Kirjoittaja Aihe: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 5.9.  (Luettu 4728 kertaa)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 265
  • kahvia koneeseen
Nimi: Aivoton Potter
Ikäraja: S
Paritus: Harry/Draco
A/N: Nyt tykitän hoodeetä ihan hyvällä omallatunnolla, koska Harry/Draco-haaste! Saatoin sanoa Odolle, että haluaisin kirjoittaa jotakin, mutta mun aivot tuntuu olevan lukossa. Hän sitten antoi mulle inspissanoiksi aivo, olla ja lukko, että pitäisi kolme mikroficciä kirjoittaa. Nämä onkin tosi mikroja, kun näillä kolmella on yhteensä mittaa 72 sanaa ja musta tuntuu ihan hölmöltä julkaista mitään näin pientä. No, eikai siinä mitään väärää ole! Tällaisia minimikroja oli niin kiva kirjoittaa, että voisin ehkä joskus kirjoittaa lisääkin ja tehdä tästä hienon kokoelman.


AIVO

“Olet aivoton, Potter”, Draco puuskahti.

“Tiedän”, Harry sanoi tyytyväisenä itseensä. “Siksi sinä tykkäätkin minusta.”

Draco ei vastannut, mutta kumpikin heistä tiesi, että Harry oli oikeassa.

**

OLLA

“Oletko sinä?”

“Olen. Mutta mitä minä olen?”

“Siinä.”

Harry kiersi kätensä Dracon ympärille ja veti tämän rintaansa vasten.

“Aina.”

**

LUKKO

“Tiesitkö”, Harry sanoi. “Kaikki nämä vuodet olen ollut jotenkin lukossa.”

“Niinkö?” Draco ihmetteli.

“Niin”, Harry sanoi. “Mutta sitten löysin sinut.”

“Miten minä siihen liityn?” Draco kysyi.

“Kaikilla tavoin.”
« Viimeksi muokattu: 05.09.2023 21:38:52 kirjoittanut mursuhilleri »

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 572
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja
« Vastaus #1 : 30.06.2023 17:11:02 »
Oi, onpa nämä kivoja! Varsinkin keskimmäinen oli ihana<3 niin vähillä sanoilla loihdit voimakkaita mielikuvia tästä kaksikosta, näitä lisää kiitos!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 626
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja
« Vastaus #2 : 30.06.2023 21:58:26 »
Onnistun koko ajan lukemaan otsikon aviottomaksi Potteriksi 😂 Siinä asiassa Draco varmaan voisi auttaakin...

Vähäks tykkään siitä, mistä inspiraatio näihin lähti! Blokin purkamiseen mikroficit on mainioita, ja mun mielestä on hauskaa kun itse se blokki toimi inspiraatiosanoina :D Ja kyllähän niistä jotain inspistä selvästi irtosi! Tosi söpöjä pätkiä sait kirjoitettua ♥ Eka mua vähän nauratti, kun siinä oli hyvin vahvasti sellainen "You're an idiot." "But I'm your idiot!" -meininki, josta rakastan fiktiossa eri hahmojen välillä. Ja eihän se Harrykaan aina niin fiksu ole 😅 Yli puolet sen aivosoluista on oikeasti Hermionen. Mut onneks ei tartte ees olla aivoja voidakseen olla rakastettava ♥

Jos inspiraatiota riittää kirjoittamaan lisää, niin anna palaa! Näitä on kiva lukea :)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 767
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja
« Vastaus #3 : 30.06.2023 22:14:23 »
Ihanan valloittavia blokinputkumikroficcejä! A/N:eesi viitaten, ei oo todellakaan hölmöä julkaista lyhyitä tekstejä, mun mielestä nämä oli just täydellisiä tälleen. Juuri kuten Thelinakin sanoi, niin tuohan on aivan super taitavaa, että onnistut niin vähillä sanoilla luomaan ihania ja voimakkaita mielikuvia. Harry ja Draco on kyllä ihania tomppeleita yhdessä ;D <3 Mä tykkäsin super paljon jokaisesta näistä, ja mielelläni lukisin lisääkin! Toi H/D-haaste on muuten ihan parhautta, oon kaivannut Finiin uusia ja tuoreita H/D-ficceröitä, näistäkin sai niin hyvän mielen ja energiaa iltaan ettei tosikaan. Kiitos paljon ihanasta lukukokemusta! <3
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 265
  • kahvia koneeseen
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja
« Vastaus #4 : 01.07.2023 11:35:49 »
Thelina, kiitos kauniista sanoista <3 Päätin kirjoittaa lisää, tässä niitä nyt tulee!

Larjus, haha joo, Draco voisi ehkä auttaa aviottomuusongelmassa ;) Kiitos paljon <3

Claire, voi ei, kiitos niin paljon! Ja siis samaa mieltä, Fini tarvitsee tuoreita H/D-ficcejä! Onneksi on tuo haaste nyt pystyssä <3

A/N: Kirjoitin lisää! Tällä kertaa inspiraatiosanat tarjoaa mun poikaystävä, en kommentoi näitä sanoja sen enempää... ;D


SYVÄ

“Tämä on ihan syvältä”, Draco sanoi turhautuneena.

“Anna minä autan”, Harry sanoi ja tarttui Dracon käteen.

“Etkä auta”, Draco puuskahti. “Minä teen tämän itse.”

**

KURKKU

Harry kaatoi kuumaa teetä kuppiin.

“Ota tästä”, Harry sanoi lempeästi viedessään kupin makuuhuoneeseen.

“En minä halua lämmintä juomaa tällaisella helteellä”, Draco intti vastaan ääni käheänä.

“Se helpottaa kurkkukipuusi”, Harry sanoi ja suukotti toista otsalle.

**

SALAATTI

“Tomaattia?” Harry ihmetteli.

“Kyllähän salaatissa pitää tomaattia olla”, Draco sanoi ihmetellen.

“Minä en pidä tomaatista”, Harry tokaisi irvistäen.

“Selvä juttu”, Draco sanoi hymyillen ja kietoi käsivartensa Harryn ympärille. “Olen valmis luopumaan tomaatista sinun vuoksesi.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 626
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vilkaisin eka vaan otsikot/inspissanat ja pysähdyin hetkeks kahden ekan sanan kohdalle... :D En tiedä selittääkö se kaiken vai ei mitään, että sait sanat poikaystävältä 😂 Mut hienosti sait niistäkin kirjoitettua pikkuiset pätkät!

Tossa ekassa Dracossa on semmosta söpöä uhmakkuutta. Tulee väkisinkin vähän mieleen joku taapero, joka on vaa et "minä itse" XD Johtuu varmaa ammatistani ja siitä että sellasia lapsosia tulee nähtyä lähes päivittäin. Draco nyt toki on huomattavasti vanhempi! Mutta söpöä se on silti :3 Ihana Harry kyllä kun hoitaa Dracoa ja haluaa auttaa - vaikka Draco sitten itse haluaisikin tehdä asiat itse.

Lainaus
“Olen valmis luopumaan tomaatista sinun vuoksesi.”
En tiedä onko tää tosirakkautta vai ei, vai enkö mä vaa välitä kenestäkään tarpeeksi, kun tomaateista en kenenkään takia luopuis XD Sit voi tehä omat salaattinsa.
Mut joo, aika söpöö kun Draco on heti valmis luopumaan tomaateista Harryn takia :D (vaikka kyllä perus vihersalaatissa pitää tomaattia olla!)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 767
  • grafiikka © Ingrid
Lainaus käyttäjältä: Larjus
Vilkaisin eka vaan otsikot/inspissanat ja pysähdyin hetkeks kahden ekan sanan kohdalle... :D En tiedä selittääkö se kaiken vai ei mitään, että sait sanat poikaystävältä 😂
Siis komppaan niin Larjusta tässä, mäkin katsoin kulmat koholla että jahas, mitäs täältä oikein onkaan tulossa ;D Ei vaan, huippuhauskat inspissanat kyllä :D Kai poikaystävä pääsi lukemaan inspiroimansa tuotokset?

Ja taas komppaan Larjusta, mutta mullakin siis tuli ekassa osassa Dracosta mieleen joku uhmakas ”minä itse” -taapero :D Mutta toisaalta se on söpöä ja sopii kyllä hyvin Dracon luonteeseen muutenkin, että haluaa näyttää osaavansa (ehkä taustalla voi yhä olla sellainen kouluikäinen uhma, tyylillä ”en halua hävitä pyhälle Potterille”, vaikka pariskunta tässä ovatkin).

Toisessa osassa Harry oli ihanan huomaavainen, kun huolehti kipeästä Dracosta. <3 Se on muuten oikeasti niin ärsyttävää olla sairaana tai kurkkukivussa kesällä, varsinkin jos on hirveä helle, ei saa millään juotua mitään kuumaa alas. Itsekin uhmakkaana kesällä sairastaessani olen vetänyt sitten kylmää jäätelöä kurkkukipuuni (tai no, lähinnä muuten vain itsesääliini). :D

Arjessa tommoinen tomaatista luopuminen on kyllä oikeasti suuri rakkauden osoitus, mäkään en kyllä tiedä onnistuisinko tomaatista luopumaan salaatissa (ehkä voisin tehdä pari kertaa poikkeuksen). Mutta Draco ja Harry onkin paljon huomaavaisempia kuin minä, ja sulihan mun sydän kolmannellekin osalle ihan täysin. <3

Kiitos taas söpöistä mikroficceröisistä, näitä on ollut iloa lukea, kirjoitathan lisää! :-*
« Viimeksi muokattu: 03.07.2023 22:44:51 kirjoittanut Claire »
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 265
  • kahvia koneeseen
Larjus, hahaha oikeesti mua jännitti hirveesti julkaista noi edelliset, kun jännitin, että mitä jos joku ei nyt arvosta näitä sanavalintoja ;D Mutta kiva jos viihdytti! Kiitos kommentista <3

Claire, valitettavasti poikaystävä ei päässyt lukemaan näitä, koska sitä ei kiinnosta lukea Drarrya ;D Olisin kyllä antanut lukea, jos se olisi halunnut. Kiitos paljon sullekin <3

Päivän hauska fakta: inhoan tomaattia ihan täysillä, Larjus ja Claire saa kaikki mun tomaatit.

A/N: Nämä kolme inspiraatiosanaa on kehitellyt Claire :-*


RAPPAKALJA

“Katso mitä löysin kirpputorilta”, Harry sanoi kantaessaan kummallista pakettia.

“Mikä tuo on?” Draco ihmetteli.

“Rappakalja”, Harry luki paketista. “Päästään opettelemaan uutta peliä yhdessä.”

Draco huokaisi. Siinä missä Harry rakasti lautapelejä, Draco inhosi niitä.

**

RAPAKUNTO

“Puuh-huh”, Draco puuskutti. Hän taivalsi ylämäkeä keskellä metsää Harryn perässä. Harry huomasi toisen jääneen jälkeen, joten hän palasi takaisin päin.

“Oletko sinä hiukan rapakunnossa”, Harry kysyi naurahtaen. Draco vain puuskahti vastaukseksi.

“Tule”, Harry sanoi ja ojensi kätensä. “Mennään yhdessä.”

**

RALLIENGLANTI

“Tiesitkö, että Suomessa puhutaan rallienglantia”, Draco sanoi ihmetellen uuden tietokoneensa äärestä.

“En”, Harry tokaisi. “Mitä se tarkoittaa?”

“Ei harmainta aavistusta”, Draco sanoi ja klikkasi taas uutta linkkiä.

Harryn hymyili huvittuneena. Draco surffailemassa netissä oli varsin hellyyttävä näky.

