shayl, uuu dankke schön kauniista sanoistasi <3 Ja mikä superlyhyt kommentti, tässä oli ainakin hyvin luettavaa ja painavaa asiaa!
Kuules neitiseni, missään rommihuuruissa minä kirjota, kun
sähän ne rommit oot vieny. En tiennytkään, että osaan herättää säälintunteen lukijassa (mutta sääli kohdistuu varmaan minuun...), mutta olen otettu, todella!
Tunnen itseni miss failiksi, kun en osaa vastata kunnolla noin ihanaan kommenttiin, mutta kiitos! <3
Title: Tyttö kuin keväinen tuulahdus
Genre: Angst, fluff
Paring: Severus/Hermione
Rating: S
Challenges: FF100 (031. auringonnousu),
Vuodenaika-haaste (kevät),
Kerää kaikki hahmot (Kalkaros, Severus),
Het10 (Severus/Hermione),
Genrehaaste vol. 2 (fluff).
Words: 100
A/N: Kokeilin uutta tyyliä kirjoittaa raapaleita, katsotaan sitten onnistuinko.
Tyttö kuin keväinen tuulahdus
Keltainen leskenlehti, toinen ja kolmaskin. Väri kuin tytön kultainen suosikkikaulakoru, tuoksu yhtä huumaava kuin tytön lempiparfyymi. Kevätauringon ensimmäinen säde yhtä lämmin kuin hänen suklaanruskeiden silmiensä katse (joka ei koskaan tavoita minua).
Järvellä uiskenteleva yksinäinen joutsen, yhtä yksinäinen kuin minä (aina ilman huomiota,
hänen huomiotaan)
aamuvarhaisella, sumussa, auringossa, pimeydessä, iltahämärässä.
Joutsenessa toinenkin puoli, se ylväs ja puhtoinen, aivan kuin suloinen Hermione, jota taikaliemien tunteja pitäessäni saan katsella (salassa, tietenkin).
Ruohon kahina, askelet takanani. Askelet, jotka huutavat kääntymään ympäri, kiinnittämään huomiota tulijaan. Pehmeät, lämpimät kädet tarttuvat vasempaan käteeni, vaativat kääntymään ympäri. Kohtaan suklaanruskeat silmät, joiden omistajaa niin sokeasti rakastan.
Hän hymyilee minulle.