Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 19. osa. 6.12.  (Luettu 13719 kertaa)

Ven

  • ***
  • Viestejä: 42
CAAAAARLSBERG! Heineken on pahaa...vaikkei kyllä tuo Carlsbergään mitään hyvää ole(Huom! Ei minun mielipiteeni, vaan isovanhempien! (:

Mutta siis joo..kuolin. Eikä taaskaan ole mitään järkevää kommenttia tulossa.
Nuo lampunvaihtovitsit..Pfffft! XD Tosi julmaa hei Giliä kohtaan!
Gilbert Beilschmidt Ai, hei Holly! Mitä baby~
*tippuu tuolilta*

Berwal Oxenstierna .....
Ja tuosta eteenpäin koko keskustelu... Hajosin(Vau, ihanko totta?)saat luvan maksaa liiman ja teipit, Vyra!
Mathias Densen Turpa kiinni, Sve.
XD
Lisäksi yhteissynttärit..voi, kumpa olisin ollut paikalla! : D Lollannissa tosin olen ollut. Ei näkynyt Sverigeä.

Tino Väinämöinen Su-san! Minä en tiennyt, että sinulla on suhde… Kenen kanssa :-)
Mathias Densen Hej, löysin sen ongelman! xD
Lukas Bondevik Onnittelut *sigh*
Kuolin tähänkin(ja alkukeskusteluun) Hetalisteilla on näköjään yhdeksän henkeä kuten kissoilla (:
Vohveleitaaaaaa~
Taputtakaa kaikki, joille on käynyt niin, että kun te kiirehditte bussiin, juoksette siihen, niin just ko te ootte pääsemässä siihen pysäkille, niin sitte ne lähtee!
*Taputaputapu*

Vyra

  • Vieras
Bonjour, everybody~ Tänään aion lisäillä fikkejä vähän sinne ja tänne, mutta aloitetaan tästä ^^

MattYoru: Kiitoksia~

Himsu: Kiitos! Mäkin oon jo aika kauan miettinyt, että millä nimellä Tino voisi vaihtoehtoisesti kutsua Ruotsia, mutta jotenkin se Su-san vain on jämähtänyt ^^''

Musō-ka: aha haa~ mä en tiennyt et se oli sun synttäripäivä ^^ mut ole hyvä~ ja kiitokset kommentista!

Vinzup: aawww, kiitos :3

Ven: Kiitos! (teippejä en maksa, oon vararikossa muuten xD)

Kiitokset kaikille kommentoijille :3 ootte monesti pelastaneet mun päivän. Kiitokset myös muille lukijoille. Mun piti sanoa tähän jotain tärkeää ja mukavaa, mutta en koskaan muista enää kun pitäis sitten sanoa se ^^'' joten kiitoksia, seuraava osa on tässä.

Nimet:

Lukas Bondevik = Norja
Eirikur Steilsson = Islanti
Mathias Densen = Tanska
Emma de Ghent = Belgia
Tim van Holland = Hollanti


5. Osa~


Käyttäjä Lukas Bondevik aikoo osallistua tapahtumaan Blame Denmark for your life's troubles
   Mathias Densen He---Hei!
   Lukas Bondevik Minun kaikki ongelmani ovat kummasti lähtöisin sinusta…
   Mathias Densen Mutta Norge… Minä olen kuitenkin aina sinun puolellasi!
   Mathias Densen Norge? Noooorge?!
   Mathias Densen Mikset sinä vastaa : ’(
   Lukas Bondevik Minä en istu koneen ääressä päivän joka ikinen hetki niin kuin eräät.
   Mathias Densen Hah ha… Miten ne ongelmat? Mitä minä sinulle olen aiheuttanut…?
   Lukas Bondevik Sinä… Älä välitä.
   Mathias Densen Norgeeee~ Oikeasti, sinä olet paras kaverini ja me oltiin viikinkejä kahdestaan :3 Kerro vaan.
   Lukas Bondevik Ei se ole mitään tärkeää!
   Mathias Densen Mutta minä tahdon tietää!
   Lukas Bondevik Itsepäinen dansk… Hyvä on sitten. Sinä olet ongelma, koska… koska…
   Mathias Densen Koska?
   Lukas Bondevik …Koska joskus sinä saat minun ajatukseni sekaisin…
   Lukas Bondevik ja kaipaamaan sinua.
   Mathias Densen Norge…?
   Lukas Bondevik Minä käskin sinun olla välittämättä!
   Mathias Densen Norge, joskus sinun sanasi kertovat toista kuin sinun tahtosi. Olen ihan kohta siellä!
   Lukas Bondevik Mitä?! Et varmasti tule nyt.
   Mathias Densen Kuvitteletko oikeasti, että minä jättäisin sinut yksin ongelmasi kanssa?
   Lukas Bondevik …En… En oikeastaan…
   Lukas Bondevik Takk… Danmark.


Käyttäjä Tino Väinämöinen käyttää nyt Facebookia kielellä Eesti
   Eduard von Bock …Tino…
   Tino Väinämöinen Niin? :-)
   Eduard von Bock Eikö me puhuttu tästä joku aika sitten?
   Tino Väinämöinen Anteeksi ^^’’ En voinut vastustaa kiusausta.
   Eduard von Bock Sinä naurat, etkö naurakin?
   Tino Väinämöinen Kyllä… Anteeksi ^^’’
   Tino Väinämöinen Vaihda sinä suomeksi!
   Eduard von Bock En taida…
   Tino Väinämöinen Vaihda nyt vaan ^^


Käyttäjä Eduard von Bock käyttää Facebookia nyt kielellä Suomi
   Tino Väinämöinen No?
   Tino Väinämöinen …Viro?!
   Tino Väinämöinen Eesti! Älä nyt sano, ettet enää osaa käyttää tätä :-(
   Eduard von Bock Pfffft…. hah ha ha haa! Osaan minä vielä, jäin vain lukemaan tätä…
   Eduard von Bock Sinun kielesi on… huvittava.
   Tino Väinämöinen Huvittava viroksi vai suomeksi? :’D
   Eduard von Bock viroksi tietenkin!
   Tino Väinämöinen Aivan, sinun kielesi on myös ^^
   Tino Väinämöinen …suomeksi. xD
   Eduard von Bock S-Soome! xD


Gilbert Beilschmidt Taas pasta lounaaksi. Mahtava minä pidän siitä, kesesesesese~
   Antonio Fernandez Carriedo  Sinullakin?! Minä sain juuri kastikkeen valmiiksi ^^
   Emma de Ghent Oi! Minä syön pastaa joka viikko!
   Tim van Holland ^samoin
   Emma de Ghent ^ niin… koska tulet aina syömään minun ruokani.
   Alfred F. Jones Pyh, pastaa. Sankarit syövät pizzaa!!!
   Matthew Williams Mutta pasta on oikein hyvää. Etkö sinä pitänyt enemmän hampurilaisista, Al?
   Elizabeta Héderváry Minä pidän kummastakin sekä pastasta että pizzasta :'D
   Tino Väinämöinen Minulle myös!
   Mathias Densen Oh nou…
   Gilbert Beilschmidt tuo ei ollut kovin mahtava kommentti!
   Mathias Densen Olipas! Jokainen minun suustani tuleva sana on mahtava xD
   Gilbert Beilschmidt Unissasi ehkä.
   Mathias Densen Näh :p mutta asiaan! Pizza = Italia, pasta = Italia, kaikki syövät niitä = Italia. On. Valloittanut. Maailman!   0_0
   Gilbert Beilschmidt Mein Gott! 0_0
   Tino Väinämöinen Tanska on oikeassa 0_0
   Lukas Bondevik Ihmettelen, miten hänen älykkyytensä riitti tämän päättelyyn, mutta totta se on.
   Mathias Densen Norge <3 Mutta, miten kukaan meistä ei huomannut tätä?
   Gilbert Beilschmidt Niinpä… He vain… tekivät sen 0_0
   Mathias Densen Ei voi kuin ihailla 0_0
   Gilbert Beilschmidt En olisi koskaan uskonut, että he vielä hallitsevat tätä maailmaa 0_0
   Feliciano Vargas :’D  Veee~


Käyttäjä Mathias Densen merkitsi työkseen King of North Europa
   Eirikur Steilsson Miksei kukaan kysynyt minulta?
   Lukas Bondevik Hän ei kysynyt keneltäkään, joten et menettänyt mitään -.-’’
   Mathias Densen No alamaiset, tehkää joku minulle voileipä. Kuningas on nälkäinen :’D
   Lukas Bondevik *tekee voileivän ja syö sen itse*
   Eirikur Steilsson *syö loput tonnikalasta*
   Lukas Bondevik *käskee Iceä jättämään osan tonnikalaa, jotta voisi tehdä toisen leivän itselleen*
   Eirikur Steilsson *huokaisee, mutta antaa loput Noregurille*
   Lukas Bondevik *kiittää ja taputtaa Iceä päälaelle*
   Eirikur Steilsson *mutisee, ettei ole lapsi enää…*
   Lukas Bondevik *ei huomioi mutinaa, koska Island tulee aina olemaan hänen pieni suloinen pikkuveljensä*
   Eirikur Steilsson *punastuu hiukan ja mumisee jotain*
   Lukas Bondevik *hymähtää*
   Eirikur Steilsson *pyöräyttää silmiään*
   Lukas Bondevik *pudistaa päätään ja kaivaa taskustaan muutaman salmiakin Icelle*
   Erikur Steilsson *ottaa karkit, mutta mutisee vieläkin siitä, ettei ole lapsi enää*
   Lukas Bondevik *hymähtää vielä kerran ja sipaisee hänen hiuksiaan*
   Eirikur Steilsson *nolostuu ja kääntyy hiukan poispäin*
   Lukas Bondevik *Katsoo häntä* Sano se, lille bror…
   Eirikur Steilsson *pudistaa päätään* En sano
   Lukas Bondevik *astahtaa lähemmäs häntä* Sano se, sano se…
   Eirikur Steilsson Miksi sanoisin? *puristaa huulensa kiinni*
   Lukas Bondevik *kumartuu lähemmäs ja katsoo veljensä silmiin* Tekisit minut onnelliseksi vain muutamalla sanalla.
   Eirikur Steilsson Eh-ehei… *yrittää välttää katsetta*
   Lukas Bondevik *kuiskaa* Minä pyydän…
   Eirikur Steilsson *huokaisee* Stóri… bróðir… *kääntää katseensa* Miksi sinä edes olet niin riippuvainen tuosta.
   Lukas Bondevik Koska minä rakastan sinua, min lille bror.
   Eirikur Steilsson Älä… älä sano sitä noin suoraan… *nolostuu*
   Mathias Densen Awwwww…. :3 te olette suloisimpia alamaisia ikinä!
   Eirikur Steilsson
   Mathias Densen Vaikka en saanut sitä voileipää…


A/N: Wuoah! Ajattelin ensin jättää jotain toiseen osaan, mutta menköön nyt kaikki taas^^''

Tuo tapahtuma, mihin Norja aikoo osallistua, on ihan oikeasti olemassa. Ne ovat noita facen heta-roolipelaajien juttuja ja siellä on vähän väliä joku Norja perustamassa noita. ^^

Viroksi sana "huvitav / huvitavat" tarkoittaa mielenkiintoista, siksi Tino siis kysyi tarkoittiko Viro huvittavaa viroksi vai suomeksi (tosin sana pitäis taivuttaa hiukan eri tavalla viroks mut whatever) eli Viro yritti olla kohtelias ja meidä Suomi meni ja pilas sen yrityksen :o 

Kommentit ovat ihania~

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #22 : 03.07.2011 16:18:47 »
MUAHAHAHAHAA~! Kyllä vain, Italia on valloittanut ruuallaan maailman! Ihmettelen, ettei Ludi käynyt puolustamassa perunoiden kunniaa, vaikkakin perunapäät ovat jo hävinneet sodan. Ja Italia oli vielä niin söpö tuon pastapäivityksen lopussa! :"> *etsii "tykkää nappia sen lauseen alta, muttei löydä*
Tuo Amerikan lause:
Lainaus
Pyh, pastaa. Sankarit syövät pizzaa!!!
Olisi kyllä kuulunut Turkille. Ei kai turhaan tälläkin alueella oli 5 kebabpizzeriaa vierekkäin?

Myönnän itsekin yrittäneeni facebookata viroksi, vaikka eihän siitä mitään tullutkaan. Ehkä siksi tykkäsin hirveästi noista kahdesta pätkästä, ja voisinkohan sanoa julmasti niiden kahden tuntuneen aidoimmilta näistä uusista. Ihan varmasti Suomi ja Viro tuolla lailla tekisivätkin! Virokin kun on sellainen hirveä datis <3

Ja viimeinenhän meni jo intiimiksi. Söpö! Reaktioni oli täysin samanlainen kuin Tanskallakin : D Nyt en osaa sanoa enää muuta järkevää kuin, Söpööh~<3!

Taas yksi tökkökommentti... Noh, ilmoitinpa pitäväni näistä :'D
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #23 : 04.07.2011 18:57:16 »
Ihanaa, tää piristi mun muuten tosi ankeeta päivää! Kiitos! <3

Lainaus
Käyttäjä Lukas Bondevik aikoo osallistua tapahtumaan Blame Denmark for your life's troubles
Ihhii~ Repesin. Tää koko keskustelu tässä oli myös awwwwwwwws! Ihana aloitus, kertakaikkiaan! :3

Lainaus
Käyttäjä Tino Väinämöinen käyttää nyt Facebookia kielellä Eesti
   Eduard von Bock …Tino…
   Tino Väinämöinen Niin? :-)
   Eduard von Bock Eikö me puhuttu tästä joku aika sitten?
   Tino Väinämöinen Anteeksi ^^’’ En voinut vastustaa kiusausta.
   Eduard von Bock Sinä naurat, etkö naurakin?
   Tino Väinämöinen Kyllä… Anteeksi ^^’’
   Tino Väinämöinen Vaihda sinä suomeksi!
   Eduard von Bock En taida…
   Tino Väinämöinen Vaihda nyt vaan ^^


Käyttäjä Eduard von Bock käyttää Facebookia nyt kielellä Suomi
   Tino Väinämöinen No?
   Tino Väinämöinen …Viro?!
   Tino Väinämöinen Eesti! Älä nyt sano, ettet enää osaa käyttää tätä :-(
   Eduard von Bock Pfffft…. hah ha ha haa! Osaan minä vielä, jäin vain lukemaan tätä…
   Eduard von Bock Sinun kielesi on… huvittava.
   Tino Väinämöinen Huvittava viroksi vai suomeksi? :’D
   Eduard von Bock viroksi tietenkin!
   Tino Väinämöinen Aivan, sinun kielesi on myös ^^
   Tino Väinämöinen …suomeksi. xD
   Eduard von Bock S-Soome! xD
Siis voi elämän kevät, mä repesin ihan totaalisesti :D Pitääpäs ittekkin kokeilla. Jotenkin jäin kaipaamaan Tanskan kommenttia tässä (en tie miksi), mut tää on aivan loistava ilmankin xD

Lainaus
Mathias Densen Näh :p mutta asiaan! Pizza = Italia, pasta = Italia, kaikki syövät niitä = Italia. On. Valloittanut. Maailman!   0_0
   Gilbert Beilschmidt Mein Gott! 0_0
   Tino Väinämöinen Tanska on oikeassa 0_0
   Lukas Bondevik Ihmettelen, miten hänen älykkyytensä riitti tämän päättelyyn, mutta totta se on.
   Mathias Densen Norge <3 Mutta, miten kukaan meistä ei huomannut tätä?
   Gilbert Beilschmidt Niinpä… He vain… tekivät sen 0_0
   Mathias Densen Ei voi kuin ihailla 0_0
   Gilbert Beilschmidt En olisi koskaan uskonut, että he vielä hallitsevat tätä maailmaa 0_0
   Feliciano Vargas :’D  Veee~
Tämä hyvä huomio. :D Minä revetä. :D Siis oikeesti, nyt kun sitä ajattelee, niin nappisuoritus tämä veto. :D Mut hei, tapansa kullakin hallita maailmaa. Mistä pääsemmekin:
Lainaus
Käyttäjä Mathias Densen merkitsi työkseen King of North Europa
...ei hyvää päivää :'D Koko keskustelu tästä alaspäin veti vaan niin ohi aiheen, että nauroin pakostakin. x'D Ja Tanskan vika kommentti oli kyllä ehdottomasti paras. Ja sen takia tuli nälkä x'D Mut kyllä Tanskaa onnistaa, ihanat alamaiset nimenomaan. xD

Heh, erittäin mukavaa että lisäsit tähän taas luvun :) Oikeasti... Mulla kun ei ole ollut kovinkaan hyvä päivä tänään, niin oli kiva lukea jotain piristävää x3 Kiitos siitä :D Muutenkin, aivan mahtavia ideoita. :D Heh, tätä aihetta vois jatkaa ties kuinka paljon... :D Mahtavaa kun sä teet tätä! XD
-Vinzuppi kiittää, kumartaa, niiaa ja vilkuttaa. :3
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Nippanee

  • Little Banana~
  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #24 : 16.07.2011 16:35:54 »
Käppänä, lisää tekstiä tänne tack. : D Minun oli naurettava melkein joka kohdalle, jossa oli huumorin pilkettä  O3O Tee lisää tuhat kappaletta : D Tahtoo ja vaatii! Niin ja Myös Mathias ja Lukas viestejäkin saisi olla : DDDDDDDDDDDDDDDDDD Italia Valloitti Mailman >3<
MoiMoi O3O

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #25 : 05.08.2011 10:15:02 »
Moimoi~ mie kun olin niin kauan poissa, niin pelkäsin että jäisin aivan jälkeen Hetabookista, mutta mitä! Empä jäänykkään! *yay~*

Mitään uutta kommentoitavaa ei multa tule, halusin vain kertoa, että aaawww, tuo DenNor kohta oli ihana!! Ja muutenkin, onnistuit taas nostamaan hymyn huulille, varsinkin tuolla Amerikan kommentilla sankarit syövät pizzaa! x)

Lisäää~

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #26 : 07.08.2011 15:57:45 »
Hallo! Tässä meni hetki, mutta nyt olisi taas uusia Hetalioiden facebook juttuja... ^^''

Sieppeli: Yay, kiitos~ Mä jotenkin ajattelin sua ton Italian kohdalla... ja musta tuntuu, että Saksa oli kiltisti hiljaa ja söi wursti pastaansa jossain. (heh, mä söin saksalaisten kaa sillon enemmän pastaa kuin perunoita... me ei koskaan syöty perunoita.)

Vinzuppi: aww, kiitos :3 Hyvä, että piristi päivää edes hiukan. Sinä <3

Nippanee: Kiitoksia ^^ DenNoria kyl tulee joskus lisää, mut ei nyt tähän päivitykseen mahtunut.

Muuttis: Kiitos~ Jep, mä en ollut tämän kaa niin aktiivinen, että et ole yhtään jäljessä ^^'


Ja sitten uusia. Varoituksena, että tämä päivitys sisältää Ranskan ja hiukan outoja asioita, jos ajattelet oikein kaksimielisesti. (tosin mä en tarkoittanut niitä niin...) Eli Muuttis voi nyt samantien rullata tonne loppuun ja lukea ekaks sen ^^

Nimet:
Lili Vogel = Liechtenstein (Lili on faninimi ja Vogel on Hima-saman ehdotus hänen sukunimekseen. Pidin myös ehdotuksesta Elise Vogel, mut olen jotenkin tottunut jo ajattelemaan häntä Lilinä ^^'')
Emma de Ghent = Belgia
Tim van Holland = Hollanti
Katyusha Chernenko = Ukraina


6. osa~

 Elizabeta Héderváry Tequila~
   Emma de Ghent Whiskey <3
   Katyusha Chernenko Tequila myös ^^’
   Lili Vogel um… Sprite ja hieman whiskey.
   Elizabeta Héderváry Oi, Lili~ En tiennyt, että sinulla on sellainen puoli ; )
   Lili Vogel Se on salaisuus…
   Natalia Arlovskaya Gin ja Vodka
   Feliks Łukasiewicz Niiku todellakin Rum <3
   Elizabeta Héderváry ; D
   Gilbert Beilschmidt Mitä tämä on?
   Elizabeta Héderváry Ei mitään sinulle kuuluvaa.
   Gilbert Beilschmidt Hah! Mahtava minä en jää koskaan ulkopuolelle! Te kerrotte lempijuomianne, eikö niin? No, minun on olut!
   Elizabeta Héderváry xD
   Emma de Ghent Voi ei… tahtoisinpa tietää, kenen kanssa?
   Elizabeta Héderváry Itsensä?
   Emma de Ghent xD
   Gilbert Beilschmidt Mitä!?
   Elizabeta Héderváry Voi ei mitään. Ei yhtään mitään… xD
   Tim van Holland No, miltä tuntuu Gil? Sait kaikki naiset nauramaan sinulle.
   Gilbert Beilschmidt Turpa kiinni, et sinäkään tiedä, mitä ihmettä on tekeillä.
   Tim van Holland En tiedäkään, mutta viimeksi Belgia nauroi näin paljon silloin kun huijasi meitä kaikkia vohveleillaan eli sinut on voitettu.
   Feliks Łukasiewicz Todellakin ; D


Mathias Densen Okei, kenen idiootin idea oli antaa minulle pippurimylly lahjaksi?
   Mathias Densen Eikö kukaan tunnusta?!
   Mathias Densen Se olit sinä, Sve…


Mathias Densen > Porojen Maa
Hei Finny, täällä on jotain outoa sinun nimessä xD
   Porojen Maa Mit…?! Voi ei… Viro!
   Eduard von Bock Se pukee sinua!
   Porojen Maa Neuvoksi kaikille: älkää koskaan ystävystykö niiden valtioiden kanssa, joilla on aivan liikaa vapaa-aikaa, typeriä vitsejä ja kyky hakkeroida toisten tietoja. Puhun sinusta Viro.
   Eduard von Bock Pidät tästä kuitenkin. Kuulen naurusi jopa lahden yli.
   Porojen Maa Kuka sanoi, etten pitäisi? Odota vain kostoani  ; D
   Eduard von Bock Hah, et pelota minua.
   Porojen Maa En vielä…


Käyttäjä Arthur Kirkland, Lovino Vargas ja 13 muuta aikovat osallistua tapahtumaan Metsästä Ranska päivä
   Francis Bonnefoy Mon Dieu, miksi? ;_;
   Arthur Kirkland Sinä ansaitset sen.
   Francis Bonnefoy Non, non! Se ei ole reilua! Missä on YK, EU, Nato, Seta ja kaikki muut, kun heitä tarvitaan? Kai joku suojelee myös minua.
   Ludwig He ovat kieltäytyneet auttamasta meitä muutaman mainitsemattoman tapauksen jälkeen. Meidän kuulemma täytyy hoitaa omat ongelmamme itse ja jättää heille aikaa pitää huolta oikeista ihmisistä ja heidän asioistaan.
   Francis Bonnefoy D:
   Arthur Kirkland Kysy WWF:ää. Ehkä heillä on aikaa pitää huolta sammakoista.
   Gilbert Beilschmidt Karua…
   Francis Bonnefoy Oui, sydämeni särkyy tästä D:
   Arthur Kirkland Hyvä. Et ainakaan tyrkytä sitä sitten enää minulle.
   Francis Bonnefoy Voin tyrkyttää silti jotain muuta…
   Arthur Kirkland …Etkö sinä koskaan muutu? -.-’’
   Francis Bonnefoy En~
   Arthur Kirkland Sinun on parasta piiloutua hyvin, kun tuo päivä koittaa…
   Francis Bonnefoy Rakastan vihjailuasi, mutta taidan vain pysyä kotona~
   Arthur Kirkland Frog…
   Francis Bonnefoy Minäkin sinua <3

 
A/N: Kai voin jo paljastaa tämän jutun, kun tämä on kuitenkin jo kaksi vuotta vanha... Facessa oli tällainen kamppanja naisille, että sanotaan juoma, joka kuvaa parhaiten suhde tilannetta ja tarkoitus oli, että miehet eivät saisi tietää siitä (eli naiset lähettäisivät yksärillä tuota juomalistaa naiskavereilleen) tässä kuitenkin nyt nuo merkitykset. Toivottavasti kukaan ei nyt tule tappaamaan minua kun paljastan osan näistä^^''

"Tequila: olen vapaa ja vallaton nainen
Rum: olen "kosketa ja mennään" nainen
Beer: olen naimisissa
Vodka: Olen "se toinen"
Sprite: olen nainen joka ei osaa löytää oikeeta miestä itselleen
Whiskey: olen vapaa nainen, jolla on ystäviä ja bileet ei lopu ikinä
Gin: olen nainen kuka haluais naimisiin"

Tanskassa on tapa antaa naimattomalle yli 30 vuotialle miehelle/naiselle pippurimylly/tai siroitin lahjaksi. Jotenkin mulla on sellainen hauska headcanon, että joka kolmaskymmenes vuosi Ruotsi kettuilee Tanskalle ja lähettää sellainen... Ikean mallistosta... Tanskalla on niitä paljon xD

Kyllä, virolaiset nimittävät meitä poroiksi ja Suomea porojen maaksi.

Nää on näitä facen heta-ropettajien juttuja. En muistanut,  että millä nimellä niitä on liikkeellä, joten laitoin nyt tuon. ^^''

Luvattoman pitkä A/N... No, ensi kertaan sitten~ Kommentteja?

