Kirjoittaja Aihe: Twilight: Endless Love, K-11, 13. osa 22.6  (Luettu 43367 kertaa)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Endless Love, K-13, 9. osa 9.6
« Vastaus #80 : 09.06.2009 23:44:12 »
 >:( en saa korjattuu tota aiempaa kommenttiini ;<<  oon luullu kokoaja et se on sama james kuka jahtas Bellaa houkutukses :D
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Endless Love, K-13, 9. osa 9.6
« Vastaus #81 : 10.06.2009 10:21:37 »
III, tää oli ehkä paras osa tähän mennessä! Aivan mahtava, oli kaikkea mahdollista.
Mitähän se Alice keksii... : )

Hahaa, nää osat on parantunut koko ajan, en malta odottaa seuraavaa... : D

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Endless Love, K-13, 9. osa 9.6
« Vastaus #82 : 10.06.2009 11:19:12 »
Naureskelin täällä tolle luvulle. En tiedä mitä hauskaa siinä oli, mutta nauroimpa kuitenkin. Innolla odotan tuota Alicen kostoa :D

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Endless Love, K-13, 9. osa 9.6
« Vastaus #83 : 10.06.2009 11:20:24 »
Joo, mä kuvittelin sen camiksi jo. (((:
Voo, minkä koston se Alice keksii...?
Ihana pätkä, kiitoskiitoskiitos.
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Endless Love, K-13, 9. osa 9.6
« Vastaus #84 : 10.06.2009 20:02:26 »
Kiitos paljon!

James on siis Bellan entinen kaveri Phoenixistä, joka on muutettu vampyyriksi melkein samaan aikaan, kun Bella tapasi Cullenit. James ei siis ole mikään pahis, päinvastoin. Jatkossa James tulee asumaan Culleneilla, ja saas nähdä mitä hänen ja Bellan - tai kenties jonkun muun - välille tulee. Ehkäpä olisi pitänyt kertoa hänestä enemmän, mutta vaikka yritin, se kuulosti aika tökeröltä ;) Tarinoita Jamesista voi tulla myöhemmissä osissa.

Kymmenes osa – Kosto on suloisin

”Minkä aika?” kysyimme Rosalien kanssa samaan aikaan tunkiessamme kenkiä jalkaan.
  ”Koston.”


  Alice hymyili leveää hymyä sanoessaan sen. ”Mutta hei, mennään nyt! Vaikka näenkin sen, että tämä tulee menemään loistavasti, emme voi hukata ainuttakaan minuuttia. Tulkaa nyt!” Alice sanoi ja viittoi meitä autotalliin.
  ”Alice, ei kai me..”
  ”Täsmälleen, Bella, täsmälleen! Kenen auton sinä haluat, Rose?” Alice sanoi ja heilutti kädessään kolmen auton avaimia.
  Ne kaikki kolmea autoa kuuluivat pojille. Autot olivat heille kaikkein kallein aarre maailmassa tai ainakin siltä se ainakin vaikutti aina. Jasperin mustan Ford Focuksen, Emmettin hopean Jeep Libertyn ja Edward Volvo c30:n kalliit avaimet kilisivät pahaaenteilevästi Alicen kourassa.
  ”Mutta Alice hei, hehän koskevat heti meidän autoihin!” kiljuin ja vatsaani kouraisi, kun kuvittelin mitä omalle XC90:ni voitaisiin tehdä.
  ”Hupsu, Bella! Eivät he saa ikinä tietää, kuka tämän on tehnyt”, Alice sanoi ja kohtasi minun ja Rosalien epäilevät katseet. ”No okei, voivat, mutta ainahan voimme ostaa uudet autot! Mutta nyt, kerran kun Rosalie ei osannut valita autoa, Bella, valitse sinä. Jasper, Emmett vai Edward?”
  Päätös oli vaikea; en olisi välttämättä halunnut hajottaa kenenkään autoa. Edward ärsytti minua nyt kuitenkin eniten, ja nappasin hänen kiiltävän Volvonsa avaimet. Ne tuntuivat hyvältä käsissäni, varsinkin kun auton tulevaisuus oli täysin minun käsissäni.
  ”Joten Rosalie, aviomies vai veli?” Alice virnisti ja heilutti kumpiakin avaimia Rosalien edessä. Hän nappasi niistä Jasperin avaimet. Totta kai, eihän hän olisi halunnut suututtaa Emmettiä. No kuka haluaisi?
  ”Selvä. Näkyni mukaan meillä on aikaa tasan puoli tuntia, ennen kuin Emmett tulee talliin. Sinä aikana saatte hajottaa, rikkoa, repiä – kaikkea mahdollista, mutta tehkää se niin, ettei teidän jälkiä jää autoihin”, Alice sanoi ja katsoi kelloaan.
  ”Selvä”, Rosalie ja minä sanoimme yhteen ääneen – tästä tulisi hauskaa.
  En tiennyt yhtään mistä aloittaisin, mutta päätin jättää koko auton ulkokuoren normaaliksi. Siten Edward ällistyisi enemmän, kun hänen autonsa olisi sisältä aivan tohjona.
  Minuutit kuluivat ja koko autotallista ei kuulunut äännähdystäkään. Rosalie touhusi jotain Jasperin auton sisäpuolella, ja Alice naarmutti taidokkaasti Jeepin maalipintaa.
  ”Kuulkaa, tytöt, Emmett on tulossa tänne ihan kohta. Kerätkää tavaranne ja mennään ulos”, Alice sanoi hetken päästä ja sammutti tallista valot Rosalien puikkelehtiessa ulos.
  ”Sitten vain odotetaan, että joku heistä huomaa”, Rosalie naurahti ja meni sisälle.
  Kaikki istuivat vieläkin samassa asennossa, mutta Emmett, Jasper ja Carlisle olivat liittyneet seuraan, ja he pelasivat jotain peliä.
  ”Jasper! Sinä huijaat!” Emmett huusi ja heitti pelinappulan häntä päin.
  ”Emmett, ei sinun kanssa voi pelata!” Edward sanoi ja löi Emmettiä takaraivoon.
  ”Pojat, nyt loppui!” Esme huudahti Carlislen sylistä. ”Voisitte edes yrittää käyttäytyä kuin ikäisenne, meillä on sentään vieras!”
  Kuului sekalaista muminaa, ja Jasper pisti pelin pakettiin. ”Kuulkaa, taidan mennä kunnostamaan Jeeppiä. Sen jarrut ovat inisseet viime aikoina, enkä yhtään tiedä mikä niissä on”, Emmett sanoi ja nousi ylös säkkituolista. En voinut peitellä hymyäni millään, ja Alice lähettikin minulle varoittavan katseen, mutta en voinut kuin hymyillä lisää. ”Ed, tuletko sinä kanssa?” Emmett kysyi ja katsahti Edwardiin kysyvästi.
  ”Totta kai, Volvo kaipaa myös vähän hiontaa”, hän sanoi ja molemmat kävelivät autotalliin, johon puinen ovi vei olohuoneesta.
  ”Alice, öö-” en ehtinyt sanoa mitään, kun Emmettin ja Edwardin älytön karjunta täytti talon.
  ”Minun autoni!” Emmett karjui ja juoksi täyttä häkää olohuoneeseen. Hyi, missä Emmett oli oppinut huutamaan noin lujaa?

