Kirjoittaja Aihe: Tuska, Voldemort K-11  (Luettu 2903 kertaa)

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Tuska, Voldemort K-11
« : 19.01.2008 20:09:22 »
Author: Ollie
Rating: K-11
Genre: Angst, Deathfic
Disclaimer: En omista ketään enkä mitään. Rowlingille kuuluu kaikki.
A/N: Minulla oli käynyt jo aiemmin päässä, että ehkä Voldemort ei ollutkaan kokonaan paha. Ehkä kaikki mitä hän koki teki hänestä sellaisen. Tein sitten tälläisen lyhyen tarinan Voldemortista. Huom! Mulla oli vähän angstaava päivä, et älkää ihmetelkö kun laitoin tänne tälläsen...

***** Tuska*****

Katson käsiäni ja kasvojani. Käteni ovat vitivalkoiset ja ohuet, silmäni taas punaiset. Koulussa minulla oli tumma tukka ja olin komea. Rääkyä röttelö on nykyään täynnä pölyä ja puun paloja. Kaikki on pian lopussa, Harry kuolee ja maailma on minun. Saan vallita koko maailmaa! Miksi yrittää valehdella? Kyllä sinä tiedät, että minä en sitä halua. Yksin… Minulla ei ole koskaan ollut ketään jolle puhua, joka kuuntelisi minua ja ymmärtäisi minua. En ole koskaan kiinnostunut kestään, koska kuka olisi kiinnostunut minusta. Kuka olisi kiinnostunut köyhästä orvosta, jonka oma äiti ei edes tahtonut elää poikansa takia… Äiti. Hän hylkäsi minut kun olin pieni. Kukaan ei koskaan hakenut minua. Dumbledore sanoi, etten minä koskaan kiinnostunut muusta kuin vallasta ja muusta. Enkä tiennyt mitään rakkaudesta. Totuus on, etten halunnut tietää. En halunnut tuntea sitä tuskaa, jonka äitini tuotti minulle. En halunnut näyttää saastaiselta jästi isältäni, koska hän ei ikinä välittänyt minusta, eikä äidistäni, joka ei välittänyt minusta. Ei niin paljon, että olisi elossa. Siksi tein niin paljon kokeita, että en näytä edes velholta. 

”Voldemort?”, kysyy pelokas ääni oven takaa.
Lucius. Lipevä kuolonsyöjäni, ei edes ymmärrä miten onnellinen hän on. Hänellä on vaimo ja poika jota rakastaa ja jotka rakastavat häntä. Käsken hänen lähteä pois. Haluan olla yksin. Tänään tämä ratkeaa suuntaan tai toiseen.

Harry kohottaa sauvansa, näen vihan hänen silmissään. Hän on menettänyt läheisiään, niin minäkin. Hän luulee, etten tunne mitään. Totuus on, että tunnen niin saatanasti, että se koskee. Tiedän, ettei äiti koskaan halunnut minusta tälläistä. Hän oli hyvä, mutta niin heikko ja yksin. En koskaan tuntenut häntä, hän ei koskaan kertonut minulle mitä tehdä, erottanut minulle oikeaa ja väärää, ei koskaan rangaissut minua… Albus yritti, mutta oli jo liian myöhäistä olin niin syvällä jo pahuudessa ja vihassa, ettei sieltä voinut enää nousta. Tiedän jotenkin sydämessäni, että Harry tappaa minut. Kyllä minäkin tappaisin itseni. Kaikki nämä vuodet olivat harhaa, vasta nyt tajuan, että olen vain yrittänyt paeta sitä tosiasiaa, että kaikkia joku rakastaa. Minua ei kukaan, ei enää, kaikki on jo liian myöhäistä. En kuule mitä Harry sanoo, jotain järkevää varmaan…En jaksa enää, en enää yksin… Vihreä valo lähtee sauvastani, mutta kimpoaa takaisin… Tajunta iskeytyy pois kehostani… Anna anteeksi, äiti.

Kommenttia saa laittaa. (:
« Viimeksi muokattu: 02.06.2015 21:45:41 kirjoittanut plööt »
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3

Tetrian

  • ***
  • Viestejä: 4
Re: Tuska, Voldemort K-15
« Vastaus #1 : 27.01.2008 11:20:25 »
Kiva pieni ficci... pari kohtaa oli ehkä kirjoitettu vähän hassusti, mutta eivät ne sitten oikeastaan paljon häirinneet.
Ensimmäinen ficci jonka luin Voldesta.
Jotenkin... hienosti kuvailtu. Nättiä.^^
Jatkoa? * _ *

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Re: Tuska, Voldemort K-15
« Vastaus #2 : 14.02.2008 20:31:55 »
Cirael: Kiitos, en ajatellut kyllä jatkoa, mutta voishan sitä kirjoittaa Voldemortin lapsuudesta...:) Huomasin itsekin kirjoittaneeni pari asiaa vähän tosin, mutta kun inspitaatio tulee niin..... :D






Jotenkin vaan uskon aina että kaikissa ihmisissä on hitunen hyvää, mutta syystä tai toisesta he ovat unohtaneet sen ja muistavat sen olemassaolon viime hetkellä.
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3

Hullu_93

  • Vieras
Vs: Tuska, Voldemort K-15
« Vastaus #3 : 17.05.2008 12:18:31 »
Söpö pieni ficcinen, mutta en pitäny itsemurhalopusta.  >:(
Eikö Volde olisi ollut uskottavampi, jos hän olisi sanonut lopuksi "En pysty enään perääntymään" kuin että "vihreä valo lähte sauvastani ja iskeytyy tajuntaani?" O_O
Tai jotain tollasta..

Muuten tykkäsin. ^_^
Ihana Voldemort <3 Ehkä hän ei olekkaan NIIN paha kuin luullaan. ;)

nezumi~

  • Vieras
Vs: Tuska, Voldemort K-15
« Vastaus #4 : 17.05.2008 12:24:12 »
Tähän oli aika kiva.. ^^ tälläinen pieni lukuhetki tässä aamupäivällä tekee hyvää.. ^^  ;)


~Nezumi
« Viimeksi muokattu: 01.12.2009 11:49:29 kirjoittanut NEZUN »

Bellatrixa

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Tuska, Voldemort K-15
« Vastaus #5 : 19.05.2008 19:37:22 »
Hmm.. Varsin mielenkiintoinen ficci.. Voldemortin "herkkä" puoli, en ole koskaan ollut varma siitä puolesta.. Mutta hyvä ficci!  ;D

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Vs: Tuska, Voldemort K-15
« Vastaus #6 : 20.05.2008 18:47:12 »
tännehän on tullut kommentteja! Jihuu :D

Hullu_93: kiitos kommentistasi :)
hmm... en itse kyllä ajatellut, että Voldemort tekisi itsemurhan  ??? ajattelin hänen vain miettivän mitä hän on tehnyt ja katunut mitä hän on tehnyt. lopussa ajattelin hänen jo aavistavan, että loppu on tulossa ja pyytävän anteeksi heikolta äidiltään.
nezumi~: Kiitos :) aamupäivät... ;)
Bellatrixa: Kiitos :) en minäkään ole ollut siitä herkästä puolesta varma, mutta miksei?

 
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3

campuzze

  • Vieras
Vs: Tuska, Voldemort K-15
« Vastaus #7 : 14.03.2009 11:08:18 »
IHANA!!! ;D