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #27 : 07.08.2011 21:20:43 »
Minua on ajateltu! Olen onnellinen <3 Ja varsinkin Italian kohdalla! Jesss~! Wurstpasta on jälleen yksi todiste GerItan olemassaolosta.

Kenelläkään muilla ei ollut suhteita kuin Preussilla? Vai eikö näitä vain myönnetä, keseseesee~! Okei, toi ensimmäinen räjäytti jo pankin - tai, olin vain tarpeeksi väsynyt sitä ensimmäisen kerran lukiessani - mutta herrajumala, siun olisi pitänyt nähdä miten repesin tuossa kohtaa kun Puola tuli paikalle! Omat kaverithan on siis facessa myös tehnyt tämän jutun joskus, eli tunnistin kolmannen juoman kohdalla ^-^
Hollannilla on selvästi tarve voittaa kaikki. Hänen kommenttinsa ovat tähän mennessä olleet sisällöltään juuri sellaisia ô.o
Ja nyt kun missasit sen repeämiseni Puolalle, niin missasit myös riemun kiljahdukseni kun Porojuttu tuli alaskelauksen myötä esille. Lois-ta-vaa! Aivan käsittämättömän loistavaa Viro :'D Viro tarvitsee ihan oman ficin siitä, kun hän hakkeroi koneella!
Lainaus
Mathias Densen Se olit sinä, Sve…
^- Epic. Win.

Eeei, ei miulla oikeastaan taaskaan muuta. Rakastiiiin~<3 näitä kaikkia!
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

AnanasRypäle

  • Banaanikärpänen~
  • ***
  • Viestejä: 18
  • o~(ö__ö)~o
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #28 : 08.08.2011 18:42:04 »
Aivan mahtava! Loistava! <3

Lainaus
Mathias Densen Se olit sinä, Sve…
^ Pfff... Repesin totaallisesti. XD
Voin itsekkin kuvitella kettuilevan Ruotsin, joka tyrkyttää pippurimyllyjä Tanskalle! :"3

Ihana toi Hetalia naisten juoma -keskustelu! ;D Oon kuullut joskus kyseisestä tavasta, mutta en ole koskaan törmännyt moiseen.
Mutta aivan mahtava! Gilbert raukka ei oikein pysynyt mukana. ^^
En tiennytkään että Virossa meitä sanotaan poroiksi. :"D Tämä kyllä muistetaan...
Haha, rakastan hakkeroivaa Viroa. XD

Oh mein gott... Jos Hetabook olisi oikeasti, niin liittyisin samantien ja seuraisi sitä joka päivä tauotta. <3
Mutta toisaalta... Tämähän on Hetabook! ;"D Joten sitä ongelmaa ei taidakkaan olla. ^^

Mistä sä sitä paitsi löydät kaikki nää eri maiden kultuurit ja tavat...? Esimerkkinä nyt toi Tanskan pippurimylly ja Viron poro jutut...?? 8"D

Ihana oli, kiitos! <3

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #29 : 04.09.2011 19:06:01 »
Sipi: Kyllä! Sinua ajateltiin~ Mutta pahus! Olisin tahtonut nähdä repeämisen... mä en koskaan näe niitä ^^'' Kiitos kommentista ja Hollannin facebook spammaruus ei johdu minusta :'D

Ananas: Kiitos paljon!
Lainaus
Mistä sä sitä paitsi löydät kaikki nää eri maiden kultuurit ja tavat...? Esimerkkinä nyt toi Tanskan pippurimylly ja Viron poro jutut...?? 8"D
Hmm... Suurin osa on internetistä ^^'' esim. Deviantart, FF ja erilaiset Hetalia foorumit on aika hyviä etsiä kaikkee pikkutietoo (tosin sillon kannattaa uskoa vain niitä, jotka ovat kotoisin/asuvat kyseessä olevassa maassa... varsinkin amerikkalaisilla ku on tapana väittää vaikka sun mitä) sitten hs.fi, wikipedia ja bbc.co.uk sekä nytimes.com on kans hyviä, jos tahtoo uutisiin perustuvia faktoja ^^ Sitten suurin osa jutuista on ihan omista kokemuksista (lähinnä Pohjoismaista, Belgia & Hollannista, Saksasta, Unkarista...) ja sitten mä teen/tein paljon kirjeenvaihtoa maailmalle ja sieltä on kaikenlaista tietoa kertynyt :'D (sori pitkä selitys... kerrankin joku kysyi xD)

Seitsemäs osa, yay~


7. osa~


Alfred F. Jones aikoo osallistua tapahtumaan Eurooppa -11
   Arthur Kirkland Sinä et edes kuulu Eurooppaan.
   Alfred F. Jones Ha ha haa! Aion kuitenkin osallistua!
   Arthur Kirkland Git… Sinun on sitten paras käyttäytyä kuin kunnon ihmiset.
   Alfred F. Jones Tietenkin! Käyttäydyn aina kuten sankarin kuuluu!!!
   Alfred F. Jones Iggyyyy! Tämä sanoo, että tämä järjestetään Berliinissä!! Missä on Berliini?!
   Arthur Kirkland  Älä kutsua minua noin. Berliini on Saksan pääkaupunki.
   Alfred F. Jones Ai joo! Missä on Saksa?!
   Arthur Kirkland Tanskan alapuolella. Hankkisit jo oikean kartan tai hiukan yleistietoutta!
   Arthur Kirkland Pahus, minä en sanonut sitä! Tarkoitin, että kartalla Tanskan eteläpuolella.
   Mathias Densen Mha ha haa! Minun alapuolella xDD
   Alfred F. Jones xD high fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!!!
   Arthur Kirkland  -.-‘’


Lukas Bondevik Hei! Olen Norgey ja rakastan Tanskaa yli kaiken! Danmark <3<3<3<3
   Mathias Densen Hah ha, hyvin hauskaa.
   Lukas Bondevik Mitä? Kuka? Norge?
   Mathias Densen Arvaa uudestaan.
   Lukas Bondevik …Islanti? 0_o
   Eirikur Steilsson Kiitos, lille bror. Danmark, ulos tililtäni.
   Lukas Bondevik Nooorgeee~ sinun tilisi on hauskempi. Ja... sinäkään et ole omallasi.
   Eirikur Steilsson *sigh* sinä veit minun, Is otti sinun. Minä vain käytän sitä, mikä jäi jäljelle. Nyt ulos.
   Lukas Bondevik Ehei vielä ;')
   Berwald Oxenstierna Tanska, ole kiltti ja poistu ^^
   Lukas Bondevik Mitä ihm… se olet sinä Tino, etkö olekin?
   Tino Väinämöinen
   Berwald Oxenstierna Jep, taisimme vahingossa jättää omat sivumme auki kun vaihdoimme koneita ^^’’
   Lukas Bondevik Huh, sain jo melkein sydänkohtauksen! Sve sanoi enemmän kuin kaksi sanaa 0_o
   Tino Väinämöinen … -.-
   Eirikur Steilsson Danmark, riittää jo.
   Lukas Bondevik Pläh, tästä alkaa muutenkin mennä maku, kun kukaan ei ole omalla nimellään -.-’’
   Mathias Densen Sinun salasanasi oli muutenkin liian helppo arvata…
   Lukas Bondevik Et sano sitä! Icey!
   Mathias Densen ”Norge <3 love”
   Lukas Bondevik Iiiiiceyyyy D:
   Mathias Densen Kappas, mitähän tekisin tällä?
   Mathias Densen Voisit muuttaa joitain tietoja, Noregur.
   Mathias Densen Heh, en olekaan ollut Tanska ennen :-D
   Mathias Densen
   Lukas Bondevik Kaverit… oikeasti… D:


Gilbert Beilschmidt > Tim van Holland
HollyHollyHollyHollyHolly!!! HOOOOOLLYYYYYYY!!! xDD
   Tim van Holland pitäisit vain turpasi kiinni…
   Gilbert Beilschmidt Mikäs nyt riepoo, Holly? xD
   Tim van Holland Ei mikään. Ja sinä lopetat nyt ennen kuin jaat tanskalaisen kohtalon.
   Gilbert Beilschmidt Hui kamalaa! xDD
   Lukas Bondevik Tästä tulikin mieleen. Mitä ikinä sitten teitkään Danmarkille, voisitko palauttaa ruumiin? Peikkoni tahtoo varmistua siitä, että hän on varmasti poissa.
   Tim van Holland Joo, okei.
   Gilbert Beilschmidt Eh ehe he… Anyway! Mites olisi yhdet oluet tänään, Tim? Länsi maksaa.
   Tim van Holland Miksi ei. En siis ole Holly enää?
   Gilbert Beilschmidt Holly?! Kuka olisi niin epä-mahtava, että kutsuisi sinua sellaisella nimellä…
   Tim van Holland Sitähän minäkin.
   Mathias Densen Hei! En minä ole vielä kuollut D:


