Kirjoittaja Aihe: TVD: Jos sä tahdot niin | K-11 | Elena/Damon  (Luettu 2320 kertaa)

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
TVD: Jos sä tahdot niin | K-11 | Elena/Damon
« : 18.01.2013 22:42:04 »
Author: Alice Katarina
Title: Jos sä tahdot niin
Pairing: Elena/Damon
Rating: K-11
Fandom: The Vampire Diaries
Genre: Romance, angst
Warnings: Tekotaiteellinen selitys.
Disclaimer: Hahmot on otettu Vampyyripäiväkirjat TV-sarjasta. Kaikki kunnia heille ja kirjasarjan kirjoittajalle L. J. Smithille. Tätä ei olisi ilman teitä. Kunnia kappaleesta kuuluu Hectorille ja itse olen kuunnellut versiota, jonka laulajina Jippu ja Samuli Edelman.
Summary: Tarina tosirakkaudesta ja vastoinkäymisistä.

A/N: Tämä on omistettu ikuiselle stemppaajalleni Piipelle, sekä Serafinalle. Olette ihania. Delenaa on aina mukava kirjoittaa. Minulla on ainakin tsiljoona kappaletta, jotka mielestäni sopivat heille ja siksi syntyi tämäkin ficci. Kuuden raapaleen kokonaisuus.



Jos sä tahdot niin

Jos sä tahdot niin, olen sulle joku aivan muu.
Jos sä tahdot niin, olen virhe joita tapahtuu.
Jos sä tahdot niin, tulen jouluksi kotiin.
Jos sä tahdot niin, en enää lähde uusiin sotiin.
Jos sä tahdot niin, jään vahtikoiraksi ovelles,
tai painan pääni sun povelles.

Elena puristi silmänsä kiinni. Oli vaikeaa uskoa, että se oli ohi. Hän ja Stefan eivät enää olleet yhdessä. Kyynel vierähti poskelle ja tyttö pyyhki sen nopeasti pois. Olisi ollut väärin valehdella miehelle. Stefan oli hyvä, ansaitsi parempaa. Ansaitsi entisen Elenan. Stefanille hän oli ollut vain virhe. Tyttö ei itsekään tuntenut itseään enää. Muutos oli ollut suurempi kuin kukaan oli uskonut.

Toisen miehen jäänharmaat silmät valtasivat tytön ajatukset. Damon. Hän ei tiennyt vieläkään mitä tunsi miestä kohtaan. Damonin lähellä oli hyvä olla. Damoniin hän saattoi luottaa. Damon oli osoittanut tukevansa häntä. Damon sai hänet nauramaan. Olisiko väärin vain nauttia hetki elämästä?

Jos sä tahdot niin, et enää koskaan ole levoton.
Jos sä tahdot niin, kaikki minun myöskin sinun on.
Jos sä tahdot niin, otan sinun uskontosi.
Jos sä tahdot niin, on mulle valheesikin tosi.
Jos sä tahdot niin, muutan kirjoille Andorraan,
jos vielä siellä sut nähdä saan.

Damonin kasvoilla oli oudoksuva ilme. Elena hänen edessään avoimena, vihdoin. Hänellä oli viimein mahdollisuus saada Elena itselleen. Miehen käsi laskeutui vetämään tytön lähelleen. Elenan ruskeat silmät tuikkivat ja hento hymy valaisi tämän kauniita kasvoja. Damon pysähtyi. Oliko väärin pyytää niin paljon niin pian? Elena nyökkäsi ja kurottautui sitten viimeiset heitä erottavat sentit. Huulet koskivat toisiaan.

Elena irrottautui suudelmasta ja vain nojautui Damoniin. Tuntui että vihdoin häin teki jotain oikein. ”Damon, olen niin pahoillani, että pystyin tekemään valintani vasta nyt”, Elena kuiskasi vasten miehen kaulaa.

”Älä”, mies sanoi ja suuteli tätä udelleen, ”Tulen aina valitsemaan sinut.” Elenan huulet kaartuivat onnelliseen hymyyn.

Sillä ilman sinua hukun öihin sekaviin ja ilman sinua, no niin.
Ilman sinua olen puolitiessä helvettiin.

Elena istui ikkunansyvennyksessä ja pyöritteli kynää kädessään. Oli uskomatonta kuinka paljon niin pienet sanat olivat muuttaneet hänen elämäänsä. Rakastan sinua. Anteeksi. Valitsen aina sinut. Tuntui, että kirjoitettavaa olisi niin paljon ja silti sanat katosivat johonkin kun kynä kosketti päiväkirjan tyhjää sivua.

