Kirjoittaja Aihe: Siskoni | K-11  (Luettu 1347 kertaa)

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Siskoni | K-11
« : 06.11.2013 17:26:30 »
Ficin nimi: Siskoni
Kirjoittaja: Black Pearl
Beta: Jumalainen vakioperunani Swizzy
Ikäraja: K-11
Genret: Angst ja deathfic
Vastuuvapaus: Kaikki on minun.
Haaste: One True Something 20 -haaste

A/N: No niin, nyt oon taas saanut väsättyä jotain hauskaa teidän iloksi :D Eli tää lähti oikeestaan melkein pakkokeksimällä, kun inspis on ollut hukassa ja originaaleja pitäisi väsätä tota One True Somethingia varten et saisi sen joskus valmiiksi, mut sitten tuli mahti-idea ja musta tästä tuli oikeestaan aika hyväkin :D Jaa, eipä kai mulla muuta kuin että olisi kiva, jos jättäisitte pienen puumerkkinne jos tykkäätte :) (Piristää päivää kummasti aina)


Siskoni


Muistan elävästi ne lapsuuden aurinkoiset kesäillat, kun leikimme hippaa kukoistavalla niityllä. Kuulen vieläkin sinun helisevän naurusi korvissani ja haistan ilmassa lempihajuvetesi tuoksun. Tunnen edelleen silloin tällöin hellän kosketuksesi ihollani, mutta tiedän, että se kaikki on vain harhaa. Alitajuntani yrittää vimmatusti kieltää todellisuuden. Sinä olet poissa etkä enää palaa.

Äiti sanoi aina, että olimme henkisesti siamilaiset kaksoset. Ehkä se olikin totta. Sinä olit minun siskoni ja samalla paras sekä ainoa ystäväni. Emme me tarvinneet muita, meillä oli toisemme ja koko maailma avoinna.

Kaikki unelmani yhteisestä tulevaisuudesta romahtivat sinä sateisena iltapäivänä, kun soitit ja kerroit, että sinulla oli todettu jo laajalle levinnyt aivosyöpä. Mitään ei käytännössä ollut tehtävissä, ja elinaikaa oli odotettavissa enää vuosi tai pari.

Minä murruin täysin, mutta sinä yritit olla positiivinen ja sanoit, että meidän oli otettava viimeisistä yhteisistä hetkistämme kaikki irti. "Live every day like your last day" oli sinun mottosi.

Teimme pikakelauksella monia asioita, joita meidän olisi kuulunut tehdä vasta vanhempina, paljon myöhemmin. Enää meillä ei kuitenkaan ollut valinnanvaraa, sillä aikamme riensi liian nopeasti kohti päätöstään. Silti en voi kieltää nauttineeni niistä upeista kuukausista sinun kanssasi. Jopa sen kaiken kiireen ja murheen keskellä pystyimme olemaan onnellisia, sinäkin.

Sitten kuntosi romahti täydellisesti ja jouduit sairaalaan. Kävin luonasi joka päivä, lintsasin jopa töistä ja suututin pomoni vain päästäkseni olemaan sinun kanssasi. Ostin sinulle piristäviä lahjoja ja pidin sinusta huolta parhaani mukaan.

Elämäsi liekki sammui huhtikuisena kevään ensimmäisenä lämpimänä päivänä. Ulkona oli niin kaunista, aurinko paistoi, linnut lauloivat ja lumikinosten välistä oli alkanut jo paljastua vihreitä läiskiä. Istuin kovalla puujakkaralla sänkysi vieressä ja pidin kädessäni sinun elotonta kättäsi. Minua paleli, vaikka oli lämmin.

Nyt seison pimeällä syksyisellä hautausmaalla kauniisti palava kynttilä kädessäni. Aamuinen sade on kastellut hautakivesi märäksi, ja maa on kuolleiden lehtien peitossa. Kaikkialla ympärilläni on pimeää ja autiota, vain haudoilla palavat kynttilät luovat valoa synkkyyden keskelle. Kyykistyn ja asettelen tuomani kynttilän siististi hautakivesi eteen.

Nousen ylös ja kohotan katseeni pimeälle pilvien peittämälle taivaalle. Tiedän, että katsot minua sieltä ylhäältä jokapäiväisissä askareissani ja ikävöit minua. Myös minulla on ihan hirveä ikävä sinua, mutta minua lohduttaa ajatus siitä, että elät onnellisesti enkelinä kukoistavassa taivaan valtakunnassa.

Vielä jonain päivänä minustakin tulee sellainen, ja sitten meillä on edessämme ikuinen elämä yhdessä siellä, missä ei tunneta termiä kuolema.

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Siskoni | K-11
« Vastaus #1 : 06.11.2013 19:49:57 »
Woah.

Tää oli jotain niin epäsua, etten meinaa uskoa sun kirjottaneen tätä o.o mielenkiintonen ficci oli kuitenkin, ihan sairaan hyvin kirjotettu. Mikään maailmanmullistava aihe tää kuolema ei kyllä ole, mutta sun kirjotuksestas tuli jotenki erilainen olo ku suurimmasta osasta muista kuolemaa käsittelevistä ficeistä. (olenpas kovin tieteellinen)

Toi sinä-muoto sopi tähän hyvin, hahmot jäi avoimiks, mutta silti niitä pääsi lähelle, you know? Mul on tosi epäselvä moodi nyt heti taekwondon jälkeen ~

Voisin lukee sulta lisää tällasta, go on, girl! Jos en olis näin ylipirtee ni olisin varmaa ruvennu itkee :'c Ihana siis. Tykkäsin. Kiitos. Hyvästi. ♥.

sori lyhyt (mutta ytimekäs) kommentti, mut mul on (kiire) nanon päivän sanat kirjottamat xd

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Siskoni | K-11
« Vastaus #2 : 06.11.2013 20:40:14 »
Kiitti Katie-muru taas <3

Lainaus
Tää oli jotain niin epäsua, etten meinaa uskoa sun kirjottaneen tätä o.o

Haha, tää kyllä hämmensi mut 8D Sanot kauheen usein et mun tekstit on just mun näköisiä ja nyt tää onkin epämua 8D Kun sanoit et tää oli hyvin kirjotettu niin et kai vihjannut sillä mitään muihin mun teksteihin liittyen? 8D

Joo, tää on kyllä aika erilainen mun dialogiteksteihin verrattuna mut tykkään kans kirjottaa tällasia :) Katotaan jos saan vielä tällasia kirjotettua, kyllä varmaan :D

Mut tosi ihanaa et tykkäsit ja vaivauduit taas kommentoimaan :)

Tää on muuten tehty taas kännykkäprojektina eilisellä musatunnilla :D Aika hyvää laatua olosuhteisiin nähden.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2013 07:01:48 kirjoittanut Black Pearl »

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

ninagirl

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Ava by flawless
Vs: Siskoni | K-11
« Vastaus #3 : 07.11.2013 06:43:53 »
Wau, hyvin kirjoitettua tekstiä, kuten aina ja ideakin oli erilainen kuin oletin! En nyt saa tähän aikaan aamusta järkevää kommenttia, kun pitäisi valmistautua kouluun, mutta pidin!

-ninagirl-

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Siskoni | K-11
« Vastaus #4 : 07.11.2013 17:53:48 »
Kiitti ninagirl taas sullekin mukavasta kommentista ja tosi kiva et pidit <3

Kommenttini laatu on suorastaan häikäisevä -.-

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki