sana on? Ei tuu mieleen mitään tarpeeksi kuvaavaa sanaa ku dazed. Niin se vaan on.

Vitsi tää oli kaunis.

~Vaivaiskoivu

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Et huomaa
« Vastaus #2 : 14.10.2009 18:44:06 »
Tää oli ihan liian hyvä! Ei tällästä sais kirjottaa. KiitosKiitosKiitos! Itkin -lievästi sanottuna.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Et huomaa
« Vastaus #3 : 15.10.2009 00:28:16 »
WOW. tää oli kauniisti kirjotettu!
olen sanaton. (kuten huomaat)

kiitos!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Et huomaa
« Vastaus #4 : 15.10.2009 10:23:57 »
Vaivaiskoivu Oi, kiitos paljon kommentistasi. <3 Hyvä, että sain jotain tunteita aikaan. : D Harmi, että kerkesin ensin, olisi ollut kiva lukea sinunkin versiosi tuosta kappaleesta. : )
culliina Kiitos paljon sinullekkin. <3 Ihanaa, että saan tunteita heräämään. ;)
Kotitonttu Kiitos, kiitos. <3 Ihanaa, että kommentoit.
and paradise comes at a price

Chelseya

  • Ledger
  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Et huomaa
« Vastaus #5 : 15.10.2009 13:02:02 »
No niin, kiitos vaan, nyt itken täällä :"DD
Tosi hyvä, en keksi mitään sanottavaa ja tää oli tosi hyvin kirjoitettu.
Kiitti :")

-Chelseya
She had something to confess to
But you don't have the time so
Look the other way 
You will wait until it's over
To reveal what you'd never shown her
Too little much too late

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Et huomaa
« Vastaus #6 : 18.10.2009 11:52:31 »
Chelseya oi, kiitos paljon kommentistasi <3 ihanaa, että pidit ficistäni ; )
and paradise comes at a price

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Et huomaa
« Vastaus #7 : 18.10.2009 14:05:53 »
hm, nyt tuli ristiriitaisia tunteita..

en ole helposti itkevää sorttia, saatan kohdata surulliset ficitkin vain "that's end, hohhoh"-asenteella.. vain tarkasti kirjoitetut, surua ja tuskaa - psyykkistä - pursuavat ficit houkuttelevat vain kyyneleitä esiin.. mutta vika ei ole sinussa, jos en itkenyt: pidän silti tästä ficistä. ;)

olen kyllä saanut jo tarpeekseni näistä edward-on-paha / edwardia-pitää-satuttaa -ficeistä, joten.. no, en innostunut, kun sain tietää kuka on se julmuri tässä. tee ensi kerralla jake -ficci samanlaisissa tunnelmissa, saatan jopa äänestää sua presidentiks. ;)

mutta, olihan tämä ihan kiva. kiitos :)
to me you live in a world of chaos.

NYC^^

  • Vieras
Vs: Et huomaa
« Vastaus #8 : 18.10.2009 14:31:10 »
Vautsi sait mut itkee(sisäisesti koska en muuten pysty itkee enää) ja se on jo suuri saavutus
Tää oli hyvin kuvailtu ja kirjotettu ficci tykkäsin paljon
vau sait mut sanattomakski... suuri saavutus seki...kiitos!

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Et huomaa
« Vastaus #9 : 18.10.2009 15:57:21 »
mä itken. :'(
Ja nyt pidätelen aina itkua kun kuulen tän laulun, kiitos vaan! :)
Rakastin tätä.Eipä sitten muuta... :'(
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

Smile^

  • Vieras
Vs: Et huomaa
« Vastaus #10 : 18.10.2009 16:44:04 »
Voi miten kauheeta.
Voi miten upeaa... ja kauheeta. Aivan hirveen hienosti kirjotit, tarinaan pääs helposti mukaan. Kauheeta tässä oli se että Edward oli tollane ja se, että fic oli kamalan surullinen.
Silti mä pidin kovasti ja aivan upeeta jälkeä!
Kiitos tästä sulle  :-*

Ja ainii, itekki oon aatellu tehä tästä biisistä ficin, mut säpä kerkesit eka :D Ja varmaa aika mahdotonta pistää paremmaks enää tästä.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Et huomaa
« Vastaus #11 : 18.10.2009 18:13:40 »
Voi miten upeaa... ja kauheeta.
Smile^ puhuu asiaa.

MELKEIN sait mutkin itkemään. Mua alkaa jo pelottaa mitä kaikkee täältä löytyykään. ö__ö'
Hienoa, hienoa. Ihana ficci. Sanat natsaa hianosti.
Alussa aattelin et se on Jake, mut sitten (kauhukseni) huomasin et se onkin Edward. Mua satuttaa nää ficit missä Edward on paha.

Kiitoksia paljon.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Et huomaa
« Vastaus #12 : 18.10.2009 19:23:59 »
Melkein itken täällä.
En osaa oikein nyt sanoa mitään tähän.
Aivan kauheaa, mutta niin loistavasti kirjoitettu.
Ja kappaleen sanat sopi hyvin tähän.

Karkkiunelma
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Et huomaa
« Vastaus #13 : 18.10.2009 21:10:36 »
Cath Kiitos paljon komentistasi. <3 Ois pitäny tehä toi Jacobista, ni oisin nyt presidentti : D
NYC^^ Kiitos! <3  Sinäkin sait minut sanattomaksi kommentillasi. ; )
_Joutsen_ Kiitos paljon sinullekkin. <3 Hyvä, että tämä herätti joitain tunteita ^^
Smile^ Kiitoskiitos ! <3 Uskon, että siitä sun ficistä ois tullu vähintääkin yhtä hyvä : )
Liinalotta Kiitoksia itsellesi. <3 Itsekin meinasin Jakea tähän, mutta sitten Edward tuntui mielenkiintosemmalta. : )
Karkkiunelma Kiitos! <3  Ihanaa, että kommentoit.
and paradise comes at a price