Kirjoittaja Aihe: Salatut elämät | Aamuaurinkoa ja onnen aakkoset | K-11 | Lari/Elias | romance, slash, one-shot  (Luettu 8119 kertaa)

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Nimi: Aamuaurinkoa ja onnen aakkoset
Kirjoittaja: shira
Fandom: Salatut elämät
Paritus: Lari/Elias
Ikäraja: K-11
Genre: Romance, fluff, slash, pieni angst, one-shot
Vastuuvapaus: Idea, hahmot ja kaikki, minkä tunnistaa kuuluvan Salattujen elämien kirjoittajille, FremantleMedialle ja MTV3:lle on heidän. Mä vaan leikin tällä herkullisella asetelmalla.
Summary: Tällaisina päivinä taivas oli pilvetön, aurinko hehkui valoa ja lämpöä kaikkialle ja täytti mun sydämeni ilolla. Tällaisina päivinä tuli Elias ja suuteli mun kaikki huolet pois.

A/N: Tämmönen pieni fluffypläjäys, varoituksena että siirappi voi tursua korvista ulos... Ainakin paikoittain :D Finissä on mun mielestä vieläkin aivan liian vähän Lari/Eliasta, joten päätin itse omalta osaltani korjata vähän asiaa ja kirjoittaa tämmöstä aamusöpöstelyä pojille. PoV taas Larin, kuten edellisessä Lariaksessanikin. Toivottavasti tykkäätte, ja kommentit ovat erittäin sallittuja! :)



Aamuaurinkoa ja onnen aakkoset

Mä heräsin sängystäni aamuauringon heittäessä säteensä verhojen välistä ja täyttäen koko huoneen valolla. Elias tuhisi vielä unissaan mun vieressä, sen huulet oli vastustamattoman suloisesti mutrullaan enkä mä voinut vastustaa kiusausta hipaista niitä hellästi etusormellani. Mun faija oli lähtenyt työmatkalle Tukholmaan, ja niinpä me oltiin Eliaksen kanssa päätetty käyttää tilaisuus hyväksi ja vallata kämppä itsellemme viikonlopuksi.

Mä suljin silmäni raukeana enkä voinut olla hymyilemättä eilisillan muistolle. Mun mieleen palasi kuinka me oltiin tehty itse ruokaa: spagettia ja jauhelihakastiketta, koska kummankaan meistä keittotaidot ei olis riittäneet mihinkään monimutkaisempaan. Itse asiassa ateria oli onnistunut yllättävän hyvin, ottaen huomioon kaiken sähläyksen ja sen, että aina välillä meidän huomio oli siirtynyt johonkin aivan muuhun kuin ruoanlaittoon...

Kynttilänvalo me oltiin suosiolla jätetty pois, koska se ei ihan tuntunut sopivan meidän tyyliin. Mutta vaikka me oltiin syöty ihan keittiön arkisen pöydän ääressä kattolampun valossa, kipinöitä ei ollut meidän väliltä puuttunut. Elias tuntui pelkällä läsnäolollaan saavan mun sydämen hakkaamaan kahta lujemmin, puhumattakaan siitä jos se katsoi tai kosketti mua.

Elias oli ruoan jälkeen halunnut katsoa jonkun tylsän romanttisen komedian, mutta mä olin nopeasti hiljentänyt sen vetämällä sen syliini ja kuiskimalla että me voidaan järjestää tähän iltaan ihan omaa romantiikkaa. Elias oli arvatenkin melko pian luovuttanut leffan katsomisen suhteen ja antautunut mun hellille kosketuksille. Mun suu vetäytyi uudelleen hymyyn mun muistaessa kaikki ne intohimoiset suudelmat, yhä kiihkeämmät kosketukset ja lopulta mun syliin nukahtanut Elias. Mä vilkaisin vierelläni nukkuvaa pellavapäätä, ja tunsin sisälläni läikähtävän lämpimästi. Musta tuntui etten ollut koskaan herännyt näin kokonaisena, niin että mitään ei tuntunut puuttuvan mun elämästä.

Tällaisina päivinä taivas oli pilvetön, aurinko hehkui valoa ja lämpöä kaikkialle ja täytti mun sydämeni ilolla. Tällaisina päivinä tuli Elias ja suuteli mun kaikki huolet pois. Tällaisina päivinä kaikki oli hyvin, ei ollut olemassa salailua, ei valheita, ei katteettomia lupauksia tyttöystävälle, jota mä petin sen parhaan ystävän kanssa. Ei, tällaisina päivinä ne asiat unohdettiin, eikä maailmassa ollut muita kuin mä ja Elias.

“Huomenta”, mä kuulin yön jäljiltä käheän äänen kuiskaavan viereltäni. Mä käänsin katseeni Eliakseen, se oli kääntynyt kyljelleen ja katseli mua hymyillen unenpöpperöisesti.

“No huomenta”, mä hymyilin takaisin, “päätit säkin sitten vihdoin herätä.”

“Oon mä ollut tässä jo hetken hereillä, sä vaan olit niin uppoutunut ajatuksiis etten viittiny keskeyttää”, Elias virnisti unisesti hieroen silmiään. “Mitä sä ajattelit?”

Viimeisen kuukauden aikana me oltiin Eliaksen kanssa opittu tuntemaan toisemme läpikotaisin - tosin lähinnä fyysisesti, koska niinä hetkinä kun me saatiin kahdenkeskistä aikaa, me ei maltettu pitää näppejämme erossa toisistamme. Mä tunsin jokaisen kohdan sen vartalossa ja tiesin täsmälleen, mistä se piti. Mä osasin ulkoa kaikki sen nautinnolliset pisteet, mistä se taas kavahti kauemmas sekä mistä se kutisi armottomasti. Henkisessä puolessa oli kuitenkin vielä paljon opettelua. Välillä Elias kilahti ihan ihme asioista, joita mä en voinut millään ymmärtää, välillä taas mua suututti sen typerät epäilykset niin paljon etten voinut muuta kuin lähteä paikalta ovet paukkuen. Mä ja Elias oltiin aina oltu räjähdysaltis yhdistelmä, eikä se räiskyvyys minnekään ollut kadonnut meidän nykyisistä väleistä huolimatta. Toisaalta se saattoi olla hyväkin, koska kipinää saattoi nykyään purkaa myös yllättävän nautinnollisin keinoin… Mutta oli riitely silti turhauttavaa, varsinkin kun nykyisin ei oikeasti halunnut satuttaa toista.

“Meitä”, mä vastasin hiukan epäröiden ja käännyin myös kyljelleni kasvot Eliakseen päin. Tunsin sen jännittyvän heti, ja ymmärsin hyvin, miksi: meidän “missä mennään” -keskustelut ei koskaan päättyneet hyvin. Meidän välillä oli niin paljon esteitä, että oli suoranainen ihme että me oltiin edes tämän verran aikaa saatu varastettua toisiamme varten. Elias oli jyrkästi sitä mieltä, että mun pitäis tulla kaapista ulos julkisesti ja jättää Iida. Mutta jopa sekin tajusi että vaikka mä niin tekisin, me ei silti voitais olla yhdessä ellei Elias haluis että sen välit Iidaan menis poikki. Kyllä mäkin jollain tasolla tiesin, että Iidan jättäminen oli ainoo oikee ratkaisu kaikkien kannalta, mutta mua vaan pelotti niin helvetisti tää koko tilanne, vaikken mä sitä ikinä ois kenellekään myöntänyt. Enkä mä muutenkaan edes voinut tulla kaapista - enhän mä edes ollut homo. Vai olinko? En mä oikeestaan ollut yleisellä tasolla sillä tavalla kiinnostunut jätkistä, muista kuin Eliaksesta. Mä taisin olla nykyään aika pahasti hukassa itseni kanssa. Ainoo asia, jonka mä tiesin varmasti, oli että mä halusin Eliasta, Eliaksen.

