Kirjoittaja Aihe: Twilight: Forever and Always K-11 (Tauolla!) SPOILAA BD, E/B  (Luettu 13354 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #20 : 28.01.2010 21:29:02 »
Ei vitsi sait mut sitten itkemään 1 ja 2 luvun aikanamonia kertoja! :'( Jotenkii nii tunteikasta tekstiä! Kirjotat toooosi hyvin, ja (mitenkä sen selittäisi) sulavasti (se kai on oikea sana).

Jatkoa vaan tulemaan! Jos jätät tämän tuollaiseen kohtaan olet hirvein koskaan tuntemani ihminen! (Tai mikälie sitten oletkaan)

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #21 : 28.01.2010 21:35:18 »
E_Bella: oli pakko tehä tommonen lopetus luvulle ku muute se ois jääny nii tyhmään kohtaan :D mutta kiva jos kelpas! :)

Lööperiikka: en ois kyllä oikeesti uskonu että tällä ficillä saisin jonkun itkemään, tää on vielä eka minkä oon ikinä kirjottanu, varsinki ku en oikein osaa sitä suruu nii hyvin kirjottaa... mutta hyvä vaa jos tykkäsit. ja kiva kuulla että kirjotan hyvin!

ja jatkoa on tulossa heti kun saan sitä kirjoteltua, ja tää tahti voi olla hieman hitaampaa, koska nyt alkaa tulee kokeita ja muutenkin on toi koulu -.- :D mut mulla onki jo muutama idea miten jatkaisin tota juonta! ;)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #22 : 29.01.2010 10:09:27 »
eiiiiih....

Ei tollaseen kohtaan saa jättää!!! Olin koko luvun hirveeen peloissani siitä, mitä Edwardille käy... Toivottavasti toi kaikki on vaan sen  mielekuvitusta ja Bella on hengissä... Ja jos ei, niin Volturit eivät saa tappaa Edwardia. En ole kyllä ole mikään suuri Edwardin fanittaja, mutta... No, antaa olla.

Jatkoa!!!

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #23 : 29.01.2010 12:50:02 »
Hayles: no mäki oon miettiny tota et se ois kaikki kuvitelmaa, koska en tykkää ideasta että edward kuolee, oon myös miettiny et tää ois kaikki voinu olla pahaa unta mutta eihän vampyyrit edes nuku :D no kattoo nyt mitä vielä kehittelen :) ja jatkoa tulee heti kun saan suunniteltuu et mitä sielä salissa tapahtuu jne.
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #24 : 29.01.2010 16:51:58 »
Miten kehtaat jättää tollaseen kohtaan! :D Järkyttävää ilkivaltaa ihmiselle, joka on näin utelias kun mä :) Jatkoa PIAN! (jooko? :P)
Hyvää tekstiä oli taas jälleen kerran, hyvin osasit kuvailla Edewardin tuskaa :) Virheitä en löytänyt, mutta en etsinytkään.
xoxo Smile^

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #25 : 29.01.2010 17:01:32 »
Tani: ookei :D en tajunnukkaa et siihe pitää toi 'deathfic' kirjottaa mutta lisäilempä sen sitte tonne! :) ja kiitos kommentista. oonki täs harkinnu että kuoleeko bella oikeesti vai 'leikisti' mut se nähää sit tod näkösesti luvussa 5.

Smile^: muhahaha ;D oli pakko vähä kiusata, ja jos oisin sen vaa stopannu sen luvun ni siit ois tullu tyhmä ja jos oisin jatkanu ni siit ois tullu nii pitkä lukijoille ois siinä luku ajassa kasvanu parta! :D mutta jatko on jo suunnitteilla, eli kohta pääsen taas kirjottelee!
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #26 : 30.01.2010 13:52:29 »
Ilmoitus:Uusilukija<3

Sait mut itkemää  :'(

Voi Eddietä, se on nyt iha yksin<3

vähä ois ihanaa jos Bellast ois oikeesti sit muuttunu vampyyri ja se menis pelastamaa  Edwardin<3