EPOV

  ”Käyttäytyvätkö tytöt sinusta oudosti? Ja mitä ihmettä he menivät ulos?” Emmett kysyi ja avasi autotallin varmuuslukot. Niitä pidettiin aivan varmuuden vuoksi päällä aina, autotalli oli pyhin paikka koko talossa. Ainakin joidenkin mielestä.
  ”Jaa, no, ei ainakaan Rosalien tai Alicen ajatukset mitään paljastaneet.” Bellan ajatuksiahan en vieläkään kuullut, vaikka kuinka joskus tahdoinkin. ”Tai sitten he vaan piilottavat ne erittäin taitavasti.”
  ”Totta”, Emmett astui sisälle ja napautti valot katkaisimesta päälle.
  Molemmat meistä jäykistyivät katsoessamme autojamme. Emmettin Jeeppiä oli naarmutettu jollain terävällä; todennäköisesti avaimella, kenties. Siinä oli suuria naarmuja ympäriinsä koko autoa, ja Emmett oli aivan kalmanvalkea kiertäessään autoa.
  Osat ikkunoista oli rikottu, ja loput ikkunoista oli avattu sähkötoiminnolla auki.
  Etupuskurin spottivalot oli rikottu hakkaamalla niitä jollain tylpällä, mutta silti tarpeeksi terävällä, että ne olivat pirstoutuneet käytännössä kokonaan. Siruja oli ympäriinsä auton etukeulan alla, ja niitä oli myös lentänyt muutama Bellankin auton viereen. Myös takapuskurin kaikki valot oli rikottu vasaran kaltaisella työkalulla rikki, ja koko auto oli aivan hajalla.
  Kurkistin ihan uteliaisuudesta sisään, ja näky oli vielä järkyttävämpi, mitä ulkoa.
  Nahkaiset penkit oli raastettu auki, ja joka puolella oli paloja vaahtomuovia, mistä penkit oli valmistettu. Radio oli revitty irti sen paikasta, ja johtoja sojotti sinne sun tänne. Koko auto oli kuin räjäytetty.
  ”Minun autoni”, Emmett sanoi ja lyyhistyi polvilleen pidellen käsissään spottivalojen paloja. ”Edward, se on tapettu. Kuka tekisi tällaista minun kullalleni?” Emmett sanoi ja nyyhki teatraalisesti.
  ”Emmett, kuule. Minusta tästä saa ihan hyvän pienellä ehostuksella. Rosalie varmasti on innokas auttamaan”, sanoin ja silitin Emmettin selkää lohduttavasti. Auto oli tosiaankin Emmettille kaikki kaikessa, tietenkin Rosalien lisäksi.
  Käänsin vaistomaisesti katseeni omaan Volvooni. Se oli ollut silmäteräni alusta asti. Sen valkeamusta maalipinta on täysin naarmuton, kuten koko muukin ulkoasu. Kurkistin sisään, ja kurkkuani alkoi välittömästi kiristää.
  Se oli kuin suoraa pirun jäljiltä. Se oli jopa pahempi kuin Emmettin auto. Paljon pahempi.
  Kaikki penkit oli revitty auki, ja niiden kaunis nahkapinta oli kokenut aivan järjettömän kohtalon. Ei ollut edes sanaa kuvailemaan niiden kauheutta. Ne oli tapettu.
  Radio oli samalla tavalla revitty irti kuten Emmettin autossa, mutta sen päälle oli astuttu ja se oli ruhjottu rikki.
  Kaikki lempi CD:ni oli suorastaan revitty alas hyllyltä, ja niiden kansia oli siellä täällä. Osat levyistä oli hajotettu kahtia ja naarmutettu käyttökelvottomaksi.
  ”Em-Emmett, tule tänne”, sanoin ääni vapisten, ja Emmett nousi polviltaan tiputtaen kaikki sirut käsistään.
  Emmettin henki salpautui, kun hän saapui viereeni. Ilmeisesti hän ei ollut noteerannut autoni kauheaa kohtaloa, ja vuorostaan hän löi minua rohkaisevasti selkään.
  ”Kuule veli, nyt tässä haiskahtaa pahasti jokin naisten tekemä. Ei kukaan tekisi näin – ja miksi ihmeessä tyttöjen sekä Carlislen autot on aivan ehjiä?” Emmett sanoi ja siinä oli järkeä; kaikki muut autot olivat koskemattomia, kun katseeni kiersi autotallissa. Bellan Volvo oli täysin koskematon, lukuun ottamatta muutamaa sirpaletta Emmettin spottivaloista, jotka olivat lentäneet sen alle, Rosalien BMW oli yhtä koskematon kuten Bellankin ja Alicen Porsche säteili täydellisyyttään. Jasperin autoa oli myös käsitelty, eikä kumpikaan edes viitsinyt mennä katsomaan, millaista jälkeä siellä oli.
  ”Totta. Enkä yhtään ihmettelisi, jos Bella joskus koskisi autooni, tiedäthän, kaiken sen jälkeen”, sanoin ja ravistin päätäni saadakseni taas ne ikävät muistot mielestäni. Emmett oli kuitenkin jo karannut, ja juossut olohuoneeseen.
  ”Minun autoni!” kuulin Emmettin karjaisevan.

A/N: Ehhehe, semmosta.