Me oltiin käyty se keskustelu tuhat kertaa läpi, uudelleen ja uudelleen, niin että mä suurin piirtein osasin meidän molempien repliikit ulkoa. Elias vilkuili mua varuillaan, se selvästikin oletti että mä pistäisin taas suhdekeskustelun pystyyn. Mä päätin keventää tunnelmaa: en halunnut pilata tätä hetkeä turhaan nyt, kun aamu oli alkanut niin ihanasti.

“Sitä vaan mietin, että kuinka laittoman ihana sä oot. Sut vois vaikka syödä”, mä hymyilin Eliakselle rauhoittavasti ja nostin käteni pörröttämään sen vaaleita hiuksia. Elias selvästi yllättyi vähän mun sanoista: me ei turhan usein leperrelty hellyyksiä toisillemme. Miksi ei, mä ihmettelin tosissani, kun sen kasvot alkoi pian loistaa ilosta mun sanojen johdosta. Sen silmiin syttyi leikkisä pilke.

“Saat sä vähän maistaa”, se lupasi ja nojautui virnistäen mua kohti, ja meidän huulet kohtasi hellässä, pitkässä suudelmassa, kielet maistellen varovasti toisiaan. Eliaksen tuoksu tulvi mun nenään ja sen maku poltteli mun huulilla: kaikki siinä jätkässä tuntui juovuttavan mut pahemmin kuin mikään alkoholi ikinä. Mä vetäydyin suudelmasta hetken päästä hymyillen raukeasti.

“Mentäiskö aamupalalle?” mä ehdotin. “Sulla on varmaan jo nälkä, mulla ainakin on.”

“Mä kun luulin että sä halusit syödä vaan mut”, Elias teeskenteli loukkaantunutta ja työnsi alahuulensa mutruun.

"Hassu", mä hymähdin hellästi ja kierähdin pois sängystä ojentaen Eliakselle käteni. "Ala tulla sieltä." Eliaksen teeskennellyn nyrpeä ilme suli hetkessä aitoon hymyyn ja se tarttui epäröimättä mun käteeni antaen mun vetää sen ylös sängystä.

Me syötiin aamiaista hiljaisuuden vallassa lukuun ottamatta muutamaa satunnaista lausahdusta tai naurahdusta. Hiljaisuus ei haitannut meitä kumpaakaan, se oli yksi niistä asioista joita mä rakastin Eliaksen seurassa olemisessa: sen kanssa oli niin helppo olla ilman että koko ajan piti puhua jostain. Musta tuntui, että me oltiin muutenkin parempia kommunikoimaan kehonkielellä kuin sanallisesti. Meidän suhde olikin ollut aina enemmän tai vähemmän fyysinen - joskus valitettavasti huonommalla tavalla kuin nykyään. Mä en ollut oikeastaan koskaan pyytänyt Eliakselta kunnolla anteeksi kaikkea sitä kiusaamista, tönimistä, satuttavia sanoja, vaikka mun teki pahaa ajatellakin niitä aikoja. Meillä kotona oli aina opetettu vaikenemaan tunteista, eikä "turhaan" anteeksipyytelyyn oltu rohkaistu: mä en oikeastaan muistanut, että olisin ikinä pyytänyt keneltäkään anteeksi niin että olisin oikeasti tarkoittanut sitä. Isä oli toki aina muistanut julistaa, kuinka tytöille kannatti leperrellä kuut taivaalta, ja sen taidon mä olin helposti omaksunutkin. Elias oli kuitenkin eri asia, koska siitä mä välitin tosissani ja se, ironista kyllä, teki tunteista puhumisesta entistä vaikeampaa.

