Kirjoittaja Aihe: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11  (Luettu 6340 kertaa)

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« : 09.05.2009 23:28:21 »
Author: Nemethys
Story: Harhakuvitelmaa
Chapters: One-shot
Genre: Äärimmäinen fluffy alussa, loppua kohti angst.
Rating: K-11
Disclaimer: Kaikki hahmot kuuluvat minulle ja -eikun hupsista-, siis J.K Rowlingille. Jos hahmot olisivat minun, Hermione ja Draco olisivat päätyneet aikaa sitten yhteen :>

Author Notes: Tämä ficci on aluksi todellakin fluffyä, mutta ei kannata pelästyä :> Loppua kohden muuttuu aika radikaalisti, tämä toimii samalla varoituksena. Enempää en voi paljastaa juonen takia, lue jos uskallat!


Harhakuvitelmaa

Hermione Granger käänsi kylkeään, ja kohtasi elämänsä rakkauden. Mies oli yhtä aamu-uninen kuin hän, ja se ei jäänyt heidän ainoaksi yhtäläisyydekseen. He olivat niin samalla aaltopituudella kaikissa asioissa, että olisi voinut luulla Jumalalta loppuneen mielikuvitus kesken heidän kohdaltaan. Aurinko siivilöityi kiinnivedettyjen verhojen rakosista, suoden kultaisia säteitään ympäri makuuhuonetta.

”Huomenta, kulta”, Hermione mutisi, ja sai vastaukseksi suudelman. Lämpimät huulet viipyilivät hänen huulillaan pitkään, ja Hermione kietoi kätensä miehensä ympärille, vetäen tätä lähemmäs.

”Mitä tänään tehtäisiin?” kysyi Draco Malfoy, tuo Hermionen jumalattoman komea aviomies. Hermione kikatti.
”Me voisimme vaihteeksi nousta sängystä”, hän vastasi, ja veti peittoaan hieman alaspäin. Draco kuitenkin kaappasi hänet kainaloonsa, ja painoi suudelmia hänen niskaansa, saaden naisen värähtämään.
”Draco…” hän voihkaisi. ”En ole nähnyt ystäviäni iäisyyksiin, kun olen viettänyt kaiken liikenevän aikani sinun kanssasi.”
”Minä en näe siinä mitään ongelmaa”, kuului vastaus, ja jälleen Hermione nauroi.
”Lasken kolmeen, niin nousen”, hän lupasi, ja toteuttikin sen. Hän maanitteli miestään tulemaan myös pois peittonsa alta, ja pitkän tovin jälkeen, myös Draco nousi lämpimästä sängystä.

He nauttivat aamupalaa hitaasti, suupalojen välissä suukotellen. Hermionen ystävät sanoivat heitä ”ällörakastuneiksi”, mutta se ei pariskuntaa haitannut.
”Minä rakastan sinua”, Hermione sanoi, ja sujautti pikkuleivän miehen suuhun.
”Minäkin sinua”, vastasi Draco, ja hörppäsi päälle kahvia.

Näin he käyttäytyivät joka päivä. Hermione nautti siitä, että sai päivittäin olla niin lähellä miestä, sillä tilanne ei ennen ollut samanlainen.

He olivat sotineet pitkään Voldemortia vastaan, ja taistelu oli ollut uuvuttava. Hermione ja Draco olivat oppineet tuntemaan toisensa sinä aikana paremmin kuin hyvin, ja yksi kaunis päivä, Hermione oli huomannut rakastuneensa Dracoon, eikä tunne ollut yksipuolinen. Toki he olivat saaneet osakseen epäileviä kommentteja ystäviltään, mutta kun heidän rakkautensa ei näyttänyt laantumisen merkkejä, alkoivat muutkin uskoa, että he olivat tosissaan.

Kun sota viimein oli päättynyt, Draco oli vienyt Hermionen vihille. Se oli ollut hänen elämänsä onnellisin päivä, eikä hän ikinä unohtaisi sitä. Läsnä oli ollut vain heidän läheisimmät ystävänsä, ja vanhemmat.

