Kirjoittaja Aihe: Septimus Heap: Hymysilmät | Marcia Overstrand/Jillie Djinn | S, raapale  (Luettu 1867 kertaa)

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Author: Sole
Fandom: Septimus Heap
Genre: Angst
Rating: S
Pairing: Marcia Overstrand/Jillie Djinn
Disclaimer: Septimus Heap -sarja kuuluu Angie Sagelle
Summary: Hän on Jillielle yhdentekevä. Mutta Jillie ei ole yhdentekevä hänelle.

Osallistuu Se ei niin tuttu hahmo -, Ikäraja10- ja Femme10-haasteisiin.

Sole ylpeänä esittää yhden uusimman OTP:nsä!

Hymysilmät

Marcia Overstrand on pyörällä päästään. Hän ei tiedä, mitä ajatella. Jillie Djinn on sekoittanut hänen päänsä kuten tavallista. Se on aina Jillie. Jillien silmät sanovat aina toista kuin tämän suu. Jillie sanoo vihaavansa häntä, mutta tämän silmät eivät näytä vihaisilta. Ne tuikkivat kuin kaksi tähteä tämän kasvoissa ja saavat tämän suunkin näyttämään siltä, kuin se tahtoisi hymyillä.

Mutta Jillien suu ei koskaan hymyile. Jillie Djinn ei hymyile Marcialle. Jilliehän vihaa Marciaa.

Marcia istuu pöytänsä ääreen, oikoo violetin kaapunsa helman ja varoo asettamasta violettien pythoninnahkakenkiensä korkoja sen päälle. Hän tietää sen olevan turhaa, hänhän käytännössä kävelee kaapunsa helman päällä, mutta hän tarvitsee jotakin muuta ajateltavaa Jillie Djinnin tilalle. Hän keskittyy kaapuunsa niin tiukasti, että hänen mielensä muuttuu violetiksi.

Silti Jillie ei mene yhtään mihinkään. Tai ajatus Jilliestä, oikea Jillie huutaa Beetlelle Manuskriptiossa, eikä ajattele häntä niin kuin hän ajattelee tätä. Miksi ajattelisi, eihän Jillie pidä hänestä.

Marcia työntää sormensa hiuksiinsa ja avaa soljen, joka pitelee niitä löysällä nutturalla hänen niskassaan. Tummat kiharat valahtavat hänen olkapäilleen ja rinnuksilleen. Hän kiertää yhden niistä etusormensa ympärille ja miettii, onko hän Jillien mielestä kaunis. Pitääkö Jillie hänen hiuksistaan ja vihreistä silmistään, aivan kuin sillä olisi jotain väliä.

Hän on Jillielle yhdentekevä. Mutta Jillie ei ole yhdentekevä hänelle.

Miksi sinä vihaat minua?

Marcia tahtoisi huutaa Jillielle. Hän tahtoo nähdä naisen aukovan suutaan kuin kala, jolta on leikattu kidukset. Ja hän tahtoo vastauksen Jillien tähtisilmiltä.

Sillä hänen mielessään kysymys tarkoittaa:

Mikset sinä rakasta minua?
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 18:26:57 kirjoittanut jossujb »

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Meinasin revetä, kun näin parituksen. Itse en olisi ikinä keksinyt parittaa noita kahta. Marcia oli tosi IC. Marcia ajatteli tosi söpösti Jilliestä. Ja onnistuit todellakin välittämään sellaisen kuvan tällä ficillä, että Marcia tosiaan olisi ihastunut Jillieen. Kiva, kun kirjoitit jo toisen Septimus Heap-ficin näin lyhyellä aikavälillä, kun tästä fandomista ei niin paljon ficcejä löydy.  Lukisin näitä mielelläni lisää.
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Maww: Kiitos kommentista! Mä olen hirveä parittaja, tiedän sen, ja kun saan idean jostakin parituksesta, alan nähdä sen canonina. Marcia/Jillie on siis canonia, ja valloitan maailman sen avulla!
Kirjoitan varmasti tällä fandomilla myös jatkossa, mutta mitään hirveän pitkää jatkoficciä en uskalla suoralta kädeltä luvata. Mutta monta paritusta on vielä kokeilematta!

iidiz

  • Vieras
HALLELUUUUUUUUUUUJA! Septimus Heap- fikkejä O.O

Menin niin sanattomaksi etten saa sanotuksi. Marcia ja Jillie :D Voi ei Marcia. Tämä on ihana, kiitos :)

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
iidiz: Kiitos kommentista, en uskonut että saisin sellaisia tähän ficciin enää useampia : D

Hauskaa, että Septimus-ficellekin löytyy lukijoita ja kiva että tykkäsit! Marcia ja Jillie on rakkaus. Etenkin Marcia :3