Kirjoittaja Aihe: Dragon Ball: Legendaarinen super-saiyalainen, K-11, 1/?  (Luettu 752 kertaa)

Tenti

  • Fandomfriikki
  • ***
  • Viestejä: 11
  • Liianmontafandomiahups
Nimi: Legendaarinen super-saiyalainen
Kirjoittaja: Minä, Tenti
Beta: Eipä ole
Fandom: Dragon Ball
Genre: Draama, mysteeri
Ikäraja: K-11
Vastuunvapaus: Kaikki, minkä näette kuuluvan Akira Toriyamalle, kuuluu tälle mahtavalle ihmiselle. En saa tästä mitään korvausta.
Tiivistelmä: "Eikö Broly olekkaan legendojen super-saiyalainen!?"
A/N: Joo, kiitos pikkuveljeni, aloin fanittaa Dragon Ball:ia...Tämä ficci taas sai alkunsa siitä, että minulla on jokin pakkomielle Mary Sueista... Tarina siis sijoittuu aikaan, jolloin Gohan on jo aikuinen. Tapahtumat eivät varmastikkaan ole siinä järjestyksessä kuin kirjoissa, mutta entä sitten?
P.s. En käytä suomennettuja nimiä.

Legendaarinen super-saiyalainen

Traileri

Moni tietää...
-Kuinka moni heistä muka tietää?
-Muutama.
-Miten!?
-Arvaappa vaan, vihannes!

...Dragon Ball:in tarinan..
-Meidän täytyy löytää kuulat, ennen kuin hän tuhoaa koko Maan!

...Ja kun Broly tulee taas takaisin...
-Mitä sinä sanoit, Trunks!?
-Niin niin, se on Broly!
-Loppu tuli...

...kuka voi auttaa maan asukkaita?...
-Nyt olisi apu tarpeen...
-Turpa kiinni, kakara!

...no tietenkin...
-Meidän täytyy vain voittaa hänet!
-Mikä älynväläys, kakara! Tiedätkö yhtään, mitä tässä on viimeiset kolme tuntia yritetty!?

...legendaarinen super-saiyalainen.
-Olisiko-, olisiko mahdollista, että hän olisi legendojen super-saiyalainen!?
-Älä nyt hulluja puhu, kakaran poika!

A/N2: Että tällainen traileri. Kertokaa ihmeessä mielipiteenne. Ja jos joku voisi kertoa, miten tänne lähetetään jatkoa, niin olisin ikionnellinen... ;D
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 03:04:51 kirjoittanut Beyond »
'-Marciac, jolleivät seuraavat sanasi kuulu: "Kenelle tämä komea pala tulee?", vannon että kiskon sinulta sisuskalut.'
-Agnes de Vaudreuil, Kardinaalin miekat; Varjojen alkemisti

Turkoosi topaasi

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Dragon Ball: Legendaarinen super-saiyalainen, K-13, 1/?
« Vastaus #1 : 02.09.2014 20:30:31 »
Ihanaa, viimein finiin on tullut Dragon Ball-ficci! Dragon Ball on lempi sarjani, joten tulen varmasti lukemaan! :) Kiitos vielä kun kirjoitat!

Tenti

  • Fandomfriikki
  • ***
  • Viestejä: 11
  • Liianmontafandomiahups
Vs: Dragon Ball: Legendaarinen super-saiyalainen, K-13, 1/?
« Vastaus #2 : 02.09.2014 21:05:56 »
Oi, kommentti! Kiitos paljon, Turkoosi topaasi♥ Dragon Ball on myös yksi minun lemppari sarjoistani. Olin melko pettynyt, kun näitä ficcejä ei ollut täällä ennestään... Mutta ihanaa, jos edes yksi lukija löytyy :D Koitan saada ensimmäisen kunnon luvun mahdollisimman pian. ;D
'-Marciac, jolleivät seuraavat sanasi kuulu: "Kenelle tämä komea pala tulee?", vannon että kiskon sinulta sisuskalut.'
-Agnes de Vaudreuil, Kardinaalin miekat; Varjojen alkemisti

Tenti

  • Fandomfriikki
  • ***
  • Viestejä: 11
  • Liianmontafandomiahups
A/N: No niin, tässä olisi sitten tämä ensimmäinen kunnon luku. Olkaa hyvät! (Vaikka lyhyt onkin...)

