Kirjoittaja Aihe: Kuolleet (K-11) | angst, romance, oneshot - tyttö/poika  (Luettu 1531 kertaa)

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
   Title: Kuolleet
   Author: story^
   Rating: K-11
   Genre: angst, romance, het, deathfic, songfic, oneshot
   Pairing: tyttö/poika
   Disclaimer: Ficci kuuluu minulle, mutta tekstissä mainittavat julkkikset omistavat(/omistivat  :'() itsensä. Kappale on Within Temptationin.
   Summary: Ja sinä olit siirtynyt heidän vierelleen kaikkein suurimmaksi legendaksi, jonka olin koskaan nähnyt.
   A/N: Ficci perustuu omiin tuntoihin (joskin tuo romanssi oli ihan tuulesta temmattu) ja ajatuksiin kuolemasta ja se voi näin aamulla (kyllä, nyt on aamu :D) kirjoitettuna olla hiukan sekava, mutta yritin kuitenkin parhaani. :) Teksti on myös pieni kunnianosoitus näille rakastetuille henkilöille: <3
   Heath Ledger 4. huhtikuuta 1979 - 22. tammikuuta 2008
   Ja
   Michael Jackson 29. elokuuta 1958 - 25. kesäkuuta 2009

   ~**~**~**~**~

   Pojan PoV

Se oli selvää. Liian selvää, että minä olisin nähnyt sen, liian surullista, että minä olisin hyväksynyt sen, liian raastavaa, että minä olisin kestänyt sen; merkkisi epäonnistumisesta olivat niin selkeät ja suorat, etten minä huomannut niitä – en ennnen kuin olin jo yksin.
  
   Se oli alkanut kauan sitten ja sen loppu pitkittyi aina vain. Alussa sinä olit kuin aurinko ja enkelit; loistit ja olit koko ajan vierellä suloisesti hymyillen, sanoit: ”Haluan olla näin ikuisesti.”
  
   Minun olisi pitänyt nähdä, että silloinkin sinä olit alitajuntaisesti jättämässä minut. Halusit sitoutua ainaisesti, ajasta ikuisuuteen, ilman että ohi kiitävät päivät kuluttaisivat kasvoiltamme hymyn ja nuoruuden ilon. Eikä kuolevainen pysty sellaiseen, minä en ollut tarpeeksi hyvä sinulle, en vaikka olisin antanut koko sen elinikäni maapallolla sinulle, koska sinä halusit enemmän. Ikuisuus tarkoitti sinulle kylmyyttä, sitä että makaisimme maakerroksen alla käsikkäin, kunnes aika syövyttäisi meidätkin.
  
   Ja kun alun suloinen illuusio haihtui, sinä aloit kohdella minua  väärin. Et huomannut sitä itse, mikä satutti vielä enemmän, sillä sinulle ikuinen yhdessäolo merkitsi enemmän kuin hetkellinen parannus haavoista ja se, että minä sanoin välittäväni, huolehtivani, suojelevani ja rakastavani. Etkä sinä välittänyt sanoista etkä koskaan sanonut minulle samoin, halusit ainoastaan sen ikuisuuden, jonka olimme kuulemma ansainneet. Mutta miksi minä olisin halunnut olla sinun huonon kohtelusi alaisuudessa ikuisuuden?
  
   Koska minä välitin sinusta... Ja se merkitsi enemmän kuin oma kipuni, se että sinä olit tyytyväinen oli tärkeintä.
  
   Mutta koska sinä lähdit, minun ei olisi tarvinnut olla enää sinun, sinä et tarvinnut minua enää. Mutta minä olin luvannut sinulle Taivaan ja ikuisen orjuuteni, vain sillä että olin rakastunut.
  
   Ja siksi, rakas, tämä veitsi. Ja siksi, rakas, tämä veri. Ja siksi, rakas, minä en enää ollut. Ja siksi, rakas, minä annoin sinulle ikuisuuden, jota olit kauan rukoillut.
  
   Ja koska olin poissa, minusta tuli ensimmäistä kertaa todellinen sinulle, enkä jättänyt sinua... kuten lupasin.

   Tytön PoV

Paljon aukeni minulle vasta sen jälkeen kun olit siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Olin toiminut väärin, saanut sinut kärsimään ja matelemaan jalkojeni edessä, mutten ollut osannut arvostaa uhrauksiasi, en ennen kuin teit suurimman teon, joka todisti minulle tunteidesi palon ja vahvuuden.
  
   Mutta nyt minä välitän, rakas, ja nyt minä kadun.
  
   Minä olin typerä, maallinen ja ahne tyttö, joka oli havitellut mahdottomuutta, asiaa, jota ei lopulta ollut halunnutkaan. Se ei todistanut mitään, että minä rakastuin kuolleisiin ja jäin kaipaamaan heitä. En ollut osannut arvostaa tai kummemmin ihailla Heath Ledgeriä tai Michael Jacksonia ennen heidän kuolemaansa, mutta kun he olivat poissa, he tuntuivat jumalolennoilta. Kiehtovilta hengiltä, joiden olemassaolo oli jännittävää kuvitella, mutta joita ei koskaan voinut saavuttaa. He olivat kuolemattomia, legendoja.
  
   Ja sinä olit siirtynyt heidän vierelleen kaikkein suurimmaksi legendaksi, jonka olin koskaan nähnyt.
  
   Ja koska minä tajusin rakastavani sinua, rakastin myös kuolemaa, koska olitte yhtä. Ikuisesti. Se oli ollut minun lempisanani, olin halunnut olla kanssasi ikuisesti, mutta nyt sen odottaminen tuntui turhauttavalta, vaikka sinulla oli enää vain aikaa.
  
   Ja minä tajusin tunteellisen hulluuteni. Minä rakastin kuolleita; sinusta oli tullut minulle tärkeä vasta sen jälkeen ja vasta kun sinut oli laskettu ikuiseen lepoon, minä sanoin hautakivelle rakastavani sinua. Sitä ennen en koskaan ollut sanonut sitä, mutta minä tiesin, että sinä kuulisit. Koska sinä oli minun kanssani ikuisesti.

   Within Temptation - Bittersweet

   If I tell you
   Will you listen?
   Will you stay?
   Will you be here forever?
   Never go away?

   Never thought things would change
   Hold me tight
   Please don't say again
   That you have to go

   A bitter thought
   I had it all
   But I just let it go
   Oh, this silence
   It's so violent
   Since you're gone

   All my thoughts are with you forever
   Until the day we'll be back together  
   I will be wating for you

   If I had told you
   You would have listened
   You had stayed
   You would be here forever
   Never went away
   It would never have been the same
   All our time
   Would have been in vain
   'Cause you had to go

   The sweetest thought
   I had it all
   'Cause I did let you go
   All our moments
   Keep me warm
   When you're gone
  
   All my thoughts are with you forever
   Until the day we'll be back together
   I will be wating for you


***
A/N2: Yes, oli lyhyt, mutta en halunnut pitkittää. Kommentteja olisi kiva saada, as always! ;)
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:03:25 kirjoittanut Sansku »
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro