Kirjoittaja Aihe: Twilight: Between two fires, K-11 (Prologi 28.9)  (Luettu 3817 kertaa)

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Author: Cath
Title: Between two fires
Beta:Tuhisija
Ratings: K-11
Genre: Romance, Drama, Fluff, Snogg
Pairing: Jacob/OC, Jacob/Bella
Disclaimer: Hahmot (paitsi OC:ni Johanna) ja maailma kuuluvat Meyerille, en saa rahallisia korvauksia tästä.
Fandom: Twilight/Houkutus
Warnings: Edelleenkin, lievä väkivalta

Summary: Sijoittuu Uusikuuhun. Edward jätti Bellan, mutta tämä on päässyt erosta jo yli. Ja juuri kun Jacob alkaa kiinnostaa Bellaa, pojan tärkeimmäksi asiaksi nousee uusi tyttö. Pystyykö Jacob elämään kahden tytön kanssa vain ystävinä – vai muuttuuko rakkaus irtosuhteiksi?

A/N: Hehe, ajattelin opettaa ihanaa Tuhisija –ystävääni pitämään Jakesta. Auttaakohan tämä ficissä tapahtuva suhde Jakeen? ..toivottavasti. Valitettavasti tässä ficissä myös alussa olevat luvut ovat lyhyitä – kyllä se siitä.


Prologi

BPOV
”Mutta, Jake! Sinä lupasit-”
”Tiedän, Bella, tiedän! Mutta tänään minulla on muuta.. menoa, joten en voi valitettavasti olla kanssasi tänään.” Julmat sanat iskeytyivät tajuntaani. Jacobin kärsimätön ilme varoitti minua jostakin.
”Entä.. entä huomenna?” pakotin itseni kysymään. Minä tarvitsen sinua! Ole kiltti!
Huokaus ja olkapäiden kohautus.
”Soitan sinulle aamulla. Korvaan tämän sinulle jotenkin.. Minä lupaan”, hän vakuutteli, liian itsevarmasti.

RÄKS!

Hyppäsin askeleen taaksepäin silkasta säikähdyksestä. Eikö Jacob ollutkaan yksin? Eihän Billykään normaalisti ole noin kömpelö, ajattelin Jacobin isästä.
”Jake!” kiljahti naisen ääni talosta. Jähmetyin. Oliko Jacobilla vieraana naisia?
Sanaakaan sanomatta käännyin ympäri ja lähdin harppomaan kohti autoani – vanhaa, punaista Chevyä. Ajaessani pois Blackien pihasta, näin taustapeilistä talon ovella vieraan tytön.


”Hemmetti, Jacob, mikset sinä soita?” huusin koko aamun hiljaa pysyneelle lankapuhelimelle.  Mielessäni ehdotin itselleni ajatusta, että soittaisin hänelle itse. Ei,ehdottomasti ei.  Hän oli luvannut soittaa.
Kun puhelin pysyi mykkänä vielä muutaman minuutin, laahustin lannistuneena huoneeseeni.

"Soitan sinulle aamulla. Korvaan tämän sinulle jotenkin.. Minä lupaan."

________________________________________________________________

A/N: Siinä oli prologi. Kommentteja? ;)


//Ikärajaa muokkasin ;] -Snapu
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 00:05:44 kirjoittanut Beyond »
to me you live in a world of chaos.

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Between two fires, K-13 (Prologi 28.9)
« Vastaus #1 : 28.09.2009 15:51:09 »
Hienoa :D  Mut sanon kyllä, etten ala pitämään siitä, yäh (tai ei sitä tiiä, mut mitään Team Switzerlandia musta ei tuu!).

Mut pidempii lukui vaan tulee sitten, tää prologi oli kiva :D

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Between two fires, K-13 (Prologi 28.9)
« Vastaus #2 : 28.09.2009 16:08:27 »
<3<3<3

MURHAA JAKE!!!

