Kirjoittaja Aihe: Me kaksi ja koko maailma |k-11  (Luettu 1394 kertaa)

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Me kaksi ja koko maailma |k-11
« : 31.03.2013 01:40:47 »
ikäraja: k-11
varoitukset: jonkin sortin käpälöintiä ja hyvin pieni tulkinnanvarainen kuolema (? en edes itse tiedä)
a/n: Kiss from a rose on liian koukuttava biisi ja näin. Nimestä en itsekään oikein tykkää, mutta menköön. Ikäraja saattaa olla vähän yläkanttiin, mutta mielummin liian paljon kuin liian vähän?


Me kaksi ja koko maailma


Sinun silmäsi ovat kirkkaan siniset, tai oikeastaan harmaat, mutta sinä pidät enemmän sinisestä joten olkoon niin. Meille maailma on auki ja se odottaa kädet levällään, toivoo meidän lentävän hieman lujempaa sen karhunhalaukseen ja me nauramme huutaessamme laskettelurinteiden halki sanoja ranskaksi, unkariksi, kiroamme kuolleilla kielillä ja voi rakkaani, katso kun juoksemme.

Kiharat hiukseni suoristuvat lumen sulaessa kätesi ja takaraivoni välissä, minä lähes itken sillä sanasi ovat kauniita ja voisin hukuttautua niiden tuomaan turvaan, mutta nekin voivat polttaa kuin kynttilät jotka unohdit jälleen ikkunalaudalle palamaan. Olohuoneen verhot putoavat tähdenlentojen kanssa samaa tahtia, minä heiluttelen jalkoja parvekkeen väärällä puolella, ja kumpikaan meistä ei muista milloin asvaltti ikkunoiden alla muuttui mustasta punaiseksi.

Naapurin vanha mies hymyilee portaikossa, minä vetäisen sinua letistä juostessani ohitsenne ja illalla se olet sinä jonka syliin käperryn, suutelen kaulaasi ja puren solisluusi verille, uppudun lämpöösi ja kätesi ovat kapeat rinnallani, sillä sinä olet aurinko ja sinun valostasi minä saan elämäni.

Minä lupaan soutaa sinut keskelle merta, hukuttaa meidät sinne ja tulla takaisin sinun vuoksesi, sukeltaa uudelleen ja uudelleen syvyyksiin jotka polttavat kuin pakkanen ja se kaikki sattuu aivan kuten meidän rakkautemme joka ei koskaan kuole.

Universumien laidoilla he puhuvat meistä ja meidän tarinastamme, sinun punaisesta mekostasi jonka ensimmäisenä yönämme sinulta riisuin, minun valkoisesta paidastani jonka päälle kaadoit punaviiniä, jotta me sopisimme yhteen vielä paremmin.

Minä olen sinun Canis Majoriksesi ja sinun huurteisia huuliasi minä suutelen koko mielelläni ja sielullani kunnes jäljellä ei ole kuin minä, sinä ja meidän hiljalleen hiipuva loistomme.

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Me kaksi ja koko maailma |k-11
« Vastaus #1 : 01.04.2013 01:22:28 »
homopää tää on ihana <333

Lainaus
ja voi rakkaani, katso kun juoksemme.
uh ah lopeta aa

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Me kaksi ja koko maailma |k-11
« Vastaus #2 : 01.04.2013 02:37:52 »
contessa, ihanan monipuolinen kommentti ja sillee <33 kiitos kuitenki rakentavasta palautteesta!!1 noei vaa, ihana ku huomioit<3

Human_cannonball

  • ***
  • Viestejä: 308
Vs: Me kaksi ja koko maailma |k-11
« Vastaus #3 : 24.04.2013 16:16:05 »
Tämä oli hämmentävä. Jo ensimmäinen lause sai mut hymyilemään. Tykkäsin tekstin tyylistä. Tätä oli mukavaa lukea, koska teksti oli vaihtelevaa ja täynnä hassuja yksityiskohtia. Kaikki lauseet olivat kuitenkin aika pitkiä, joten pari lyhyempää olisi sopinut joihinkin väleihin hyvin vähän keventämään ja tasoittamaan.

Tämä saa pohtimaan. Tekstin voi tulkita hyvin monella eri tavalla. Välillä jäin vain tuijottelemaan lauseita ja miettiä, mitä tällä nyt tarkoitetaan, miten tämä nyt liittyy edelliseen. On hienoa välillä lukea jotakin, mitä ei ihan ymmärrä ja ajatella sitten, että kaikki ajattelevat tämän varmasti eri tavalla. Sinullakin on varmasti omat tulkintasi.

Banneri by: Ingrid