Mathias Densen > Tim van Holland
Sinä kurja wannabe-valtio! Minne veit hiusgeelini?!
   Tim van Holland Miksi minä veisin hiusgeelisi?!
   Mathias Densen Olet ainoa, joka tarvitsee sitä!
   Tim van Holland Minua ei kiinnosta sinun hiusgeelisi. JA HIUKSENI OVAT LUONNOSTAAN NÄIN!
   Mathias Densen Tst… Se oli sinä!
   Tim van Holland En varmasti ollut!
   Mathias Densen Minä tulen tarkastamaan!
   Tim van Holland Tule! Et löydä mitään.
   Mathias Densen Hah!
   Tim van Holland Hah ha!
   Emma de Ghent … -.-’’
   Lukas Bondevik Veit sanani…


Käyttäjä Lukas Bondevik merkitsi toiminnan Tanskan jättäminen huomiotta harrastuksekseen.
   Mathias Densen Norge?
   Mathias Densen NorgeNorgeNoergeeeeeeee?!
   Mathias Densen Nor… D:
   Mathias Densen Norge vastaaaaaaa! NorgeNorgeNorgeeee! Vastaa minulleeeeee!
   Mathias Densen Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. NORGE!
   Mathias Densen D:
   Eirikur Steilsson Dan…
   Mathias Densen Norgeeee~ Norge. Norg… Mitä, Ice?
   Eirikur Steilsson Noregur on ollut poissa kaksi minuuttia. Tuo on jo säälittävää -.-’’
   Mathias Densen Säälittävää? Norge aloitti! Tällaiseen haasteeseen on pakko tarttua! Norgeeee~
   Mathias Densen Nor-Nor-Nor-Norge!
   Mathias Densen Tuosta saisi hyvän räpin ;'D
   Mathias Densen Nooooo~rgeeeee~
   Mathias Densen Norge! Minä rakensin lego-auton!
   Mathias Densen Norge, Norge! Kaikki olut on loppu D:
   Mathias Densen …Löysin lisää! Mutta miksi se oli kellarissa piilossa?
   Mathias Densen Norgeeeeeeeeeeeeeeeee~
   Mathias Densen Jos joku kysyy, niin minä en ottanut Svean laseja!
   Mathias Densen  Norge, saanko tulla nukkumaan viereen? Norge kilttii~
   Mathias Densen Ice lupasi sanoa sinua veljeksi, jos vastaat tähän :’D
   Eirikur Steilsson En varmasti luvannut!
   Mathias Densen Ajattelit lupaavasi!
   Eirikur Steilsson Enkä! Ja tämä on kestänyt jo yli kaksi viikkoa. Hän ei aio vastata.
   Mathias Densen Kyllä hän vielä vastaa!
   Mathias Densen Joku päivä!
   Mathias Densen Norge…?


A/N: Voih, Danmark... ikuinen facebook spammari ^^' Tanska, Preussi ja Hollanti... he hallitsevat tätä fikkiä! (voi ei, olemme tuomitut!)

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 7.osa 4.9.
« Vastaus #30 : 04.09.2011 19:36:43 »
Hui~! Paljon Tanskaa! Hän valtaa Finin. Hän valtaa koko netin! *Läimäisee itseään* Okei, Sipi, kommentoi jotain järkevää. Mitä järkevää?

Auts Amerikka... Hän on käynyt Berliinissä aika monesti, ja silti ei muista? Täytyy olla aika Amerikka jos tuohon kykenee. Ja mikä on Eurooppa -11?
Näistä tuo kakkonen oli ehdottomasti suosikkini. Minun piti lukea se kyllä läpi kolmeen kertaan ennen kuin tajusin kuka oli kuka. Ihana, miten Suomen tunnisti tuosta hymiöstä! Muuten olisin saattanut ajatella sen olleen ihan oikeasti Ruotsin päivitys... Mutta jotenkin söpöä, että myös Ruotsi käytti hymiöitä. Onko hän käyttänyt aikaisemmin... En muista. Mutta olisin kovasti halunnut tietää mitä muutoksia Norja ja Ice saivat teki Tanskalle. Kai he nyt sen verran julmia olivat? :">
Gilbert=Ihana! Teit ihanan selvän eron hänelle ja Tanskalle, Tanska ei opi virheistään ja Preussi sentään oppi! <3 Ihana!

HIUSGEELI! Noin, minulla loppui kaikki järkevä sanottava. Mutta vielä:
Lainaus
Mathias Densen Norge! Minä rakensin lego-auton!
Ihana! <3 Ja tämä -kin repäytti <3

Lainaus
JA HIUKSENI OVAT LUONNOSTAAN NÄIN!
En usko.
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 7.osa 4.9.
« Vastaus #31 : 09.09.2011 20:27:31 »
AAA kiitoskiitos taas näistä, ihanasti piristi päivää (iltaa)!!!

Lainaus
Arthur Kirkland Pahus, minä en sanonut sitä! Tarkoitin, että kartalla Tanskan eteläpuolella.
   Mathias Densen Mha ha haa! Minun alapuolella xDD
   Alfred F. Jones xD high fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!!!
   Arthur Kirkland  -.-‘’
pfffft! xD Jei, Alfred taas mukana. Ja Iggy! Ja.. Tanska...no, se ei kauheasti yllättänyt.  ::)

Lainaus
Mathias Densen Minä tulen tarkastamaan!
   Tim van Holland Tule! Et löydä mitään.
   Mathias Densen Hah!
   Tim van Holland Hah ha!
Tässä tuli aivan totaalinen repeäminen... muistuttaa epäilyttävästi miun ja pikkusiskon keskusteluja.

Lainaus
Mathias Densen Norge, Norge! Kaikki olut on loppu D:
   Mathias Densen …Löysin lisää! Mutta miksi se oli kellarissa piilossa?
Haha, Tanska muistuttaa hämmästyttävän paljon Italiaa..  :D

Lainaus
Eirikur Steilsson Enkä! Ja tämä on kestänyt jo yli kaksi viikkoa. Hän ei aio vastata.
   Mathias Densen Kyllä hän vielä vastaa!
   Mathias Densen Joku päivä!
   Mathias Densen Norge…?
xDD Ei tästä kommentoimisesta tule mitään, en keksi mitään järkevää sanottavaa... hymyilyttää liikaa!

Moaarr~!

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 7.osa 4.9.
« Vastaus #32 : 12.09.2011 18:11:01 »
*flunssainen istuu ruudun äärelle ja alkaa naputtaa*

Ääääh :D Mult on taas jääny yks kommentoimatta! OMG! (ja mä kun luulin, että olin kommannut tuota. o.o)
Tuo Tequila ymsyms juttu oli kyl aika reps xD Toi Gilbert veti kyllä parhaan.
tarvittikin heti mennä faceen laittaan sulle viesti ;D

Sitten pippurimyllyyn. Aluks repeilin sille, kun en oikeen älynnyt, että mitä ihmettä. Mutta sitten A/N:n jälkeen kaikki valkeni....ja nauroin vielä enemmän. XD Kyllä Ruotsi osaa.

Olen nyt lukenut tuon "Porojen maan" ties kuinka monta kertaa, ja joka kerta repeän sille. (Ja siitä kunnia kuuluu Tanskalle, jollain oudolla tavalla.) ;D

Lainaus
Arthur Kirkland Kysy WWF:ää. Ehkä heillä on aikaa pitää huolta sammakoista.
   Gilbert Beilschmidt Karua…
   Francis Bonnefoy Oui, sydämeni särkyy tästä D:
   Arthur Kirkland Hyvä. Et ainakaan tyrkytä sitä sitten enää minulle.
   Francis Bonnefoy Voin tyrkyttää silti jotain muuta…
   Arthur Kirkland …Etkö sinä koskaan muutu? -.-’’
   Francis Bonnefoy En~
   Arthur Kirkland Sinun on parasta piiloutua hyvin, kun tuo päivä koittaa…
   Francis Bonnefoy Rakastan vihjailuasi, mutta taidan vain pysyä kotona~
   Arthur Kirkland Frog…
   Francis Bonnefoy Minäkin sinua <3
Metsästetään Ranska! OSALLISTUN! <3 Hih, Ranska oli kyllä mah-tava tässä (jotenkin niin IC kommentteineen xD) XD Ja Iggy parka, sen siitä päivästä saa. ;DDD

Sitten tämä newbie täällä. viittaan tällä siis uuteen osaan.
Alhan se siinä >D Ja oli kyllä fail tuo Berliini. (Okeiokei, myönnetään, en mäkään muistanut missä Berliini on 8'''D) totaalinen repeäminen tässä:
Lainaus
Alfred F. Jones Ai joo! Missä on Saksa?!
   Arthur Kirkland Tanskan alapuolella. Hankkisit jo oikean kartan tai hiukan yleistietoutta!
   Arthur Kirkland Pahus, minä en sanonut sitä! Tarkoitin, että kartalla Tanskan eteläpuolella.
   Mathias Densen Mha ha haa! Minun alapuolella xDD
   Alfred F. Jones xD high fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!!!

