Joo!!! Alkuperäinen anime on ilman muuta ihana, mutta hemmetti oon odottanut niin kauan, että näkisin animeversiot Rinistä, Kurenosta, Kakerusta ja Machista (ja Ren on takuulla myös tyrmäävä). Plus mangan loppu on niin ihana, maltan tuskin odottaa että pääsen itkemään sille myös animessa <3
Niinpä, ai että, tulisipa äkkiä, ainakin artikkeleissa joita olen nähnyt, sen sanotaan tulevan jo 2019, mutta lienee ihan eri juttu miten siihen pääsee käsiksi (mielellään tietyisti ilmaiseksi...)
Niillä tulee kyllä olemaan haaste tehdä yhtä nättiä animaatiota kun se edellinen oli, siinä oli jotain tosi kaunista ja jotenkin eteeristä. Ja itselle tulee olemaan haastavaa sopeutua uusiin ääninäyttelijöihin...
Tämä sarja todellakin ansaitsisi uuden hypen myös ficcipuolella, se puoli tuntui jäävän kovin pieneksi, vaikka olihan meitä muutama aktiivinen Furubaficcari täällä finissä jokunen vuosi takaperin
Toivon niin paljon, että uuden animen myötä suurempi fanimäärä löytää Shigure/Kurenon, josta tuli jossain vaiheessa kyseisen fandomin OTP:ni<3 Ja Kurenon noin niin kun ylipäätään ^^'
// Täällä taas😅
Katsoin vanhan Furuba-animen läpi (dvd:t löytyy hyllystä luojan kiitos), ja päädyin sitten googlailemaan siihen uuteen animeen liittyviä juttuja, kuten ääninäyttelijöitä.
Sitä kautta päädyin tekemään löydön nimeltä
Banana Fish.
Herranjumala, katsokaa tuo anime <33
Olen varmaan kuullut banana fishistä ekan kerran jossain conissa shonen ai-mangasta(?) puhuttaessa jollain luennolla, mutta tuo sarja on niin paljon enemmän. Ihan hirveästi väkivaltaa ja synkkiä teemoja, huumeita, rikollisjengejä, lapsiprostituutiota jnejne, mutta siis ATSYFKGKHUFF. Hahmot, juonet, musiikki... en osaa löpinöilläni tehdä oikeutta millekään, mutta olin ihan myyty jo muutaman jakson jälkeen
ja animaatiostahan vastaa MAPPA, sama, joka teki Yuri on Icen.
//Pienen taustatutkimuksen jälkeen selvisi, että animejaksoja on yhteensä 24, kaikki nähtävissä netissä.
Manga on myös ilmeisesti alun perin peräisin vuodelta 1985, mikä selittää muutaman asian, kuten piirrostyylin esimerkiksi. Tuli melkein vähän Fake-vibat siitä