- Annabelle

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #85 : 10.06.2009 20:17:04 »
Vau. Sota. Mitäköhän pojat vielä keksii? Laitathan jatkoo, tää on niin mielenkiintoinen!
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Drinia

  • ***
  • Viestejä: 13
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #86 : 10.06.2009 20:46:14 »
Voi miksi? Voi miksi Bella ja Edward erositte? Voi miksi?
Palatkaa yhteen, pliis! :DD

Todella hyvä tarina :) jatkoa odotellaan.
What if I'm not the hero?
What If I'm the bad guy?

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #87 : 10.06.2009 20:51:56 »
Itkin kuudennessa luvussa - nouuu, ei eroa!!!
James, häh??
Kuvittelin jo, että SE james, joka tuhoutui houkutuksessa.
Repesin, kun tytöt teki koston.
"  Edward, se on tapettu. Kuka tekisi tälläistä minun kullalleni? "
Repss. :D
Hirveesti lukuja tuli - neljä uutta, siinäpä luettavaa. :D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #88 : 10.06.2009 21:04:18 »
vähän hyvä noitten tyttöjen kosto(:,mut mitäköhän pojat keksii... :D
Lainaus
  ”Minun autoni!” Emmett karjui ja juoksi täyttä häkää olohuoneeseen. Hyi, missä Emmett oli oppinut huutamaan noin lujaa?

nauroin pikkasen ;D jatkoaa

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #89 : 11.06.2009 09:49:36 »
Hahaa, tälle nauroin. Voi ilkeät, autot kengistä??!! Mitähän ne pojat keksii...

Innolla odottelen jatkoa...

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #90 : 11.06.2009 11:31:53 »
Loistava kosto! Taitaa autot olla joillekkin vähän niin kuin koko elämä...
Jatkoa odotellen :D

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #91 : 11.06.2009 13:09:56 »
tää on ehdottomasti paras luku tähän mennnessä! :D nauroin ihan kippurassa ku luin ton! :D

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #92 : 11.06.2009 13:55:53 »
Hahahh! Hajosin!  ;D

Vau, odotan jatkoa innolla - suurta sotaa.  ;)

Virheetöntä tekstiä, kiitos! Jatkoaa?  :D
another stranger

entinen vohveli

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Endless Love, K-13, 10. osa 10.6.
« Vastaus #93 : 11.06.2009 13:59:11 »
Hehe, kiitos!

Nyt kun siis näitä autoja ja niiden merkkejä esiintyy tässä vähän enemmänkin, päätin laittaa tähän kuvat vähän selventämään teidän mielikuvia. Edwardin  Volvo c30, eli samanlainen mikä leffassa, Jasperin Ford Focus, Emmettin Jeep Liberty, Bellan Volvo XC90, Rosalien BMW M3, Alicen Porsche Turbo 911 ja Carlislen Mercedes SLR.

Yhdestoista osa - Vaihto

”Totta. Enkä yhtään ihmettelisi, jos Bella joskus koskisi autooni, tiedäthän, kaiken sen jälkeen”, sanoin ja ravistin päätäni saadakseni taas ne ikävät muistot mielestäni. Emmett oli kuitenkin jo karannut, ja juossut olohuoneeseen.
  ”Minun autoni!” kuulin Emmettin karjaisevan.


BPOV

  ”Se on tapettu!” Emmett jatkoi huutamista, ”kun menimme autotalliin Edwardin kanssa, kumpienkin autoja sekä myös Jasperin”, Emmett katsahti surullisesti Jasperiin, ”autoa oli käsitelty. Tai no, ne oli suorastaan tapettu.” Tiesin, että autot olivat Emmettille tärkeitä, mutta nyt hän kuitenkin liioitteli.
  Edward vain seisoi Emmettin vieressä kalmankalpeana. Rosalie tai Alice lipsauttaisi sen pian, tiesin sen.
  ”Muihin autoihin ei oltu koskettu. Sattuvatko tytöt vaikka ihan sattumalta tietämään asiasta jotain?” Emmett kysyi kulmakarvat koholla.
  ”Älä viitsi! Miksi me olisimme sen aiheuttaneet? Olet naurettava, Emmett”, sanoin ja katsoin muita. Minun ehkä kannatti hoitaa puhuminen, Rosalien ja Alicen ajatukset harhailisivat kuitenkin hakoteille.
  ”Voi siskokulta, te olitte juuri oikeaan aikaan ”ulkona”, ketään ei teidän lisäksi tiedä missä olitte, ja kaiken lisäksi kaikki todisteet viittaavat teihin.” Voi luoja, Emmett kuulosti aivan joltain yleiseltä syyttäjältä.
  ”Mitkä ”todisteet”?” sanoin ja kaikki varmasti kuulivat lainausmerkit äänestäni.
  ”Kaikki jäljet johtavat teihin!” Emmett jatkoi tietenkin edes viitsimättä ottaa kysymystäni huomioon. ”Olitte siellä juuri oikeassa paikassa, juuri oikeaan aikaan. Se on ilmiselvää!”
  ”Nyt riittää se syyttely!” Carlisle puuttui asiaan ensimmäistä kertaa. ”Tuo on aivan tarpeetonta, Emmett-”
  ”En voi uskoa teitä!” Edward keskeytti Carlislen yhtäkkiä. Aivan kuin hän olisi ollut toisella planeetalla koko ajan, ja nyt heräsi transsistaan. Mutta ei, ei kai.. ”Te teitte sen! Te hajotitte autot vain katkeruudesta, silkasta katkeruudesta! En voi uskoa tätä! Ne olivat yhdet kengät, yhdet kengät!” Edward naurahti ja ravisti päätään.
  ”Alice!” huudahdin ja loin häneen murhaavan katseen. Ei ollut vaikea arvata kumman ajatuksista se oli selvinnyt.
  ”Ne olivat minun lempikenkäni, Edward!” Alice valitti naama mutrussa.
  ”Alice, sinulla on tuhat tuollaista samanlaista paria, et sinä edes erota niiden erilaisuuksia”, Emmett sanoi ja näytti vieläkin vihaiselta.
  ”Kyllä erotan! Ne tuntuvat erilaisilta jalassa, ja ne näyttävätkin!” Se oli totta, mutta vain nainen pystyi näkemään niissä eroavaisuuksia.
  ”Silti! Ja te näitte sitten parhaaksi romuttaa meidän automme!” Edward sanoi ja yritti selvästi pidätellä kaiken sen vihan sisällään, mutta ei mielestäni onnistunut siinä erityisen hyvin.
  ”Hetkonen”, Esme sanoi. He näyttivät Carlislen kanssa yhtä hämmentyneiltä, tietenkään he eivät olleet kuulleet tuosta kenkä-episodista.
  ”Ymmärsinkö nyt oikein, te menitte Alicen kaappiin ilman lupaa, hajotitte hänen lempikenkänsä, jotka maksoivat melkeinpä yhtä paljon kuin tämä sohva”, Carlisle sanoi ja viittoi valkoista sohvaa, jolla he istuivat, ”ja sitten kehtaatte vielä alkaa riitelemään siitä?” Kasvoilleni nousi omahyväinen hymy, kerrankin joku oli meidän puolella.
  ”Carlisle, he hajottivat meidän automme!” Emmett valitti kuin pikkulapsi. Hän osasi mennä ikäistään alemmas aika uskottavasti.
  ”Emmett, minä tiedän, en ole aivan sokea”, Carlisle sanoi ja hengitti syvään. ”Ja siksi siitä rangaistukseksi tytöt antavat autonsa teille, kunnes ovat korjanneet autonne.”
  ”Mitä, ei!” Carlisle ei voinut tehdä tätä. ”Et sinä voi! Carlisle!”
  ”Kuule Bella, kyllä voin. Ja teenkin. Annatte autonne pojille siksi aikaa, kunnes saatte korjattua heidän autonne. Enkä välitä kuinka kauan siinä kestää, siihen menee sitten vaikka sata vuotta.”
  Edward, Emmett ja Jasper hymyilivät omahyväisesti ja ojensivat käsiään. En ikimaailmassa luovuttaisi Volvoani Edwardille, en koskaan.
  ”Hakekaa avaimet, ilman niitä on vaikea ajaa”, Carlisle sanoi, mutta kukaan meistä ei tehnyt elettäkään hakeakseen avaimia.
  ”Selvä, ei sitten – minä haen ne itse”, Carlisle sanoi ja nousi ripeästi.