Lainaus
Berwald Oxenstierna Tanska, ole kiltti ja poistu ^^
Piti pysähtyä tässä ja sulatella tuota. Repesin ihan täysin tolle hymiölle tuossa lopussa, ennen kuin luin eteenpäin. No höh, ei Ruotsi ollutkaan sitä laittanut XD <3

Lainaus
Tim van Holland Miksi ei. En siis ole Holly enää?
   Gilbert Beilschmidt Holly?! Kuka olisi niin epä-mahtava, että kutsuisi sinua sellaisella nimellä…
   Tim van Holland Sitähän minäkin.
Reps. Mulla tuli tosta Hollystä eka mieleen Polly Pop (semmonen ärsyttävä vanukas, millä on vielä ärsyttävämpi mainos, jos et satu tietämään 8D) ja sille sitten virnuilin. XD Ja sori Tanska, mut sua ei nyt oikeen huomioida. Kuten ei täälläkään (XD):

Lainaus
Mathias Densen Norge vastaaaaaaa! NorgeNorgeNorgeeee! Vastaa minulleeeeee!
   Mathias Densen Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. Norge. NORGE!
   Mathias Densen D:
   Eirikur Steilsson Dan…
   Mathias Densen Norgeeee~ Norge. Norg… Mitä, Ice?
   Eirikur Steilsson Noregur on ollut poissa kaksi minuuttia. Tuo on jo säälittävää -.-’’

Mutta tosta välistä jäi nyt tämmöinen pläjäys:
Lainaus
Tim van Holland Miksi minä veisin hiusgeelisi?!
   Mathias Densen Olet ainoa, joka tarvitsee sitä!
   Tim van Holland Minua ei kiinnosta sinun hiusgeelisi. JA HIUKSENI OVAT LUONNOSTAAN NÄIN!
XDDDDD Luonnostaan kurittomat. Ah kun kuulostaa tutulta <3 Ja jos Hollanti on ainoa, joka tarvitsee hiusgeeliä, herää kysymys: miksi ihmeessä Tanskalla sitten on sellainen? XD

Hihii, kiitos tästä lukuhetkestä! ;D
Oli kiva lukea välillä Amerikasta ja Englannista (USUK FOREVER!) x) (Onko mahkuja esittää toiveita? Kuten Venäjää ja Kiinaa? :3)
Näitä Hetabookkeja on kiva lukea aina tälleen sadepäivinä (ja flunssasena), piristää heti x3 Kiitän ja kumarran ja poistun takavasemmalle odottamaan jatkoa ;)

-Vini-
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 7.osa 4.9.
« Vastaus #33 : 09.10.2011 17:29:48 »
Sipi: Tanska on viikinki, sillä on valloittaminen verissä... Niin ja, keksin tuon tapahtuman omasta päästäni. Jos se on oikeasti jotain niin mä en tiedä mitä ^^'' ja kiitos kommentista <3 myöhemmin /saattaa/ selvitä, mitä Ice ja Norge Tanskan profiililla tekivät...

Muuttis: Kiitos! :'3

Vin: Keheh hee, kiitos ^^

Uusi osa ja bonus-kappale :'D Näette sitten lopusta, mitä tarkoitan.


8. osa~


Käyttäjä Emma de Ghent käyttää Facebookkia nyt kielellä Nederland

Käyttäjä Emma de Ghent käyttää Facebookkia nyt kielellä Français

Käyttäjä Emma de Ghent käyttää Facebookkia nyt kielellä Nederland
   Tim van Holland Yrittäisit jo päättää…
   Emma de Ghent Mutta se on hankalaa! Miksen voi käyttää kumpaakin?
   Tim van Holland Ei voi olla niin vaikeaa olla valitsematta ranskaa.
   Emma de Ghent Mutta… Ranska on myös kiva.
   Francis Bonnefoy Ah, merci Belgique~
   Emma de Ghent S'il vous plaît ^^
   Tim van Holland Hoe gaat met?
   Emma de Ghent Huit, dank u.
   Francis Bonnefoy Ça va, madam?
   Tim van Holland Kunt u mij helpen?
   Francis Bonnefoy Oui?
   Gilbert Beilschmidt Keh, Deutsch?
   Emma de Ghent Ça va, danke. Natuurlijk! Oui, ich kann spreek Duits.
   Emma de Ghent Te sekoititte minut! >.<
   Tim van Holland xD


Mathias Densen > Lukas Bondevik
Norge, why u so Norway?!
   Lukas Bondevik Tämä on typerin asia, jota olet koskaan kysynyt -.-’
   Lukas Bondevik Ikinä.
   Mathias Densen Norge! Sinä huomioit minut taas :’D
   Lukas Bondevik Enkä. Sinä vain kuvittelet.
   Mathias Densen :’(


Mathias Densen Se tunne kun Svea sanoo enemmän kuin kaksi sanaa eikä kumpikaan ole ”m’” tai ”fru”…
   Tino Väinämöinen Minä en ole hänen vaimonsa!
   Mathias Densen Sanoinko, että olisit…?
   Tino Väinämöinen Et, mutta ajattelit sitä.
   Mathias Densen Aivan! xD
   Berwald Oxenstierna :|
   Tino Väinämöinen Mutta minä en ole vaimosi…
   Berwald Oxenstierna :|
   Tino Väinämöinen En silti ole…
   Berwald Oxenstierna M’… :’(
   Tino Väinämöinen Älä… Kyllä minä sinusta silti pidän.
   Berwald Oxenstierna : )
   Mathias Densen Voi miksi, miksi tuo ei koskaan toimi Norgeen :’(
   Berwald Oxenstierna Taktiikka. Olet typerys.
   Mathias Densen Tai sitten Fin on vain niin helppo…
   Tino Väinämöinen Niin mitä sanoit?
   Mathias Densen En yhtään mitään.
   Tino Väinämöinen Harmi, olisin tarvinnut apua liikkuvaan maalin ampumisessa :- (
   Mathias Densen Juu… harmi…
   Eirikur Steilsson Mitä Svi sitten sanoi?
   Mathias Densen Mitä? Ai… en muista enää.
   Berwald Oxenstierna ”Danmark, du är dum.”
   Mathias Densen Hah ha, niinhän se olikin :’D
   Eirikur Steilsson Ymmärrän.
   

Käyttäjä Tim van Holland vastasi kysymykseen Hollanti vai Alankomaat? vastauksella Se on THE Netherlands sinulle!
   Tim van Holland Asiasta ei keskustella.
   Emma de Ghent Ne~der~land~
   Tim van Holland *Den Nederland
   Emma de Ghent Älä huijaa. Minä tiedän, että siinä ei ole etuliitettä.
   Tim van Holland Siinä voisi olla.
   Antonio Fernandez Carriedo Holanda ^^
   Tim van Holland Ik haat je. Se on The Netherlands. Nyt turpa kiinni kaikki. 


A/N: Tulipa paljon kieliä yhteen lukuun 0_o no... Belgian puhumiset ovat sekaisin hollantia, ranskaa ja saksaa (saksa ei ole virallinen kieli täällä, mutta käytössä kuitenkin usein) "De" "Den" ja "Van" toimivat etuliitteinä hiukan samoin kuin "a" ja "the" englannissa, mutta Alankomaa on kyl yleensä ihan vain Nederland.  (neder pitäisi muuten yksinään kääntää "alaspäin" hah!)

