Kirjoittaja Aihe: Ikuinen liekki | K-11 | Femme  (Luettu 2092 kertaa)

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« : 06.10.2013 18:57:49 »
Ficin nimi: Ikuinen liekki
Kirjoittaja: Black Pearl
Ikäraja: K-11
Beta: Ihanainen Swizzy :)
Genret: Fluffy, romance, femme ja songfic
Paritus: Chloe/Isabel
Vastuuvapaus: Henkilöt ovat omia luomuksiani, ficissä käytetty kappale kuuluu The Banglesille ja ilmaisu so happy I could die on Lady Gagan biisistä.
Haasteet: Lyön tässä kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli Biisihaaste ja One True Something 20 -haaste.

A/N: Tämä ficci on siis spinoff Verta ja kyyneleitä -jatkikseeni, mutta toimii ihan yksinäisenäkin söpöilypätkänä. Helpottaa vaan jonkin verran, jos on lukenut pääficciä ja tietää vähän taustoja ;) Olisin tietysti voinut tunkea tämän jatkikseeni, mutta koska se on suoraan Jennyn näkökulmasta, olisin joutunut taas vaihtamaan hetkeksi minäkertojaa, koska Jenny ei itse ole näkemässä tätä kohtausta. Silti tuntui, että tämä oli pakko kertoa, joten päätin tehdä sille kokonaan oman aiheen. Ja niin, ficissä käytetty kappale on The Banglesin Eternal Flame. Mutta joo, toivon että tykkäätte ja kommentit olisi taas supermahtavia :)

Ikuinen liekki


Olin kuvitellut tämän jotenkin helpommaksi, mutta selvästi kuvitelmani eivät olleet vastanneet todellisuutta. Olin kutsunut Isabelin luokseni kertoakseni hänelle viimein tunteeni. Nyt hän oli täällä ja seisoi edessäni hieman kummastuneen näköisenä. En kuitenkaan saanut suustani ulos mitään järkevää. Olin aloittanut sen tärkeän lauseen jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta en ollut vieläkään saanut sitä loppuun. En löytänyt järkeviä sanoja ihastukseni kertomiseen. Sydämeni hakkasi niin kovaa, että pelkäsin sen pian hyppäävän ulos rinnastani. Käteni hikosivat ja tärisin kuin idiootti.

”Chloe, onko jokin hätänä?” Isabel kysyi huolestuneena.

”Ei, olen ihan kunnossa”, valehtelin hirveän epäuskottavasti. Huomasin Isabelin ilmeestä heti, ettei hän uskonut minua.

En tiennyt, mitä minun pitäisi sanoa hänelle. Miten kertoisin tunteeni ilman, että hän pitäisi minua idioottina? Vaikka minulla olikin tapana puhua paljon, en ollut kovin hyvä ilmaisemaan tunteitani sanoin. Yritin keksiä keinoa, joka sopisi minulle parhaiten. Äkkiä minulle tuli mieleen vanha romanttinen balladi, jonka sanat sopivat paremmin kuin hyvin tähän hetkeen. Voisin ehkä laulaa, siten minun ei tarvitsisi keksiä tökeröjä ilmaisuja omasta päästäni. Todennäköisesti Isabel ei järkyttyisi äänestäni, oli minulla kuitenkin absoluuttinen sävelkorva, ja musiikin numeroni oli lähes aina ollut kymmenen.

Otin Isabelia hellästi kädestä ja rykäisin pienesti.


Close your eyes, give me your hand, darling
Do you feel my heart beating?
Do you understand?
Do you feel the same?
Or am I only dreaming?
Is this burning?
An eternal flame


Isabelin suupielet kohosivat pieneen, suloiseen hymyyn, mutta hän ei tainnut ihan ymmärtää lauluni pointtia.

”Isabel”, sanoin hiljaa. ”Minä niin kuin… tykkään sinusta.”

”Oikeastiko?” Isabel kysyi ja hänen kauniit silmänsä suorastaan sädehtivät. ”Tykkäätkö sinä minusta?”

”Joo”, minä tunnustin hieman häpeissäni.

”Tiedätkö mitä, Chloe?” Isabel kysyi innostuneesti. “So happy I could die.”

"Tykkäätkö sinäkin minusta?" kysyin hämmästyneenä pidätellen kyyneleitä, jotka yrittivät tulvia silmistäni ulos.