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 767
  • grafiikka © Ingrid
Jee, päivän inspissanat pääsi käyttöön! :D Ihana kun käytit nämä tämän H/D-mikroficcikokoelmasi jatkamiseksi. Ja jee, Harry osti kirpparilta Rappakaljan! Voin kuvitella, ettei jästilautapelit ole Dracon lemppareita, ja jäin kuvittelemaan mielessäni Dracon repimässä hiuksiaan päästä, kun yrittää keksiä jotain hienoa selitystä random jästisanoille, joista ei ihan varmasti tiedä hölkäsen pöläystä (tosin ne Rappakaljan sanat on usein niin vaikeita, että suurinta osaa en tiedä itsekään, mutta siksi se on niin hauskaa :D).

Toisessa mikrossa naureskelin Dracon rapakunnolle. Voin hyvin kuvitella, että vaikka Draco myös urheilullinen sinänsä on (esim. huispauksen kannalta), niin joku ylämäkeen kiipeäminen metsässä ei varmaan olisi hänen vahvimpia puoliaan. Oli myös hauskaa, että Harry vähän pottuili Dracolle ja Draco oli niin hengästynyt, ettei voinut normaaliin tapaansa sitten sivaltaa takaisin. :D Kerrankin Harry vei voiton, lol.

Vika mikro oli niin ihana, en kestä. Draco jästivempaimen äärellä jälleen, ja missäs muuallakaan kuin surffaamassa netissä. Tästä tulee kyllä mieleen sellaiset omatkin unettomat yöt, kun on vaan selaillut Wikipediassa ja imenyt kaikkea ihan random tietoa itseensä. :’D Kiitos jälleen kivoista mikroista! <3
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 626
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Lainaus
Päivän hauska fakta: inhoan tomaattia ihan täysillä,
Minä muistan 😂 Se tuli ilmi ainakin siinä ficissä, jossa paritit itseäsi Voldulle. Enkä vieläkään voi sitä ymmärtää... tomaatithan on ihania! :D

Lainaus
hahaha oikeesti mua jännitti hirveesti julkaista noi edelliset, kun jännitin, että mitä jos joku ei nyt arvosta näitä sanavalintoja ;D
Finistä löytyy varmaan enemmän niitä, jotka nimenomaan arvostavat noita sanavalintoja :D

Mainiot inspissanat olet saanut tälläkin kertaa! Mielikuvat Harrysta ja Dracosta pelaamassa rappakaljaa ovat melkoiset :D Toisinaan tulee törmättyä ficeihin, joissa hahmot pelaavat eri pelejä (pullonpyöritys on tietty klassikko mutta muitakin on), ja nyt sitten mietin, mitenköhän toimis fici, jossa Potter-hahmot pelaavat yhdessä rappakaljaa... :D En ole itse pelannut sitä moneen moneen vuoteen, mutta muistan sen olleen hauska. Ties vaikka joskus tulisi taas tilaisuus pelata sitä pitkästä aikaa!

Rapakuntoisessa Dracossa on jotain aika söpöä :D Ei ole tainnut kartanon käytävillä käyskentely riittää pitämään kuntoa yllä! Tai huispaus. Siinä toisaalta lähinnä istutaan luudanvarrella niin ei kai siinä pääse kunto nousemaankaan. Suloista kyllä toi miten Harry sitten ojentaa hänelle kätensä ja sanoo että mennään yhdessä 🥺

Draco nettiä selaamassa on vähän niin kuin minä, aina lukemassa jotain randomjuttuja :D Netti kyllä imaisee ihan pelottavan hyvin mukaansa, ei siis mikään ihmekään että Dracokin vaa on klikkailemassa jo uusia linkkejä. Kunhan ei millekään haittasivuille päädy :P
Lainaus
Draco surffailemassa netissä oli varsin hellyyttävä näky.
On kyllä. Hänestä huokuu sellaista vähän lapsenomaistakin intoa, mikä on söpöä :3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 525
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 9.7.
« Vastaus #10 : 06.08.2023 13:28:48 »
En ole oikein vieläkään päässyt mukaan mikroficceihin, en ihan saa niistä irti, mitä haluaisin. Mutta näissä oli kivaa kevyttä fiilistä. ^^ Oli olo, että tässä on vakiintunut suhde ja arjen pieniä hetkiä, kaksi suosikki genreäni. Kaikki mikrot olivat omalla tavallaan söpöjä ja höpsöjä, eikä tarvinnut hirveästi tietää, missä oltiin tai milloin, että sai kiinni Harryn ja Dracon suhteesta ja hetkestä. <3

Lainaus
“Etkä auta”, Draco puuskahti. “Minä teen tämän itse.”