Niin ja se bonus. Facessahan voi myös tarkkailla profiileja, right? No, eiköhän katsota sitten niitäkin~ Laitan jokaisen luvun loppuun jonkun valtion profiilin sellaisena kun randomi käyttäjä sen näkisi (eli ei mitään erikoista, mutta hei, mul oli hauskaa taas) Aloitan Norjasta, mutta saatte esittää toiveita seuraavasta ^^


Lukas Bondevik
Asuu nyt paikkakunnalla Oslo, Norge  * Osaa kieliä Norsk, English, Dansk, Svenska ja 19 muuta * Työskentelee yrityksessä Kongeriket Norge *

Harrastukset ja kiinnostuksen kohteet:
Jalkapallo; Tanskan jättäminen huomiotta; Iceland; ”Kutsuisit vain veljeksi…”; The Nordic club; ”Joo, näen keijuja, ja sinun selityksesi oli…?”
 
Perustiedot
Ikä: *salattu*
Sukupuoli: Mies
Parisuhdetilanne: Sinkku

Tietoja hänestä:

Alt for Norge~
En aio kertoa mitään. Ja turha pyytää ystäväksi, en aio hyväksyä. Varsinkaan, jos olet Tanska. Siitä tulikin mieleen… Danmark, Ikke bry meg og gå bort nå!

Kaverit (47)
Eirikur Steilsson  - Pikkuveli
Berwald Oxenstierna - Naapuri
Mathias Densen – Idiootti
Tim van Holland – Idiootin rappiotoveri
Tino Väinämöinen – Naapuri
(klikkaa nähdäksesi lisää)


That's it~ Pitää vielä vähän kehitellä tuota profiili näkymää, mut halusin nyt kuitenkin jo laittaa tämän... ja vaikka kuinka klikkaisitte, ette tule näkemään mitään enempää ^^'' (btw, etsikää Iceland facesta, hällä on aina hauskoja juttuja. Enkä tarkoita HetaliaIcea vaan ihan sitä oikeaa)

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 8.osa 9.10.
« Vastaus #34 : 10.10.2011 16:54:00 »
Voi, minä niin rakastan tätä <3

Ruotsi+hymiöt= paljon pisteitä. Toisaalta se ei vain sovi hänelle, mutta toisaalta taas kyseisessä päivityksessä puhuttiinkin juuri Ruotsin puhumisesta/puhumattomuudesta, joten tuo oli enemmänkin piilovittuilua häneltä, kun hän puhui aika vähän.
Samassa päivityksessä Suomi oli loistava! That's the Tino I know!
Lainaus
Tino Väinämöinen Harmi, olisin tarvinnut apua liikkuvaan maalin ampumisessa :- (
Tä-mä oli epic täy-del-li-syys. Voi ihana Suomi, onneksi sinussakin on kaksi puolta! <3

Belgian kohdalla olisi periaatteessa voinut olla kuka tahansa monikielinen maa, ja jotenkin odotukseni tuosta päivityksestä tipahtivat pohjalle. MUTTA. Jos joku muu (minä vaikka näin esimerkkinä) olisi kirjoittanut samasta aiheesta, olisi päivitys saattanut mennä pilalle. Mutta siis nytpä kävi näin, että kun Vyrappa kirjoitti, niin  hän tekikin Belgian kielisotkuista, noh, täydellisen!  Mie en oikeastaan osaa selittää mitä yritän sanoa, mutta sie sait tuosta päivityksestä... Moniulotteisen? Tai siis kun Preussi tuli mukaan jajaja. No lo so. Mie tykkään tosta päivityksestä enemmän ku miulla riiittää suomen-/italian-/ruotsin-/englannin ja espanjankielen sanat kuvailemaan sitä! Sotkuista... ME GUSTA, prkl, me gusta! Buono tomato, buono tomato...

Norjalla vain 47 kaveria? Niin vähän? O.o Hänpäs on yllättävän nirso... Varmaan Amerikalla on sitten koko maapallo kaverina? (Psst. Vaikka häntä vihaankin, kirjoita hänen profiilinsa! Facebook on kuitenkin hänen... Jotain kunnioitusta?)
Lainaus
Mathias Densen – Idiootti
Tim van Holland – Idiootin rappiotoveri
Ei vaan voi olla nauramatta. Ei vaan voi olla... Joten, jälleen kerran, julma Vyra. Alat olla tätä menoa minulle Erikeepperin auki!

(Holanda=HOLA-anda! Get it? Haha~... Huono vitsi...)
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 8.osa 9.10.
« Vastaus #35 : 12.10.2011 21:53:40 »
Kas päivää, betatoimistosta päivää :D Nyt jätän puumerkkini tähän ja sanon, että kaikki tähänastiset luvut ovat eittämättä aivan loistavia ja humoristisia, yksinkertaisia ja sen verran tyhjentäviä, että näistä on vaikea olla pitämättä. Hahmojen persoonallisuudet ja kömmähdykset ovat juuri sellaisia, että voisi melkein kuvitella sellaista tapahtumaan. Tietenkään ei sovi unohtaa sitä kaikkea repeilyn/fanityttöilyn/kuolemisen/virnuilun/tukehtumisen/idioottiriehunnan aiheuttavaa randommateriaalia jonka avulla minusta ei pääse ikinä eroon, kun nauran niin paljon.

Joo, ihan naurettava kommentti, mutta tykkään, jumaloin ja rakastan♥
<3:llä
~Myrsis~ joka yksinkertaisesti häpeää kommentoimattomuuttaan kesänajalta.
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 8.osa 9.10.
« Vastaus #36 : 14.10.2011 22:45:49 »
Myrsis potki mua ahterille ja käski tulla finiin, olit päivitellyt... Ja kappas!

Et tiedäkkään kuinka pahasti repesin: "Danmark, du är dum." Siis voi herrajumala hekotin ihan kympillä x'''D Onnistunut facekeskustelu, ehdottomasti. *painaa "tykkää"* Koko keskustelu oli niin hulvaton että :D Ja ne hymiöt... Jotenkin.... Olen samaa mieltä Sipin kanssa. xDD Pisteet siitä.

Ja Belgian kielisekoilu. :) Pysyin alun matkaa kärryiltä, mutta sekosin viimeistään siinä missä Belgiakin. x)) Tarvitsi lukaista uudestaan, ennen kuin huomasin, että kappas, Gilberkin kävi siellä. *facepalm* XD Pidin myös tästä.

Lainaus
Berwald Oxenstierna - Naapuri
Mathias Densen – Idiootti
Tim van Holland – Idiootin rappiotoveri
Tino Väinämöinen – Naapuri
Pfffffft x''''''''D Repesin tälle. Jotenkin huvittavaa tuo normi "veli, naapuri..." ja sitten idiootti ja sen toveri ja taas takasisin normaaliin "naapuri..." xD Kylläkyllä.

Ehdottomasti lisää näitä tavallisia seiniä ja kuten Sipi jo totesikin, Amerikan seinä olisi kiva nähdä :D Pidän hirveesti näistä sinun ideoistasi, lisää vain tulemaan! Yritäppäs tässä nyt jotain rakentavaa sanoa... Minä hipsen tästä nyt, kiitos tästä päivityksestä! x3

-Vini kuittaa-
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 8.osa 9.10.
« Vastaus #37 : 20.12.2011 19:25:32 »
Reipas parin kuukauden tauko... Anyway, jatketaan pikkuhiljaa~

Sipi, Myrsi ja Vin: Kiitoksia rakkaat~

Nimet:
Tim van Holland = Hollanti
Mathias Densen = Tanska
Lukas Bondevik = Norja
Eirikur Steilsson = Islanti
Emma de Ghent = Belgia

9. osa~

Tim van Holland > Antonio Fernandez Carriedo
Miksi sinä edes olet “kaverini”?!
   Antonio Fernandez Carriedo Sinä pyysit! ^^
   Tim van Holland En varmasti! Koskaan en ole juonut niin paljon, että pyytäisin /sinua/ kaveriksi…
   Antonio Fernandez Carriedo Mutta… Sinä se olit ^^’’ Lovi voi todistaa!
   Lovino Vargas Totta se on… Pitäkää minut ulkona tästä! Pahus.
   Tim van Holland Mutta…
   Antonio Fernandez Carriedo Minä vain hyväksyin sen!
   Tim van Holland -.- België…?
   Emma de Ghent Minä luulin, etten koskaan paljastuisi  :’D
   Tim van Holland Mijn zus, waarom?
   Emma de Ghent Koska teistä tulisi hyvät ystävät! Sitä paitsi oli ääliömäisen helppoa mennä tilillesi ja vain lähettää pyyntö.
   Tim van Holland …Älä tee sitä koskaan enää -.-’
   Emma de Ghent Ei minun tarvitse. Sain jo, minkä halusinkin :’)
   Tim van Holland
   Antonio Fernandez Carriedo Kannattaa vaihtaa salasana ^^’’
   Tim van Holland Hmph…