Kuitenkaan, huolimatta kaikesta, mitä meidän välillä oli tähän mennessä tapahtunut -  jopa ikävistä asioista - mä en muuttaisi mitään. Mä en vaihtaisi päivääkään pois meidän yhteisestä ajasta, koska se kaikki oli tuonut meidät juuri tähän pisteeseen, tähän hetkeen, tähän aamupalapöytään ja yhteen täydellisimmistä aamuista mun tähänastisessa elämässä.

"Ootko sä syönyt?" mä kysyin Eliakselta, kun se oli saanut murolautasensa tyhjennettyä. Se nyökkäsi suu täynnä, ja mä nousin korjaamaan astioita pois pöydästä. Mä en saanut itseäni pysäytettyä ajattelemasta, että mitä jos mun - tai siis, meidän - elämä olis oikeasti tällaista? Mitä jos me oikeasti syötäis aamupalaa samassa pöydässä joka aamu, herättäis samasta sängystä joka aamu? Mä odotin ajatuksen herättävän ahdistusta jollain tavalla, mutta sen sijaan se aiheutti oudon, lämpimän tunteen mun rinnassa, aivan kuin mulla ei oikeasti olis mitään sitä vastaan, että mä saisin viettää kaikki aamuni Eliaksen kanssa. Musta tuntui tosissaan, että sen kanssa mä voisin löytää oman onneni aakkoset.

Yhtäkkiä mä tunsin Eliaksen käsien kiertyvän mun ympärille ja vetävän mut takaapäin halaukseen. Se hautasi nenänsä mun niskaan ja hengitti kuumaa ilmaa mun ihoa vasten lähettäen miellyttäviä väristyksiä kulkemaan mun kehossa.

"Kiitos aamupalasta", se mumisi ja mä tunsin sen lämpimien huulien ripottelevan pieniä suudelmia riviin mun niskan herkälle iholle. Pieni, säälittävä hengähdys karkasi mun huulien välistä ja mä purin ne yhteen, miten mä saatoin vieläkin olla näin herkkä Eliaksen kosketukselle? Mä tunsin Eliaksen huulten kaartuvan hymyyn mun ihoa vasten ja samassa se pyöräytti mut ympäri sylissään painaen mut hellästi seinää vasten. Elias painoi tiiviisti vartalonsa mun omaa vasten ja hieroi meidän neniä yhteen kuin hellyyttä osoittava koiranpentu. Mä selvitin kurkkuani.

"Ole hyvä vaan", mä hymyilin. "Mitäs muuta herra vielä haluais?" Mä pyrin pehmeään, matalan viettelevään äänensävyyn, mutta vaikutelman vähän pilas mun kevyt hengästyneisyys. Eliasta ei näyttänyt haittaavan sen tuikkivista silmistä ja pienestä hymystä päätellen.

"En paljoo", se kuiskas, tarttui mua kädestä ja lomitti meidän sormet yhteen. Mä nojauduin eteenpäin sulkien etäisyyden meidän väliltä, ja meidän huulet kohtasi pitkässä, pyörryttävässä suudelmassa. "Vaan sut, ikuisiks ajoiks."

Mä virnistin Eliaksen suuta vasten. Mä voisin todellakin tottua tällaisiin aamuihin, vaikka koko loppuelämäni ajaksi.

« Viimeksi muokattu: 13.10.2012 13:51:24 kirjoittanut shira »

When you touch me it's so delicious

humourass

  • ***
  • Viestejä: 106
  • ava by Ansa
Awwawwaww! :3

Oon odottanu, et saan lukea jotain toosi hyviä Larias-ficcejä, koska Larias nyt vaan on niin ihana.
Tää oli ihan superihana, vaikka nyt en normisti tykkääkkään fluffysta, mut tähän se sopi - enimmäkseen ehkä sen takia, et olitki tuolla muutaman kerran pistäny siihen viittaavia kohtia ettei ne normaalisti oo mitään kliseekuninkaita.

“Sitä vaan mietin, että kuinka laittoman ihana sä oot. Sut vois vaikka syödä”, mä hymyilin Eliakselle rauhoittavasti ja nostin käteni pörröttämään sen vaaleita hiuksia. Elias selvästi yllättyi vähän mun sanoista: me ei turhan usein leperrelty hellyyksiä toisillemme. Miksi ei, mä ihmettelin tosissani, kun sen kasvot alkoi pian loistaa ilosta mun sanojen johdosta. Sen silmiin syttyi leikkisä pilke.

“Saat sä vähän maistaa”, se lupasi ja nojautui virnistäen mua kohti, ja meidän huulet kohtasi hellässä, pitkässä suudelmassa, kielet maistellen varovasti toisiaan.
Toi oli erittäin aidontuntunen kohta, siis oikeesti. Jos Salkkareissa päästäs noinki pitkälle Lariaksessa, ni voisin hyvinki kuvitella et noi replat menis tolleen. Toi oli niin eliasmaisesti sanottu tohon tilanteeseen et oikeesti yllätyin. :)

Joo, ei sen enempää. Kiitokset. :)

~ humour

♥ The Walking Dead ♥ Harry Potter ♥ Breaking Bad ♥ BBC!Sherlock ♥ Grey's Anatomy ♥ House MD ♥


Lasikuula

  • ***
  • Viestejä: 700
    • www.lasikuula.net
Suloisuus aww aww aww pommi räjähti just täällä meillä :D

Tämä oli yksinkertaisesti vain todella herkkä, ihana ja kaunis teksti, joka nostatti väkisinkin hymyn huulille! Salkkareiden oma perus tunnelma: isä jossain, talo tyhjillää, rakastavaispari siellä talossa. En pettynyt :) Hyvä kun taustalla mainittiin Iidan olemassaolo ja en voi oikeasti olla hihittämättä täällä! Olit saanut pidettyä Larin Larina ja Eliaksen(mikä on näistä kahdesta ehkä se vaikeampi) myöskin Eliaksena. Yllätyin positiivisesti!

Miksei asiat vois mennä oikeestiki niiku ficeissä? Salkkarit on tehny hyvin näiden kahden tähän hetkeen asti tulleen tarinan, mutta entäs myöhemmin? Käykö just niiku siu tekstissä vai jotai muuta? Aina saa miettiä ja toivoa, mutta milloin vain voin palata tän tekstin pariin ja vaan fiilistellä.

Ihana ficci!

Kaapo

  • Vieras
Mä en oo koskaan katsonut salkkareita kunnolla, enkä oo koskaan nähnyt yhtään jaksoa jossa Elias ja Lari olisi ollut mukana, mutta tiedän silti kuvion. c: en tosiaan tiedä kuinka löysin tänne, mutta en kadu.

Tää oli just tällainen suloinen pikku aamutunnelmointi, joka tuli todellakin todellakin tarpeeseen. Tää olisi toiminut myös originaalina, ehkä mä ajattelinkin sen sellaiseksi, koska olin hiukan ulalla, mutta Larin ja Iidan kuvio toimi tässä, vaikken oikeasti mitään tiennytkään. Sanoisin siis, että oot hyvin rakentanut tän tekstin myös niille, jotka eivät fandonia tunne ja tarvitsevat hiukan fluffia elämäänsä. c:

Poikien suhde tuntui vain niin suloiselta ja onnelliselta, että ei tässä voi kuin itsekin hymyillä.

Puspus, kiitos tästä pätkästä!

- Kaapo

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Anteeksi kun mulla kesti näinkin kauan vastata näihin kommentteihin, tietokone oli korjattavana ja halusin ottaa kunnolla aikaa tähän enkä vaan nopeasti kännykällä kiittää :)

humourass:
Oot oikeessa, Lari ja Elias ei todellakaan oo se fluffyisin pariskunta, ei ainakaan tähän mennessä oo ollut. Niiden harvat söpöilykohtaukset on kuitenkin sen verran ihania, että pakkohan pojista oli jotain suloista väsätä. Tosi kiva, että löysit myös aidontuntuisuutta tästä, mun yks päätavoitteista fanfictionia kirjoittaessa on just se, että hahmot sais pidettyä mahdollisimman IC ja luen/kirjoitan mieluiten semmosia ficcejä, jotka voisivat oikeastikin tapahtua. Tykkäsin itsekin tosta pätkästä minkä olit lainannut :) Kiitos kommentista! :-*

Lasikuula:
Voi mitä ylistystä ootkaan kirjottanu, punastun ihan täällä! Mutta ihanaa, että tykkäsit. Kiva kuulla, että olin onnistunut pitämään hahmot omina itseinään kaikesta tästä fluffyilusta huolimatta :D Ja oon ihan samaa mieltä sun kanssa, oon tykännyt kovasti Lariaksesta ja siitä, miten poikien suhde on kehittynyt tähän mennessä, ja toivon vaan että käsikirjoittajat osaavat viedä tarinan kunnialla loppuun! Olis ihanaa, jos Larista ja Eliaksesta tulis Pihlajakadun ensimmäinen kunnon homopari pitkiin aikoihin, voih luultavasti kuolisin onnesta :D Ja todella toivon, että tän tekstin kaltainen kohtaus tulis joskus oikeastikin... Mutta joo, tosiaan kiva että tykkäsit ja kiitos vielä kommentista! :-*

Kaapo:
Kiva, ettet kumminkaan aivan ulalle jäänyt, vaikket fandomista alunperin tätä lukiessas niin paljon tiennytkään. Tosin oon sun viimesimpien ficcien perusteella ymmärtänyt, että oot nykypäivinä tutustunut Lariakseen vähän lähemminkin hehe :) On ne pojat kyllä niin ihania, en voi ymmmärtää miten joku ei vois tykätä tästä juonikuviosta :D Yritin tosiaan tietoisesti kirjoittaa tän niin, että sellasetkin jotka ei tiedä mitään koko kuviosta, pystyis lukemaan tän ilman kummempia ymmärtämisvaikeuksia. Hyvä, jos olin onnistunut! Lari ja Elias tosiaan on jotain niin suloista, etten voi kuin toivoa että tulevaisuudessa niiden välille tulis enemmänkin söpöilyä ihan sarjassakin. Puspus sullekin ja iso kiitos kommentista! :-*

When you touch me it's so delicious

~America!

  • Undertaker
  • ***
  • Viestejä: 23
  • Kumipallona luokses pompin..~
Hihii~ Tää oli just mun makuun, vaikka en nyt niin hirveästi Salkkareita seuraa tai tämmösiä ficcejä lue. Pakko nyt vaan oli, kun hyvä otsikko ja taidokas kirjoittaja. Eikä valunu siirappi korvista xD Hauska ficci, jossa oli juuri niitä Larin kuuluisia mietteitä ja semmosta. Kirjoitusvirheitä ei ollut, tai jos oli niin pieniä eikä paljoa. Anteeksi muuta kritiikkiä ei heru. >< Arigato~

- Ame
Do you want jump with me in the sky? You must die if you say yes.

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
~America!:
Et voi uskoa millaseen hymyyn mun suu vetäyty kun kehuit mua taidokkaaks kirjoittajaksi, kiitos kiitos paljon! :) Hah, no hyvä ettei ollut sitten kumminkaan niin ylifluffyinen kuin olin pelännyt, tässä kun tuntu olevan kaikenlaista klisettä omasta mielestäni. Betaa en tosiaan omista edes, mutta oon ite sellainen kirjoitusvirhefriikki että niitä tuskin mun teksteistä hirveästi löytyy :D Kiva että pidit, kiitos paljon kommentista! :-*

When you touch me it's so delicious

Lucy

  • ***
  • Viestejä: 32
Jos täällä olisi tykkää-nappula, ah oisin niin klikannu sitä.