Lopulta tyttö turhautui ja sulki päiväkirjan. Hänen täytyi nähdä Damon. Koskettaa tätä. Todistaa ettei eilinen ollut vain unta. Oli vaikeaa keskittyä. Häntä piinasivat Stefanin kasvot ja tämän sanat. Tuntui väärältä loukata miestä ja silti hän ei pystynyt todella tuntemaan syyllisyyttä. Kun hän oli Damonin kanssa, tuntui kuin hän vihdoin saisi olla vapaasti oma itsensä. Ei pelkkä rikki mennyt lelu.

Jos sä tahdot niin, nimeäsi enää toista en.
Mut vaikka tahdot niin, kuvaas mielestäni poista en.
Jos sä tahdot niin, tulen kallioiden läpi.
Jos sä tahdot niin what ever makes you happy.
Jos sä tahdot niin, tuon sulle Tiibetin vuoteeseen
tai siirrän pohjoisen luoteeseen ja aina uudelleen ja uudelleen
sun muistan joskus mua suudelleen.

Elena huohotti ja tämän selkä nousi kaarelle. Damonin suudelmat kiemurtelivat jonoina ja polttivat ihoa kuin liekit olisivat nuolleet häntä. Hurmio kiemurteli tytön vatsanpohjassa ja tuntui, että oli liikaa pyytää edes vapautusta tästä tunteesta. Himo ja kiihko olivat täysin eri maasta kuin Stefanin kanssa. Silloin hän oli saanut vain hailakan nautinnon.

”Elena, olen niin onnellinen”, Damonin kuiskaus kaikui kilpaa huohotuksen kanssa.

Elena naurahti miehen pyörähtäessä pois hänen päältään ja suukottaessaan tytön mansikkaisia huulia. Jokainen yö, jokainen päivä, jokainen hetki Damonin kanssa oli kuin hyppy tuntemattomaan. Kuin seikkailu vieraaseen maahan. Jotakin joka yllätti ja sai tytön rakastumaan yhä uudelleen ja uudelleen. Ikuisesti.


Mutta ilman rakkautta hukun öihin sekaviin ja ilman rakkautta, no niin.
ilman rakkautta olemme puolitiessä helvettiin.


Elena puristi silmänsä kiinni, mutta kyyneleet valuivat silti suljettujen luomien välistä. Oli kohtalon ivaa, että kun vihdoin kaikki oli hyvin, räjäytettiin pommi, joka murskasi pienimmänkin haaveen. Tallasi tuhkaksi viime päivien tapahtumat.

Damon oli päättänyt toimia oikein. Rikkoa heidän välisensä siteen ja olla lojaali veljelleen. Mies ei suostunut uskomaan, että se mitä Elena tunsi, oli todellista. Ja nyt tytön maailma oli mustettakin mustempi. Hän rakasti Damonia.  Halusi tämän vierelleen.

Elena veti peiton päälleen paremmin ja pakotti ajatuksensa pois miehestä. Pois kaikesta joka saattoi satuttaa. Lopulta hän nukahti kevyeen uneen. Viimeinen asia ennen pyörteilevään pimeyteen vajoamista olivat niin tutut viiltävän siniset silmät.

Sillä ilman sinua hukun öihin sekaviin ja ilman sinua, no niin.
ilman sinua olen puolitiessä helvettiin… Jos sä tahdot niin…
Jos sä tahdot niin… Jos sä tahdot niin

”Tulen tekemään asioita, joista et pidä”, Damon aloitti Elenan äännähtäessä estellen, ”Ota autosi ja tule luokseni.” Sanat pyörivät tytön päässä. Lämmin tulvahdus täytti Elenan miehen avatessa oven ja rientäessä ääntä nopeammin vetämään tämän syleilyynsä.

”Olen ollut niin typerä”, Damon kuiski tytön hiuksiin, ”Yritin tehdä oikein kaikkien kannalta ja sain kaiken sekavaksi ja satutin jokaista. Olen pahoillani, niin pahoillani. Mutta nyt olen valmis, jos vain tahdot niin.”

”Minä rakastan sinua ja olemme yhdessä. Se on tärkeintä”, Elena sanoi ja painoi huulensa miehen huulille.

Vihdoin tunteet saivat todella vallan. Vihdoin hänellä oli oikeus olla onnellinen. Vihdoin hän oli yhdessä rakastamansa miehen kanssa.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 06:00:45 kirjoittanut Kaapo »
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

Piipe

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: TVD: Jos sä tahdot niin | K-13 | Elena/Damon
« Vastaus #1 : 18.01.2013 22:53:57 »
Argg, netti katkes vieden aiemman kommenttini! *kiroaa soneraa* Mutta tässäpä toinen :D

Oi ihanaa! Kiitos omistuksesta muru ;) Olen hyvin otettu =)

Väitit tätä tekotaiteelliseksi, mutta en hakemallakaan löytänyt tästä sellaisia piirteitä. Biisi on ihana, ja sait luotua ihanan Delenan sen ympärille, mikä saa minut rakastamaan laulua entisestään. Tästälähtien tämä tarina tulee mieleeni, kun kuuntelen sitä. Eli siis usein :D

Osaat kyllä hyvin kirjoittaa Delenaa ja niitä tunteita mitä voin kuvitella henkilöillä olevan. Tee ihmeessä lisää näitä songficcejä (olihan oikea nimitys?), sillä tämä oli kyllä todella hyvä!

Joo, lopetanpa tämän tekotarkoituksenperäisen kommentin vääntämisen, sillä en siinä ei ole päätä eikä häntää taaskaan. Mutta mutta, lisää materiaalia tuottamaan muruseni. Silmäni ja mieleni janoavat lisää ;)
Stray Kids! 😍

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: TVD: Jos sä tahdot niin | K-13 | Elena/Damon
« Vastaus #2 : 19.01.2013 00:19:37 »
Rakentava kommentti on nyt hävinny johonkin. Oli silti pakko tulla kommentoimaan jotain, koska pidin tästä tosi paljon. Biisi sopii hyvin Delenaan ja tähän ficciin. Kuvailit todella hienosti Elenan tunteita.
Kiitos ihanasta ficistä! :)

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Vs: TVD: Jos sä tahdot niin | K-13 | Elena/Damon
« Vastaus #3 : 23.01.2013 19:03:45 »
AWWWS!

Ei luoja, aivan ihana! ♥ Mä oon ihan kyyneleet silmissä ja hysteerisenä täällä. :')

Aivan älyttömän kaunista tekstiä! Ja koko tekstin idea! Tuo jaksa oli ihanin, Damon teki aivan totaalisesti oikean päätöksen käskiessään Elenan mennä autoon ja tulla luokseen... Hmh, tuli mieleen se Snow Patrolin NewYork, joka sopi muuten aivan älyttömän hyvin siihen kohtaan. :3

Mutta nyt sun kirjoituksestasi, joka on aivan upea!  :-* Sait kaikki Elenan tunteet niin uskomattoman hyvin esille! Kuvailusi ja kerrontasi oli sanoinkuvaamattomaton kaunista. Ja toi biisi sopi aivan perkeleen hyvin tähän!

Täydellistä.   :-*

Kiitos tästä!

- MissGlitter

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: TVD: Jos sä tahdot niin | K-13 | Elena/Damon
« Vastaus #4 : 12.03.2013 06:33:46 »
Miten mä olen voinut unohtaa vastata näihin ihaniin kommentteihin. No korjaan tilanteen heti.  ;D

Hih, kiitos Piipe-muru! Saat mut aina piristymään hölmöillä kommenteillasi. Kiitos!

Tiara, kiitos sinullekin! Mahtavaa, että olen saanut pidettyä Delenan itseänään.  :D

Hui, kiitos älyttömästi MissGlitter, saat mut täällä ihan punastumaan. Kiitos!
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.

ninagirl

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Ava by flawless
Vs: TVD: Jos sä tahdot niin | K-13 | Elena/Damon
« Vastaus #5 : 14.06.2013 16:45:21 »
Mä siis todellakin rakastan näitä sun Delena tekstejä!!!!!
Tää oli ihana, siis ihana!!! Ei taida tulla mitään järkevää kommenttia, mutta rakastan tätä!!

Alice Katarina

  • ***
  • Viestejä: 998
Vs: TVD: Jos sä tahdot niin | K-13 | Elena/Damon
« Vastaus #6 : 17.06.2013 21:35:42 »
Kiitos kehuista! Mukavaa, että jollekulle kelpaa.  :D

AK
Avasta kiitos Ingrid!

Ja se meni siks ku mä halusin,
ja mä rähjäsin mut uskoin rakkauteen.
Mä menin sinne ja takasin,
ja mä kaaduin mut mä nousin uudelleen.