Mathias Densen Kuinka saada norjalainen kiinni? Vastaus: viritä laatikko kepin varaan ja laita sen alle tuore voipaketti suoraan tanskalaiselta meijeriltä (sillä minä teen parasta voita ;'), piiloudu ja odota hetki. Pian norjalainen ilmestyy paikalle ja sinun täytyy vain nykäistä narusta oikealla hetkellä, kun hän ryntää voin luokse, ja laatikko kaatuu hänen päälleen… Tadaa! Norjalainen vangittu!
   Tino Väinämöinen Tanska… ^^’’
   Eirikur Steilsson  En ymmärrä. Tämä on ollut täällä jo viisi minuuttia eikä Noregur ole sanonut mitään… Missä hän on?!
   Mathias Densen Ansassa tietenkin :’D Minä testasin tämän ennen kuin jaoin kaikille.
   Eirikur Steilsson Et ole tosissasi.
   Mathias Densen :’D
   Lukas Bondevik Tämä on mauton vitsi, Danmark.
   Mathias Densen Ei tämä edes ollut vitsi! Miten sinä voit muuten olla facessa siellä laatikon alla?
   Lukas Bondevik …Minulla on puhelin mukana…
   Mathias Densen Ahaa! Hieno juttu :’D
   Eirikur Steilsson Noregur… Älä sano että sinä..
   Lukas Bondevik Kyllä.
   Eirikur Steilsson Miten se oli edes mahdollista?!
   Lukas Bondevik Se oli 500 gramman paketti voita. Voita!
   Eirikur Steilsson …Minulla on tunne, että olen täydellisesti idioottien ympäröimä…
   Mathias Densen Ei hätää Norge! Minä vien sinut maahan, jossa on yllin kyllin voita :’D
   Tino Väinämöinen Moi moi, Norja…
   Lukas Bondevik Sinäkään et paljoa auta, Tino…
   Tino Väinämöinen Tahdot sitä kuitenkin ^^’’
   Lukas Bondevik …Vain voin takia!
   Mathias Densen ;'D
   Lukas Bondevik Turpa kiinni ja päästä minut jo ulos täältä.
   Mathias Densen Ihan kohta rakas~
   Erikur Steilsson Minä ehdotan: lopetetaan tämä keskustelu tähän. En tahdo tietää enää yhtään enempää.
   Tino Väinämöinen Ok.
   Lukas Bondevik Ok…
   Mathias Densen Ok. Minulla on jo Norge!
   Lukas Bondevik Danmark!


Mathias Densen > Berwald Oxenstierna
Oikeasti?! Vad är klockan? Etkö sinä parempaa googletettavaa keksi? xDDD
   Berwald Oxenstierna -.-
   Mathias Densen Ei tuo ollut vastaus.
   Berwald Oxenstierna Vad är klockan?
   Mathias Densen Sve, minä en ole google :’D
   Berwald Oxenstierna Klockan är?
   Mathias Densen Sinun huumorisi on outoa…
   Berwald Oxenstierna Klockan?
   Mathias Densen Ei se toimi näin!
   Berwald Oxenstierna Klockan?
   Mathias Densen Sve…
   Berwald Oxenstierna Klockan?
   Mathias Densen
   Mathias Densen 22:34 -.-
   Berwald Oxenstierna Tack.
   Mathias Densen …Miksi minulla on huijattu olo?
   Berwald Oxenstierna Klockan?
   Mathias Densen LOPETA JO!


A/N: Ai juu, mun pitää ehkä selittää näitä... On toki ilkeää nauraa voi-pulalle, mutta oikeasti, 130 euroa kilo 0_o. Innoittajana tämä kuva: tästä näin (mul oli parempikin linkki jossain, mutta enpä sitten enää löytänyt. Btw, Tanskaa sanotaan voi maaksi...
Ja toi viimeinen! Google julkaisi googlaus-tilastot ja kappas, Ruotsin googlatuin lause oli "Vad är klockan?" eli mitä kello on? Ja koska näyttää siltä, että Berwald on ärsyttävä facessa (vain Tanskalle...) tuli siitä tällainen. ^^''
Vielä lopuksi profiili... Pyydettiin Amerikkaa, mutta onnistuin lahjakkaasti unohtamaan koko jutun, joten saatte Tanskan kun se sattui olemaan valmiina.


Mathias Densen

Asuu nyt paikkakunnalla Køpenhavn, Danmark *Osaa kieliä Det bedste sprog i verden!, Norsk, ikke Svensk ja 10 muuta. * Työskentelee Pohjoismaiden kuninkaana yrityksessä Kongeriket Danmark

Harrastukset ja kiinnostuksen kohteet:
Norge!; Norge4ever; Alt for Norge!: Norja on paras paikka Euroopassa; Norja <3; Norjalaiset metsät <3; Heineken on pahaa!; Vuonot <3; Norjan euroviisuvoitto 2008; Norjanvuonohevoset; Olut; The Nordic club; Hävitetään Ruotsi maailmankartalta; No way!; Jeg elsker Norge~ ; Viikingit tulee ja valloittaa!; Rakkaudesta Norjaan <3; Kannustetaan Norja mm-finaaliin!; Jos Norja voittaa hockeyn mm-kultaa, ostan poron; Jalkapallo; Norjalaiset villapaidat (ja 739 muuta. Näe lisää napsauttamalla… )

Perustiedot:
Ikä: Sopiva!
Sukupuoli: Mies
Parisuhdetilanne: Sinkku
Kiinnostunut: Norjasta!

Tietoja minusta:
Pohjolan kuningas ja maailman mahtavin mies sanoi Gil sitten mitä hyvänsä! Olen myös maailman onnellisin valtio, joten et voi saada minua alas~ (lopetatte sen tittelini varastamisen nyt!) Norge on paras kaverini ja paras viikinkikumppani koskaan :’3

Kaverit (557)
Lukas Bondevik –Norge <3
Eirikur Steilsson – Norgen veli!
Tino Väinämöinen – Norgen naapuri
Berwald Oxenstierna – Pahuksen Sverige…
Gilbert Beilschmidt – wannabe-mahtava
(Klikkaa nähdäksesi lisää)


//Ja siinä se oli~ Kommentteja?

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 9.osa 20.12.
« Vastaus #38 : 20.12.2011 19:48:56 »
Haha ! Hiukan pidempää olisin kaivannut, mutta hyvä näin. Heti kun pääsin joulujuhlasta ryntäsin koneelle ja huomasin tämän ensimmäisenä. Oli pakko lukea ja kommentoida. Btw, Vad är klockan? Jaja toi tanskan profiili oli paras .. :'D Aika paljon sivuja norgesta o_O (Ja ruotsin hävittämisestä maailmankartalta .. jos sen teet Danska ..) Mutta Berkku, tuhmeliini, olit aika myöhään koneella. Eikö sinun pitäisi olla nukkumassa Tino kainalolssasi tyytyväisesti tuhisten, Hanatamago jalkopäässänne? ;--'D

Vinkki: Älä koskaan kokeile facebookkia eestillä ellet halua vihaista serkkua perääsi~ eheheh harjoitan nyt gilbertin mahtavaa perääntymistaktiikkaa !! ~
« Viimeksi muokattu: 20.12.2011 20:32:12 kirjoittanut Joulutonttu »

Severina

  • ***
  • Viestejä: 94
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 9.osa 20.12.
« Vastaus #39 : 20.12.2011 20:14:08 »
Ihanaa että tähän tuli viimein jatkoa <3

Aah, tässä osassa oli Espanja mukana, jo se yksinään sai minut ikionnelliseksi. Ja höpö höpö Hollanti, turha esittää että sä inhoat Espanjaa, eli kuuntele Belgiaa niin sinusta ja Antoniosta tulee vielä BFF... tai ainakin hyviä kavereita (muuallakin kun pelkästään fanityttöjen unissa ja ficeissä).

Ja voi herranen aika tuota voi juttua! Olen itse halunnut siitä kirjoittaa, mutten ole mitään saanut aikaiseksi.  (Ja entistä hauskempaa tuosta laatikkoon jumiutumisesta teki se, että luin juuri aikaisemmin tänään yhden DenNor doujinshin, jossa Norja linnoittautuu laatikkoon eikä suostu tulemaan sieltä pois ♥.) Hihi, kyllä se Tanskakin osaa yllättää tempuillaan, ja tuota pohjoismaiden keskinäistä vuorovaikutusta on aina ihan seurata. Etenkin Tanskan ja Norjan sekä Ruotsin ja Tanskan ^^

Innolla jään odottamaan seuraavaa osaa ♥♥♥
Fanfictionia  Finissä ja FFiction.net:ssä