Tälläsist mie en tykkää x'D mut kuten sitä sanotaan, jos alkaa vihaan hahmoja nii kai se o hyvä kirjoittaja ku saa ne niin aidoiks ;)

Ja pidemmät luvuuuut <3 Mäki alan patistaan mesessä sua kirjottaan pidempiä ;DD

ja pliis, ei nyyhkyitkuherkkisBeetä vaan kovispahisBee <3
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Between two fires, K-13 (Prologi 28.9)
« Vastaus #3 : 28.09.2009 17:24:45 »
joo, olihan tässä jotain. mutta en osaa oikein noin pienen katkelman jälkeen mennä sanomaan mitään, nämä uusikuun-jälkeis-ajat ovat minulle jotenkin niin kova pala puraistavaksi(tai toisin sanoen lukea). team edward<3

mutta kun sinä niin hienosti kirjoitat ja teksti on yleensä virheetöntä, niin kyllähän tätä voisi vähän lukaista, sitten kun tulee lisää lukuja.  ;)
another stranger

entinen vohveli

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Vs: Between two fires, K-13 (Prologi 28.9)
« Vastaus #4 : 28.09.2009 20:22:07 »
Jos ikäraja menee tuonne R:n puolelle (vaikkakin lievän R:n) niin tämä ficci pitää siirtää Ulkoavaruuden puolelle. Ota rohkeasti yhteyttä jos niin sattuu käymään, niin joku alueen modeista siirtää ficin ;]

-Snapu


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Between two fires, K-13 (Prologi 28.9)
« Vastaus #5 : 28.09.2009 21:49:12 »
En voi muuta sanoo ku voi Tuhisija parka;'D Team Jacobia tuskin saat siitä tehtyä tai edes Team Switzerlandia, mutta yritä yritä! :D Minä ainakin luen! :)

 ~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Between two fires, K-13 (Prologi 28.9)
« Vastaus #6 : 29.09.2009 16:45:43 »
Kiitos kommenteista.

Tuhisija kiitos ja haha, pidempiä lukuja tulee alun jälkeen (ja se tarkoittaa m i t ä ?). :D

Mutanttiorava kiitos. Ehei, Jake on yksi tämän ficin tärkeimmistä henkilöistä, joten valitettavasti en voi toteuttaa toivettasi. :D Ja seurailepas Bellaa - ehkei nyt ihan aineidekäyttäjäksi tulla, mutta..

vohveli, kiitos kommentistasi. Moni inhoaa näitä Uusikuun jälkeisiä ficcejä, sillä useinhan ne ovat vain angstia. Yritänkin siis saada tähän vähän uudenlaista vauhtia, mieluiten ilman Edwardia. :)

Snapu on Pyörylä, joo, nyt kun tsekkailin noita tulevia lukuja, niin ei siellä pitäisi olla R:ää (edes lievää) yhtään.

kjatri, niin, ihmeen paljon Tuhisija saa sääliä. ;D Tai siis.. No, mukava jos luet! :D

Ensimmäinen luku on jo valmis, mutta en ole saanut betalle lähetettyä. Yritän tästä laiskuudestani päästä eroon, hehe.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2009 16:47:33 kirjoittanut Cath »
to me you live in a world of chaos.

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Between two fires, K-13 (Prologi 28.9)
« Vastaus #7 : 29.09.2009 18:01:59 »
ooooh !  ;)
aika hyvä idea, tälläisiä ei ihan joka päivä nää. pointsit jo pelkästään siitä.  :)
ja prologin perusteella odotan innolla jatkoa >: )

pakko minunkin, voi Tuhisija raukka, ei meitä Jake vihaajia ihan niin vain käännetä  :P :P
no ei vaa, jatkoa pian !!  :D
team Edward♥
Dramione♥

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Between two fires, K-13 (Prologi 28.9)
« Vastaus #8 : 30.09.2009 19:11:58 »
mouu, kiitos kommentistasi. Toivottavasti iloksesi uusi luku tulee jo tänään, riippuu milloin saan postattua sen betalle. :)
to me you live in a world of chaos.