”Tietysti”, Isabel sanoi hellästi ja silitti poskeani.

En yrittänytkään enää pidätellä onnen kyyneleitä, vaan annoin padon murtua. Myös Isabelin poskea pitkin vieri pieni kyynel. Hetkeäkään epäröimättä vedin Isabelin lähemmäs ja painoin huuleni ensimmäistä kertaa hänen pehmeitä huuliaan vasten. Isabel vastasi suudelmaan innokkaasti ja kietoi hennot käsivartensa kaulani ympärille. Suutelimme, kunnes suuhuni kertyi inhottava määrä sylkeä, ja minun oli pakko vetäytyä. Mieleni ei kuitenkaan olisi halunnut lopettaa.

Katsoin Isabelia suoraan silmiin. Me molemmat itkimme ja nauroimme samaan aikaan. Olin nyt aivan varma, mitä halusin. Minä halusin Isabelin, ja Isabel halusi minut. Me kaksi olimme onnellisia, eikä millään muulla ollut enää väliä. Tästä alkaisi meidän yhteinen matkamme rakkauden polulla.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2013 19:00:25 kirjoittanut Black Pearl »

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

ninagirl

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Ava by flawless
Vs: Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« Vastaus #1 : 06.10.2013 20:00:46 »
Awwww!! Ihanan söpö!!!

Joo, en saa mitään järkevää aikaiseksi!! Aivan ihana!

-nina-

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« Vastaus #2 : 06.10.2013 20:20:12 »
Kiitoksia kommentista ninagirl ja kiva että tykkäsit :3

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

KatieB

  • peruna
  • ***
  • Viestejä: 198
  • I'm not crazy, just a little bit insane ~
Vs: Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« Vastaus #3 : 07.10.2013 21:08:21 »
Nå voi aww. (wwwwwwwwwwwwwww!!!) Perus tällanen täydellisen prinsessatarinan alku c; Mut hyvä toteutus, Chloe oli epävarma ja ujo ja se realisoi (ookoo) tätä hirveesti. Ulkonään kuvailuun ei kauheesti keskitytty, mut päätarinassa sitä löytyy ja täähän oli spinoff joten eikai siinä mitään 8D En vaa ite oikeen saanu mielikuvaa niistä hahmoista mut it's okay, koska toi oli nii söpö :333

SÖPÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Mua häiritsi toi
Lainaus
Suutelimme, kunnes suuhuni kertyi inhottava määrä sylkeä, ja minun oli pakko vetäytyä.
se oli tosi tönkkö ja teennäinen 8D Oisit vaa sanonu et suutelimme, ja hetken kuluttua vetäydyin pois tai jotain. mikä nipo mustaki o tullu

Toi biisi sopi tosi hyvin tonne, mist sä sen revit?

Lainaus
Tästä alkaisi meidän yhteinen matkamme rakkauden polulla.
tuiiiii :3 ihanasti muotoiltu.

Jaaaaaa toi nimi. How do you do that, seriously. Täst lähin sä ja Swizzy keksitte mun stööreil nimet nii tulee jotai järkevää.

Tulipas hölmö kommentti mut toi sööttiysmäärä sekotti mut ja nyt oon iha ;__;*.*:3 samaa aikaa ja kuolen. Tutustuinihastuinrakastuin, kiitus ♥

Banneri by: Demeter
Ava by: Swizzy

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« Vastaus #4 : 08.10.2013 07:16:32 »
Tuiiii, kiitos muru <3 Oot ihana <3

Ihanaa et tykkäsit (en mä kyllä mitään muuta oottanutkaan) ja joo, tosta suutelukohdasta tuli vähän tönkkö kun itelläni ei oo omakohtaista kokemusta (VIELÄ :3) mut joo :D

Joo, tiesin et toi kyseinen biisi sopii tonne täydellisesti ja siks halusin laittaa sen. Ja siis jos nyt haluut tietää mistä löysin ton biisin niin kuulin sen viime talvena TVD:ssä (yllätys :D) ja tykäistyin heti :)

Ei toi nimi oo silleen mikään ihmeellinen, suora suomennos tosta Eternal Flamesta :D Eli ei siinä nyt paljoakaan mielikuvitusta oo käytetty mut kiva, jos pidit :3 Yritän aina keksiä mahdollisimman hienoja nimiä tarinoilleni tosin aina ei vaan onnistu kuten sen mun jatkiksen kohdalla :D

Mut kiitos aawwss ihanista kehuista, oot rakas :3

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

.joyriding.