Mut ootan innol jatkoo

peeäs.  pari virhettä löysin :(

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #27 : 30.01.2010 14:33:50 »
Tattinen`: jee! uus lukija! :) niihä se edi nyt on vähä yksin :( oon kyl harkinnu tota et bella lähtis taas pelastaa edwardii mut sit se ois sama ku uusikuussa, enkä haluu kuitenka "matkia" sitä... kiitos kommentista! :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #28 : 30.01.2010 19:05:11 »
Tani: Nii... en ees tajuu miten edward on selvinny yksin enne ku tapas bellan... tosin tosta jakesta ja nessiest ei oo kyl viel tietoo koska jake ei oo viel siihen leimautunu ku se ei sitä nähnykkää... :) muttaa kattoo nyt, haluisin kyl tehä tälle ficille onnellisen lopun mutta en tiiä viel kyl yhtää :D

voi ei! olin keksiny hyvän "idean" siitä mitä sielä salissa tapahtuis, mut tajusin ettei se toimi, joten nyt en yhtään tiiä miten sitä jatkan... eli tässä voi hiukan kestää että tulee jatkoa, mutta lupaan heti kirjottaa ku kaksin jatkoa!

//h-di muokkaili tuplapostauksen poies. Muistetaan jatkossa muokkaa-namiska jookosta kookosta?
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 19:00:27 kirjoittanut h-di »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #29 : 01.02.2010 21:30:30 »
Luin ton ekan osan innolla koska en ollut aikaisemmin lukenut ficciä jossa Bella kuolisi synnytykseen. Kiva idea! Tai siis kamalaa, että kuoli, mutta tajuat kyllä...

Täytyy sanoa, että vaikka lumouduin ideasta petyin suuresti Edwardiin. Kaikki tietää, että Edward halusi aluksi Renesmeestä eroon, mutta oppi rakastamaan häntä jo odotusaikana. Niin vaikka Edward menetti elämänsä rakkaan niin eikö lapsi ole yleensä kanssa yhtä rakas? Kauheaa ajatella Renesmee isona kun äiti kuoli synnyhtykseen ja isä meni tapattamaan itseään Italiaan kun ei kestänyt elää, vaikka omistikin aivan ihanan lahjan oman lapsen.
....Niin en väitä etteikö Rosalie ole varteenotettava äiti ja kasvattaja. Karmaisee vain tälläinen kylmyys....

Juu siis aivan loistava ficci muuten. Viimeisin luku jäi niin jännään kohtaankin! Lukiessani ajattelen, että Renesmeekin kuoli. Näin tämä asia ei häiritse minua. :D Gianna oli huvittava ajatuksiensa kanssa. Niin... tyhmä Gianna. Hahha!

Koita keksiä jotain nerokasta sinne saliin. Jotain Volturien yllättäviä päivä puuhia tai Culleneita.... Jään odottamaan. :D

P.S. yks pisimmistä kommenteistani ikinä. jee...
« Viimeksi muokattu: 01.02.2010 21:34:37 kirjoittanut Arosalie »

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #30 : 01.02.2010 21:53:44 »
Arosalie: Kiitos kommentista! Se piristi ja sainki siitä pari eri vaihtoehtoa miten jatkan tätä ficciä! *älynväläys* Hahaa nyt kiitänki sua ku otit asiaks ton Renesmeen! Sain siitä pienen idean... tosin en oo ihan satavarma miten sen toteuttaisin... ihme kyllä et olin jättäny Nessien sillai "taka-alalle" ... noo kattoo mitä vielä tapahtuu :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13 4. Luku tullut 3.2.2010
« Vastaus #31 : 03.02.2010 22:04:46 »
A/N: kappas, sainki nelos luvun näinki nopeesti, tosin tää on hiukan lyhyt :( no toivottavasti kelpaa ja kommenttia pyydän! :)


4. Luku


(A/N: tähän alkuun tulee tällänen pieni pätkä, joka siis sijoittuu suunnillee siihen aikaan ku edward on matkalla italiaan? :D  mutta en kerro kenen näkökulmasta se on, mutta saatatte ehkä arvatakkin)

 

"Anteeksi neiti. Tarvitsen nopeimman yksityiskoneen minkä täältä saa", sanoin edessäni olevalle nuorelle naiselle, "ja mahdollisimman nopeasti." Nainen käänyi katsomaan minua kohti hieman kummastuneena. Käänsin katseeni hänen siniseen kauluspaitaan ja siinä olevaan nimilappuun.

"Selvä, odottaisitko hetken niin katson tilanteen?" Sindy vastasi ja alkoi klikkailemaan tietokoneen hiirtä. Nyökkäsin hieman jäljessä. Miksi kaikki tuntuvat hidastelevan kun on kiire?

"Nopein yksityiskone on valmiina lähtöön kahdenkymmenen minuutin päästä, mutta siihen ei valitettavasti enää ehdi", virkailija sanoi nopeasti. Katsotaan kuka ehtii ja kuka ei.

"Olen varma, ettei vielä ole liian myöhäistä", sanoin hieman pistävään sävyyn, "mihin täytyy mennä?"

"No jos olet aivan varma niin sinun pitäisi sitten pitää kiirettä, kone odottaa portilla 45 ja sieltä voit ostaa liput", Sindy kertoi ja nyökkäsin hänelle.

"Kiitos paljon! Et arvaakkaan kuinka tärkeää tämä on minulle! Kiitos vielä!" Kiitin häntä vielä ja käänsin selkäni hänelle. Nyt oli kiire.


 

EPov:

En saanut sanaa suustani, sillä sisältäni kumpusi niin kovaa murinaa, että se peitti jopa kuulemani ajatukset. Paljastin hampaani ja tunsin myrkyn maun suussani. Suljin silmäni ja avasin ne uudestaan, mutta huomasin että olin nähnyt aivan oikein. Katseeni kiersi vielä kerran hämärästi valaistun kivisen salin. Viimein sain hieman hillittyä itseni.


"MITÄ TE TEETTE TÄÄLLÄ?" Huusin, kun murina loppui. Katsoin kolmea henkilöä edessäni. Olen pahoillani Edward, en voinut muuta. En halua menettää sinua, kukaan meistä ei halua. Ymmärrätkö mitä oikein teit? Sait kaikki meidät pois tolalta, varsinkin Esmen. Hän ei ole puhunut mitään lähtösi jälkeen. Kuulin Alicen ajatukset

"Kävikö mielessäsi, että Bella on kuollut? Mitä itse olisit tehnyt jos olisit menettänyt Jasperin? Olisitko sinäkin jäänyt leikkimään onnellista?" Jatkoin huutoani, en saanut sitä loppumaan. "Ja miksi hän on mukana?" Käänsin katseeni pieneen olentoon, Rosalien sylissä. "Miksi Renesmee on mukana?"

"Edward, se oli ainoa keino millä voisimme saada sinut jäämään, tai edes harkitsemaan", Rosalie puhui nyt ensimästä kertaa.

"Tajuatteko yhtään millaiseen vaaraan te hänet asetatte? Minähän pyysin teitä pitämään hänestä huolta! Ja nyt hän on jo Italiassa, yhtä lähellä kuolemaa kuin minäkin! Teidän on lähdettävä ennen kuin Volturit palaavat! Ennen kuin tapahtuu jotai peruuttamatonta!" Huomasin taas huutavani. En ollut kiinnittänyt huomiota siihen, miksi Volturit eivät olleet paikalla. Paitsi nyt, ilmeisesti he ovat hakemassa päivällistä. Minun teki kipeää katsoa tuota pientä tyttö-vauvaa. Hän toi heti mieleeni Bellan, hänellä oli samanlaiset kiharat hiukset (tosin pronssinen sävy periytyi minulta), samanlaiset suklaan väriset silmät ja yhtä kaunis hymy. Hänellä oli yllä sininen paita sekä valkoiset puuvilla housut. Ja sininen sopi Renesmeelle yhtä hyvin kuin Bellallekkin. Miksi tämän täytyy mennä näin? Edward, tiedän että sinulla on nyt vaikeaa, mutta tulisit takaisin. Lapsesi tähden jäisit vielä tänne. Edes siksi aikaa, että hän kasvaa ja opit tuntemaan hänet. Et voi tehdä tätä hänelle. Se oli taas Alice.

"Ei! En voi, tuo olento tappoi vaimoni. Hän on edelleenkin se sama hirviö. Enkä voi elää ilman Bellaa", sanoin edelleen kovalla äänellä, mutta nyt äänestäni kuulsi suru. "Minä... En... Pysty", sanoin hiljaa.