Etenkin Dracon itsepäisyys oli näissä kaikissa söpöä. ^^ Tässä oli sellainen pikkulapsimainen itsepäisyys, että pitää päästä valittamaan kuinka asia ei toimi, mutta auttaahan asiassa ei saa kukaan muu. Ja voi, miten ymmärrän kuinka ikävää on olla helteellä kipeä, kun tärkeää olisi juoda jotain kuumaa, mutta ei tekisi yhtään mieli. :) Rapakunto oli hauska mikro, hellyyttävää, miten Harry hiljensi tahtinsa Dracolle sopivaksi ja voi miten hellyyttävää oli lukea Draco surffaamassa netissä! Miten nerokkaasti olit osannut käyttää tuonkin inspissanan! :) Kiitos näistä, olivat tosi viihdyttäviä. ^^
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 265
  • kahvia koneeseen
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 27.8.
« Vastaus #11 : 27.08.2023 11:32:07 »
Claire, kiitos vielä edellisistä inspissanoista! Tottapuhuen vähän järkytyin tuosta Rappakaljasta, että miten ihmeessä saan sen uskottavasti brittiläiseen velhomaailmaan sijoitettua. Mutta ficeissähän on mikä vaan mahdollista, taiteilijan vapaus! Kiitos kommentista <3

Larjus, tomaatit ei tosiaan ole yhtään ihania! Kiitos paljon kommentista, kiva kun seurailet tätä <3

Meldis, hauskaa, että tulit lukemaan, vaikka mikroficit ei ehkä olekaan se sun juttu! Kiva kun viihdyit näiden parissa ja jätit kommenttiakin, kiitos <3

A/N:Näistä inspissanoista kiitokset korvanapille. Taustana näihin on semmoinen tarina, että korvanapilla kesti ikuisuus vastata ja sitten tuli viesti jotenkin tähän tyyliin: "sori pelasin koneella. siinä sulle inspissanat" ;D Joten siitä tuli mulle nämä sanat.


SORI

“Oho!” Draco kuiskaisi potkaistuaan vahingossa Harryn taikasauvan sängyltä lattialle. “Sori.”

“Se on ‘anteeksi’”, Harry huomautti.

“Anteeksi”, Draco korjasi irvistäen. “Mitä taikasauvasi edes tekee sängyssä?”

“En tiedä, enkä välitä juuri nyt”, Harry sanoi ja suuteli Dracoa niin, että kumpikin unohti lattialla lojuvan taikasauvan.

**

PELATA

“Minua ei huvita lähteä”, Draco sanoi maatessaan sohvalla pää Harryn sylissä. Harry silitti Dracon hiuksia.

“Ei minuakaan”, Harry sanoi. “Ehkä he voivat pelata huispausta tämän kerran ilman meitä.”

“Tykkään asenteestasi, Potter”, Draco sanoi hymyillen.

**

KONE

“Typerä vekotin”, Draco sanoi turhautuneena, kun ei saanut sähkövatkainta toimimaan. “En ymmärrä näitä jästikoneita.”

“Anna minä autan”, Harry sanoi ja laittoi töpselin seinään. “Kokeile nyt.”

Sähkövatkain hurahti käyntiin, ja Draco innostui silminnähden.

“Olet nero”, Draco sanoi ja työnsi vatkaimen taikinaan.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 626
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 27.8.
« Vastaus #12 : 28.08.2023 19:00:33 »
Ihanat inspissanat olet saanut taas kerran ;D Ja söpöjä pätkiä kirjoittanut niistä. Taikasauvasta sängyssä tulee vähän väkisinkin heti mieleen kaikkea tuhmaa, joten ehkä ihan hyvä kun Harrylla ei ollut antaa mitään kunnollista vastausta Dracolle :D Ja tosi söpöä miten molemmat jättävät huispauksen väliin voidakseen makoilla sohvalla yhdessä. Kertoo melkoisen paljon molemmista, varsinkin Harrysta, kun ei aiokaan mennä huispaamaan vaan jääkin tekemään jotain periaatteessa niin yksinkertaista ja tavallista (vaikka eivät olekaan ihan samanlaisia huispausfanaattikkoja kuin Wood :D).

Lainaus
“Anna minä autan”, Harry sanoi ja laittoi töpselin seinään. “Kokeile nyt.”
Klassinen ongelma ja sen ratkaisu :D Montakohan kertaa kaikki laiteongelmia ym. työkseen ratkaisevat ovat kohdanneet tämän ongelman :D Että asiakkaan laitteen ainoa vika on siinä, ettei se ole edes päällä XD Ainakin sellaiset tarinat aina pääsevät leviämään ihmisten keskuudessa, mutta mitenköhän yleisiä ne oikeasti ovat...
Söpöä kyllä, että Draco ei osaa edes nolostua asiasta, kun eihän hän tajua mitään mistään virtapiuhoista ja töpseleistä, onpahan vain aidon iloinen siitä, että Harry sai vatkaimen toimimaan :3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 276
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 27.8.
« Vastaus #13 : 31.08.2023 10:23:13 »
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta :D

Aah, H/D-haaste, mikä ihana tekosyy kirjoittaa pelkää HooDeetä ;D Ja vielä parempi tekosyy lukea sitä! Ihan huippua, että olet innostunut haasteesta :)

Minimikrot on kyllä kivoja ja olit onnistunut tavoittamaan näihin kaikkiin hyvän tunnelman ja fiilikset. Nämä olivat kivoja arkisia hetkiä tämän kaksikon elämästä. Sellaisia samaistuttavia ja kuitenkin hahmot välittyivät tekstistä omina itseinään. Harry oli juuri sellainen tukeva ja tsemppaava poikakaveri ja Draco hieman luihu omaitsesnä. Oikein onnistunutta työtä siis :D

Tykkäsin tosi paljon noista inspissanoista sekä siitä, miten olit jokaisesta löytänyt kivan hetken. Rallienglanti nauratti, samoin Rapakalja. Sitten taas tuo Olla ja Syvä olivat suloisia ja kertoivat hyvin näiden suhteesta. Kone oli hauska kun siinä tuli esiin Dracon tietämättömyys jästijutuista, kuinka noin vähillä sanoilla voikin kertoa niin paljon :D

Kiitos näistä, olivat oikein onnistuneita. Toivoittavasti innostut kirjoittelemaan vielä lisääkin!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 767
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 27.8.
« Vastaus #14 : 03.09.2023 23:27:01 »
Ah, ihanaa että jatkoit näiden mikroficcien kirjottelua, sillä nämä on kyllä joka kerta niin söpöä luettavaa, ja tälläkin kertaa näitä lukiessa tuli niin hyvä mieli. :) Sori-ficciä kun luin, niin Larjuksen tavoin munkin mieleen sujahti jotain, köh, ei niin kovin viattomia mielikuvia siitä, mitä taikasauva teki sängyn päällä, joten mielessäni ajattelin, että ehkä Harry vähän myös hämäsi Dracoa suutelemalla tätä, niin Draco unohtaisi koko sauvan ja Harryn ei tarvitsi selitellä. :D Joka tapauksessa pusu oli söpö, samoin kuin Harryn huomautus Dracon sanavalinnasta ja Draco korjaamassa sanojaan irvistäen. :D

