Kirjoittaja Aihe: Mieheni, Pelikone, S, mielipide, huumori, dialogi  (Luettu 1778 kertaa)

Luvvie

  • Mother of dragons
  • ***
  • Viestejä: 257
  • Ava by raitakarkki
Title: Mieheni, Pelikone
Author: Säde pilven takaa
Rating: Sallittu
Genre: Huumori, mielipide
A/N: Äidinkielentunnilla puhuttiin kohutusta Audi-miehestä ja kuinka hän esineellisti naisen. Äidinkielen opettajamme tahtoi sitten, että esineellistämme miehen. Tulette huomaamaan minun oman kantani asiaan. Teksti on otettava huumorilla.  Miehet, älkää loukkaantuko. Kirjoitettu dialogina.


-Kas, sitä jäi pari ylimääräistä kolikkoa.
-Rahaa ei kuule ole ikinä ylimääräistä.
-No en mä näillä 50 senttisillä ihan heti tee mitään.
-Hah, anna ne sitten minulle, jos oikein on varaa jaella.
-No en minä nyt niin rikas sentäs. Mutta hei, tuossahan on pelikone, voisi pitkästä aikaa kokeilla onnea.
-Jotenkin arvasin tämän... Todellakin pitkästä aikaa, eilen vasta viimeksi pelasit.
-On siitä jo 24 tuntia sentäs! Minulla oli niiin ikävä sinua koneiseni.
-Puhut sille kuin ihmiselle, koitahan nyt, ihmiset katsovat pian kuka hullu tuossa niin pelikoneelle lepertelee ja halaa.
-Pitäkööt hulluna, meidän suhteemme väliin ei kukaan tule!
-Herra jumala, nyt lakkaat halaamasta sitä tai en tunne sinua enää!
-No okei, jos se nyt niin haittaa ja mustasukkaiseksi tekee.
-Luuletko, että olisin mustasukkainen pelikoneelle? Ja miten ystävä edes voisi olla mustasukkainen, en minä sinuun ole rakastunut.
-Älä väitä vastaan, kuitenkin olet salaa rakastunut minuun!
-Minä en ole tytöistä kiinnostunut, anteeksi vain pettymyksen tuotos. Olen ihan heterolinjalla, toisin kuin eräät, jotka epätoivoisina alkavat harrastaa jo pelikoneiden iskemistä.
-Minulla on sentään rakas. Eikö hän olekin vain kateellinen, rakas?
-Nyt se puhuu sille jo kuin poikaystävälleen... Lopeta tuo tai lähden!
-Ihan rauhassa. No niin, rakas, tässä sinulle euro.
-Pyysin lopettamaan.
-Hei, voitin viisi euroa!
-Hienoa, tuo masiina sentään antaa voittoa.
-Voi kiitos rakas, olen iloinen!
-Lopeta tuo halaaminen! Se on kone, ei mies.
-Tämä konehan on kuin mies.
-Kuinka niin?
-Anna jotain, se saattaa antaa takaisin jotain.
-Tässä tapauksessa rahaa vai?
-Niin juuri. Ja jos sille antaa, voi olla myös ettei saakkaan mitään takaisin.
-No onpa yllättävää.
-Lisäksi miehiin voi kyllästyä toisinaan yhtä nopeasti kuin pelikoneen pelaamiseen. Tai mieheen voi huumaantua kuin pelikoneeseen.
-No niin joo...
-Ja miestä voi "kokeilla", mutta saattaa huomata, ettei mies olekkaan se oikea. Sama jos pistät pelikoneeseen kolikon ja huomaatkin, ettei tullutkaan voittoa.
-No kait se vähän on kuin mies.
-Joo niin on. Ja minä ja rakkaani menemme ensi kesänä naimis... Hei irti hupustani, kuristat minut!
-Me lähdemme.
-Hei, hei rakas!
-Nyt olet jo hiljaa, se on pelikone, ei mies!

Siinä, toivon, että huomautatte minulle turhista kirjoitusvirheistä. Tekstiä ei ole tarkistettu laiskuuden takia. Kyllä se joskus tarkistuu : )
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:59:54 kirjoittanut Scarlett »
"Elämä ei ole kenraaliharjoitus, jossa opiskellaan sitä mitä ei kiinnosta ja tehdään työtä, mikä ei innosta."

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Mieheni, Pelikone
« Vastaus #1 : 02.12.2009 16:28:44 »
Aivan mahtavasti kirjoitettu. En huomannut kirjoitus virheitä. En osaa sanoo mitään järkevää kommenttia repeilin tuhansiksi kappaleiksi :)

~L~ 
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me