"Olemme pahoillamme, mutta sinun täytyy yrittää, lapsesi vuoksi. Ei sillä, ettenkö minä haluaisi Emmettin kanssa pitää hänestä huolta, mutta hän tarvitsee sinua, niin kuin me muutkin" Käänsin katseeni taas Renesmeehen. Tiesin, että he olivat oikeassa, mutta entä sydämmeni? Jos meillä sellaista edes oli. Se sanoo koko ajan toista. Sydämmeni käski minun mennä Bellan luokse, mutta järki pyysi jäämään. Yritin selvittää mitä tuon pienen olennon päässä oikein liikkui, mutta sain selville vain katkonaisia ajatuksia. Ehkä hän oli vielä liian nuori ajattelemaan selkeästi. Edward, sinun täytyy ainakin yrittää. Sinulla on ainutlaatuinen tytär, hän ei ole samanlainen kuin muut lapset. Jäisit edes siksi aikaa että oppisit tuntemaan tyttäresi.

"Miten niin ei ole samanlainen kuin muut?" Kysyin ihmeissäni. Kyllähän olin jo tajunnut että hän on erillainen, sehän tappoi Bellan ja sillä oli voimia murtaa hänen luitaan, eikä Bella voinut raskauden aikana syömään mitään. Vain veri kelpasi. Mutta halusin tietää miten muuten hän erosi muista.

"Renesmee on jonkinmoinen puolivampyyri", Rosalie sopersi "Hän syö ihmisruokaa, mutta hän ei pidä siitä, kun taas veri kelpaa hänelle paremmin kuin hyvin. Ihon alla virtaa lämmin veri ja sydän lyö. Tosin nopeammin kuin ihmisillä", hän jatkoi. Vasta sillon huomasin nopeat sydämmen lyönnit, kuin kolibrin siivet. "Hänellä on myös lämmin iho, joka on yhtä iskunkestävä kuin vampyyreilläkin".

"Hänellä on myös erityistaito, kuten sinulla tai minulla", Alice kertoi ja loput luin hänen ajatuksista. Hän pystyy siirtämään ajatuksia koskettamalla henkilöä, kelle hän ajatukset haluaa näyttää. Nyökkäsin varovasi. Ihmettelin suuresti kuulemaani, sillä hänhän on myös ihminen, kuinka hänellä voi olla poikkeuksellisia kykyjä? Huomasin kuinka Renesmeen silmät alkoivat painua hiljaa kiinni. Hän oli luultavasti herännyt huutooni. Loin anteeksipyytävän katseen häntä kohti, vaikka tiesin ettei hän sitä ymmärtäisi.

"Volturit palaavat viidentoista minuutin kuluttua, sinun on tehtävä päätöksesi, mutta mieti tarkkaan. Ajattele Renesmeetä", Alice sanoi nyt hiukan hiljempaa.

"No sittenhän teidän pitäisi olla kaukana täältä, menkää jo ennen kuin on liian myöhäistä", vastasin takaisin. Miksi haaskata aikaa, kun en kuitenkaan eläisi pitkään. Saattaisin jäädä korkeintaan hetkeksi, mutta oliko siinä mitään järkeä. Muut voisivat kasvattaa tuon tytön paremmin kuin minä. Miten ikinä hänestä voisi kasvaa onnellinen jos joutuisi elää onnettoman ja surullisen isän kanssa.

"Edward", Rosalie sanoi hiljaa. Hän tarvitsee sinua ja sinun pitäisi tutustua tyttäreesi. Ota hänet edes syliisi. Hän lähti varovasti ja vampyyreille hitaaseen tahtiin kävelemään salin toisesta päästä luokseni kantaen Renesmeetä varoen sylissään. Otin askeleen taakse, en ollut varma pystyisinkö pitämään itseäni kurissa. En ollut ravinnut itseäni yli kolmeen viikkoon ja kurkussa poltteli hiukan. Ole kiltti, pidä häntä edes hetki sylissäsi. Tiedän ettet voi jättää häntä kun olet ottanut hänet syliisi. Alice anoi. Epäröin hetken, mutta päätin ainakin yrittää. Yritin sulkea hetkeksi mielestäni pois kaiken tuskan, joka repi minua kahtia, sekä kivun ja vihan, jotta voisin keskittyä paremmin Renesmeetä. Minun oli oltava varuillani. En saanut menettää itsehillintääni kun hän on sylissäni. Otin varovaisesti yhden askeleen Rosalieta kohti, astuin vielä toisen ja kolmannen askeleen ja saavutin vastaan kävelevän sisareni. Hän ojensi Renesmeen minulle ja otin hänet varovasti syliin. Tytöstä levisi lämmin aalto ympäri kehoani. Tunsin hänen nopean sydämmen lyönnit, aivan kuin se olisi oma sydämmeni. Noin, hyvä! Varovaisesti Edward, eikö hän olekkin kaunis? Alice sanoi ajatuksissaan. Käänsin katseeni Renesmeen suloisiin kasvoihin. Ne olivat kauneimmat näkemäni, jälkeen Bellan. En nähnyt enää upeita suklaasilmiä, sillä ne olivat ummessa. Renesmee oli syvässä unessa. Vihdoinkin sain selvitettyä enemmän hänen ajatuksiaan tai no tällä hetkellä unia. Hän näki unta ensimmäisistä hetkistä ulkomaailmassa. Kuvia vilisi hänen kuolleesta äidistä verisellä sängyllä. Se raastoi sisintäni ja tunsin pitkästä aikaa helpotusta. Onneksi Renesmee on vielä liian nuori ymmärtämään näkemäänsä.