Pelata-ficissä tykkäsin siitä, että Draco vähän niinkun toi esiin Harryn luihuismaisen puolen (skipata huispausharkat koska ei huvita) ja kehui sitten tämän asennetta. Luulen, että harvoin heistä kumpikaan skippaisi noin vain huispausharkkoja, mutta sitten toisaalta ajattelin sen niin, että ehkä heitä huvittaa eräs tietty aktiviteetti kahdestaan vielä enemmän kuin huispausharjoituksiin meno. ;)

Kone oli ihana ja hulvaton, en kestä. :D Voin myöntää, että samaistun Dracoon niin hyvin, sillä on kyllä sattunut useasti itsellekin tuo, että kironnut kun jokin ei toimi ja sitten se on johtunut siitä, ettei töpseli ole seinässä. Ihanaa myös, että Draco on innoissaan käyttämässä jästien sähkövatkainta, en kestä, liian söpö mielikuva. 🥹

Kiitos jälleen paljon, tämä oli mukavaa iltalukemista! <3
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 572
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 27.8.
« Vastaus #15 : 04.09.2023 17:39:43 »
Ihana tuo Dracon ”olet nero” :D muutenkin tämä konsepti on loistava, että saat vaan joltakin täysin random inspissanat, joista syntyy ihania mikroja! Kiitos taas näistä :)
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 265
  • kahvia koneeseen
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 5.9.
« Vastaus #16 : 05.09.2023 21:38:00 »
Larjus, en tiedä mikä mua vaivaa, mutta mä en edes ajatellut mitään tuhmaa taikasauvasta sängyssä ;D Ajattelin vain, että se oli epähuomiossa jäänyt siihen :P Kiitos kommentista!

Vendela, kiva kun eksyit lukemaan tätä! Kiitos kauniista sanoista :-*

Claire, apua, sinäkin ajattelit tuhmia juttuja taikasauvasta sängyssä! Valitettavasti mulla ei ollut tuhmia ajatuksia tällä kertaa ;D Kiitos paljon, kiva kun luet näitä <3

Thelina, kiitos paljon sullekin kommentista! Mäkin tykkään tästä konseptista, se tuli jotenkin ihan vahingossa mutta tää on oikeesti paras tapa kirjoittaa mitään ;D

A/N: Tämänkertaiset inspiraatiosanat tarjoileekin Thelina :-*


KASVI

“Potter”, Draco huusi eteisestä. “Harry!”

“Mitä?” Harry kysyi ja ilmestyi nurkan takaa miehensä viereen. “Mikä tuo on?”

“Öh-” Draco tuhahti ja laski suuren ruukun maahan. “Se on - kasvi.”

“Mikä kasvi?” Harry kysyi.

“Mistä minä tiedän?” Draco kivahti. “Mutta kaunis se on.”

“On toki”, Harry sanoi naurahtaen, mutta ei katsonut kasvia, vaan Dracoa. “Kerrassaan upea.”

**

BANAANI

Harry söi banaania ja Draco irvisti.

“Miksi sinä syöt tuollaista moskaa?” Draco kysyi.

“Se on terveellistä ja herkullista”, Harry vastasi ja puraisi banaanistaan uuden palasen. “Kokeilisit sinäkin.”

“Minä en syö tuollaista. Se näyttää epäilyttävältä”, Draco mutisi loukkaantuneena.

“Maista vähän”, Harry sanoi ojentaen banaania Dracon suuntaan. Draco pyöräytti silmiään, mutta suostui maistamaan.

“Olipas se härskiä”, Draco sanoi kommentoimatta banaanin makua, sillä ei halunnut myöntää Harrylle, että se oli maukasta.

“Sinun ei kuulu katsoa ketään silmiin, kun syöt banaania”, Harry kommentoi ja iski silmää. “Joku saattaisi saada vääränlaisia mielikuvia.”

**

PAAHTAA

Oli syyskuu, mutta aurinko paahtoi siihen nähden lämpimästi Harryn ja Dracon selkiä. Hikinorot valuivat paksujen syystakkien alla selkää pitkin.

“Tämä oli virhe”, Draco sanoi. “Minä läkähdyn.”

Harry ei olisi halunnut myöntää, että oli samaa mieltä Dracon kanssa, mutta sanoi kuitenkin:

“Olet oikeassa. Taas.”

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 626
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 5.9.
« Vastaus #17 : 06.09.2023 07:58:08 »
On kyllä aika ihme, ettei sulle tullut taikasauvasta sängyssä mitään tuhmaa mieleen :D Kertooko se vain siitä, miten likainen ajatusmaailma mulla onkaan...? ;D

Lainaus
“On toki”, Harry sanoi naurahtaen, mutta ei katsonut kasvia, vaan Dracoa. “Kerrassaan upea.”
Awww, niin söpöä ♥ Mä niin tykkään tämmöisistä jutuista ficeissä, että hahmo sanoo jonkin asian olevan ihana mutta oikeasti ajattelee/tarkoittaa omaa kultaansa eikä sitä asiaa, mistä sillä hetkellä puhutaan 🥺♥ Muistaakseni oon jossain ficissä itsekin käyttänyt jotain samantyylistä kohtaa, mutta pitäis kyllä enemmän. Simppeliä mutta niin ihanaa ♥

Lainaus
“Sinun ei kuulu katsoa ketään silmiin, kun syöt banaania”, Harry kommentoi ja iski silmää. “Joku saattaisi saada vääränlaisia mielikuvia.”
Oikea tapa syödä banaania on nimenomaan katsoa jotakuta silmiin ja sitten oikein näyttävästi haukata banaani puoliksi XD niin että hampaat ihan kolahtaa äänekkäästi yhteen.

Viimeinen mikro oli tosi samaistuttava, sillä syksyllä on niin vaikea pukeutua! Pitää tyyliin aina päättää, että paleleeko aamulla vai hikoileeko päivällä. Mielikuvissani näen että Dracolla ja Harrylla on suunnilleen toppatakit yllä, ja sitten he vierekkäin (ehkä käsi kädessä) kulkevat pitkin jotain syksyistä puistotietä värikkäiden lehtien ympäröimänä :3

Hauskoja pikkuficejä taas kerran. Kiitän mukavasta iltalukemisesta (sillä luin nää jo eilen illalla, ja päätin nyt aamulla kommentoida kun mulla on vähän aikaa ennen töihin lähtemistä).
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 572
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 5.9.
« Vastaus #18 : 06.09.2023 10:11:59 »
Olisin tullut lainaamaan juuri samat kohdat kuin Larjus :D aivan ihana toteutus kasvi-sanasta! Ja arvasin, että banaanista muodostuu jotain, jossa on hieman tuhmia viittauksia ;D ei huono ollenkaan! Ja mielikuva kaksikosta syysauringossa on ihana, ei muuta kuin syystakit päältä pois niin ei tarvitse läkähtyä enää. Tuo, ettei Harry olisi halunnut myöntää olevansa samaa mieltä Dracon kanssa, vihjaisi hyvin sitä, että heillä varmaan on sellaista pariskuntakinastelua usein, mutta toivottavasti myös paljon helliä hetkiä vastapainoksi. Kiitos näistä!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 767
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Aivoton Potter | S | H/D | blokinpurkumikroja | uutta 5.9.
« Vastaus #19 : 06.09.2023 19:06:52 »
Jälleen kerran ihania hyvän mielen mikroficcejä nämäkin! Larjuksen ja Thelinan tavoin sulin tuolle Kasvi-ficin lopulle <3 Ja toisen mikron banaanin syönti ja Harryn repliikit lopussa olivat hauskoja :D Tykkäsin myös Paahtaa-mikron tunnelmasta, vaikka se lyhyt kokonaisuudessaan oli, niin olit silti saanut siitä aurinkoista syyspäivää kuten myös Harryn ja Dracon kilpailullisia välejä kauniisti kuvaavan. :)

Tästä tuli nyt vähän tönkkö ja lyhyt puhelinkommentti, mutta halusin tulla heti luettuani kommentoimaan, että tykkäsin jälleen kerran kovasti ja kirjotathan lisää! <3
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer