Kirjoittaja Aihe: Twilight: Loppu, K-11  (Luettu 2738 kertaa)

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Twilight: Loppu, K-11
« : 06.10.2009 14:31:44 »
Author: Culliina
Genre: Draama
General: K11
Fandom: Twilight
Summary: perustuu uuteen kuuhun aikaan, jolloin victoria jahtaa bellaa
A/N: Eka Songficcini, palautetta otan mielelläni vastaan. Tiiän kyllä, ettei toi loppu oikeen liity lauluun, mut olkoon.  Laulu on Maija Vilkkumaan totuutta ja tehtävää.


Vielä sinun luokses jään
vain totuutta ja tehtävää
siellä pelataan
ja soitetaan vain humppaa


Niin, olisin halunnut... Mutta hän sanoi sen olevan liian vaarallista.  Jos hänen itsehillintänsä pettäisi hetkeksikään...

Vaalealla tytöllä
on lenkkitossut sylissä
se varmaan luulee se saa miehen jos se jumppaa


Rosalie. En ikinä antaisi hänelle anteeksi, jos hän veisi Edwardin minulta.

Kun kaikki katsoi minua
sanoin mä tahdon runoilla


Koskaan ei sellaista tilannetta tulisi, sillä jos pääsisin heille, tuskin pääsisin vielä takaisin kirjoittamaan runoja... Sinne, muttei takaisin.

Ja se sanoi:
 Voi, se tie on vaikee


Rosalie aina vähätteli taitojani, hän tahtoi minun häipyvän.

Öisin baarin lattia
on lamauttavan tahmea
ja olo on pelkästään
kurja taikka haikee


Kurja oloni todellakiun oli. Edward oli metsästämässä ja ulkona satoi vettä. Makasin yksin sängylläni kippurassa.

Ja pahinpia on aamut
joiden päättymistä ei näy


Seuraava aamu ei tuntunut loppuvan ikinä. Odotin niin kovaa Edwardin tulevan hakemaan minut kouluun, että jokainen sekunti tuntui vuodelta.

Mä pelkään aina ne saa mut

Pelkäsin todella, että Victoria pöllähtäisi tänne ja tappaisi minut, niin kuin Edward tappoi Jamesin. Silloin en enää koskaan saisi nähdä rakkaitani.

Ja niin lopulta käy.

Yhtäkkiä kuulin raivokasta murinaa ja tunsin lentäväni ilmassa. Paiskaiduin vasten seinää ja valuin lattialle.
"Kumppani kumppanista", joku sähisi korvaani. Tunsin, kuinka käteni repeytyi irti ja lohduttomat kyyneleet valuivat poskilleni. Jostain kuului raivokasta murinaa. Sitten kaikki pimeni.
Tunsin kylmät kädet ympärilläni. Olin Edwardin sylissä, hän heijasi minua edestakaisin, mutta en tuntenut mitään. Olin aivan turta.
"Bella, Bella, ei, Bella", hän hoki hiljaa, lohduttomasti, nyyhkyttäen. "Rakastan sinua", kuiskasin ja vedin henkeä viimeisin kerran.




« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 20:04:28 kirjoittanut Beyond »
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Edward and Bella

  • Team Edward <3
  • ***
  • Viestejä: 22
  • ~You are my only reason to stay...alive.
Vs: Loppu
« Vastaus #1 : 06.10.2009 21:58:14 »
Luin tän vaan pikasesti läpi, ja toi loppu oli surullinen  :'( Ihan hyvä. Kiitos.

 ~I'm here and I love you. I have always loved you and I will always love you.

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Loppu
« Vastaus #2 : 06.10.2009 22:01:01 »
Kauheen surullinen loppu tuhma victoria :S.Mutta joo hyvin kirjjotettu ja silleen hyvä hyyvä.
If you can live forever what do live for? Twilight<3