  ”Ei! Carlisle, älä tee tätä meille, kiltti”, sanoin ja aloin roikkua hänen käsivarressaan.
  ”Bella”, hän sanoi ja irrotti käteni käsivarrestaan, ”en tekisi tätä, mikäli minun ei olisi pakko. Nyt, haetko itse avaimesi sekä Rosalien ja Alicen, vaiko minä?”
  En edes viitsinyt vastata, vaan kävelin vastahakoisesti yläkertaan ja hain kaikki avaimet.
  ”Joten, se kuka rikkoi kenenkin auton, luovuttaa avaimen sille. Yksinkertaista”, Carlisle sanoi.
  Tiputin XC90:ni avaimen vastahakoisesti Edwardin kämmenelle, ja hän sulki sen.
  ”Kiitos, pidän siitä hyvää huolta”, hän sanoi ja hymyili jotain tekohymyä.
  ”Parempi olisikin.”
  ”No, nyt kun kerran tämä on sovittu, pojat ostavat ne uudet kengät Alicelle, ja tästä ei enää keskustella”, Carlisle sanoi ja istahti sohvalle.
  ”Olet täysin epäreilu!” Rosalie valitti Carlislelle.
  ”Ehkä, mutta yritän vain olla tasapuolinen. Ei ole kuule helppoa asua näin monen teinin kanssa, jotka käyttäytyvät kuin pahasuopaiset lapset. Voisitte edes yrittää rajoittaa noita tappeluita, ne ärsyttävät muitakin.”
  ”Et ole yhtään tasapuolinen! Katso nyt! Me joudumme luopumaan autoistamme, ja nuo ostavat vain Alicelle kengät!” Rosalie jatkoi valittamista.
  ”Niin, koska te rikoitte heidän autonne. En jaksa keskustella tästä aiheesta enempää, joten mikäli kaipaat juttuseuraa, Rosalie, Emmett varmasti jakaa mielipiteitänsä kanssasi.”
  ”Argh!”
  Nyt vasta katseeni kiinnittyi Jamesiin, joka silti vain istui vieläkin sohvalla, aivan kuin hän olisi nähnyt tälläistä usein.
  ”Anteeksi tämä, pojat osaavat olla melko juntteja”, naurahdin ja James yhtyi siihen.
  ”Ei se haittaa, olen melko tottunut tähän”, James sanoi ja virnisti.
  ”Kuule, elä Emmettin kaltaisen lapsen kanssa muutama vuosisata, niin alat tottua.” Emmett oli oikeasti melko ärsyttävä, kun vain halusi.
  ”Äh, täällä on melko latistava tunnelma”, sanoin ja nousin ylös. ”Hei, vieläkö luet kirjoja?” kysyin ja käännyin Jamesiin päin.
  ”Tottahan toki, kirjat ovat elämäni”, James sanoi ja hymyili. Hänen hymynsä oli suorastaan lumoava. Ei samanlainen kuin Edwardin, mutta lähellä. Todella lähellä.
  ”Sittenhän minä voin näyttää kirjakokoelmani! Tule”, sanoin ja nappasin häntä käsivarresta.
  ”Teillä on kaunis koti. Hyvin elegantti”, James sanoi kun kävelimme kohti huonettani.
  ”Kiitos, Esme rakastaa sisustamista. Hän teki todellakin ihmeitä tämän talon kanssa”, sanoin ja aloin selittää mitä kaikkea Esme oli tässä tehnyt. Hän oli korjannut talon täysin, sillä kun olimme muuttaneet tähän, taloa olisi voinut verrata romukasaan.
  ”Rakastatko vieläkin fantasiakirjoja?”
  ”Tietenkin! Nehän ovat kirjoista parhaita!” James sanoi ja katseli suurta kirjahyllyäni. ”Vau, sinulla on paljon kirjoja.”
  ”No, niitä on kertynyt aikojen saatossa. Yksi hyvä asia tässä ikuisuudessa on, että ainakin saat lukea paljon kirjoja”, sanoin ja naurahdin kevyesti.
  Hiljaisuus laskeutui huoneeseen, ja molemmat olivat keskittyneitä omiin kirjoihinsa. En voinut kuitenkaan vastustaa kiusausta katsoa Jamesiin kirjani takaa vähän väliä, ja pieni hymynkaarre heittäytyi aina huulilleni kun kohtasin hänen silmänsä.  
  Mitään ei kuulunut moneen minuuttiin, kunnes James avasi suunsa. ”Kuule, Bella.. tuota. En tiedä miten sanoisin tämän, ja ymmärrän kyllä täysin jos tahdot kieltäytyä!” hän sanoi ja sulki kirjan syliinsä.
  ”Niin? Sen kun vain sanot, ei se voi olla mitään pahaa”, sanoin ja hymyilin. Olimme olleet kavereita ikuisuudesta lähtien, ei se voinut olla mitään pahaa.
  ”Kuule, lähtisitkö kanssani ulos?” James sanoi saatuaan itsensä kasaan. Koko lause häkellytti minut aivan sekaisin, kukaan ei ollut sanonut tuota minulle pitkään aikaan.
  ”Tuota.. tietenkin”, sanoin ja Jamesin suupielet kääntyivät pakostakin hymyyn.