1.luku Sonin perhe

-Isä? Sohvalla istuva Goten kysyi.
-Mitä? Goku kysyi tikanheittonsa lomasta.
-Saanko osallistua Maailman vahvin-turnaukseen? Goten kysyi arasti.
-Goten. Tästä on puhuttu jo. Sinä olet liian nuori, Goku sanoi laskien tikat kädestään.
-Mutta siellä on tänä vuonna lasten sarja! Ja Trunkskin osallistuu! Goten intti.
-Lasten sarja? Ei sellaista ole ennen ollut, Goku pohti.
-No, siitä onkin ikuisuus, kun sinä olit nuori, Goten lohkaisi.
-Väitätkö sinä, että minä olen vanha!? Goku huudahti muka järkyttyneenä.
Goku hyökkäsi leikkisästi nuoremman poikansa kimppuun ja alkoi kutittaa tätä.
-Isä? Goten? Oviaukkoon ilmestynyt Gohan ihmetteli.
-Kas, Gohan, tulit siis Aranan luota? Goku kysyi nousten lattialta.
-Juu, tulin, Gohan sanoi katsoen veljeään ja isäänsä epäilevästi.
-Goten väitti minua vanhaksi, Goku selvitti tilannetta.
-Veikka tuli kotiin!! Goten huusi ja hyppäsi veljensä syliin.
-Heippa vaan sinullekkin, Goten. Isä, onko äiti kotona? Gohan kysyi pitäen neljä vuotiasta veljeään sylissään.
-Ei. Hän on kaupungilla Bulman kanssa, Goku sanoi muistellen, mihin Chichi oli mennyt.
-Voitko treenata minua tänään? Gohan kysyi laskiessaan Gotenin lattialle.
-Jos ehdin. Minun pitäisi käydä Karinin luona hakemassa erakkopapuja ja sitten Mutenrooshilla oli jotain asiaa. Meinasinkin kysyä, että voisitko sinä treenata tänään Gotenia Maailman vahvin-turnausta varten? Goku sanoi vinkaten silmää Gotenille.
-Saanko minä sittenkin osallistua!? Goten kiljaisi innoissaan.
-Saat, mutta vain lasten sarjaan, Goku sanoi hymyillen.
Goten lähti innoissaan hyppelehtien pois huoneesta jättäen veljensä ja isänsä sinne.
-Oletko nyt aivan varma, että hän pärjää jo? Gohan kysyi hieman epäilevästi.
-Näet kyllä pian, että hänessä on ainesta, Goku sanoi vinkaten taas silmää.
-Mitä tarkoitat? Gohan kysyi ymmällään.
-Näet sitten. Mutta minä menen nyt käymään Karinin luona. Nähdään! Goku huikkasi vielä ennen kuin meni talosta ulos
-Isä, odota! Gohan huusi ja ryntäsi isänsä perään.
Mutta kun hän pääsi ulos, lensi Goku jo kaukana.
-Mitä hän oikein tarkoitti sillä, että Gotenissa on ainesta? Gohan kysyi itseltään, mutta lähti jo sisälle.
Gohan tiesi, että jos hänen isänsä ei halunnut jotain kertoa, niin tämä ei sitä kertonut.

A/N2: Joo, tiedän, tuli lyhyt, siis TODELLA lyhyt, mutta pyydän, älkää tulko syömään minua. Kännykällä vain on hankala kirjoittaa... Koitan oikeasti saada luvuista vähän pidempiä, mutta halusin nyt jotain lisää tänne julkaista...
'-Marciac, jolleivät seuraavat sanasi kuulu: "Kenelle tämä komea pala tulee?", vannon että kiskon sinulta sisuskalut.'
-Agnes de Vaudreuil, Kardinaalin miekat; Varjojen alkemisti

Turkoosi topaasi

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Dragon Ball: Legendaarinen super-saiyalainen, K-13, 1/?
« Vastaus #4 : 13.09.2014 11:18:39 »
Pidin tästä, vaikka Goku olikin hiukan OC. Lisäksi olit tehnyt pieniä muutoksia Dragon Balliin koska Gohan on 16, kun Goten on 6-vuotias (ainakin suomenkielisen käännöksen mukaan), joten olisit voinut ilmoittaa sen alussa. Tarina oli ihan hyvä, vaikka olisin toivonut enemmän  tunteiden ja muun kuvailua. Huonosti selitetty, mutta toivottavasti ymmärrät. Mutta vaikuttaa yhä kiinnostavalta ja jään odottamaan innolla jatkoa :)
PS: Sanoit alussa että Gohan on jo aikuinen tässä tarinassa, joten olisiko mahdollista että ilmoittaisit paremmin hänen ikänsä?  :)

Tenti

  • Fandomfriikki
  • ***
  • Viestejä: 11
  • Liianmontafandomiahups
Vs: Dragon Ball: Legendaarinen super-saiyalainen, K-13, 1/?
« Vastaus #5 : 19.09.2014 08:37:14 »
Turkoosi topaasi: Kiitos kommentista. Joo, minunkin mielestäni tämä osa oli vähän "sekava"... Ja tosiaan, taisin unohtaaa mainita, että Gohan on siis juuri "aikuistunut",  eli on näin suomalaisittain 18. Ja silloinhan Goten on 8. Minulle taisi tulla kirjoitusvirhe sinne yhteen kohtaan, kun laitoin Gotenin ikää. Hän ei suinkaan ole neljä, vaan kahdeksan. Anteeksi mokani! Ja koska kyse on Gokun pojasta, niin lapsellisuus säilyy samanlaisena kuin kuusivuotiaanakin. Olipas sekava lause... Toivottavasti kuitenkin ymmärsit ja annat anteeksi. Ja varoitan jo nyt: Muutoksia tulee olemaan paljon, koska on kyse minun aivoistani... Joten älä ihmettele, vaikka Freeza tulisikin käymään. ;) Koitan saada seuraavaan osaan enemmän sitä kuvailua ja muuta, sekä selittää asiat vähän tarkemmin.
P.s. Minun on aina jotenkin pakko tehdä Gokusta OC omissa, pään sisäisissä tarinoissani. En kyllä tiedä miksi...

Tenti kiittää, kumartaa ja poistuu kinumaan omaa tietokonetta...
'-Marciac, jolleivät seuraavat sanasi kuulu: "Kenelle tämä komea pala tulee?", vannon että kiskon sinulta sisuskalut.'
-Agnes de Vaudreuil, Kardinaalin miekat; Varjojen alkemisti

Turkoosi topaasi

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Dragon Ball: Legendaarinen super-saiyalainen, K-13, 1/?
« Vastaus #6 : 02.10.2014 21:22:56 »
En tiedä onko sallittua vastata kommentin vastaukseen, mutta ei kai se hirveästi haittaa. Kiitti selvennyksestä. :) Gohan on lemppari hahmoni sarjassa ja oli kiva saada tietää hänen ikänsä. Olen pahoillani, jos annoin kuvan että minua haittaisi, että Goku on vähän OC. Päinvastoin! Tykkään lukea ficcejä, jossa Goku on vähän "isällisempi". Lemppari parentalini onkin Goku/Gohan. Joten työn iloa ja toivon että jatkat tätä!  :)