  • это не ваша проблема
  • ***
  • Viestejä: 239
  • .ᵀᴴᴵˢ ᴵˢ ᴬ ᴿᴱᵛᴼᴸᵁᵀᴵᴼᴺ.
Vs: Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« Vastaus #5 : 10.11.2013 23:42:47 »
Harvoin mä femmee luen, mut nyt jotenkin päädyin tänne monen mutkan kautta ja tykkäsin iha kauheesti! Hienoo tekstiä, muuta en osaa sanoo. Oon kauhee kiinnittää yksityiskohtiin ja pikkujuttuihin huomiota, mutta vaikka tässä nyt ei pahemmin sellasia ollut (paitsi toi suuhun tullut sylki), ei se mua haitannut. Tää oli kiva.

En tiiä mikä mua vaivaa, mut siinä vaiheessa kun noi alko herkistelee ja piti toisiaa kädestä, nii mä aloin vetistelee täällä. Kirjaimellisesti. :''D Ehkä kaipaan tommosta fluffya ja rakkaushömppää omaan elämääni, en mä tiedä, mut toi kohta oli huikee! ... Ja tuo loppu, awww.
Tästä kommentista ei tulluu mitään mikä viittais mitenkään järkevään, saati sitte tekstikohtaseen kritiikkiin. Paitsi et oli ihana, I-HA-NA. *thumbs up* rakastin.
✖‿✖ My Chemical Romance 200311. 2001-∞ forever

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« Vastaus #6 : 11.11.2013 08:04:51 »
KOMMENTTI! IHKUTUSKOMMENTTI IHMISELTÄ JOTA EN VALMIIKSI TUNNE! (Anteeksi epäasiallinen reagointi mut kun tää on vaan niin harvinaista et pakko ottaa kaikki ilo irti 8D)

smokecake, kiitos ihan tuhannesti, mikä ihana maanantaiaamun piristys :) Munkin mielestä tästä tuli tosi onnistunut (lukuun ottamatta nyt tota suutelun käytännön asioiden feilausta koska mulla ei todella siis oo mitään omakohtaista kokemusta kyseisestä asiasta XP) Mut anyway, ihanaa et tykkäsit rakastit :)

Mä rakastan ihania kommentteja, kiitos <3

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki

NicuQ

  • Vieras
Vs: Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« Vastaus #7 : 11.11.2013 19:36:51 »
Oi aw. Luin tän tossa aamupäivällä puhelimella ja kelasin, että pitäisi kommentoida ko niin paljon hymylin ja alahuultani purin, mutta puhelinkommentointi on vähän niin ja näin. MUTTA olen saapunut luoksesi valkoisella internetratsullani (tässä kaunis ponini:http://images5.fanpop.com/image/photos/27700000/Rainbow-Dash-Pride-lgbt-27732208-941-623.jpg)!

Jaan edellisten kommentoijien mielipiteen, tää tosiaan on todella söpöisä ja tui ja herkistelen ja hempeilen koska suloisuus. Miksen tiedä oikeita onnellisia tyttöpareja? *manly tear* Tämmöstä onnellista, molemminpuoleista ihastumista on tosi ihana lukea, kun tuntuu kaiken olevan oikeessa elämässä vähän päin mäntyä ja ettei parit saa oikeesti toisiaan. Vaikka kyllähän ne joskus saa, mutta ei aina. And it's so sad. Ja siksi tää oli ihana valopilkku kaiken angstfemmen keskellä, jota oon viime aikoina lukenut ja kyyristellyt viltin sisällä, koska söpöillä tytöillä on oikeus olla onnellisia! Damnit. :------D

Ulkomaalaiset nimet on aina vähän arvelluttavia, mutta tässä ne toimi ihan hyvin ja tää arkinen juonikin oli tosi söpö. Kirjakielellä kirjoitetut dialogit hämmensi aluksi, mutta sitten jotenkin totuin ajatukseen, ettei tämä edes tapahdu Suomessa ja sitten kaikki tuntui käyvän järkeen. Pitäisi varmaan lukea tuo jatkiksesi, että ymmärtäisin paremmin tätä, koska jos tästä tykkäsin niin tykkään varmaan siitäkin. Varsinkin, kun sulla on tosiaan hieno tapa kirjoittaa ja tämä on varsinainen söpöilynhaluisen lukijan riemuvoitto. Tätä tekstiä oli siis tosi helppo seurata ja mukava lukea, kiitos.

Lainaus
Suutelimme, kunnes suuhuni kertyi inhottava määrä sylkeä, ja minun oli pakko vetäytyä. Mieleni ei kuitenkaan olisi halunnut lopettaa.
- Mun on kyllä tästä sanottava, että rohkenen olla eri mieltä KatieBeen kanssa tästä kohdasta, koska mä tykkäsin. Se loi tähän semmosen pienen ikkunan realismiin, koska joskus tosiaan käy noin, vaikka ois kuinka söpöä aluksi. :-----D Mutta sen verran kyllä sanoisin, että mua häiritsi parissa kohtaa ja-liitteen eteen sijoitettu pilkku, koska asdfghjklöä se aina häiritsee mua ihan laittoman paljon. Mutta jokaisella tietenkin oma tapansa kirjoittaa, ei siinä mitään, mutta kieliopillisesti sen ei kuuluisi siellä olla (paholainen peppuneitsyyteni vieköön, jos olen väärässä).

Mutta kiitos tästä söpöstä lukukokemuksesta. c:

// Aw, palvotaanko mua? :-----D No aika söpöä ja pisti kans hymyilyttää ko kerroit jopa tietäväs onnellisen tyttöparin. Hee. c:
« Viimeksi muokattu: 11.11.2013 21:33:53 kirjoittanut Pyry »

Black Pearl

  • Unicorn
  • ***
  • Viestejä: 212
  • It tastes like pink. IT TASTES LIKE PINK!!!!!!!
Vs: Ikuinen liekki | K-11 | Femme
« Vastaus #8 : 11.11.2013 20:49:44 »
Tää nyt alkaa oikeesti mennä järjen yläpuolelle, miten mun, tuntemattoman finiläisen ficci voi yhtäkkiä saada näin paljon huomiota? O.o Ja kommentti Pyryltä, oh my God, ei tää oo mahdollista D: Mun kaverit, jotka muuten palvoo sua kuoli just kateuteen ja haluaa sut kommentoimaan niidenkin tarinoita 8DDD

Ei oikeesti, nyt on kyllä aivotoiminta niin lamaantunut et en varmaan saa mitään järkevää vastausta aikaiseksi (piti lopettaa uskonnon kokeeseenkin lukeminen kun aloin hyperventiloimaan niin kovin et eihän siitä mitään enää tullut :D) Ensinnäkin anteeksi epäasiallinen reagointi jälleen (sekä kommentin laatu koska kännykkä) ja toiseksi kiitos ihan sairaasti <3

Tässä on siis kyllä tosielämän vaikutteita hyvin paljon, mun kahden tosi hyvän ystävän (Swizzy ja KatieB) suorastaan ärsyttävän onnellisesta suhteesta 8D Eli siis niitä epäreilun onnellisia tyttöpareja kyllä on olemassa ja yhtä sellasta saan katsoa joka ikinen päivä XD

Ja siis näistä ulkomaalaisista nimistä yms. niin tän pohjana toimiva jatkikseni sijoittuu Amerikkaan niin kuin automaattisesti sit tääkin. Yleensä kun kirjotan originaaleja, sijoitan tapahtumat Suomeen mut välillä teen poikkeuksia kuten nyt :) Mut ihan pakko sanoa et kyllä Suomeen sijoittuvia ficcejä on vaan niin paljon helpompi kirjoittaa kun ei tarvii tehdä jäätävän isoa taustatutkimusta maan kulttuurista ja siitäkin huolimatta jossain vaiheessa huomaa, että joku juttu on kuitenkin mennyt pieleen 8D

Mut anyway, en voi sanoa kuin että kiitos ääretön kertaa, oon ihan hirveän otettu :) Oot mahtava 8)

♥ 19.5.2009-20.3.2015 ♥

Black Pearlin tipuset ja Black Pearlin avatarha.

Ava by Ametrine, banneri by raitakarkki