Kirjoittaja Aihe: FMA: Saavuttaa joulurauha, S, Ed/Roy  (Luettu 1853 kertaa)

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
FMA: Saavuttaa joulurauha, S, Ed/Roy
« : 05.12.2009 20:08:48 »
Disclaimer: Fullmetal alchemistin hahmot ja maailman omistaa Hiromu Arakawa, en minä.

Kirjoittaja: Venomous
Beta: -
Ikäraja: S
Fandom: Fullmetal Alchemist
Paritus: Ed/Roy
Genre: aapua, angstia ja fluffyä tämä kai on... Anffyä! Tai jotain.
Summary: “Oikeastaan kaipaan hänen hyysäämistään nyt…” Roy huokaisi. “Hän taisi oikeasti loukkaantua vähän.”

A/N: Hihii, tein joulufluffyä. Olen virallisesti tapattanut aivoni! Nojaa, en valita. Onhan tässä angstiakin vastapainoksi. Ja eihän tämä ole niin höttöistä fluffyä kuitenkaan.
Menee taas valtaisaan määrään haasteita: FF50 sanalla 048 Joulu, Fandom10, Adventtihaaste sanana 04 Rauha. Ja ficlettihaasteeseen aiheena Silmä silmästä, korva korvasta, palvelus palveluksesta.

Saavuttaa joulurauha

Ed ei pitänyt siitä, että esikunta oli vielä aattoiltanakin täynnä ympäriinsä häärääviä sotilaita. Tavallaan hän oli iloinen kun ei ollut ainoa, joka aikoi työskennellä kuumeisesti kellon ympäri, mutta jatkuva ovissa ramppaaminen ärsytti.

Taukohuone ei ilmeisesti ollutkaan niin hyvä paikka tehdä töitä… Se oli koristeltukin törkeän räikeästi.

Ed huokaisi ja läimäytti kirjansa kiinni. Hän totisesti tarvitsisi oman työhuoneen.


Roy nosti päänsä ärtyneenä papereistaan, kun ovi kävi taas. “Häivy, kuka ikinä -”

“Rauhoitu, Mustang. En aio kysellä epäolennaisia. Tulin työskentelemään.”

“Ai. Hyvä.”

Hetken päästä ovi kävi taas, ja Roy ei säästellyt sanojaan kertoessaan, miten paljon epätärkeistä asioista selittävät idiootit häiritsivät häntä.

*

Roy hytisi takkinsa alla. Taivas oli ilmeisesti päättänyt revetä jouluksi ja se pudotti lunta sellaisella tarmolla, että sen olisi voinut olettaa hidastavan tahtia vasta kesällä. Eversti tarpoi päättäväisesti lumikinosten läpi ja huiskutti nähdessään tutun hahmon.

“Ed!”

Teräsalkemisti virnisti, kun näki Royn kantamukset. “Valkoisia kukkia? Yhtä hyvin olisit voinut tuoda lunta, ne maastoutuvat paikalleen välittömästi eikä niitä erota enää.”

“Niiden ei ole tarkoituskaan erottua…” Roy mutisi.

Kaksikko eteni yksimielisessä hiljaisuudessa muutaman metrin, kunnes Roy pysähtyi tamppaamaan lunta marmorikiven edessä ja laski kukat lumelle.

“Oikeastaan kaipaan hänen hyysäämistään nyt…” Roy huokaisi. “Hän taisi oikeasti loukkaantua vähän.”

“Ää, Maes ymmärsi kyllä. Ei hän pannut pahakseen, koska olet kestänyt kuunnella sitä loputonta selitystä potkuhousuista ja muusta sellaisesta aivan tajuttoman pitkään.”

“Mistä lähtien minun oma rauhani on mennyt ystävyyden ede-”

Royn silmät levisivät, kun Ed ojensi kättään painaakseen sormensa hänen huulilleen hiljaisuuden merkiksi. “Älä aloita tuota, okei? Ei se ollut sinun vikasi. Et ikinä saavuta omaa rauhaasi, jos vain jatkat tuota joka vuosi.”

“Minh ansaitsin sen…” Royn huulet liikkuivat Edin sormen takana, ja Ed pudisti päätään ja hymyili samaan aikaan.

“Pahuksen itsesäälissä rypevä mikä ikinä… No, ehkä ansaitsitkin. Mutta minä olen helvetin jäässä, joten jatkaisimmeko tätä sisällä?”

“Ai niin kuin lämpimämmissä merkeissä?”

“Oi, kyllä.”

“Ja koska sinä raahasit minut tänne tänään… Minä saan päättää!”

Ed otti jalat alleen ja Roy juoksi nauraen hänen peräänsä. Olihan hän oikeutettu tuntemaan syyllisyyttä, olihan hän ansainnut sen, mutta hän oli myös saavuttanut oman joulurauhansa.

// Beyond lisäsi fandomin alkutietoihin.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 17:14:26 kirjoittanut Beyond »
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Joeyboy

  • Vieras
Vs: Saavuttaa joulurauha, K-7
« Vastaus #1 : 06.12.2009 19:38:25 »
Mitään järjellistä en aio sanoa. Tämä vaan oli niin kovin söpö ja herttainen ficci. Ed oli vaihteeksi herttainen. No kyllähän Ed on aina pohjimmiltaan herttainen ja hyvä poika ja Roy hyvä mies. Lol. Siksi ne sopivatkin niin mukavasti yksiin, kun voivat yhdessä yrmyillä ja yhdessä söpöillä.  :D Lopun Royn nauru lämmitti kovasti. Syyllisyydestä on varmasti vaikea päästä eroon, mutta siinäkin Ed ja Roy voivat tsempata toisiaan.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Saavuttaa joulurauha, K-7
« Vastaus #2 : 26.02.2011 14:39:36 »
Tämä oli kyllä äärettömän suloinen! :) Mä en voi sille mitään, mutta kun Ed ja Roy on vaan niin suloinen pari ja ne sopii niin loistavasti yhteen, etten voi olla hymyilemättä jokaisen lukemani ficin jälkeen äärettömän typerästi. Ja tää on niiii suloinen, etten voi olla hymyilemättä tälle! Äärettömän hellyyttävä :)

NeitiMusta
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Sielunsyöjä

  • No-life king
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Everything you need is ice cream,flowers and pussy
Vs: Saavuttaa joulurauha, K-7, FMA: Ed/Roy
« Vastaus #3 : 30.05.2012 22:19:55 »
Hmm... Tähän tuskin ei voi vastata kuin kauniilla hymyllä... (se taito ei kyllä ole hallinnassani, muttmuttt...) Söpö ja ihana. Tyydyn taasen kiittämään ja poistumaan iloisena tämän ficin ääreltä. :)
Noin kun vastas korppi musta,  syvää tunsin kummastusta
joskaan en sen vastaukseen mieltä saanut mahtumaan;
sillä ei kai toisinansa kukaan väitä muistavansa,
että hällä vieraanansa keskiyöllä huoneessaan
koskaan oisi ollut korppi ---- keskiyöllä vieraanaan -----
nimeltä 'ei milloinkaan'.