Tämä oli ihana teksti, ihan oikeasti. Kaikki (varsinkin ne, jotka tietävät omasta kokemuksesta tuollaiset aamut) osaavat eläytyä tuohon tunnelmaan. Lisäksi tämä syvensi (ainakin minulle) hahmojen persoonallisuutta. Kirjoitat todella hyvin! Nautittavaa oli myös se, että tämä on Larin näkökulmasta. Sarjaa katsellessa ollaan ikään kuin Eliaksen puolella, eikä koskaan saada täysin selvää Larin aivoituksista. Myös täydessä kohtuudessa pysyvä söpöily toimi tässä erinomaisesti. Kohta, jossa Lari ja Elias eivät puhuneet mitään, oli hieno: jotenkin niin larimaista tykätä hiljaisista hetkistä. Upeaa tekstiä, täytyy se vielä toistaa. :)

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Lucy:
Hehe, ois muuten aika kiva lisäys Finiin jos saatais tykkää-nappulat tännekin. Onneksi tykkäyksen voi korvata kommentilla ;) Kiva että olin sun mielestä saanut syvennettyä hahmoja, halusin tuoda Larin näkökulmaa tähän just nimenomaan sen takia, että sarjassa se jää vähemmälle. Lari on mielenkiintoinen ja pohjimmiltaan aika syvällinen hahmo, ja mun mielestä sen näkökulmaa sais kuvata sarjassakin enemmän. Et uskokaan, miten kiva on kuulla että kirjoitan hyvin, koska oon tosi perfektionistinen kirjoituksieni suhteen ja on ihan ikuisuusprojekti aina hioa ne loppuun asti, koskaan ei oo tarpeeksi täydellistä jälkeä. Kiitos siis :) Joo, jotenkin osaan kuvitella Larin tykkäävän nimenomaan hiljaisista hetkistä ja onhan noi pojat ylisöpöjä vaan nauttiessa hiljaa toistensa seurasta.
Suuri kiitos kommentistasi!  :-*

When you touch me it's so delicious

Alruunankukka

  • ***
  • Viestejä: 40
Voi vitsiläinen, sä oot todellakin hyvä kirjoittaja aivan kuten edellä on jo väitetty! Oon joskus kauan sitten lueskellut sun kirjoittaman Mahdottoman mahdollisuudet(?), ja nyt Salkkareiden juonenkäänteistä intoutuneena päädyin lukemaan nämä muutkin tekstit. Sun kirjoituksien kuvailu on hyvää ja tarina saa lukijan mukaansa. Kielestäkään en löydä valittamisen sijaa, vaikkakaan en näitä sillä silmällä olekaan lukenut. Lisäksi saat tarinasi ja hahmosi hyvinkin aidonoloisiksi.

Toivoisin lisää tekstejä tästä parista.
Kiitokset!  :)

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 988
Aww, aww, aww. AWW.
Oi että. Tää oli just ihana. Pojat oli just sellasia kun pitääkin (olen katsonut näiden tarinan vaan youtubesta mutta), siellä pohjalla oli koko ajan se riidan riski ja jännite kaikesta fluffyilusta huolimatta. Odotin melkein, että (salkkarien hengelle uskollisesti) Larin isä olisi tupsahtanut kotiin kesken kaiken söpöilyn. :D
Näiden kahden suhteeseen tekisi mieli vaan uppoutua tosi syvälle koska jotenkin Larias on vaan semmonen kultasuoni (oletin, että Finissä olisi paljon enemmän ficcejä parituksella :o).
Tykkäsin siitä, ettet laittanut Laria friikahtamaan noista "ikuisesti yhdessä" -ajatuksista, se teki ficistä vielä söpömmän ja lämpöisemmän.
Ei tule nyt mitään järkevää, pahoitteluni...
Mutta tuhannet kiitokset tästä, aamuni on pelastettu.

~Violet

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Alruunankukka: Kiitoksia, aina ihana kuulla, että oon jonkun mielestä hyvä kirjoittaja. Hauskaa, että jaksoit lukea mun Larias-ficit, nää tekstit on mulle kuin omia vauvoja :D Aitouteen pyrin aina ensisijaisesti, koska jos se ei pelaa, ei mun mielestä pelaa itse tekstikään. Kielivirheiden kanssa oon aina ihan järjettömän tarkka, eikä mun teksteistä niitä sen takia yleensä löydä... Lisää on työn alla, pidä silmät auki ;) Kiitos paljon kommentistasi! :-*

Violetu: Heh, fluffy saattaa hyvinkin olla mun lempparigenre kirjoittaa, se on niin kevyttä ja siitä tulee hyvä mieli. Kiva siis, että tykkäsit! Jos tää ois oikeesti tapahtunut Salkkareissa, Larin isä varmaan ois pamahtanutkin paikalle, mutta tässä ficissä se ois aika julmasti järkyttänyt nää hattaraiset tunnelmat :D Mäkin oon yllättynyt siitä, miten vähän Finissä on Lariasta, siitä saa kuitenkin ammennettua niin paljon ideoita, ja onhan nää pojat sentään niiiin söpöjä. Tätä Finin Larias-aukkoa oonkin pyrkinyt täyttämään itse mahdollisimman paljon :D Iso kiitos itsellesi kommentista! :-*

When you touch me it's so delicious

parisnyc

  • *
  • Viestejä: 2
  • joskus ei tapahdu mitään, vaikka miten yrittäis
Awws... Ihana lukea vaihteeks lariaksesta, ja vielä ku on näin ihanasti kirjoitettu ja kaikki kohdat kuvailtu. :) olet erittäin hyvä kirjoittamaan tällaisia! Kiitos! ;) toivottavasti saman moisia tulee vielä :)

Tuhisija

  • Vieras
Oon lueskellut sun korkeamman ratingin Larias ficcejä aiemmin, mutta nyt mä kaipasin jotain söpöstelyä vaan, joten päädyin tänne.

Tykkäsin tästä paljon ja tää sai kyllä mut hymyilemään niin moneen otteeseen! Tyksin lueskella tällaisista aamuhetkistä ja tässä sie olit kyllä osunut tosi nappiin. Lari ja Elias tuntui musta tosi itseiltään, mä lukiessa jopa kuulin suurimman osan niiden puheista niiden äänillä (tää kuulostaa hassulta, mutta ehkä tajusit, mitä tarkoitan :D). Ihanaa söpöstelyä, mutta hyvin tuotu myös tuo niiden suhteen "ongelmallisuus" esille (Iida ja muut asiat).

Lainaus
Musta tuntui tosissaan, että sen kanssa mä voisin löytää oman onneni aakkoset.
Tyksin tästä ilmaisusta, onneni aakkoset, ihana!

Lainaus
Se hautasi nenänsä mun niskaan ja hengitti kuumaa ilmaa mun ihoa vasten lähettäen miellyttäviä väristyksiä kulkemaan mun kehossa.
En tiiä, mutta jotenkin tykkäilen tosi paljon ficeissä lukea, kuinka toinen halaa takaapäin ja suukottaa niskaa tai sivelee tai jotain. Joten tää oli kyllä aivan aww kohta.

Mutta kiituksia!

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Miten on mahdollista, etten mä oo vielä kommentoinut tähän? :o Tämä oli kyllä varmaan yksi ihanimmista Larias-ficeistä ikinä! Ficci oli erittäin aidontuntuinen, sillä hahmot olivat itsensä kaltaisia. Lari oli juuri sellainen kuin sarjassakin, ulkoapäin kovis, mutta kahdestaan Eliaksen kanssa erittäin hellyyttävä poika. Onnistuit hyvin välittämään Larin sekavat tunteet siitä, että hän on hieman sekaisin suuntautumisensa kanssa. Elias puolestaan oli oma suloinen itsensä, aww.
Poikien välillä oleva kipinä välittyi hyvin heidän söpöilynsä keskeltä. Kiitos upeasta ficistä! :)


Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