Kirjoittaja Aihe: Valehdellaan pienemmäksi vahinko, Draco/Theodore, S  (Luettu 3604 kertaa)

Béren

  • ***
  • Viestejä: 703
  • set my heart on fire
Kirjoittaja:Béren
Ikäraja: S
Genre:apua oisko angst ja romance
Pairing:Draco/Theodore
Disclaimer:Row omistaa kaiken minkä tunnistatte Rowille kuuluvaksi, en saa tästä mitään rahallista hyötyä
Haasteet:Inhokkiparitus, perspektiiviä parittamiseen kohtaan VÄÄRIN!, One true genre-slash, slashin 10, fanfic 100-luihuiset sanalla 96. oma valinta (Valhe)
A/N:Mä näin jossakin sanan "naamiaiset" ja aloin pyöritteleen tota ekaa lausetta, kriiseilin puoli tuntia ja sit tästä tuli tämmönen, kertoja ei oo mullekkaa iha selvä, aluksi se oli Theo mutta muuttui sitten Dracoksi ja näin, se on lukijoiden valinta. Omistan tän patelle koska sie rakastat dracoa, ja connielle koska sie rakastat mua. (bérin logiikka....)


Valehdellaan pienemmäksi vahinko

Sydänten naamiaissa tunteet piilotetaan kirkkaan väristen naamioiden taakse, verhotaan kristalleilla eikä paljasteta koskaan kaikkea. Annat toisen uskoa suloisiin valheisiin, luottaa niihin sokeasti ja naurat mielessäsi hänen typeryydelleen.

Silti voi aina tapahtua jotain mitä et osaa ottaa huomioon, ehkä joskus valheet paljastuvat, jättävät sinut yksin ja hän näkee sinut juuri sellaisena kuin olet. Ja ehkä silloin tajuat että on liian myöhäistä korjata asiat, sillä hän ei enää rakasta sinua. Hän rakastaa valheitasi, rakentaa elämänsä jokaisen sanasi varaan, mutta silloin kun kaikki paljastuu sinä olet yksin. Ja ehkä silloin tajuat rakastavasi häntä enemmän kuin sinun olisi koskaan pitänyt.

Sen piti olla vain leikkiä, vannoit Blaiselle saavasi kenet vain, pääsit hänen lähelleen, hurmasit ja sait hänet rakastumaan itseesi. Silotit kaikki huonot puolesi yksinkertaisilla sanoilla, suutelit kevyesti, sait hänet janoamaan lisää, käytit kaiken lumovoimasi, sait Blaisen kaljuunat, mutta unohdit huolehtia seurauksista.

”Onko kaikki hyvin?” hiljainen kysymys, kädet vyötärölläsi, olisi niin helppoa kertoa kaikki, selittää ja pyytää anteeksi, mutta sinä haluat uskoa selviäväsi tästäkin sotkusta naarmuitta.
”Kaikki on ihan hyvin, rakas.”

Jälleen yksi valhe.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 22:41:05 kirjoittanut Beyond »

pate

  • ***
  • Viestejä: 18
  • there's no bussiness like Cho bussiness
Vs: Valehdellaan pienemmäksi vahinko, Draco/Theodore, k-7
« Vastaus #1 : 23.09.2011 22:31:20 »
joo mine rakastan kyl dreicouu  mut kyl rakastan myös sua ja HAPPY BDAYY!!! <333333333333333333333333333333
teepate

Rosena

  • Lumessaeläjä
  • ***
  • Viestejä: 125
  • Dum spiro, spero
Vs: Valehdellaan pienemmäksi vahinko, Draco/Theodore, k-7
« Vastaus #2 : 25.09.2011 21:54:21 »
Kommenttikampanjasta hyvää iltaa. :)

Tuolta bongasin tämän nimensä vuoksi (kenen biisistä tää oli, Irinalta? Vai oliko se Katri Ylanderin?) ja se huokutteli lukemaan, mikä oli erittäin kannattavaa. Mä nimittäin rakastuin tähän jo ensimmäistä lausetta lukiessa. .__.

Tämä toimi hyvin tällaisena lyhyenä, ja kaikki kuvailut tuntuivat sulautuvan täydellisesti yhteen eikä mun mielestä tässä ollut aukkoja. Jätti sopivasti tulkinnanvaraan, niin kuin tuo mitä itse sanoit alussa tuosta kertojasta. Itse en osannut niin sanotusti nähdä tässä kertojaksi kumpaakaan, mutta se ei haitannut lukunautintoa yhtään.

Apua, mulla on nyt oikeesti aivoblokki tän tekstin takia - se sai mut ajattelemaan niin paljon. :D Tämä on nimittäin niin totta, ja kauniilla, kaiken lisäksi toimivilla, kielikuvilla kerrottua rakkauden "rumuutta". Loppu oli kaunis ja vaikuttava, sitoen samalla viimeisellä lauseella koko pätkälle viimeisen silauksen.

Rakentavaa ei nyt tule, mutta todellakin pidin tästä tekstistä - ei olisi haitannut jos olisi ollut pidempikin. Kiitos tästä. :) Pitää näköjään käydä tutustumassa sun muuhunkin tuotantoon!
Sua ootan ja melkeinpä palvon, yöni valvon aatellen:
Tuu mun vaimoksein.

Béren

  • ***
  • Viestejä: 703
  • set my heart on fire
Vs: Valehdellaan pienemmäksi vahinko, Draco/Theodore, k-7
« Vastaus #3 : 26.09.2011 19:11:54 »
pate, joo eihä toi oo ku öö viies kerta ku toivotat hyvää synttäriä, sie oot kyl iha pöhkö :DD mut kiitos kommentista rkas <3
Rosena, Juup Katri Ylanderi biisistä tuo on (ainii pitäis tunkee se alkutietoihi ) mutta kiitos ihanan positiivisesta kommentista :)

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Valehdellaan pienemmäksi vahinko, Draco/Theodore, k-7
« Vastaus #4 : 02.10.2011 14:51:27 »
joosiis oikeestihan mun piti kommentoida tota sirreremppaa mut en mie jaksanu, nii kommentoin sit tätä. hihi.

tää on joteki hirmu hasuinen.
en mä tii miks, mut musta tää kirjotustyyli on aivan ... aaaaaawww, tykkääntykkääntykkään! jaja vaikken kauheena potterficcei enää luekkaa ja vaikken dracosta tyksikkää nii musta draco on just oikee hahmo tähä, en osais kuvitella ketää muuta. jajajaja tyksin täs toisaalta siitä et täshän ei erikseen kerrota et  kuka se toinen on, se on kivan tulkinnanvaraista jossei lue paritusta. mut siis joo, täs oli kauheesti kivoi kielikuvia ja tää oli mukavan nätti, olematta kuitenkaan yhtään tekotaiteellinen.

Lainaus
”Onko kaikki hyvin?” hiljainen kysymys, kädet vyötärölläsi, olisi niin helppoa kertoa kaikki, selittää ja pyytää anteeksi, mutta sinä haluat uskoa selviäväsi tästäkin sotkusta naarmuitta.
tää on aivan hiton hasuinen <3

äv mä en osaa oikee sanoo muuta, tää on tosi kivaisa ja tälleen, tykkään kauheena ja kirjoita mulle lisää jedcestii eiks juu ? <3

love ya (: <3

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Béren

  • ***
  • Viestejä: 703
  • set my heart on fire
Vs: Valehdellaan pienemmäksi vahinko, Draco/Theodore, k-7
« Vastaus #5 : 02.10.2011 14:55:47 »
Aw Conniekultaseni sie oot hasuinen <3 ÄV dreicou on ihastuttava invo <3 Juu kyl mie kirjotan sitä cestii sit ku on edon seuraava luku pihalla jaja TÄÄHÄN ON TÄYNNÄ MUKATAITEELLISUUTTA mut kivaisaa ku tyksit jaja <3 love ya 2
-Béri