Kirjoittaja Aihe: Prince of Tennis, Hyvin aloitettua ei jätetä kesken, K-11  (Luettu 1549 kertaa)

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
// Alaotsikko: K -11, fluff, Inui/Tezuka, ficlet

Title: Hyvin aloitettua ei jätetä kesken
Writer: Minä, crazyleptic
Beta: Pics, kiitos<3
Disclaimer: Takeshi Konomi omistaa Prince of Tennisin, en minä. En m yöskään saa minkäänlaista korvausta tästä.
Fandom: Prince of Tennis
Genre: Fluff, ficlet
Pairing: Sadaharu Inui/Kunimitsu Tezuka
Rating: K -11
Word count: 184
Summary: Ulkoisesti hän ei antanut ilmeensä muuttua lainkaan, vaan kääntyi katsomaan Inuita kysyvästi, aivan kuin häntä puhuteltaisiin etunimellään useinkin.
A/N:Eli eli. Tämä menee multifandomiin, ficlettiin rarena ja sitten vielä Fanfic 50:iin, (aiheena Seigakun tennistiimi) sanalla 24. Kuulo. Ja joo, teki mieli kirjoittaa Prince of Tennisiä, koska joku haaste pitäisi saada avatuksi. : D Tätä on luvassa lisääkin.

”Kunimitsu.”

Tezuka hätkähti sisäisesti, kun kuuli toisen sanovan etunimensä kevyesti ja hitaasti, aivan kuin hän maistelisi sanaa. Ulkoisesti hän ei antanut ilmeensä muuttua lainkaan, vaan kääntyi katsomaan Inuita kysyvästi, aivan kuin häntä puhuteltaisiin etunimellään useinkin.

”Niin?”

”Ei mitään. Testasin vain reaktiotasi.” Datapelaajan kasvoille kohosi hymy tämän raapustaessa jotain vihkoonsa. Tezuka toivoi, että tästäkin reaktiosta ei tulisi mitään kovin ikäviä seurauksia hänen yksityiselämässään. Mutta kyllähän siitä seurauksia tuli, Tezuka huomasi kun Inui nojautui lähemmäs häntä, painoi huulensa hänen suulleen ja kuiskasi sitten taas kevyesti: ”Kunimitsu.”

Tezuka piti edelleen kasvonsa peruslukemilla. Inuin jatkaessa hänen nimensä kuiskimista ja painaessa suudelmia hänen kasvoilleen ja kaulaansa, uudestaan ja uudestaan, pokan pitäminen alkoi käydä hetki hetkeltä hankalammaksi. Lopulta, kun Inui oli saanut hänen paitansa auki ja suuteli hänen vatsaansa, Tezukan itsehillintä petti ja hänen huuliensa välistä pääsi huokaus.

Inui nosti kasvonsa ja virnisti. ”Ii data”, hän mutisi, suikkasi suukon Tezukan otsalle ja kirjoitti viimeisimmät tietonsa ylös. Tezuka istui tympääntyneenä pari sekuntia ennen kuin tarttui Inuita hartioista ja kaatoi tämän sängylle.

”Mutta eihän hyvin aloitettua tutkimusta voi jättää kesken, työhän menee hukkaan”, hän sanoi ja painoi vuorostaan omat huulensa toisen suulle.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 00:52:23 kirjoittanut Yukimura »
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 366
  • Lunnikuningatar
Vs: Hyvin aloitettua ei jätetä kesken [Prince of Tennis]
« Vastaus #1 : 10.10.2009 11:17:12 »
No niin, hyvää huomenta ja hyvää päivää. Luin livejournalistasi, että olit kirjoittanut jotakin tällä parituksella, ja pitihän sitä lähteä heti metsästämään. Ihan jo siksi, että on aina hurmaava yllätys, jos Toisesta Ulottuvuudesta löytyy muutakin kuin MCR:ää ja Twilightia. Yay!

Inui on ihana! Minä olen aina ollut heikkona älykköpoikiin ja hänen jatkuva pohdiskelunsa ja tiedonkeruunsa nyt vain on hurjan söpöä. Tezuka taas on liian täydellinen enkä siksi ehkä pidä hänestä niin paljoa, mutta tässä hän toimi vallan hyvin Inuin vastaparina - kuvailtu tilannekin olisi voinut olla mahdollinen.

Tämä on ficlet, joten tuskin osaan sanoa mitään kovin pitkästi, mutta halusinpahan kertoa että luin ficcisi ja nautin siitä suuresti. Idea on nokkela ja hahmot melkoisen IC:itä. Lopetuskin osuu nappiin.

Keveä ja hymyilyttävä kokonaisuus.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
Vs: Hyvin aloitettua ei jätetä kesken [Prince of Tennis]
« Vastaus #2 : 15.12.2009 09:27:19 »
Nevilla: Hei, ihanaa, joku muukin joka tykkää tästä parituksesta<3 Kiitos kommentistasi, olen niin samaa mieltä hahmo-kommenteistasi : )
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.