"Näetkö? Hänen ilmeensä alkaa leppyä", Rosalie sanoi varovasti kuiskaten sisarelleen.

"Tämä ei tarkoita vielä mitään!" murahdin hiljaa, ettei tyttäreni heräisi sylissäni.

"Mutta minä näen, että olet kallistunut jäämisen puolelle", Alice kuiskasi hiljaa pieni hymynkare huulillaan. Hän näköjään on alkanut taas luottamaan enemmän näkyihinsä.

"Alice, älä ole liian luottavainen kykyihisi, tämä ei edelleenkään tarkoita vielä mitään", sähädin hänelle hiljaisesti ja huomasin sivusilmällä kuinka hänen ilmeensä valahti taas surulliseksi. Miten yksi virhe voikaan aiheuttaa näin paljon vahinkoa? Kumpa olisin pelastanut Bellan nopeammin, mutta ei. Jouduin kamppailemaan kipua ja tuskaa vastaan ja nyt vielä oli päätettävä seuraisinko hajonnutta ja kuollutta sydäntäni vai järkeä? Eikö yleensä sanota, että pitää kuunnella sydämmen ääntä. Minun täytyy valita tyttäreni ja kuoleman kohtaamisen väliltä. Jos valitsisin ensimmäisen vaihtoehdon, voisin vielä kerran yrittää jatkaa elämääni. Elää Renesmeen kanssa ja oppia tuntemaan hänet, mutta samalla joutuisin kärsiä Bellan menetystä, sillä en voisi ikinä unohtaa ja olla rakastamatta häntä. En voisi jatkaa elämääni enää kunnolla ja muut joutuisivat katsoa minua niin huonossa kunnossa, että kyllästyisivät itse kuoliaiksi. Mutta entä jos valitsisin kuoleman. Olisiko se yhtään sen parempi vaihtoehto? Lähimmäiseni joutuisivat kärsiä minun takiani. Minä olin syyllinen tähän kaikkeen. Olisi pitänyt olla varovaisempi, ei olisi pitänyt antaa käydä näin. Mutta jos jostain syystä pääsisin taivaaseen, jota en edelleenkään usko, tapaisin taas oman enkelini. Oman rakkaani ja saisin taas elää elämääni normaalisti. Edessäni oli yksi vaikeimmista päätöksistäni. En osannut päättää kumpi olisi parempi vaihtoehto minulle sekä muille.

"Edward, meidän on lähdettävä nyt. Oletko tehnyt jo päätöksesi?" Rosalie kysyi varovasti. Miksi he hiillostavat minua koko ajan? Käänsin katseeni taas tuohon ihmeelliseen olentoon joka nukkui rauhallista unta sylissäni. Kuinka paljon olin valmis tekemään? Olisiko minusta jäämään vielä tänne? Vai pitäisikö jättää suosiolla tämä kärsimys taakseni ja jatkaa elämää jossain muualla, jos meillä nyt sitten oli edes kuolemanjälkeistä elämää. Miksi näin piti käydä juuri minulle? Miksi?! Suljin silmäni ja näin mielessäni Bellan, hän pyysi minua luokseni. "En pysty elämään ilman sinua Edward, tule luokseni. Kaipaan sinua, tule luokseni! Pyydän!" Bella sanoi. Ihmettelin kuinka todenkuuloinen hänen äänensä oli. Kipu raastoi sisintäni ja repi minua sisältä. Räpäytin silmiäni ja näin taas Bellan. Siinä hän pyysi minua jäämään. "Edward, pidä huolta lapsestamme! Älä jätä häntä yksin, hän tarvitsee sinua. En ehkä ole fyysisesti paikalla, mutta lupaan vahtia teitä taivaasta käsin." Eikö hänkään osannut valita puoltansa? Katsoin vielä kerran tytärtämme ja käänsin katseeni levottomiin ja surullisiin sisariini. Oli aika kertoa päätökseni.

"En tiedä teenkö oikein vai väärin, mutta teen niin kuin parhaaksi näen. Haluan, että ymmärrätte ja kunnioitatte päätöstäni, oli se sitten kumpi tahansa", selitin heille hiljaa. Vielä oli viimeiset sekunnit päättää jäisinkö tänne odottamaan kuolemaa vai lähdenkö takaisin Forksiin. "Minä... minä aion..."



A/N: noni, siinä oli neljäs luku! toivottavasti kelpas! ja kommentteja pyydän! :) pahoittelen virheitä, muutaman virheen huomasin itekki mutta en enää löytäny niitä :D Ja kertokaas kaikki oma mielipide siitä, pitäiskö edin kuolla vai lähteä takas kotiin? ja perusteluja...
« Viimeksi muokattu: 16.02.2010 18:24:59 kirjoittanut minnamoi »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #32 : 03.02.2010 22:34:41 »
Lalallaa...! Tanssahtelen täällä. Jee Nessie on saapunut Italiaan. Woho! Nyt minulle onkin ihan sama mitä Edward päättää. Jatkoa odotan!

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #33 : 04.02.2010 14:41:05 »
Surullinen mutta koskettava.  :-[ Jatkoa. Toivottavasti Edward päättää jäädä.

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #34 : 04.02.2010 17:21:11 »
Arosalie: No kiva että joku on tyytyväinen :D mut jos sä et ois maininnu Renesmeetä ni miettisin varmaa vieläki mitä siel salis odottais :D kiitos kommentista

ssenja-: :) jatkoa on tulossa heti ku saan sen kirjotettua... en oo vielä ihan 100% varma jääkö edward sinne italiaa vai lähteeks se kotiin vai teenkö kaks loppua jossai toisessa se aikoo kuolla ja toisessa lähtee himaan  ???  no pitää kattoa :D
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #35 : 04.02.2010 19:57:41 »
AAAAARGH mihin kohtaan taas jätit! :D Mut M-A-H-T-A-V-A-A jatkoa, kiitos jee<3 :) On hyvä fic, vitsi mä pidän tästä, lisää kehiin NOPEASTI! :) Ihana toi yks lause toi:

"Sydämmeni käski minun mennä Bellan luokse, mutta järki pyysi jäämään."

Aww, rakastin<3

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #36 : 04.02.2010 21:58:44 »
Smile^: kiva kuulla et tykkäät tästä! ite en oo kauheen tyytyväinen mutta menettelee! :) mäki tykkään siitä lauseesta, vaikka itse sanonki! :D

Tani: oho katos vaa, luin vaa nopeesti sellasen teksipätkän enkuks ja ku siin puhuttii jotai sparkletuksesta ni oletin että nessienki iho kimaltaa :D no mutta se on nyt korjattu, niinku noi muutki virheet... totaki vaihtoehtoa oon miettiny, että bella oliski selvinny mut vaa vähä hitaammin, mutta katotaan nyt ;) :D kiitos ku jaksoit vielä ettiä noi virheet! :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #37 : 05.02.2010 18:08:07 »
Ihana luku oli<3
toi loppuvaa ei vaikuttanu Ediltä :(

Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #38 : 05.02.2010 18:29:55 »
Tattinen`: kiitos! :) haluisitko kertoo et mikä siinä on sun mielestä semmosta mikä ei vaikuttanu ediltä? :) ois kiva kuulla, ni tietäis sitte myöhemminki ;)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #39 : 05.02.2010 19:03:09 »
Mahtava luku jälleen kerran!
Edi päättää jäädä muuta Bella on kuollut. Tai niin ainkin minä toivon, tulisi hiukan erinlainen ficci.
Tosin jos Bella selviäisikin niin luultavasti kirjoitaisit senkin aivan loistavasti ja tulisin katumaan tätä viestiä... Joten kirjoittaja saa itse päättä  ;)
Jatkoa pian!