He olivat olleet erottamattomat siitä asti. Hermione työskenteli taikaministeriössä taikalakien osastolla, ja Draco toimi aurorina samassa paikassa. Harry ja Ron olivat jo pitkään vihjailleet, että heidän pitäisi hankkia lapsia, ja viimein pariskunta oli alkanut miettiä sitä tosissaan.

Draco siveli Hermionen jalkaa, joka lepäsi hänen sylissään.
”Vaivuit taas muistoihisi?” hän kysyi huvittuneena, ja Hermione nyökkäsi kevyesti.
”Ajatella, en olisi koskaan kuvitellut päätyväni sinun kanssasi yhteen”, hän sanoi unelmoiden.
”Kaduttaako?”
”En ole katunut sekuntiakaan”, Hermione sanoi, ja kipusi miehen syliin. Vahvat kädet kiertyivät hänen lantionsa ympärille, vetäen tätä lähemmäs. Nainen katsoi jäänsinisiin silmiin, ja pyyhkäisi lähes hopeista tukkaa pois silmien edestä.
”Kerroinko jo, että rakastan sinua?”
”Et muistaakseni”, vastasi Draco mietiskelevästi.
”Rakastan sinua”, Hermione sanoi hellästi, ja painoi suukon miehen huulille.

He päättivät lähteä ulos, ja tuota pikaa suunnitelma oli toteutunut. Hermione puristi miehen kättä omassaan, ja pysähteli katselemaan juuri saapunutta kevättä.
”Katso”, hän osoitti innoissaan lähellä olevaa lampea. ”Sorsaperhe!”
”Ne olivat siellä viime vuonnakin”, sanoi Draco muka-kärsien.
”Mutta silti! Voi kuinka suloisia ne ovat”, Hermione sanoi, ja huomasi pian, että Draco oli vetänyt hänet pois.

Kävelyretki oli aivan ihana. Aurinko lämmitti heitä korkealta taivaalta, ja Hermione nauroi niin, että sai vatsansa kipeäksi. Kun he viimeinkin palasivat kotiinsa, Draco kaappasi naisen käsivarsilleen, ja kantoi makuuhuoneeseen. Hermione teeskenteli, ettei hänellä ollut aavistustakaan, mistä oli kyse.

Kun mies painoi suudelmia hänen kaulalleen, hän tunsi jotain sisällään tapahtuvan. Sydän tykytti hänen rinnassaan niin kovaa, että ei olisi ollut ihmekään, jos se olisi lähtenyt minä hetkenä hyvänsä omille teilleen. Draco veti hitaasti hänen vaatteitaan pois, ja Hermione auttoi häntä enemmän kuin mielellään.


Myöhemmin, he makasivat sängyssä raukeina, nainen miehen kainaloon käpertyneenä.
”Se oli upeaa.”
”Ainahan se on minun kanssani ollut upeaa.”
”Draco!”
”Anteeksi, kulta.”
”Saat anteeksi, jos minä saan suukon.”

Hermione sai mitä halusi, ja enemmänkin. Onnellisena hän huokaisi miehen huulia vasten, ja tunsi tämän silittävän selkäänsä.
”Voisimmepa olla ikuisesti näin”, Hermione sanoi, ja kikatti.
”Sinä tiedät, ettemme voi”, Draco sanoi yhtäkkiä lähes katkerasti. Hermione katsahti tähän pelästyneenä, ja vetäytyi hieman taaksepäin. Kaikki valoisuus katosi huoneesta, jättäen vain kylmän pimeyden jälkeensä. Naisen tummat silmät tuikkivat kysyvästi ja pelokkaana kohti miestä.
”Mitä sinä tarkoitat?”
”Hermione”, Draco sanoi pehmeästi. ”Me olemme puhuneet tästä monta kertaa.”
”Älä taas aloita!” Hermione vastasi suuttuneena. ”Minä en aio enää keskustella tästä.”
”Rakas”, Draco sanoi hiljaa. ”Sinä tiedät, että tämä ei ole totta.”
”Onpas!” Hermione sanoi avuttomana. ”Tämä on, on, on! Sinä et voi viedä tätä pois minulta, en anna sinun!”
”Hermio-”
”Ole hiljaa! Jos sinä sanot ne sanat, minä en koskaan enää puhu sinulle”, nainen kirkui, ja ampaisi kauemmas Dracosta, joka nousi ylös sängystä. Seinä, mihin hän nojasi, tuntui jääkylmältä. Ainoa ajatus, mikä hänen päässään pyöri, oli ”ei taas”.
”Luuletko, että minä haluan olla se, kuka sinut särkee?” kysyi Draco vaitonaisena. ”Minä en haluaisi koskaan satuttaa sinua, mutta sinä kiellät tosiasiat.”
”Jos sinä todella rakastat minua, sinä jätät aiheen rauhaan!”

Hetken oli täysin hiljaista, edes kummankaan hengitys ei kuulunut. Hermionen päässä humisi jokin epämiellyttävä, joka yritti saada hänet sulkemaan korvansa ennen väistämätöntä.

”Sinä tiedät, että rakastin sinua enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa”, Draco sanoi hiljaa. ”Sinä olit minulle koko maailma.”
”Draco”, Hermione nyyhkytti, ja painoi kädet korvilleen. ”Älä tee tätä minulle.”
”Sinä tiedät, että en olisi halunnut jättää sinua. Sinä tiedät sen.”
”Minä tiedän sen”, Hermione vaipui itkien lattialle, ottaen tukea käsillään viileästä lattiasta. ”Mutta miksi sinä sitten teit sen? Miksi sinä jätit minut yksin?” Hän kysyi lohduttomasti, toivoen, että tämä kaikki oli vain pahaa unta.
”Se vain tapahtui, ’Mione.”
”Jos et olisi koskaan mennyt sinä päivänä töihin”, Hermione aloitti itkuisesti. ”Sinä olisit yhä luonani. Sinä olisit yhä vierelläni, kun herään, ja nukahdan. Sinä olisit yhä täällä. Minun luonani.”

Draco astui lähemmäs naista, ja kyyristyi hänen viereensä. Hänen vaimonsa kapsahti hänen kaulaansa, ja nyyhki lohduttomasti tämän kaulaa vasten. Mies painoi suudelman hänen päälaelleen, ja lämmitti käsillään naisen alaselkää.
”Minä olen joka päivä luonasi, vaikka et näekään minua. Minä olen ilmassa, jota hengität, minä olen aurinko, joka lämmittää sinua, minä olen täällä”, Draco sanoi, ja painoi käden Hermionen rinnalle, jonka alla sykki sydän kipeästi tykyttäen.
”Minä rakastan sinua, Draco”, Hermione kuiskasi tukahtuneesti. ”Minä en voi päästää irti.”
”Sinun täytyy tehdä se”, mies vastasi lempeästi. ”Tiedät, etten ole oikeasti täällä.”
”Minulle riittää kuvitteellinenkin sinä. Ole kiltti, äläkä jätä minua.”
”Rakas, minä olen kuollut. Minä en voi olla täällä, vaikka kuinka haluaisin”, mies sanoi yrittäen pitää äänensä vakaana. ”Hyvästi, Hermione.” Draco silitti vaimoaan, ja Hermione kiersi kädet tiukemmin hänen ympärilleen. ”Minä tulen aina rakastamaan sinua.”

Ja sitten hän katosi, jättäen Hermionen aivan yksin pimeään.

ooooo
Ginny Weasley katsoi vuorotellen lääkintävelhoa ja lasin takaa näkyvää parasta ystäväänsä. Hermione makasi sängyssä silmät lasittuneina, ja puristi molempia käsiään rintaansa vasten.
”Miten hän on voinut?”
”Neiti Grangerin”, lääkintävelho aloitti, mutta Ginny keskeytti hänet.
”Se on nykyään rouva Malfoy”, hän oikaisi tottumuksesta. Hän ei käsittänyt, miten paperit eivät olleet ajan tasalla.
”Anteeksi, niinhän se olikin. Rouva Malfoyn tila on pysynyt samana lääkkeistä huolimatta. Hänen elimistönsä ei osoita mitään hylkimisreaktiota, mutta kyse taitaa olla hänen mielestään. Hän takertuu johonkin, mutta emme tiedä mihin.”

Ginny katsoi surullisena ystäväänsä, kuka ei edes ollut räpäyttänyt silmääkään, maannut vain paikoillaan.
”Voisinko tavata hänet?” hän kysyi lääkintävelholta, kuka nyökkäsi.
”Muistakaa kuitenkin, että hän ei vastaa, tai reagoi muutenkaan teihin millään lailla sairautensa takia.”
”Tiedän sen”, nainen vastasi lyhyesti.

”Hermione?” Ginny sanoi varovaisesti, ja lähestyi makaavaa hahmoa.
”Ginny tässä. Tulin katsomaan sinua.”
Nainen istahti sängyn laidalle, ja kosketti kevyesti Hermionen olkapäätä. Hän huokaisi syvään, ja silitti pyörivin liikkein naisen käsivartta.
”Miten olet voinut?” hän kysyi toiveikkaana, mutta ei saanut vastausta. ”Meillä sujuu Harryn kanssa hyvin, lapset ovat kasvaneet hurjasti viime aikoina, sinun pitäisi nähdä heidät”, Ginny sanoi, ja olisi halunnut purra kieleensä. Hänen sanavalintansa olivat olleet aina huonot. Kyyneleet kihosivat hänen silmiinsä, kun hän katsoi ennen niin eläväistä ja iloista ystäväänsä.
”Voi, Hermione. Minne on maailma kuljettanutkaan sinut”, hän sanoi uupuneena. Puhuteltu nainen vain tuijotti eteensä, eikä tainnut edes huomata Ginnya.
”No, minä menen taas. Oli mukava nähdä”, Ginny sanoi pitkän hiljaisuuden jälkeen. ”Pidä huoli itsestäsi”, hän vielä toivotti, ennen kuin sulki oven perässään.

Hermione räpäytti silmiään oven avauksesta syntyneen ilmavirran osuessa niihin, ja jossain hänen mielessään, kaikki oli ennallaan. Draco ei ollut koskaan kuollut, hän ei ollut koskaan sairastunut, kaikki oli hyvin.

Aurinko nousi, ja Hermione kohtasi jälleen elämänsä rakkauden.



A/N2: Osallistuu FF100 -haasteeseen sanalla Liikaa, FF10 sanalla kyynel, sairaushaasteeseen skitsofrenialla, kome ikärajaa -haasteeseen K-11.

Aijai, tiedän, tiedän! Minun olisi pitänyt laittaa varoitukseksi deathfic, mutta kun se pilaa niin täydellisesti tämän lukuilon(surun), niin jätin laittamatta.

Tämä on ihan ensimmäinen angst-ficcini, miten onnistuin?
« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 00:00:30 kirjoittanut Nemethys »

spell
ℒ-O-V-E


Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 366
  • Lunnikuningatar
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #1 : 10.05.2009 09:00:15 »
Hei, mielenkiintoinen. Tykkään tuosta ficin rakenteesta, miten alussa kaikki on luontevaa ja sitten jossain vaiheessa kuva särkyy. Lukijan on hetken aikaa vaikea erottaa kuvitelmaa todellisuudesta, aivan niin kuin skitsofreniassakin - kirjoitustapa on siis hyvinkin toimiva. Alku on tosin ehkä vähän turhankin fluffyinen, siitä puuttuu siksi syvempi tunne ainakin omalla kohdallani, lähinnä siksi että tapaan kavahtaa tuollaisia siirappisia kertomuksia. Toisaalta, tuon ylenmääräisen hattaran vuoksi lopun ja alun kontrasti on entistä vahvempi, joten kyllä se tyylikeinona toimii. :)

Idea on upea ja minusta tämä on ensimmäiseksi angstificiksi hyvin onnistunut. Hermionen suru tulee hyvin esille ja tarrautuminen menneeseen samoin. En osaa sanoa tästä kauhean paljon kritiikkiä, Herm nyt oli ehkä aavistuksen OoC, mutta ei sekään kokonaisuuden kannalta suuremmin haitannut.

Kiitoksia mukavasta lukukokemuksesta. :)


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #2 : 10.05.2009 10:12:10 »
Täytyyhän tännekin nyt taas änkeä :)

Alku oli äärimmäisen fluffy, tuli kyllä korvista pihalle jo.. Lopusta pidin enemmän. Kirjoitat hyvin angstia, olen melkein yllättynyt no en ole, hyvät kirjoittajat taitavat vähintään kohtalaisesti itselleenkin vieraan alueen ;)
Kuten Vehka sanoi, alun fluffyisyys ääh, miten taivutetaan sanaa fluffy? korosti lopun raadollisuutta.

Ginny oli hiukka tökerö, mutta kai se on ihan luonnollista. Jos toinen ei reagoi mitenkään mihinkään, ei kai ystäväkään voi olla normaalisti. Ja jos itse olisin tuossa tilanteessa, en olisi varmaan niinkään rauhallinen kuin Ginny..

Lainaus
Aurinko nousi, ja Hermione kohtasi jälleen elämänsä rakkauden.
Yritin olla quettamatta, mutta riippuvuus, riippuvuus :D
Eli siis tämä lause oli ihana, ja sinetöi hyvin tämän. Et olisi voinut parempaa lopetusta valita ;)

Kaiken kaikkiaan toimiva ja todellisentuntuinen. Olet taas onnistunut kirjoittajana ja sain taas pienen lukunautinnon :)

-Juulia
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #3 : 10.05.2009 11:02:25 »
Voih, itkettää...  :'( Ensimmäinen angst ficcisi oli oikein hyvä. Onnistuit tässäkin oikein hyvin! :)

Voih... Surullinen pieni ficci, mutta silti oikein ihana. ♥ Alussa oli tosiaan fluffia, oikein ihanan suloista. :D

Kiitos tästä upeasta, surullisesta ja suloisesta ficistä. :)

- Herski -
DRAMIONE ♥

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 602
  • Malfoysexual
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #4 : 10.05.2009 16:22:03 »
Sillon kun aikasemmin luin tämän, ni odotin tosiaan sitä täydellistä fluffia ja alussahan tuota olikin, että mietinkin jo pian, että onkohan sinulla tässä joku syvempikin idea ja pakko sanoa, etten ole lukenut angstia pitkään aikaan, koska se oikeasti saa minutkin surulliseksi ja nyt kun yllätyksenä minulle tämän tungit, niin tulihan sitä vähän masis olo, mutta ei se tarkoita ficci olisi ollut huono! Tämä oli ihana.

Olit saanut hyvin rakennettua kuvitelman ficciin ja sen kuinka Hermione haluaa elää omassa transsissaan mielummin kun herätä todellisuuteen ja kohdata kaikki, vaikka sisällään hän tietää, että kaikki on menetetty ja asiat eivät ole näin, niin hän haluaa uskoa ja pitää kiinni sellaisesta mitä ei enää ole. Tavallaan ymmärrän, koska niin haluaisin minäkin. Menetys on aina raskas asia ja sitä todella haluaisi elää nämä asiat uudelleen ja tämä on Hermionen tapa suojata itseään.

Lainaus
”Voisimmepa olla ikuisesti näin”, Hermione sanoi, ja kikatti.
”Sinä tiedät, ettemme voi”, Draco sanoi yhtäkkiä lähes katkerasti.

Tuossa kohdassa minulle tosiaan valkenu ensimmäisen kerran, että kaikki ei ole kohdallaan. En kyllä osannut odottaa sitä kun ficciä aloin lukemaan, mutta tuossa tuli sellainen fiilis, että "EI!" koska rakastan tätä paria ja totta kai se pisti, mutta silti hyvällä tavalla, koska olet todella hyvä kirjoittaja ja tekstejäsi on tosiaan ilo lukea.

Lainaus
Aurinko nousi, ja Hermione kohtasi jälleen elämänsä rakkauden.

Kaunista. Näin hän todella sen varmasti halusi olevan ja tämä oli tapa pitää itsensä onnellisena ja vahingoittumana. Kipuhan tuskin on meille kellekään kovin hyvä ystävä, sitä tekee kaikkensa välttääkseen sen. On asioita, jotka haluaa pitää lähellään ikuisesti ja niistä ei halua päästää irti. Ymmärrettävää. Kaunis ficci kiitos siitä. Teki todella hyvää lukea pitkästä aikaa jotain.

Olet kyllä Neme ihana! <3

niiina

niiina
Dramione

fika

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #5 : 10.05.2009 22:32:37 »
Jestas että oli ihana ficci. Ihan itku pääsi. Oli se vaan niin surullinen.

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #6 : 24.05.2009 22:27:25 »
Fika: Voi voi & kiitos :)

niiina: Voi sinua :D Juuri tuo ajatus on pohjimmaisena tässä, että Hermione ei tahdo herätä todellisuuteen, vaan pysyy kaikin voimin mennessä kiinni. Hienoa että se löytyi tekstin lävitse.

Säkin oot superihana<3 kiitos!

Herski: Kiitoksia!

Juulia: Tuo fluffyisuus (ei pienintäkään havaintoa miten se taivutetaan, tosiaan :D) oli helpoin osuus koko ficistä. Mulla pääsi itselläni itku, kun jouduin kirjoittamaan angstia, ja monta kertaa melkein luovutin. Oli ihan kamalaa :-D Idea tuossa Ginnyssä oli se, että Hermionen tila on ollut pitkään jo tuollainen. Ei ollut siis ensimmäinen kerta, kun hän näki ystävänsä, ja jotenkin yritin saada hänet sitten käyttäytymään "normaalisti."

Kiitoksia :)

Vehka: Tuo hypähdys täydestä sokeriliisterisiirapista angstiin on oikeasti aika jyrkkä, yritin saada siitä suhteellisesti kuitenkin helpommin käsitettävän, ja hyvä että sen sitten lopulta ymmärtää. Kukapa meistä ei haluaisi olla ikuisesti onnellinen? Kiva kuulla, että pidit :) Kiitoksia kommentistasi!

spell
ℒ-O-V-E


Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #7 : 20.07.2009 01:05:41 »
Kokkolintu, kiitoksia oikein paljon :)

spell
ℒ-O-V-E


niina

  • ***
  • Viestejä: 35
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #8 : 26.09.2009 14:57:28 »
Tämä on ihan ensimmäinen angst-ficcini, miten onnistuin?
todella hyvin. oikeastaan sai minut vähän itkemään, kun tajusin. ihana.
kkiiitos paljon (; kirjoitat todella hyvin.

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #9 : 26.09.2009 17:50:35 »
Oi. Tää on tosi ihana. Tulee tost alusta yks leffa mieleen, mut joo. Tosi tosi tosi ihana<3  Ja surulline.
Tosi hyvin kirjotettu. -oikeesti^^
Virheit en huomannu ja sillee muutenki. Hyvä kiva braa^^ xD

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #10 : 03.11.2009 15:53:07 »
Voi kamala, niisk. *Kuivaa kyyneleitään* Ei tällaista, ei ei ei ei. Mä oon ihan liian herkkä näille surullisille ficeille. Pitäis varmaan suosiolla jättää lukematta... Mutta kun en mä voi, ne on kuitenkin niin hyviä.

Ja niin oli tääkin. Alku oli jotain niiin ihanaa, oih. Just tollasta ihanaa fluffyä mulle, kiitos.  :) ♥ Ja sitten olihan tässä perjaatteessa suht onnellinen loppu... Tai siis ainakin Hermione luuli olevansa onnellinen ja silleen. Mutta sehän oli sitä skitsofreniaa kaiketi...

Mutta ihan loistavasti oli kirjotettu, tuli kyyneleet ihan oikeasti silmiin.

Kiitoksia tästä!

♥ mmariaä

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #11 : 11.12.2009 13:28:49 »
Mä oon paatunu H/D fani, ja D/Hrm näkeminen on saanu mut aina vihaseks. Tänään mä päätin kuitenkin koetella hermojani, todella huonolla menestyksellä.
Mä nimittäin tykkäsin tästä, tykkäsin tosi paljon. Tää oli niin hirvittävän sulonen, toi Hermionen asenne koko juttua kohtaan tuntuu tosi realistiselta, ja siihen pystyy samastuun.
Harry ja Draco kuuluu yhteen, ikuisesti, mutta voi olla että mä vastedeskin voisin aina välillä poiketa siltä polulta, jos lupaat kirjottaa jatkossa yhtä hyviä ficcejä  ;)

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

nakkiaivo

  • hevosenhalaaja
  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #12 : 14.07.2010 17:52:47 »
Voi että :'(

Sun eka angst? Älä viitti, ainakaa ei siltä vaikuttanu!:0
Luin tän ny tokaa kertaa, ja tänään sain kyyneleet pidettyy pois ;) (<<tollanen hymiö ei yhtään kuuluisi tän ficin kommenttiin)
Mun mielestä toi alku saa tästä vielä angstimman, koska sitten kun selviää, että Dracoon kuollu, surettaa viä enemmä ku tietää mitää niil ois ollu :( Sorsaperhe -nyyh! :'(

-nakki 8(
avasta kuuluu kunnia thepotterholic:ille twitterissä :----)

Penber

  • Vieras
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #13 : 14.07.2010 18:19:59 »
Oijoi! Olin aluksi, että "oi miten suloista tekstiä". Tällästä kevyttä ja kesäistä. Mutta toisaalta, vaikka tuollaista Dramione fluffia oli aivan ihana lukea, oli jokseenkin helpottavaa, että tässä oli sentään joku syvempikin idea.

Sydän kyllä särkyi ja itki tuli kurkkuun ku tuota luki. Varsinki sitä kohtaa, kun Hermione niin itsepäisesti halusi kieltää tapahtuneet ja elää siinä omassa harhakuvassaan. Voi parkaa :/. Draco on melkee aina jotenki kauhee ihana herrasmies. Vaikka se onki nii OoC, nii oikeestaan se on aika suloista. Harmi, ettei Row koskaan oikee näyttäny sitä puolta.

Mutta siis, oli aivan mahtava! Pena kiittää ja pyyhki silmäkulmalla olevat kyyneleet.

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #14 : 24.07.2011 12:31:32 »
Oi voi. Suuni on mutrussa ja kyyneleet puskevat silmistä.
Lukiessani alkua, ajattelin että tämä on ihanaa söpöilyä ja aws! Kuitenkin tuo otsikkokin jo kertoi että jotain mätää tässä on oltava. Jatkoin kuitenkin lukemista lumoutuneena ja kun tajusin että Draco on vain kuvitelmaa, niin meinasin alkaa huutaa!
Loppujen lopuksi tämä sitten olikin todella surullinen.
Todella hienosti kirjoitettu ja uppouduin mukavasti tähän!
Kiitos!
-kakku.
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Harhakuvitelmaa, DM/HG, K-11
« Vastaus #15 : 01.07.2012 22:25:14 »
Kiitoksia kaikille kommentoijille! :)

spell
ℒ-O-V-E