- Annabelle
« Viimeksi muokattu: 11.06.2009 15:31:51 kirjoittanut Annabelle »

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #94 : 11.06.2009 14:29:21 »
Lainaus
  ”Emmett, minä tiedän, en ole aivan sokea”, Carlisle sanoi ja hengitti syvään. ”Ja siksi siitä rangaistukseksi tytöt antavat autonsa teille, kunnes ovat korjanneet autonne.”
Carlisle on epäreilu mun mielest :o
mitäköhän Bellan ja Jamesin "treffeist" tulee.. :)
 jatkoa odotan innolla ;)

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #95 : 11.06.2009 15:01:51 »
Voi ei, palaa Bella Edwardin luo  :o
Tykkään tästä ficistä, odotan jatkoa :D rakentava kommentti lensi jonnekkin.

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #96 : 11.06.2009 15:18:40 »
Oh! Ehtisin juuri äsköttäin kommentoimaan toista lukua, niin nyt pääsen jo kommentoimaan seuraavaa lukua.  ;D (huoh, niin turha selitys)

Löysin muutaman tooodella pikku virheen!
  ”Mitä ”todisteet”?” sanon ja kaikki varmasti kuulivat lainausmerkit äänestäni.
Eli ensinnäkin tuo mitä voisi olla mitkä. Ja tuo sanon voisi olla sanoin.

  ”En voi uskoa teitä!” Edward keskeytti Carlisle yhtäkkiä.
Ja tässä on tuo, että Carlisleen pitäisi lisätä n.

Muuten kaikki oli ihan ok.

Odottelen Bellan ja Jamesin treffejä!  ;)
another stranger

entinen vohveli

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #97 : 11.06.2009 15:22:19 »
Oh! Ehtisin juuri äsköttäin kommentoimaan toista lukua, niin nyt pääsen jo kommentoimaan seuraavaa lukua.  ;D (huoh, niin turha selitys)

Löysin muutaman tooodella pikku virheen!
  ”Mitä ”todisteet”?” sanon ja kaikki varmasti kuulivat lainausmerkit äänestäni.
Eli ensinnäkin tuo mitä voisi olla mitkä. Ja tuo sanon voisi olla sanoin.

  ”En voi uskoa teitä!” Edward keskeytti Carlisle yhtäkkiä.
Ja tässä on tuo, että Carlisleen pitäisi lisätä n.

Muuten kaikki oli ihan ok.

Odottelen Bellan ja Jamesin treffejä!  ;)


Ooo, kiiitoksia, enhän mä tommosia edes huomannut  :D

- Annabelle

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #98 : 11.06.2009 17:03:14 »
Oo vau, mahtavaa! Autojentuhoamisjutut sun muut olivat kyllä aivan mahtavia, pakko ylistää niitä. Jamesin kanssa treffit... Äää, eijeijei, Bella ja Edward yhteen, kärsin. :D Tosin, ilman tätä avioeroa sun muuta tästä ei olisi kyllä tullut näin mainiota. Mutta yhteenhän heidät voisi kaiken jälkeen palauttaa. *ei luovuta* ;D

Kirjoitusvirheet taidettiinkin sanoa tuossa jo, eikä minulla ole mitään lisättävää. Kiitos.

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #99 : 11.06.2009 20:05:02 »
HAHA vähä nauroin ku tytöt rikko poikien autoja :DDD
eiii toi james ja bella ei saa alkaa seurustelee ( mielummu edward ku james ) bellalla ja edwardilla vois olla semmone suhde et  ne on yhes ja sit ei taas oo : D
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää