Kirjoittaja Aihe: Twilight: Erehdys, K-11  (Luettu 12157 kertaa)

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Erehdys
« Vastaus #20 : 25.08.2009 06:42:03 »
- Bella, miten se on mahdollista?  Jacob kysyi shokissa.
- Muistatko sen ensimmäisen kerran? Mikä unohtui? kyselin häneltä ja toivoin että hän tajuaisi asian, sillä en pystynyt sanomaan sitä ääneen, koska olin liian nolostunut, punainen kuin tomaatti.
- Oi, ehkäisy... Oletko jo ajatellut, että..., Jacob ei saanut sanottua asiaansa loppuun.
- Ai lasta vai? En ole ajatellut. Tahdotko sinä-, yritin kysyä, mutta en ehtinyt loppuun asti, kun Jacob keskeytti.
- Totta helvetissä tahdon pitää sen! Sanoivat Billy ja Charlie mitä tahansa, sillä ei ole väliä, hän sanoi, vaikka olikin järkyttynyt siitä, että olin raskaana.  Ilmeisesti aika suuri osa hänestä iloitsi sitä, että hän saisi lapsen.
- Minäkin tahdon pitää sen, mutta minua pelottaa.  Entä jos en selviä tästä, jos jokin-, aloitin, mutta Jacob sulki suuni sormillaan.
- Ei, Bella, sinä selviät tästä, me selviämme tästä. En anna tälle pikkuiselle tapahtua mitään pahaa, hän sanoi ja silitti alavatsaani juuri siitä kohtaa, missä tuleva lapsemme oli.  - Kuinka pitkällä sinä olet? Jacob kysyi selvästi innokkaana.
- En tiedä tarkkaan, luultavasti toisella kuulla, vastasin.
- Eli meille tulee marraskuussa lapsi, Jacob sanoi.  Hän oli ilmeisesti laskenut päässään yhdeksän kuukautta eteenpäin ensimmäisestä kerrastamme.
-Niin, lapsi, totesin.

***

- Jacob, minusta tuntuu, että meidän pitäisi kertoa Charlielle tästä, aloitin varovaisesti.  Oli kulunut viikko siitä, kun olin kertonut Jacobille, ja salailu Charlielta oli ollut hankalaa, varsinkin minulle.  Oli ilta, Jacob oli vielä luonani, ja se ei haitannut Charlieta ollenkaan.
- Hmm... Olet oikeassa. Tule, mennään saman tien, Jacob sanoi, nosti minut ylös ja vei alakertaan, missä Charlie katsoi tv:tä.

 - Isä, meillä olisi aika tärkeää asiaa, aloitin.
- Anna tulla vain, tyttö, Charlie sanoi kääntämättä katsettaan pelistä.
- Tuota, kun nyt on käynyt niin, että...  En pystynyt sanomaan asiaa loppuun, en vain pystynyt.
- Sano nyt, kultaseni, Charlie kehotti ja katsoi minua.  - Olet aivan kalpea, oletko kunnossa? hän kysyi huolestuneena. Silloin ryntäsin kylpyhuoneeseen. Aikani oksenneltua, siistiydyin hieman ja palasin alas.
- Niin, tuota, huokaisin ja päätin sanoa asian suoraan.  - Olen raskaana.

Charlien otsa rypistyi.  - MITÄ? TYPERÄ TYTTÖ!  KAHDEKSANTOISTA JA RASKAANA? JA JACOB, HÄPEÄ! KUUSITOISTA VUOTTA JA TULEVA ISÄ! hän alkoi raivota.
- Isä, en aio kuunnella sinua.   Raivoa niin paljon kuin tahdot, sano kun lopetat, vastasin hänelle tyynesti.
Charlie huokaisi, mutta näytti pettyneeltä. - Olet oikeassa, Bella. En saisi raivota sinulle, varsinkaan nyt. Oletko jo ajatellut-  Tällä kertaa Charlie ei ehtinyt sanoa asiaansa loppuun, kun keskeytin hänet.
- Me pidämme lapsen, joten onnea tulevalle isoisälle, sanoin ja lähdin Jacobin kanssa huoneeseeni.  - Se kävi helposti, ihmettelin hänelle. Seisoimme vielä huoneeni ovella.
- Toki, rakkaani, Jake sanoi ja suuteli minua.  Hän nosti minut syliinsä ja kantoi sängylle. Hän asetti minut päällensä niin, että varpaani olivat hänen polviensa kohdalla.  - Bella, rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta, tiedäthän sen? hän kysyi,  mutta turhaan.
- Jake, ei sinun tarvitse kysyä tuota, kun tiedät vastaukseni, sanoin hänelle.  - Minun typerä, ihana, rakas iso suteni, sanoin ja painoin nenäni hänen nenäänsä vasten.
- Iso paha susi, hän mumisi huuliani vasten.

***

Heräsin ilman Jacobia. Olin illalla nukahtanut täysissä pukeissa hänen syliinsä, joten Jacob oli ilmeisesti riisunut minulta kaiken muun päältäni, paitsi t-paidan ja alushousut. Nopea vilkaisu ikkunaan kertoi, että Charlie oli töissä, eli minun ei tarvitsisi heti alkaa selittelemään hänelle kaikkea.
Lähdin suihkuun, sillä olin aivan hikinen Jacobin sylissä nukutun yön jälkeen. Mieluummin hikinen kuin kohmeessa, ajattelin ja olin onnellinen, ettei kivikovaa, jäistä Edwardia ollut enää elämässäni. Hän ei olisi ikinä antanut minulle niitä kahta asiaa, joita toivoin. Jacobilta toivoin toista ja sain ja toista en enää edes tahtonut. Se olisi kirous nyt, kun minulla oli oma ihana suteni. Edwardin nimi ei enää vaikuttanut olooni muuten, kuin että tunsin häntä ajatellessani suurta ällötystä, liian suurta. Voi ei... Hetken päästä, melkein oksennettua suoleni ulos, menin suihkuun.

Kun lopultakin sain itseni näyttämään ihmiseltä, menin alas, ja ihana tuoksu kantautui sieraimiini. Jacob oli kokkaamassa, se oli todella outo näky. Varsinkin, kun minä olin se, joka kokkasi aina meille.

- Hei, kulta.  Tuleeko aamiainen kuuloonkaan?  Saisitko syötyä jotain? hän kysyi sarkastisesti, ilmeisesti yökkäilyni olivat olleet kovaäänisiä.
- Hmm, kai minä jotain voisin syödä, sanoin itsekseni, ja pian edessäni oli järkyttävän suuri annos ruokaa.  - Jacob! Sanoin jotain, en viittä kiloa kokkailujasi!
Jacob näytti hämmentyneeltä.  - Luulin, että sinulla olisi todella kova nälkä, et ole syönyt juuri mitään kuuteentoista tuntiin ja oksensit viimeisetkin ruoat elimistöstäsi juuri. Ja sinunhan pitää syödä kahden edestä, hän selitteli ja hymyili todella suloisesti.
- Jacob, minulla ei ole nälkä. Ja jos luulit, että noin sormesi pituinen olio tarvitsee saman verran ruokaa kuin minä, olet väärässä, sanoin ja siirsin puolet lautasellani olevasta ruoasta hänen lautaselleen.
- Bella, olisit vain sanonut, ettet tahdot syödä kahden ihmisen edestä, hän sanoi, mutta työnsi toisenkin lautasen eteeni.
- Jacob! Jos tyrkytät vielä yhdenkin kerran ruokaa minulle, en syö mitään! kiljuin hänelle. Luoja, että hän osasi toisinaan olla ärsyttävä, rasittava rakki.
- Bella, söisit nyt, hän maanitteli ja loi kasvoilleen todellisen koiranpentuilmeen.  Olisi vielä muuttunut sudeksi! 
- Ei, Jacob, en syö näin paljon. Halkeiaisin, jos söisin, intin vastaan ja työnsin lautasen takaisin hänen eteensä.  - Mutta sinä, tuleva isä, joudut syömään nyt tämän.  Tarvitset energiaa, jotta voit tästäkin eteenpäin paneskella viattomia naisia paksuiksi, riisua nämä heidän nukkuessaan ja muuta yhtä mukavaa, sanoin ja hymyilin pirullisesti. Aamubitchismiä, kyllä.



---

En ehtinyt illalla laittaa tätä :/

Mutta tossapa toi, kommentteja? On vähä lyhkänen ku ei illalla ollu oikee inspistä tähän.
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Erehdys
« Vastaus #21 : 25.08.2009 07:04:29 »
JESS!! rakasta sua ku laitoit tätä jatkooo!!!! <3
tää on niiii mahtava! 
hahah hyvä toi loppu tolle.
muutit alkuperäsestä ?
kiiiittti jatkosta!! <3
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Jikke

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Cullen addikti
Vs: Erehdys
« Vastaus #22 : 25.08.2009 07:53:36 »
Kiva kun ei jäänykkään one shotiks! ;D Kaikin puolin hyvä. Charlien reaktio oli taasen... mieleenpainuva?! Että ihan typerä tyttö. ;) En pitäny siitä, että Bella unohti Edwardin, kuin taikaiskusta. Olen Team Edwardissa... Siitä johtuu pieni vihasuhde  Jacobiin. :D Mutta kiitos luvusta ja jatkoa! :D





                                                                               Jikke
Cullen's are only way to get vampire...

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Erehdys
« Vastaus #23 : 25.08.2009 15:16:43 »
Jatkoa! : D Tämä on hyvä, nauroin täällä yksikseni : D
Joo millon Jacob häipyy?? ;ooo Tai jos Bella sais kesken menon ja Jacob tappas ittesä XD

Mutta jatkoa nopeasti kehiin :D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Erehdys
« Vastaus #24 : 25.08.2009 16:05:53 »
Kotitonttu; joooo ja keksin uutta, ja mitähän lie Tuhisija lisäilly 8D En oo lukenu tota läpi.

Jikke; koitan saada tällä viikolla tolla tarinalla tavallaan selvitettyä et miks se unohti, muutan aika rajusti Uudenkuun tapahtumia tässä.

kjatri, ei ku pikku Irmeli-inkeri kyllä syntyy, Irmeli-Inkerin sukupuolikaan ei tosin oo tiedossa. Edil ei tuu oleen mukavaa 8D Sitä on mukava kiduttaa kirjottaessa..
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Erehdys
« Vastaus #25 : 25.08.2009 16:15:52 »
Luin tän koulussa, ja olin tikahtua. Tosin en tiedä mihin tunteeseen.
IHANA. : D
Joo, Charlien reaktio oli tooosi siisti. :-))
Jake on jotenki lutusempi tässä ficissä, mutta silti TEAM EMMETT. Hiihaa.
Jatkoaa? (:
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Erehdys
« Vastaus #26 : 25.08.2009 17:46:17 »
Oih, kiitos!

Jatkoo tulee sit ku saan kirjotettuu, iltasin kirjotan, mut en taho pakolla tehtyä, et siinä saattaa kestää, tai sit ei. Valmiina mulla on tekstiä, mut lisäilen kuvailuja ja tapahtumia jälkeenpäinkin.
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Erehdys
« Vastaus #27 : 06.09.2009 22:44:10 »
vihdoin ja viiemin tulee jatkoa. Nauttikaa <3

--

- Bella? Oletko siellä? kuului Charlien ääni eteisestä. Istuin Jacobin kanssa katsomassa televisiota, kun Charlie saapui olohuoneeseen. Istuin Jacobin sylissä, hänen kätensä olivat vatsallani. Hän ei viitsinyt edes siirtää käsiään pois, eikä minua pahemmin huvittanut nousta hänen sylistään.
- Niin mitä isä? kysyin laiskasti. Olimme olleet koko päivän La Pushissa lauman kanssa, ja se oli ollut uuvuttavaa, varsinkin minulle.  Embryn ja Quilin irvailut olivat pitemmän päälle ärsyttäneet, viisi tuntia samaa läppää.
- Tahtoisin hieman jutella... hän sanoi, mutta lopetti huomatessaan, että makasin Jacobin sylissä, eikä tämä malttanut pitää käsiään kurissa.
- No jutellaan sitten, sanoin irrottamatta katsetta televisiosta.  Silloin Charlie ei enää jaksanut olla kohtelias.
- Bella, tahdon puhua kahden kesken sinulle lapsesta. NYT. HETI! Charlie raivosi.
- Isä, Jacob on lapsen isä ja hän voi ihan hyvin olla mukana keskustelussamme, sanoin ja katsoin häneen ensimmäistä kertaa.
- Ei, ei voi. Oletteko kertoneet edes vielä Billylle koko asiasta? hän kysyi ja katsoi Jacobiin.
- Ei olla, kerrotaan varmaan huomenna, Jacob sanoi laiskasti, ikään kuin asia ei lainkaan kuuluisi Billylle.  No, eihän se sinänsä kuulunutkaan, vain meille kahdelle.
- Bella, tule nyt tänne, tämä on tärkeää! Charlie huusi. Hänen ilmeensä kertoi, että hän aikoisi inttää loppuillan, jos en tulisi heti.
- Kulta, tulen kohta takaisin, sanoin ja annoin Jacobille pikaisen suukon. Nyt sitten suoraan kuuntelemaan Charlien huutoa.

- Bella, sanon tämän nyt kerralla. Tahdon, että teet abortin, Charlie sanoi. Hän ei uskaltanut katsoa edes minua silmiin.
- MITÄ? EN TODELLAKAAN TEE SITÄ! CHARLIE, TUO TODELLAKIN LOUKKAA TUNTEITANI! kiljuin hänelle kuin mielipuoli ja yritin lähteä, mutta hän esti sen.
- Bella, olet vasta kahdeksantoista, ja Jacob on kuusitoista! Etkö tajua, että teillä on elämä edessänne? Charlie kysyi.
- Niin, ja siihen elämään kuuluu vauva. En jaksa todellakaan kuunnella sinua, Charlie! kiljuin hänelle korkealla äänellä. Ryntäsin keittiöstä olohuoneeseen.  - Jacob, lähdetään! sanoin kiireisesti ennen kuin juoksin eteiseen. Voi ei, ajattelin, kun tunsin maton liukuvan jalkojeni alla. Ihmettelin kuinka kauan kestikään, ennen kuin kaaduin, sillä en tuntenut Jacobin otetta lantiollani.
- Bella, rauhoitu, olet raskaana, etkä voi rynniä mielipuolisesti! Jake sanoi. Hän oli joutunut ilmeiseti syöksymään täyttä vauhtia Charlien edessä, jotten kaatuisi, sillä Charlien ilme oli todella hämmästynyt.
- Jacob?  Miten helvetissä sinä pääsit noin nopeasti Bellan luo? Charlie hämmästeli.
- Salaisia kykyjä, Jake vastasi salaperäisellä äänellä ja iski silmää.  Charlie näytti todella typertyneeltä.
- Jacob, lähdetään jo, sanoin hänelle heti, kun Charlie hiljentyi.
- Bella, miksi meidän pitää lähteä? Jacob kysyi, hän ei ilmeisesti ollut kuunnellut keskusteluamme kovin tarkkaan.
- Koska tuo niin kutsuttu isäni ehdotti, että murhaisin oman lapseni! vastasin kiljuen täysiä viimeiset sanat.  Jacob näytti hämmentyneeltä.
- Hän ehdotti MITÄ? hän tajusi asian.  - Saatanan sika, sinua ei uskoisi isäksi! Jacob huusi Charlielle päin naamaa, ja me lähdimme. Hänen kätensä tärisivät hieman, mutta autolle päästyämme hän rauhoittui.  - Miten hän saattoi ehdottaa sellaista? hän jupisi itsekseen.
- Nii-in, sanopa muuta, vastasin itsekseni puoliääneen. Olin järkyttynyt, luulin että Charlie ei ikinä voisi edes ajatella sellaista.

***

- Jacob, eikö sinun pitäisi olla vielä Swaneilla? Billy kysyi ennen kuin huomasi minut.  Olimme juuri saapuneet Blackeille aikomuksenamme syödä jotain. - Ai Bellakin tuli?
- Billy, meidän täytyy kertoa sinulle jotain, Jacob aloitti.
- Mihinhän se mahtaa liittyä? Billy kysyi, hänellä taisi olla kiire katsomaan peliä.
- Et tule ilahtumaan tästä.. Jacob yritti sanoa. Huomasin hänestä, että hän ei saisi sanottua sitä ääneen, joten minun piti tehdä se.
- Billy, olen raskaana, sanoin ja näin, kun hänen ilmeensä vaihtui yllättyneestä raivostuneeseen.
- MITÄ? EI HELVETTI, MITÄ TE OLETTE TEHNEET! Billy alkoi karjua, mutta Jacob ei antanut hänen jatkaa.
- Isä, ei auta lainkaan, että alat karjua samaa asiaa kuin Charlie, hän sanoi ja kääntyi kävelläkseen huoneeseensa, mutta Billy ei sallinut sitä.
- Ulos talosta. Heti! hän huusi. Jacob näytti todella typertyneeltä, aivan kuin häntä olisi lyöty kasvoille.
- Isä, mitä helv-, hän aloitti, mutta Billy ei antanut hänen jatkaa.
- Ulos. Minun. Talostani! hän karjui ja osoitti ovea.
- HELVETILLINEN SIKA! Jacob aloitti, mutta aloin kiskoa häntä ovea kohti.
- Kulta, älä aloita tuota, sanoin hänelle samalla, kun kiskoin häntä.

- Mitä helvettiä me nyt tehdään? kysyin Jacobilta päästyämme ulos. Ilma alkoi jo viiletä, ja ilman Jacobia minulla olisi ollut todella kylmä.
- Nukutaan nyt autossa ja keksitään aamulla jotain, jooko, kulta? Jacob kysyi.
- Kai se on viisainta, sopertelin hänelle samalla, kun yritin tajuta tilanteen. Helvetin helvetti, ei kotia...

***

- Oi kulta totta kai se sopii! Tietenkin voit muuttaa luokseni milloin vain! Ja Jacob voi tietenkin tulla mukaan! Renée intoili puhelimessa.   Olimme Jacobin kanssa päättäneet soittaa äidilleni ja kysyä, jos voisimme mennä hänen luokseen.  Ja olin varma, ettei hän riemastuisi siitä, kun kertoisin, että olin raskaana, mutta mitä muutakaan muka voisin tehdä.

- Raskaana? Ole kiltti ja sano, että tämä on surkea vitsi, Bella, Renée pyysi kertoessani hänelle, että minusta tulee äiti. Olimme kävelyllä rannalla ensimmäisenä päivänämme Jacksonvillessä Jacobin kanssa. 
- Ei, äiti, vaan täyttä totta, vakuuttelin hänelle.  - En kyllä tiedä tulevaisuudesta yhtään mitään, mutta kai kaikki järjestyy...
- Kulta, älä huoli, minä autan sinua kyllä, Renée sanoi halatessaan minua.  - Mutta ettekö käyttäneet.. .  Voi ei, Renéen seksivalistusta luvassa.
- Ei ensimmäisellä kerralla, ja kun vahinko on jo tapahtunut, niin älä ala valistamaan, jooko? keskeytin Renéen.  - Menen Jaken luo, sanoin ja lähdin rannalta. Matkalla talolle mieleeni tuli, että mitä tosiaan tekisin lapsen kanssa. Jacob ja minä emme olleet töissä, ja hän oli vasta ylä-asteella ja minä lukion toisella luokalla. Voi luoja.

***

Jacksonvillessä oli helppo elää. Ennen kuin huomasinkaan, kolme kuukautta oli kulunut kuin siivillä. Charlie oli yrittänyt viime aikoina soittaa, mutta olin edelleenkin raivoissani hänelle.  Olimme suunnitelleet Jacobin kanssa jo tulevaa, hän hoitaisi ensinnä koulunsa loppuun ja tekisi töitä autokorjaamolla, ja minä kävisin lukion toisen luokan ensin loppuun ja menisin sitten töihin jonnekin. Kaikki järjestyisi jotenkin.
Tänään oli ultraääniaika, ja Jacob odotti sitä kärsimättömänä. Hänen koulustaan kaikki olivat jo kuulleet lapsesta, sillä Jacob ei ollut malttanut pitää suutansa kiinni. Lauma tiesi kaiken kaikesta, Seth, Quil ja Embry tahtoivat kummeiksi. Minulle koko asia oli muuten aivan sama, mutta tahtoisin, että Angela olisi myös kummi, hän oli sentään ainoa ystäväni.

- Neiti Swan, odotatte tällä hetkellä kaksosia ja olette neljännellä kuulla, koppavan näköinen lääkäri töksäytti.  Kaksoset. Kaksoset. KAKSOSET!  Yhdenkin vauvan kanssa tulisi olemaan vaikeaa, entä sitten kahden? Aloin panikoida. Mitä kaikkea voisikin mennä pieleen? Ilmeisesti Jacobkin huomasi sen. 
- Kulta, ei mitään hätää, ei mitään hätää, älä panikoi, hän rauhoitteli minua, mutta en voinut rauhoittua. Emme ikinä tulisi pärjäämään. Tuntui etten saanut henkeä...

***

- Kulta, saa olla viimeinen kerta, kun säikytät minut noin! Jacob "uhkaili" minulle ajaessamme kotiin sairaalasta. Hän oli ollut huolesta sekaisin, koska olin pyörtynyt kuultuani kaksosista, ja nyt hän kyseli kahden minuutin välein oloani. Kotiin tullessamme Renée hössötti tapansa mukaan, mutten jaksanut kuunnella häntä, sillä Charlie oli lähettänyt kännykkääni viestin. Itseasiassa hän oli lähettänyt sen yöllä, kun Jacob oli luullut minun nukkuvan. Olin miettinyt sitä koko päivän ajan.

Bella, ole kiltti ja lue tämä. Kaipaan sinua kovasti. Tule takaisin kotiin, mikään ei ole kuin ennen. En kestä enää päivääkään yksin, en halua menettää tytärtäni. Pyydän anteeksi sitä, mitä sanoin, minun ei todellakaan olisi pitänyt sanoa niin. Palaa kotiin, Bella!
***

Olin kaivannut Forksia. Ennen pidin siitä ainoastaan Edwardin vuoksi, nykyään se oli huonoin juttu, mutta kaipasin Forksin raikkautta, vihreyttä, sadetta... Phoenix oli ollut unelmakaupunkini ennen, ennen kuin minulla oli Jacob. Olin oikeastaan varma, että lähtisin Forksiin, mutta en tiennyt, miten sanoa se Renéelle. Hän ei ottaisi asiaa hyvin vastaan.

-Öh,  äiti?  Tuota... aloitin.  Tämä ei tulisi onnistumaan.
- Näytät siltä, että tahdot sanoa jotain tärkeää, kulta, Renée totesi nähdessään kasvoni kohottaessaan katseensa kirjastaan.
- Niin, oikeastaan. Minä... kaipaan Forksia. Ja tahdon muuttaa takaisin... Sanoin viimeisen lauseen hiljaa, seuraten, miten äidin ilme muuttui hämmästyneeksi.
- Luulin, että vihaat Forksia! Luulin, että Edward-, Renée oli aloittamassa kirouksensa Edwardia kohtaan, sillä hän vihasi häntä koko sydämestään.
- Ei, Edward ei liity tähän mitenkään. Sinä et siis saa kohtausta siitä, että muutan, joten menen nukkumaan, sanoin, suukotin häntä poskelle ja lähdin. Edwardin nimi sai minussa aikaan raivoa. Niin, Edward... Hän oli satuttanut minua, ja nyt minua ällötti pelkkä ajatuskin vampyyreista. Pelkkä muistokin heidän kylmistä, kivikovista käsistään, ällöttävän täydellisistä kasvoista.  He olivat luotuja tappamaan, luotuja satuttamaan. Tuottamaan kipua, elämäntehtävänä murhata viattomia. Vaikka hän oli tappanut monia ihmisiä, se ei ollut mitään verrattuna siihen kipuun, mitä hän oli minulle aiheuttanut.

Hän oli repinyt sieluani palasiksi. Hän oli viiltänyt jokaista palaa tuhansia kertoja.

Kun hän  oli jättänyt minut, olin ollut kuin horteessa monta päivää. En ollut syönyt, en juonut, en nukkunut, en itkenyt, en ajatellut. Ja viimein, kun Charlie olut tullut puhumaan minulle, en ollut enää kestänyt.

Ryntäsin autolleni, ja ajoin kuin mielipuoli La Pushiin. Tahdoin tappaa itseni. Hyppäisin kalliolta kylmään veteen. Jos putous ei tappaisi minua, hukkuisin. Ja viimein minua ei olisi.

Jos elämä on antanut lahjaksi unelman, joka ylittää mahdolliset odotukset, on kohtuutonta surra sen päättymistä. Ehkä, mutta jos se unelma repii sielua, polttaa sydäntä, viiltää sisimpään syviä viiltoja, niin voi olla onnellinen sen päättymisestä.

Viimein seisoin kallion reunalla. En ajatellut enää mitään muuta kuin, että kohta kaikki olisi ohi. Kukaan ei voisi enää satuttaa minua. Olin jo hyppäämäisilläni, kun kuumat kädet tarttuivat minuun yhtäkkiä. Jacob huusi minulle siitä, mitä olin tekemässä. Bella? Mitä helvettiä luulet tekeväsi? En kestänyt enää. Purskahdin itkuun. Nyyhkytin Jacobin paljasta ylävartaloa vasten kauan.

***

- Bella? Miksi et enää puhu? Miksi olet pelkkä synkkä kuori? Miksi sinuun sattuu?  Jokainen Jacobin kysymys satutti minua. Hän tahtoi tietää, miksen tahtonut enää elää.
- Edward, Pelkkä nimi satutti minua enemmän kuin mikään, - ...jätti, Hän oli jättänyt minut. Sitä en pystynyt käsittämään.  - ...minut.  Kaikki ne valheet. Hän ei halunnut minua. Hän oli pelkkä kiero, kaksinaamainen murhaaja.  Kun sain sanottua tuon mahdottoman lauseen, Jacob raivostui. Hänen vartalonsa tärisi ja hän muuttui sudeksi. Normaali ihminen olisi kai säikähtänyt sitä, olisi ollut järkyttynyt ja peloissaan, mutta kipu oli turruttanut kaiken minussa. En enää tiennyt, miksi minun pitäisi pelätä? Ei minuun kuitenkaan voisi sattua enää enempää. Ruumiillinen kipu ei olisi mitään tähän verrattuna.
Jacob-susi näytti raivostuneelta. Pian se juoksi metsään, ja olin näkevinäni sen ilmeessä järkytystä. Vajosin jälleen samaan horteeseen, missä en enää tuntenut kipua.

***

- Bella... Sinä näit mitä tapahtui päivällä, kun puhuit siitä... verenimijästä, joten olen sinulle selityksen velkaa.  Jacob oli ilmestynyt viereeni. En ollut edes huomannut, että oli tullut yö. Sama se, mikä vuorokaudenaika olisi.  - Hyväksyit vampyyritkin, ja... rakastit niitä, joten hyväksy meidätkin, ole kiltti. Ole kiltti, Bella, olet minulle niin tärkeä. 
En käsittänyt lainkaan, mistä Jacob puhui. Ajattelin vain tulevaa kuolemaani. En jaksaisi elää enää päivääkään tässä tuskassa.
- Bella? Vastaa, ole kiltti!  Jacobin äänensävy oli jotenkin aneleva.
- Niin, mitä? kysyin häneltä.
- Bella, hyväksytkö meidät? Pidätkö meitä hirviöinä? Emme me ole hirviöitä! Olemme luotuja olemaan tälläisiä koska... vampyyreja  on olemassa, Jake alkoi selittää jotain, mutta en jaksanut välittää.
- Niin, ketkä minä hyväksyn?  En käsittänyt lainkaan mitä oli tapahtunut. Olin varmasti seonnut. 
- Ihmissudet. En enää kestä katsella, kun sinä kidutat itseäsi niiden loisten vuoksi.. En kuullut loppuun asti, mitä Jacob sanoi, sillä en enää kestänyt. Aloin itkeä, enkä välittänyt enää mistään.


***

Synkkyyteni jälkeen Jacob lohdutti minua aina, kun tarvitsin apua. Hänen kanssaan olin onnellinen jälleen. Opin vihaamaan vampyyreita, luonnottomia, kylmiä, sieluttomia murhaajia. Enää en sietäisi Edwardia, en enää koskaan.


-------------

Kunniaa Tuhisijalle joka on uskollisesti kuunnellut mun angstailujanija betannut tän <3

Nii, mul o ollu täs kaikenlaista nii o menny aikaa, ja ei oo kunnon isnspistäkää ollu, niinku kaikki varmaa huomaa, loppu on paljon parempaa tekstiä ku yöllä tuli inspis.

Kommentteja?
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Erehdys
« Vastaus #28 : 07.09.2009 07:32:45 »
WAU! :o tää oli hyvä!
Billyn käytös oli aika kummaa :b kun eiks se oo semmonen lempee tai en tiiä :D
mut tää oli toooosi hyvä!
tuleeko jatkoa?  (kaksosien syntymästä)
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Erehdys
« Vastaus #29 : 07.09.2009 13:54:11 »
uih, kaksoset..<2
Sanohan, pistäthän sille toiselle nimeks Edward? (--::
JOOKOOO? (::
Ihana luku. (::
JATKOA??!!
* odottaa jatkoa hamaan loppuun saakka *
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Erehdys
« Vastaus #30 : 07.09.2009 15:51:01 »
Muistit kursiivit, good :D

Juu, ole hyvä.  Ja loppu tosiaan on luvun paras kohta! :)

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Erehdys
« Vastaus #31 : 07.09.2009 16:06:37 »
Kotitonttu; no jaa, onhan se xD

Liinalotta; No hyii Bee vihaa tässä Ediä. x'D Ed siis tulee mukaan. Ja loppu on ihan auki, katotaan mitä mun sairas, pervo mielikuvitus keksii.

Tuhisija ;DD yeaa, muistin ne 8D
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Jikke

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Cullen addikti
Vs: Erehdys
« Vastaus #32 : 07.09.2009 17:35:52 »
Tosi hyvä luku!!! :D Mahtavaa!!! Bella ei kyllä oikeasti tekis mitään tollasta, mutta täähän on fanfictiota, joten kaikki on mahdollista. Odotan innolla mitä sinun pervo mielikuvituksesi keksii... ;)
Toivottavasti jatkoa tulee mahd. pian.



           
                                                                                  <3:Jikke
Cullen's are only way to get vampire...

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Erehdys
« Vastaus #33 : 07.09.2009 19:29:47 »
Jikke= juu, kyl äm yritän mahollisimman nopeeta saada jatkoo mut ku on iha hirveesti kaikennäköstä nii se aina venähtää... Viikonloput on onneks olemassa <3

Ja mahollisimman sekoa ja pervoa on tulossa >'''D
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Erehdys
« Vastaus #34 : 07.09.2009 20:32:26 »
Hmm, en voi sanoa varmasti, pidänkö tästä ficistä vai en: rakastan Bella/Edward -parituksia, joten tuntuu jotenkin oudolta lukea ficciä jossa Bella olisi fall in love with Jake. Tiesitkös ettei Jacob tosiaan ole lempihahmoni? ;D
Lainaus
Edwardin nimi sai minussa aikaan raivoa. Niin, Edward... Hän oli satuttanut minua, ja nyt minua ällötti pelkkä ajatuskin vampyyreista. Pelkkä muistokin heidän kylmistä, kivikovista käsistään, ällöttävän täydellisistä kasvoista.  He olivat luotuja tappamaan, luotuja satuttamaan. Tuottamaan kipua, elämäntehtävänä murhata viattomia.
So cruel. :( Ai joo, tuohon voisi pistää varoituksen että spoilaa Uusikuuta, ainakin jyrkännejuttu oli kuin kirjasta. ;)

Lainaus
Opin vihaamaan vampyyreita, luonnottomia, kylmiä, sieluttomia murhaajia enää en sietäisi Edwardia, en enää koskaan.
Oh, kamalia tapahtunut. ;) Bella, miten voit vihata vampyyreita - varsinkin Culleneita noin, he ovat ihania, kilttejä, rakastavia miksi Jake? Miksi?
Mutta kiitos. Odottelen kiltisti seuraavaan lukuun.

   - Cath
to me you live in a world of chaos.

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Erehdys
« Vastaus #35 : 07.09.2009 21:25:44 »
ahhh.. Jacob se on ihana <3
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Erehdys
« Vastaus #36 : 07.09.2009 22:33:19 »
 ;D Cath ei arvaakkaa kuinka vaikeeta sitä on kirjottaa ku on 100% Team Edward... xD Ja kun tää on toka ficci nii se on suuri kunnia et näinki paljo positiivista kommaa.

Nii ja toi spoilausjuttu jääny varmaa siks ku aattelin tän one-shotiks..

Tonttu xD
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Erehdys
« Vastaus #37 : 14.09.2009 15:30:19 »
Tää oli tosi hyvä vaikka tykkäänkin enemmän Edward- Bella -parituksesta  :)
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Erehdys
« Vastaus #38 : 20.09.2009 18:22:18 »
culliina: kiits  ;D

Lisää yritän kirjottaa, mut lopusta ei oo mitään tietoa ja muutenki pää lyö tyhjää. Tulee sitku tulee jos tulee
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Erehdys
« Vastaus #39 : 03.10.2009 23:52:12 »
Miten minä olen unohtanu kommentoida? :o MINÄ KUULIN TUHISIJALTA ETTÄ ET MEINAA JATKAA!!! I'M SO MAD RIGHT NOW!
Hahaha ;D Mä vaan nauran täälläXD

Olipas viisas kommentti.. ;')

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010